ja had er in t begin niet al te beste gevoelens bij, daarom niet veel geld in gestopt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:30 schreef Roces18 het volgende:
Neem aan dat iedereen deze wel heeft gezien;
[ afbeelding ]
Wat een kakstem.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:50 schreef crpytoshill het volgende:
doen er morgen mensen mee aan de Experty ICO?
ze hebben al een werkend product geloof ik.
Nee, wat moet ik hiermee?quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:30 schreef Roces18 het volgende:
Neem aan dat iedereen deze wel heeft gezien;
[ afbeelding ]
Waarom worden coins later toegevoegd op exchanges door ICO's?quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:52 schreef dimmak het volgende:
Ik ben sowieso een beetje ICO moe. Kan het niet eens mee bijhouden Door de vele ICO sales belanden goede coins achteraan de rij om toegevoegd te worden op exchanges en missen ze andere aandacht. En dat allemaal door het grote geld.
Omdat de fees nu veel hoger zijn om toegevoegd te worden. ICO's kunnen die fees makkelijk betalen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom worden coins later toegevoegd op exchanges door ICO's?
Ahquote:Op donderdag 25 januari 2018 08:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Omdat de fees nu veel hoger zijn om toegevoegd te worden. ICO's kunnen die fees makkelijk betalen.
Is al ingeprijst. Het mainnet is live, ok, leuk. En nu? Zou het grotere nieuws de 31e verwachten, dat weet nog niemand wat ze daar precies gaan zeggenquote:Op donderdag 25 januari 2018 08:54 schreef Klaphark het volgende:
Staat icx nou nog relatief laag gewaardeerd gezien hun vorderingen en concrete plannen, of mis ik iets?
Vragen Exchanges geld om te listen, serieus?quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Omdat de fees nu veel hoger zijn om toegevoegd te worden. ICO's kunnen die fees makkelijk betalen.
Ja dat gaat niet om grappige bedragen. Enkele tienduizende euro's (40k+) voor een cheap ass exchange. Ik denk(!) tot in de miljoen voor binance.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vragen Exchanges geld om te listen, serieus?
Alleen winnaars van contests mogen vaak gratis binnenquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet om grappige bedragen. Enkele tienduizende euro's (40k+) voor een cheap ass exchange. Ik denk(!) tot in de miljoen voor binance.
Zelfs die moeten bij Binance nog een bedrag betalen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Alleen winnaars van contests mogen vaak gratis binnen
yesquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vragen Exchanges geld om te listen, serieus?
Je zou zeggen dat ze maar al te graag coins zouden willen listen, had niet verwacht dat het zoveel zou kosten.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet om grappige bedragen. Enkele tienduizende euro's (40k+) voor een cheap ass exchange. Ik denk(!) tot in de miljoen voor binance.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zelfs die moeten bij Binance nog een bedrag betalen.
Is dat zo?quote:As promised, XRB will be awarded with a free listing placement on Binance. The exact listing time will be announced separately.
Je wil natuurlijk wel kwalitatief goede crypto's op je exchange, anders gaat je geloofwaardigheid in rook op. Je bent zomaar een shit exchange, en de mensen verlaten je exchange. daag fees + winstquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze maar al te graag coins zouden willen listen, had niet verwacht dat het zoveel zou kosten.
5000? Dat zou 7.5 miljard aan inkomsten zijn enkel en alleen om een coin te listen. Dat lijkt me niet kunnenquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:15 schreef genakt het volgende:
1.5 miljoen kost binance om je coin te listen en dan kan t nog maanden duren.
over 5000 nieuwe aanvragen vorige maand
Lees eens. Er staat 5000 aanvragen niet dat ze 5000 anvragen daadwerkelijk verwerken. Zitten een ton van regels aan wil je gelist wordenquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:18 schreef Blik het volgende:
[..]
5000? Dat zou 7.5 miljard aan inkomsten zijn enkel en alleen om een coin te listen. Dat lijkt me niet kunnen
Ik zelf verwacht dat er nog geen 0.5% uiteindelijk gelist wordt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:18 schreef Blik het volgende:
[..]
5000? Dat zou 7.5 miljard aan inkomsten zijn enkel en alleen om een coin te listen. Dat lijkt me niet kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |