abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 15:04:28 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176739128
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:37 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Gisteren goed getimed in overgang ICX naar Enjin *O*

Po.et heb ik er ook iets van 1200 van staan, mag wel weer wat omhoog.

Ada en Sub zoveel verlies op (procentueel, is maar een paar tientjes in waarde :') ) dat ik wel gewoon aankijk of het nog wat wordt.

Fun van de week verkocht voor meer ICX/ENJ.
^O^

Lekker bezig :D
pi_176739353

[ Bericht 100% gewijzigd door crpytoshill op 25-01-2018 15:14:39 ]
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176739408
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:04 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als mensen iets niet gekregen hebben waar ze wel recht op hebben, wat is daar positief aan?

Het is niet meer dan normaal dat ze dat proberen op te lossen.
Het gaat gewoon tot 31 januari duren hoor dit is allang gezegd dus snap niet echt waarom mensen zeuren.
pi_176739430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:02 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Bijna de helft van de mensen heeft zn coins nog niet gekregen. Verder hoor je ook nix van Tokenpay op social media.
Dus? Het duurt tot 31 januari he tis niet dat je meteen je coins zou ontvangen.
pi_176739471
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het gaat gewoon tot 31 januari duren hoor dit is allang gezegd dus snap niet echt waarom mensen zeuren.
Ja ik zit er totaal niet in hoor, maar het kwam een beetje apart over dat je schreef dat het alleen maar positief is als er toch wat problemen zijn.
pi_176739551
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja ik zit er totaal niet in hoor, maar het kwam een beetje apart over dat je schreef dat het alleen maar positief is als er toch wat problemen zijn.
Er zijn geen problemen. Tokenpay heeft gewoon gezegd dat je je coins vanaf 18 januari tot 31 januari zal gaan ontvangen dus we hebben nog gewoon wat dagen te gaan.
pi_176739587
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dus? Het duurt tot 31 januari he tis niet dat je meteen je coins zou ontvangen.
Nee maar wat wel raar is dat ze ineens de voorwaarden aanpassen, in eerste instantie hoefde je alleen je adres te bevestigen in het dashboard om je coins te krijgen, nu moet je ineens een screenshot van het bitcoinadres sturen waarvan je 2 maanden geleden je btc hebt verstuurd. dit lijkt op een scam of incompetentie. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
pi_176739621
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:23 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Nee maar wat wel raar is dat ze ineens de voorwaarden aanpassen, in eerste instantie hoefde je alleen je adres te bevestigen in het dashboard om je coins te krijgen, nu moet je ineens een screenshot van het bitcoinadres sturen waarvan je 2 maanden geleden je btc hebt verstuurd. dit lijkt op een scam of incompetentie. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
Het is ook genoeg om alleen je adres te bevestigen. Volgens mij bedoelen ze meer van dat als je na 31 januari nog niks hebt ontvangen stuur dan bewijs van je betaling.
pi_176739698
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:59 schreef metallicelmo het volgende:
iedereen ready voor 10k Bitcoin again? Dit weekend weer naar boven.
nee ben bang van niet
pi_176739849
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het is ook genoeg om alleen je adres te bevestigen. Volgens mij bedoelen ze meer van dat als je na 31 januari nog niks hebt ontvangen stuur dan bewijs van je betaling.
'If you have not received your TPAY coins it is because we are waiting for you to submit screenshots to Support.'

Beetje vreemd dat de ene helft van de mensen het niet hoeft te doen en de andere helft wel.
pi_176739888
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:38 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

'If you have not received your TPAY coins it is because we are waiting for you to submit screenshots to Support.'

Beetje vreemd dat de ene helft van de mensen het niet hoeft te doen en de andere helft wel.

Zie je op je tokenpay dashboard je coins staan? zo ja dan hoef je niks te doen. Als je geen coins op je dashboard ziet dan moet je pas bewijs leveren van dat je het hebt gekocht.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 15:44:57 ]
pi_176740074
Holy shit iemand kreeg 45.000 extra Tokenpay door een foutje van ze _O- Was ik die persoon maar :P
pi_176740120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zie je op je tokenpay dashboard je coins staan? zo ja dan hoef je niks te doen. Als je geen coins op je dashboard ziet dan moet je pas bewijs leveren van dat je het hebt gekocht.
tnx. ik zie wel coins staan. wie is die persoon?
pi_176740140
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:53 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

tnx. ik zie wel coins staan.
Dan hoef je niks te doen. Je moet alleen bewijs laten zien als je ook geen coins op je dashboard ziet.
pi_176740544
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176740845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooie keuzes _O_

ENJ al een leuke stijging laten zien afgelopen dagen. Aangekondigd dat ze op GDC staan + Pat LaBine als nieuw teamlid _O_.

Morgen nieuwe roadmap als het goed is en plug-in voor Minecraft is ook bijna klaar van wat ik begreep. Leuk hard werkend team.
Ja joh, hou je mond over ENJ :(

Ik heb op een haar na geen 5ETH erin gegooid op 27 december :r
Lambo of Rekt
pi_176740852
Morgen denk even paar ENJ halen.
Koning.
pi_176740866
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:41 schreef tha_dark het volgende:
Morgen denk even paar ENJ halen.
;(
Lambo of Rekt
pi_176740877
quote:
9s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

;(
Waarom?
Koning.
pi_176740883
en ze staan naast de ontwikkelaar van Fortnite op de beurs.... *O*
EPIC Games
pi_176740931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:43 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Waarom?
Zie mn post boven de jouwe ;(
Lambo of Rekt
pi_176740978
XRB, wat een aanfluiting :')
Lambo of Rekt
pi_176740985
We going down... Zal nu wel onder de 10k duiken vannacht
pi_176740987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:51 schreef EggsTC het volgende:
XRB, wat een aanfluiting :')
Ah ik zie het!
Ik dacht even dat je commentaar had op mijn keuze. :+
Koning.
pi_176740997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:52 schreef Dwaalboy het volgende:
We going down... Zal nu wel onder de 10k duiken vannacht
denk een bounce op 10k
pi_176741072
Denk dat ie met gemak boven de 11k usd blijft.
pi_176741076
En nu toekijken hoe mijn voorspelling ernaast zit :7
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:00:08 #279
416575 crew  Evenstar
pi_176741088
Volgens mij hoeven die future gasten geen kut te doen. Hele markt is zo hard aan het panieken over die futures dat het een self fulfilling prophecy gaat worden.

Hopelijk vanaf morgen laat weer lekker normaal doen een paar weken lang.
pi_176741106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:00 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij hoeven die future gasten geen kut te doen. Hele markt is zo hard aan het panieken over die futures dat het een self fulfilling prophecy gaat worden.

Hopelijk vanaf morgen laat weer lekker normaal doen een paar weken lang.
Denk je echt dat dit komt door die futures? Dat volume is toch veel te laag joh.
pi_176741117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:02 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Denk je echt dat dit komt door die futures? Dat volume is toch veel te laag joh.
idd, futures is een druppel op de gloeiende plaat, dat gaat geen grote invloed hebben op het marktgedrag.
Lambo of Rekt
pi_176741118
De hele markt is momenteel een self fulfilling prophecy.

Januari vorig jaar kut? = Fud, dus nu ook kut
Futures die aflopen ? Sell sell !

Het zijn echt niet de futures die aflopen. Maar als iedereen maar over blijft praten en als iedereen maar elkaar na praat en als schaapjes achter elkaar aanloopt, ja dan kan een future wel effect gaan hebben. Lawine effect.
pi_176741148
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:

Veel noobs, dat is de self fulfilling prophecy... Sinds een paar maanden zit het neefje van het zusje van de overbuurman, en zijn dochter die een hond heeft die de man kent die de vader is van dat neefje, in crypto omdat de oma van de broer van die tante, een kleinzoon heeft die snapt hoe crypto's werken.
Lambo of Rekt
pi_176741165
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Veel noobs, dat is de self fulfilling prophecy... Sinds een paar maanden zit het neefje van het zusje van de overbuurman, en zijn dochter die een hond heeft die de man kent die de vader is van dat neefje, in crypto omdat de oma van de broer van die tante, een kleinzoon heeft die snapt hoe crypto's werken.
Ik moest lachen. Toch verdienen wij aan zulke pannekoeken. Je kan niet met hun en niet zonder hun
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:08:01 #285
416575 crew  Evenstar
pi_176741183
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:02 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja, maar niet direct door de futures zelf, meer omdat er teveel paniekvogels in crypto zitten met geld dat ze niet kunnen missen.

In alle Telegram kanalen waar ik zit hebben ze het over futures en hoe dat invloed heeft op de prijs. Zelfde geldt voor Reddit. Als een groot deel zo denkt en er naar gaat handelen maakt het verder niet uit of er een groot of klein volume zit in die futures. Als er één begint te roepen dat futures de boeman zijn en er beginnen een paar te volgen is het snel een lawine van foute informatie.

Je zag wat er met VeChain gebeurde nadat CMC simpelweg een update deed op het aantal munten in omloop. Iedereen die zich ooit fatsoenlijk had ingelezen en niet alleen maar had gekeken op CMC had dit al lang geweten en was er geen reden geweest om te verkopen.

Mensen zitten met veels te hoge (niet realistische) verwachtingen in crypto en meestal ook nog eens met geld wat ze niet echt kunnen missen (of in sommige instanties niet eens hebben), dus panieken gewoon erg snel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:09:10 #286
416575 crew  Evenstar
pi_176741197
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:

Het zijn echt niet de futures die aflopen. Maar als iedereen maar over blijft praten en als iedereen maar elkaar na praat en als schaapjes achter elkaar aanloopt, ja dan kan een future wel effect gaan hebben. Lawine effect.
Dit.
pi_176741199
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik moest lachen. Toch verdienen wij aan zulke pannekoeken. Je kan niet met hun en niet zonder hun
Precies, zij zijn nodig, en er staat een rij van jewelste voor dichte exchange-deuren. Het is een berg geld die wacht tot ze mogen.
Lambo of Rekt
pi_176741201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, maar niet direct door de futures zelf, meer omdat er teveel paniekvogels in crypto zitten met geld dat ze niet kunnen missen.

In alle Telegram kanalen waar ik zit hebben ze het over futures en hoe dat invloed heeft op de prijs. Zelfde geldt voor Reddit. Als een groot deel zo denkt en er naar gaat handelen maakt het verder niet uit of er een groot of klein volume zit in die futures. Als er één begint te roepen dat futures de boeman zijn en er beginnen een paar te volgen is het snel een lawine van foute informatie.

Je zag wat er met VeChain gebeurde nadat CMC simpelweg een update deed op het aantal munten in omloop. Iedereen die zich ooit fatsoenlijk had ingelezen en niet alleen maar had gekeken op CMC had dit al lang geweten en was er geen reden geweest om te verkopen.

Mensen zitten met veels te hoge (niet realistische) verwachtingen in crypto en meestal ook nog eens met geld wat ze niet echt kunnen missen (of in sommige instanties niet eens hebben), dus panieken gewoon erg snel.
Exact dit dus.
pi_176741213
Haha we zijn het eens een keer met elkaar eens zie ik. Zeldzaam
pi_176741216
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik paniekte m ook wel even na die upgrade van die marketcap, en ik kan toch wel zeggen dat ik me degelijk ingelezen heb in VeChain... het kwam voor mij onverwacht, ik heb dit nooit ergnes gelezen.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:10:41 #291
416575 crew  Evenstar
pi_176741222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Haha we zijn het eens een keel met elkaar eens zie ik. Zeldzaam
*;

Komt vast wel iemand iets anders beweren zo, stay tuned :D
pi_176741255
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Precies, zij zijn nodig, en er staat een rij van jewelste voor dichte exchange-deuren. Het is een berg geld die wacht tot ze mogen.
die exchanges zijn al weer open toch of welke zijn nog dicht?
pi_176741259
Toch blijft ether de laatste tyd btc mooi voor in procenten. Zowel down als up
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:13:38 #294
416575 crew  Evenstar
pi_176741268
quote:
11s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik paniekte m ook wel even na die upgrade van die marketcap, en ik kan toch wel zeggen dat ik me degelijk ingelezen heb in VeChain... het kwam voor mij onverwacht, ik heb dit nooit ergnes gelezen.
Goed, altijd uitzonderingen op de regel :D Iedereen kan het missen of even over het hoofd zien. Ik zag het toen ik naar de officiële cijfers van VeChain keek die niet overeen kwamen met CMC. Toen op Reddit die post gevonden dat het een bewuste keuze van CMC was om het zo te doen, terwijl VEN al meerder keren had gevraagd om het aan te passen.

Jij bent dan toevallig een uitzondering, maar een drop van 10k sat in een dag was niet echt nodig als mensen zich een beetje hadden ingelezen.
pi_176741269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:12 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Brokers zitten nog dicht, dus geen fiat naar crypto. Als je eenmaal Crypto hebt dan kan er al meer. Dusja, dan valt er vrij weinig te handelen momenteel.
pi_176741303
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:12 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Nou voor zover ik weet is bl3p nog dicht, maar verder kijk ik nergens, want ik heb verder overal accounts, maar de laatste berichten die ik hoorde, was bittrex nog dicht, binance ook... is dat allemaal gister weer open gegaan dan?
Lambo of Rekt
pi_176741349
quote:
11s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou voor zover ik weet is bl3p nog dicht, maar verder kijk ik nergens, want ik heb verder overal accounts, maar de laatste berichten die ik hoorde, was bittrex nog dicht, binance ook... is dat allemaal gister weer open gegaan dan?
Alweer een tijdje.
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:20:00 #298
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176741358
Waar is Ripple mee bezig man. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176741369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:19 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Alweer een tijdje.
Blep nog niet. ;(
Lambo of Rekt
pi_176741458
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Ripple mee bezig man. :N

:{²
met kelderen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')