Sta ook nog een beetje in de min maar ik heb wel vertrouwen in deze munt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:51 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Oehh nice.
Ik zit nog steeds in de enjin coin omdat die op verlies stond.
Gelukkig is deze al flink omhoog geschoten.
Blijf nog even zitten
Ooit moet het omhoog gaanquote:Op donderdag 25 januari 2018 11:10 schreef Skv het volgende:
Weer hele mandje in het rood. Dag drie
Morgen dan wel weer beter?
-11 procentquote:
Totaal over 24 u en 72 u.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:24 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Bedoelt dan over vandaag? Of totaal?
Ik zie daar echt totaal geen potentie in, teveel instanties die er mee MOETEN gaan werken om het correct te laten werken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
zit er iemand in CarVertical en waarom zakt deze zover weg eigenlijk ????
ik zie er wel potentie in ?!?!
Ik, gister iets van 15k stuks gekocht op 150sats. Laat ze lekker staan, klein gokjequote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
zit er iemand in CarVertical en waarom zakt deze zover weg eigenlijk ????
ik zie er wel potentie in ?!?!
ik zou het gokje ook wel willen wagen, het idee is goed.....quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:48 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik, gister iets van 15k stuks gekocht op 150sats. Laat ze lekker staan, klein gokje
Tja maar dat is natuurlijk zo bij veel crypto ideeën. Een supply chain op de blockchain pleuren werkt ook alleen als elke schakel meedoet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:46 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik zie daar echt totaal geen potentie in, teveel instanties die er mee MOETEN gaan werken om het correct te laten werken.
Dealers, garages, verzekering, overheid, gebruiker.
Als 1 daarvan al niet meedoet mis je al een groot deel van autohistorie en dus het nut ervan.
Als vervanger van de NAP zie ik het wel zitten maarja dat is hun doel niet
Dat dus...portfolio staat hier in de plus door een combinatie van hodl en korte termijn munten. (waarbij 75% in de categorie hodl valt) en we zitten weer op het niveau van 1 januari.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:
Als je portfoliowaarde nu nog steeds dagelijks daalt moet je misschien eens nagaan of je je niet teveel hebt laten meeslepen in de fomo van afgelopen maanden en of je posities wel enige fundamentele waarde hebben.
Je kon vorige maand in elke coin stappen en dagelijks een +10% bijschrijven ongeacht welke coin je zat.
Waar zit je zoal in dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 12:14 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit voor namelijk in de wat oudere cryptos, ik heb tijdens die bitcoin dip wel flinke rode cijfers gezien, meer dan 50% eraf maar deze week al structureel herstel eigenlijk. Nog lange na niet terug op all-time-high helaas. Als dat ooit nog gebeurd dan ben ik al zeer zeer tevreden
Hier ook waardeloos hoor. Dag 2 of 3 dat letterlijk elke munt in mijn portfolio in het rood staat terwijl er vrij veel groen over de hele markt te zien is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:01 schreef ToT het volgende:
Gaat lekker zeg, pfffff!
En whaddup met die gele (gemiddelde?) lijn van de VEN die op Binance ineens zo'n rare bokkensprong maakt terwijl de blauwe lijn zo laag blijft?
Dat is echt kut, ja.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier ook waardeloos hoor. Dag 2 of 3 dat letterlijk elke munt in mijn portfolio in het rood staat terwijl er vrij veel groen over de hele markt te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |