Tuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:06 schreef ToT het volgende:
Maar ik denk wel dat het een gevalletje:
[ afbeelding ]
is he?
Je kan je afvragen of dat er sowieso wel is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:
Als je portfoliowaarde nu nog steeds dagelijks daalt moet je misschien eens nagaan of je je niet teveel hebt laten meeslepen in de fomo van afgelopen maanden en of je posities wel enige fundamentele waarde hebben.
Je kon vorige maand in elke coin stappen en dagelijks een +10% bijschrijven ongeacht welke coin je zat.
Zeker. Maar gradaties zijn er absoluut.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:18 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of dat er sowieso wel is.
Dus? Spectrecoin heeft die wallet ook niet gemaakt hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:30 schreef Roces18 het volgende:
Neem aan dat iedereen deze wel heeft gezien;
[ afbeelding ]
Er zijn zeker blockchain projecten die een waarde kunnen hebben in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:18 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of dat er sowieso wel is.
heb jij nog vertrouwen in Tokenpay na dat bericht van gister dan? waarom na 2 maanden vragen om bewijs van btc adres (de meeste hebben die gegevens niet eens meer), gegevens die zij zelf zouden moeten hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dus? Spectrecoin heeft die wallet ook niet gemaakt hoor.
Yep, aantal coins flink in het rood. Maar komt allemaal wel weer goed. Ik verkoop in ieder geval niks met verliesquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef rmrt2010 het volgende:
Zal misschien al zijn langsgekomen maar zijn er nog mensen die in de hype zijn ingestapt (december) en nu in zwaar weer zitten?
Mooie keuzesquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef Blik het volgende:
Sell-order voor ADA en REQ erin gegooid, klaar ermee. Gewoon verlies pakken en weer door. Gaat hoogstwaarschijnlijk richting VEN, ICX of ENJ
Spreek je volgend jaar weerquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef Blik het volgende:
Sell-order voor ADA en REQ erin gegooid, klaar ermee. Gewoon verlies pakken en weer door. Gaat hoogstwaarschijnlijk richting VEN, ICX of ENJ
Zou REQ niet wegdoen omdat ie een paar weken daalt. Is een goed project imo.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef Blik het volgende:
Gisteren goed getimed in overgang ICX naar Enjinquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie keuzes
ENJ al een leuke stijging laten zien afgelopen dagen. Aangekondigd dat ze op GDC staan + Pat LaBine als nieuw teamlid.
Morgen nieuwe roadmap als het goed is en plug-in voor Minecraft is ook bijna klaar van wat ik begreep. Leuk hard werkend team.
Sinds dat ik ze heb verkocht moesten ze eerst weer 100% stijgen voordat ik weer winst zou pakken. Dus dat verlies nu gewoon pakken en in andere munten gooienquote:
Pump and Dump. Ico-prijs was een halve cent. Ging daarna meteen naar 2,5 cent dacht ik, mensen pakken hun winsten.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
zit er iemand in CarVertical en waarom zakt deze zover weg eigenlijk ????
ik zie er wel potentie in ?!?!
Periode 10/11 januari, dus ongeveer -25% van mijn 2k inleg.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef rmrt2010 het volgende:
Zal misschien al zijn langsgekomen maar zijn er nog mensen die in de hype zijn ingestapt (december) en nu in zwaar weer zitten?
Ik zit al een hele tijd in poe, eerst als enige alt en heb op de eerste pnd's meegelift. Nu heb ik wat gespreid maar ik twijfel of ik nu het weer laag staat niet wat meer in moet steken. Ik ben ingestapt op 0,04 nogquote:Op donderdag 25 januari 2018 13:33 schreef Basxt het volgende:
Zitten hier mensen in PO.ET?
Wat is POE en waarom is het zo goed? link
Op dit moment is de prijs zeer ondergewaardeerd.ze hebben onlangs hun Wordpress integration afgerond welke zodra aangekondigd de prijs flink zal gaan verhogen. Is al zichtbaar in hun github waardoor je een mooie voorsprong hebt.
Deze lift ik even mee![]()
Ja heb er nog gewoon vertrouwen in. Zie niet in waarom niet. Heb mijn munten gewoon gekregen. Die mail richt zich ook specifiek tegen een kleine percentage van de mensen. Ze vragen bewijs als je nog steeds je coins niet hebt ontvangen dan kunnen ze het alsnog voor je regelen. Dat is alleen maar positief dus ja.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:21 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
heb jij nog vertrouwen in Tokenpay na dat bericht van gister dan? waarom na 2 maanden vragen om bewijs van btc adres (de meeste hebben die gegevens niet eens meer), gegevens die zij zelf zouden moeten hebben.
Kwam het toevallig vanmorgen tegen. Best een leuk project.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:33 schreef Basxt het volgende:
Zitten hier mensen in PO.ET?
Wat is POE en waarom is het zo goed? link
Op dit moment is de prijs zeer ondergewaardeerd.ze hebben onlangs hun Wordpress integration afgerond welke zodra aangekondigd de prijs flink zal gaan verhogen. Is al zichtbaar in hun github waardoor je een mooie voorsprong hebt.
Deze lift ik even mee![]()
Bijna de helft van de mensen heeft zn coins nog niet gekregen. Verder hoor je ook nix van Tokenpay op social media.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja heb er nog gewoon vertrouwen in. Zie niet in waarom niet. Heb mijn munten gewoon gekregen. Die mail richt zich ook specifiek tegen een kleine percentage van de mensen. Ze vragen bewijs als je nog steeds je coins niet hebt ontvangen dan kunnen ze het alsnog voor je regelen. Dat is alleen maar positief dus ja.
Als mensen iets niet gekregen hebben waar ze wel recht op hebben, wat is daar positief aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |