quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gisteren goed getimed in overgang ICX naar Enjin
Po.et heb ik er ook iets van 1200 van staan, mag wel weer wat omhoog.
Ada en Sub zoveel verlies op (procentueel, is maar een paar tientjes in waarde) dat ik wel gewoon aankijk of het nog wat wordt.
Fun van de week verkocht voor meer ICX/ENJ.
Het gaat gewoon tot 31 januari duren hoor dit is allang gezegd dus snap niet echt waarom mensen zeuren.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:04 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als mensen iets niet gekregen hebben waar ze wel recht op hebben, wat is daar positief aan?
Het is niet meer dan normaal dat ze dat proberen op te lossen.
Dus? Het duurt tot 31 januari he tis niet dat je meteen je coins zou ontvangen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:02 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
Bijna de helft van de mensen heeft zn coins nog niet gekregen. Verder hoor je ook nix van Tokenpay op social media.
Ja ik zit er totaal niet in hoor, maar het kwam een beetje apart over dat je schreef dat het alleen maar positief is als er toch wat problemen zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon tot 31 januari duren hoor dit is allang gezegd dus snap niet echt waarom mensen zeuren.
Er zijn geen problemen. Tokenpay heeft gewoon gezegd dat je je coins vanaf 18 januari tot 31 januari zal gaan ontvangen dus we hebben nog gewoon wat dagen te gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:19 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja ik zit er totaal niet in hoor, maar het kwam een beetje apart over dat je schreef dat het alleen maar positief is als er toch wat problemen zijn.
Nee maar wat wel raar is dat ze ineens de voorwaarden aanpassen, in eerste instantie hoefde je alleen je adres te bevestigen in het dashboard om je coins te krijgen, nu moet je ineens een screenshot van het bitcoinadres sturen waarvan je 2 maanden geleden je btc hebt verstuurd. dit lijkt op een scam of incompetentie. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dus? Het duurt tot 31 januari he tis niet dat je meteen je coins zou ontvangen.
Het is ook genoeg om alleen je adres te bevestigen. Volgens mij bedoelen ze meer van dat als je na 31 januari nog niks hebt ontvangen stuur dan bewijs van je betaling.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:23 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
Nee maar wat wel raar is dat ze ineens de voorwaarden aanpassen, in eerste instantie hoefde je alleen je adres te bevestigen in het dashboard om je coins te krijgen, nu moet je ineens een screenshot van het bitcoinadres sturen waarvan je 2 maanden geleden je btc hebt verstuurd. dit lijkt op een scam of incompetentie. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
nee ben bang van nietquote:Op donderdag 25 januari 2018 13:59 schreef metallicelmo het volgende:
iedereen ready voor 10k Bitcoin again? Dit weekend weer naar boven.
'If you have not received your TPAY coins it is because we are waiting for you to submit screenshots to Support.'quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is ook genoeg om alleen je adres te bevestigen. Volgens mij bedoelen ze meer van dat als je na 31 januari nog niks hebt ontvangen stuur dan bewijs van je betaling.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:38 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
'If you have not received your TPAY coins it is because we are waiting for you to submit screenshots to Support.'
Beetje vreemd dat de ene helft van de mensen het niet hoeft te doen en de andere helft wel.
tnx. ik zie wel coins staan. wie is die persoon?quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je op je tokenpay dashboard je coins staan? zo ja dan hoef je niks te doen. Als je geen coins op je dashboard ziet dan moet je pas bewijs leveren van dat je het hebt gekocht.
Dan hoef je niks te doen. Je moet alleen bewijs laten zien als je ook geen coins op je dashboard ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:53 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
tnx. ik zie wel coins staan.
Ja joh, hou je mond over ENJquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie keuzes
ENJ al een leuke stijging laten zien afgelopen dagen. Aangekondigd dat ze op GDC staan + Pat LaBine als nieuw teamlid.
Morgen nieuwe roadmap als het goed is en plug-in voor Minecraft is ook bijna klaar van wat ik begreep. Leuk hard werkend team.
denk een bounce op 10kquote:Op donderdag 25 januari 2018 16:52 schreef Dwaalboy het volgende:
We going down... Zal nu wel onder de 10k duiken vannacht
Denk je echt dat dit komt door die futures? Dat volume is toch veel te laag joh.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:00 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij hoeven die future gasten geen kut te doen. Hele markt is zo hard aan het panieken over die futures dat het een self fulfilling prophecy gaat worden.
Hopelijk vanaf morgen laat weer lekker normaal doen een paar weken lang.
idd, futures is een druppel op de gloeiende plaat, dat gaat geen grote invloed hebben op het marktgedrag.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:02 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Denk je echt dat dit komt door die futures? Dat volume is toch veel te laag joh.
Veel noobs, dat is de self fulfilling prophecy... Sinds een paar maanden zit het neefje van het zusje van de overbuurman, en zijn dochter die een hond heeft die de man kent die de vader is van dat neefje, in crypto omdat de oma van de broer van die tante, een kleinzoon heeft die snapt hoe crypto's werken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
De hele markt is momenteel een self fulfilling prophecy.
Januari vorig jaar kut? = Fud, dus nu ook kut
Futures die aflopen ? Sell sell !
Ik moest lachen. Toch verdienen wij aan zulke pannekoeken. Je kan niet met hun en niet zonder hunquote:Op donderdag 25 januari 2018 17:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Veel noobs, dat is de self fulfilling prophecy... Sinds een paar maanden zit het neefje van het zusje van de overbuurman, en zijn dochter die een hond heeft die de man kent die de vader is van dat neefje, in crypto omdat de oma van de broer van die tante, een kleinzoon heeft die snapt hoe crypto's werken.
Ja, maar niet direct door de futures zelf, meer omdat er teveel paniekvogels in crypto zitten met geld dat ze niet kunnen missen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:02 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Denk je echt dat dit komt door die futures? Dat volume is toch veel te laag joh.
Dit.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
De hele markt is momenteel een self fulfilling prophecy.
Januari vorig jaar kut? = Fud, dus nu ook kut
Futures die aflopen ? Sell sell !
Het zijn echt niet de futures die aflopen. Maar als iedereen maar over blijft praten en als iedereen maar elkaar na praat en als schaapjes achter elkaar aanloopt, ja dan kan een future wel effect gaan hebben. Lawine effect.
Precies, zij zijn nodig, en er staat een rij van jewelste voor dichte exchange-deuren. Het is een berg geld die wacht tot ze mogen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Toch verdienen wij aan zulke pannekoeken. Je kan niet met hun en niet zonder hun
Exact dit dus.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar niet direct door de futures zelf, meer omdat er teveel paniekvogels in crypto zitten met geld dat ze niet kunnen missen.
In alle Telegram kanalen waar ik zit hebben ze het over futures en hoe dat invloed heeft op de prijs. Zelfde geldt voor Reddit. Als een groot deel zo denkt en er naar gaat handelen maakt het verder niet uit of er een groot of klein volume zit in die futures. Als er één begint te roepen dat futures de boeman zijn en er beginnen een paar te volgen is het snel een lawine van foute informatie.
Je zag wat er met VeChain gebeurde nadat CMC simpelweg een update deed op het aantal munten in omloop. Iedereen die zich ooit fatsoenlijk had ingelezen en niet alleen maar had gekeken op CMC had dit al lang geweten en was er geen reden geweest om te verkopen.
Mensen zitten met veels te hoge (niet realistische) verwachtingen in crypto en meestal ook nog eens met geld wat ze niet echt kunnen missen (of in sommige instanties niet eens hebben), dus panieken gewoon erg snel.
Ik paniekte m ook wel even na die upgrade van die marketcap, en ik kan toch wel zeggen dat ik me degelijk ingelezen heb in VeChain... het kwam voor mij onverwacht, ik heb dit nooit ergnes gelezen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar niet direct door de futures zelf, meer omdat er teveel paniekvogels in crypto zitten met geld dat ze niet kunnen missen.
In alle Telegram kanalen waar ik zit hebben ze het over futures en hoe dat invloed heeft op de prijs. Zelfde geldt voor Reddit. Als een groot deel zo denkt en er naar gaat handelen maakt het verder niet uit of er een groot of klein volume zit in die futures. Als er één begint te roepen dat futures de boeman zijn en er beginnen een paar te volgen is het snel een lawine van foute informatie.
Je zag wat er met VeChain gebeurde nadat CMC simpelweg een update deed op het aantal munten in omloop. Iedereen die zich ooit fatsoenlijk had ingelezen en niet alleen maar had gekeken op CMC had dit al lang geweten en was er geen reden geweest om te verkopen.
Mensen zitten met veels te hoge (niet realistische) verwachtingen in crypto en meestal ook nog eens met geld wat ze niet echt kunnen missen (of in sommige instanties niet eens hebben), dus panieken gewoon erg snel.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Haha we zijn het eens een keel met elkaar eens zie ik. Zeldzaam
die exchanges zijn al weer open toch of welke zijn nog dicht?quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Precies, zij zijn nodig, en er staat een rij van jewelste voor dichte exchange-deuren. Het is een berg geld die wacht tot ze mogen.
Goed, altijd uitzonderingen op de regelquote:Op donderdag 25 januari 2018 17:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik paniekte m ook wel even na die upgrade van die marketcap, en ik kan toch wel zeggen dat ik me degelijk ingelezen heb in VeChain... het kwam voor mij onverwacht, ik heb dit nooit ergnes gelezen.
Brokers zitten nog dicht, dus geen fiat naar crypto. Als je eenmaal Crypto hebt dan kan er al meer. Dusja, dan valt er vrij weinig te handelen momenteel.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:12 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
die exchanges zijn al weer open toch of welke zijn nog dicht?
Nou voor zover ik weet is bl3p nog dicht, maar verder kijk ik nergens, want ik heb verder overal accounts, maar de laatste berichten die ik hoorde, was bittrex nog dicht, binance ook... is dat allemaal gister weer open gegaan dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:12 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
die exchanges zijn al weer open toch of welke zijn nog dicht?
Alweer een tijdje.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou voor zover ik weet is bl3p nog dicht, maar verder kijk ik nergens, want ik heb verder overal accounts, maar de laatste berichten die ik hoorde, was bittrex nog dicht, binance ook... is dat allemaal gister weer open gegaan dan?
met kelderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |