Ik zie daar echt totaal geen potentie in, teveel instanties die er mee MOETEN gaan werken om het correct te laten werken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
zit er iemand in CarVertical en waarom zakt deze zover weg eigenlijk ????
ik zie er wel potentie in ?!?!
Ik, gister iets van 15k stuks gekocht op 150sats. Laat ze lekker staan, klein gokjequote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
zit er iemand in CarVertical en waarom zakt deze zover weg eigenlijk ????
ik zie er wel potentie in ?!?!
ik zou het gokje ook wel willen wagen, het idee is goed.....quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:48 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik, gister iets van 15k stuks gekocht op 150sats. Laat ze lekker staan, klein gokje
Tja maar dat is natuurlijk zo bij veel crypto ideeën. Een supply chain op de blockchain pleuren werkt ook alleen als elke schakel meedoet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:46 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik zie daar echt totaal geen potentie in, teveel instanties die er mee MOETEN gaan werken om het correct te laten werken.
Dealers, garages, verzekering, overheid, gebruiker.
Als 1 daarvan al niet meedoet mis je al een groot deel van autohistorie en dus het nut ervan.
Als vervanger van de NAP zie ik het wel zitten maarja dat is hun doel niet
Dat dus...portfolio staat hier in de plus door een combinatie van hodl en korte termijn munten. (waarbij 75% in de categorie hodl valt) en we zitten weer op het niveau van 1 januari.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:
Als je portfoliowaarde nu nog steeds dagelijks daalt moet je misschien eens nagaan of je je niet teveel hebt laten meeslepen in de fomo van afgelopen maanden en of je posities wel enige fundamentele waarde hebben.
Je kon vorige maand in elke coin stappen en dagelijks een +10% bijschrijven ongeacht welke coin je zat.
Waar zit je zoal in dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 12:14 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit voor namelijk in de wat oudere cryptos, ik heb tijdens die bitcoin dip wel flinke rode cijfers gezien, meer dan 50% eraf maar deze week al structureel herstel eigenlijk. Nog lange na niet terug op all-time-high helaas. Als dat ooit nog gebeurd dan ben ik al zeer zeer tevreden
Hier ook waardeloos hoor. Dag 2 of 3 dat letterlijk elke munt in mijn portfolio in het rood staat terwijl er vrij veel groen over de hele markt te zien is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:01 schreef ToT het volgende:
Gaat lekker zeg, pfffff!
En whaddup met die gele (gemiddelde?) lijn van de VEN die op Binance ineens zo'n rare bokkensprong maakt terwijl de blauwe lijn zo laag blijft?
Dat is echt kut, ja.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier ook waardeloos hoor. Dag 2 of 3 dat letterlijk elke munt in mijn portfolio in het rood staat terwijl er vrij veel groen over de hele markt te zien is.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:06 schreef ToT het volgende:
Maar ik denk wel dat het een gevalletje:
[ afbeelding ]
is he?
Je kan je afvragen of dat er sowieso wel is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:
Als je portfoliowaarde nu nog steeds dagelijks daalt moet je misschien eens nagaan of je je niet teveel hebt laten meeslepen in de fomo van afgelopen maanden en of je posities wel enige fundamentele waarde hebben.
Je kon vorige maand in elke coin stappen en dagelijks een +10% bijschrijven ongeacht welke coin je zat.
Zeker. Maar gradaties zijn er absoluut.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:18 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of dat er sowieso wel is.
Dus? Spectrecoin heeft die wallet ook niet gemaakt hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:30 schreef Roces18 het volgende:
Neem aan dat iedereen deze wel heeft gezien;
[ afbeelding ]
Er zijn zeker blockchain projecten die een waarde kunnen hebben in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:18 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of dat er sowieso wel is.
heb jij nog vertrouwen in Tokenpay na dat bericht van gister dan? waarom na 2 maanden vragen om bewijs van btc adres (de meeste hebben die gegevens niet eens meer), gegevens die zij zelf zouden moeten hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dus? Spectrecoin heeft die wallet ook niet gemaakt hoor.
Yep, aantal coins flink in het rood. Maar komt allemaal wel weer goed. Ik verkoop in ieder geval niks met verliesquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef rmrt2010 het volgende:
Zal misschien al zijn langsgekomen maar zijn er nog mensen die in de hype zijn ingestapt (december) en nu in zwaar weer zitten?
Mooie keuzesquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef Blik het volgende:
Sell-order voor ADA en REQ erin gegooid, klaar ermee. Gewoon verlies pakken en weer door. Gaat hoogstwaarschijnlijk richting VEN, ICX of ENJ
Spreek je volgend jaar weerquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef Blik het volgende:
Sell-order voor ADA en REQ erin gegooid, klaar ermee. Gewoon verlies pakken en weer door. Gaat hoogstwaarschijnlijk richting VEN, ICX of ENJ
Zou REQ niet wegdoen omdat ie een paar weken daalt. Is een goed project imo.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef Blik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |