quote:Blijkbaar doen de modjes niks verkeerd
Op zaterdag 21 december 2002 17:25 schreef okkie-man het volgende:
populair topic dit
quote:ja zo kan je het ook bekijken natuurlijk (heb trouwens ook nix aan te merken op ze)
Op zaterdag 21 december 2002 17:27 schreef DJKoster het volgende:[..]
Blijkbaar doen de modjes niks verkeerd
Mooi zo
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 17:30 schreef okkie-man het volgende:[..]
ja zo kan je het ook bekijken natuurlijk (heb trouwens ook nix aan te merken op ze)
quote:daar valt echt niks leuks over te vertellen.
Op zaterdag 21 december 2002 17:06 schreef Bluezz het volgende:
ook leuke dingen mogen!
quote:Jij probeert het populair te maken begrijp ik uit jou bijdrage aan Voer de vogels heel de winter en mussen altijd!
Op zaterdag 21 december 2002 17:25 schreef okkie-man het volgende:
populair topic dit
Meer dan de helft van dit nieuwe nuttige informatieve topic bestemd voor het helpen van de gevleugelde diertjes staat vol onzin. Het afschieten van vogels zie ik niet als de oplossing voor de winterproblemen. Kan daar misschien even de sneeuwschuiver doorheen?
quote:Al geschoven, zie dit nu pas, maar zag ook je offlinetje hoor
Op vrijdag 10 januari 2003 19:17 schreef Lurky het volgende:Jij probeert het populair te maken begrijp ik uit jou bijdrage aan Voer de vogels heel de winter en mussen altijd!
Meer dan de helft van dit nieuwe nuttige informatieve topic bestemd voor het helpen van de gevleugelde diertjes staat vol onzin. Het afschieten van vogels zie ik niet als de oplossing voor de winterproblemen. Kan daar misschien even de sneeuwschuiver doorheen?
Ik zal het nooit meer doen.
quote:Je gooit het ene centrale topic op slot (wat een goed/veelbelovend begin had) en veranderd dan het andere topic naar centraal wat overigens uit een ander forum naar F&F geflikkerd is en gaat dan alle bullshit eruit filteren zodat dat topic niet meer normaal te lezen is door al de -edit- posts.
Op donderdag 16 januari 2003 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Editrondje, in de hoop dat het nog een leuk topic kan worden voor de topic-opener die het serieus bedoelt.Zie:
!Policy mbt off-topic en onzinposts buiten onzin!
quote:Precies. En dan iemand anders verwijten dat die dubbel bezig is.
Op donderdag 16 januari 2003 23:57 schreef Furby het volgende:
Zeg Bluezz mankeer jij wat aan je hersens ?
[..]Je gooit het ene centrale topic op slot (wat een goed/veelbelovend begin had) en veranderd dan het andere topic naar centraal wat overigens uit een ander forum naar F&F geflikkerd is en gaat dan alle bullshit eruit filteren zodat dat topic niet meer normaal te lezen is door al de -edit- posts.
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Zo ziet dus een verpest topic eruit.
Ik hoop dat het nog wat wordt voor de topicopener die het serieus bedoeld.
quote:Probeer dan het topic nieuw leven in te blazen i.p.v. je zo druk te maken over het sluiten van een dubbeltopic waar slechts 4 reakties instonden.
Op vrijdag 17 januari 2003 00:02 schreef static het volgende:
quote:Dat topic was niet verpest. Dat topic is vanuit een ander forum naar hier verplaatst alvorens het door jouw getrashed werd terwijl er al een ander zelfde topic goed gestart was.
Op vrijdag 17 januari 2003 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Zo ziet dus een verpest topic eruit.
Ik hoop dat het nog wat wordt voor de topicopener die het serieus bedoeld.
Nu hebben we 2 topics. 1 door Bluezz gemold en 1 door Bluezz gesloten.
quote:Het was geen dubbeltopic totdat jij met je toverstafje in de weer ging en onduidelijkheden schepte door te hernoemen, sluiten, editten en weet ik veel wat in meerdere topics.
Op vrijdag 17 januari 2003 00:06 schreef Bluezz het volgende:[..]
Probeer dan het topic nieuw leven in te blazen i.p.v. je zo druk te maken over het sluiten van een dubbeltopic waar slechts 4 reakties instonden.
En nogmaals de topicopener is er tevreden mee.
Einde discussie wat mij betreft.
*zucht*
quote:Voor de nieuwe layout-gebruikers schijnt dat geen probleem te zijn
Op vrijdag 17 januari 2003 19:40 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Kunnen de foto's van Bastard in het Katten foto's topic niet geresized worden? Hij post foto's van 1600x1200, en dat kijkt niet bepaald lekker.
quote:Tnx, en leuk dat je het ff meldt!
Op dinsdag 21 januari 2003 11:06 schreef K-otic het volgende:
Leuk forum! Net pas ontdekt
Mag dat topic aub weer open, aangezien de onruststichter inmiddels een ban heeft
quote:Moet ik nu echt gaan miauwen hier?
Op donderdag 27 maart 2003 11:06 schreef MrLucca het volgende:
Onze poes is vergiftigdMag dat topic aub weer open, aangezien de onruststichter inmiddels een ban heeft
quote:misschien is kinkie alleen snel met slotjes
Op donderdag 27 maart 2003 11:15 schreef MrLucca het volgende:[..]
Moet ik nu echt gaan miauwen hier?
![]()
quote:Nadat MickeyMo weg was wel ja
Op donderdag 27 maart 2003 11:15 schreef jerney het volgende:
Katten zijn rotbeesten! discussie ging toch vrij normaal
quote:Niemand?
Op donderdag 27 maart 2003 11:06 schreef MrLucca het volgende:
Onze poes is vergiftigdMag dat topic aub weer open, aangezien de onruststichter inmiddels een ban heeft
quote:Ja, hier
Op donderdag 27 maart 2003 11:24 schreef MrLucca het volgende:Niemand?
en ook goed dat jullie het een beetje in de gaten houden, want het liep idd een beetje uit de hand helaas.
quote:Helaas wel ja... maar alles is weer in orde nu
Op donderdag 27 maart 2003 12:10 schreef RayOfLight het volgende:
goed dat het topic van Mr.Lucca weer open isen ook goed dat jullie het een beetje in de gaten houden, want het liep idd een beetje uit de hand helaas.
quote:Ja.
Op maandag 31 maart 2003 09:21 schreef Bluezz het volgende:
Het rare van foto's plaatsen soms, is dat het bij de 1 wel te zien is en bij de ander niet.
Ik heb geen last van popups, er zijn ook wat linkjes veranderd gisteren.
Heb je er nu nog last van?
Het zijn de eerste 3 foto's die Chen op maandag 10 maart 2003 19:37 post die het veroorzaken. Misschien dat jij (en de rest van de wereld) wel ingelogd bent bij MSN Communities zodat jij er geen last van hebt ofzo...
quote:Balen...
Op maandag 31 maart 2003 17:52 schreef The_Lizard_Queen het volgende:Het zijn de eerste 3 foto's die Chen op maandag 10 maart 2003 19:37 post die het veroorzaken. Misschien dat jij (en de rest van de wereld) wel ingelogd bent bij MSN Communities zodat jij er geen last van hebt ofzo...
quote:Okee.
Op maandag 31 maart 2003 18:02 schreef Bluezz het volgende:[..]
Balen...
Ik zal je post even meenemen naar het centrale vragentopic voor de mensen achter de schermen hier ok?
In totaal vier serieuze reacties...
Als het zo moet, mag er van mij een slotje op
quote:Ik kijk het nog ff aan, zie mijn laatste post daar ok?
Op maandag 28 april 2003 11:40 schreef Christine het volgende:
Parkietje aangevallen...In totaal vier serieuze reacties...
Als het zo moet, mag er van mij een slotje op
quote:Thanks
Op maandag 28 april 2003 14:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk het nog ff aan, zie mijn laatste post daar ok?
quote:Die zit naast je waarschijnlijk.
Op maandag 19 mei 2003 01:35 schreef golfer het volgende:
Slotje ter beoordeling van F&F mod.
Maarre, je kunt ook gewoon moderen zonder meteen een slot ergens op te keilen.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 19-05-2003 16:37]
quote:Klik nog eens
Op maandag 19 mei 2003 16:36 schreef static het volgende:
Goed bekeken dit topic.Hoeveel hondenbelasting betaal jij?
quote:Dank u.
Op maandag 19 mei 2003 16:41 schreef Bluezz het volgende:[..]
Klik nog eens
Het grote mijn-kat-is-dood rouw topic
om de haverklap topics die over dooie katten gaan, nou dat kan dan best wel samengevoegd worden hoor, rouwen kun je immers het beste samen doen
quote:Vind je dat?
Op dinsdag 3 juni 2003 18:38 schreef MikeyMo het volgende:
rouwen kun je immers het beste samen doen
quote:Ik zal als een familielid van jou overlijdt de aankondiging daarvan dan ook maar samenvoegen in een andere rouwadvertentie in de krant.
Op dinsdag 3 juni 2003 18:38 schreef MikeyMo het volgende:
hier maar dan...Het grote mijn-kat-is-dood rouw topic
om de haverklap topics die over dooie katten gaan, nou dat kan dan best wel samengevoegd worden hoor, rouwen kun je immers het beste samen doen
had nog best een mooi topic kunnen worden ware het niet dat iedereen ging zeiken.
Foto + wat gegevens over de kat e.d. nu is het openingspost: m'n kat is dood en vervolgens 3 pagina's wat compassie.
quote:dat is dus onzin: je hebt een pagina genaamd rouwadvertenties en dara staan ze naast en onder elkaar... in een rouwtopic bheb je dan soortgelijke advertenties en dan staan ze onder elkaar....
Op dinsdag 3 juni 2003 18:41 schreef golfer het volgende:[..]
Ik zal als een familielid van jou overlijdt de aankondiging daarvan dan ook maar samenvoegen in een andere rouwadvertentie in de krant.
Klaar.
quote:omdat iedereren elkaar nalult?
Op dinsdag 3 juni 2003 18:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
MikeyMo, wat denk je dat de reden is dat iedereen ging 'zeiken'?. Voor de lol? Of misschien omdat iedereen het er mee eens was dat het een afgrijselijk slecht idee was? Niet iedereen hoeft het met je eens te zijn hoor.
als niemand zo stom had gereageerd had wellicht best een mooi topic geworden...
quote:Weet je wat je moet doen??
Op dinsdag 3 juni 2003 18:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat is dus onzin: je hebt een pagina genaamd rouwadvertenties en dara staan ze naast en onder elkaar... in een rouwtopic bheb je dan soortgelijke advertenties en dan staan ze onder elkaar....
quote:Dan lees je alles maar opnieuw want de boodschap is toch echt duidelijk.
Op dinsdag 3 juni 2003 18:48 schreef MikeyMo het volgende:
ik snap de heisa gewoon niet... en al helemaal niet die rare vergelijkingen met advertenties husselen in een krant
quote:Jij bent die heisa begonnen. Jij opende het topic opzich, daarna nog een FB-topic en gaat nu ook nog hier verder.
Op dinsdag 3 juni 2003 18:48 schreef MikeyMo het volgende:
ik snap de heisa gewoon niet... en al helemaal niet die rare vergelijkingen met advertenties husselen in een krant
Pardon? Volgens mij was jij degene die begon met rare vergelijkingen met kranten hoor.
en ja, ik probeer iets "nobels" neer te zetten en dan gaat men alleen maar zeiken
quote:Jij zou alleen maar erg denigrerend en zeikerig over de dood van die poes kunnen schrijven. Ja dus.
Op dinsdag 3 juni 2003 18:50 schreef MikeyMo het volgende:
Als de kat van m'n vriendin overlijdt en ik dan een topic over dat dooie poesie met de titel "centraal-rouw-topic" wordt ie dan ook gesloten en krijg ik dan ook van die rare reacties...
quote:voor hun kop, hij zit erin. Puur staal, erg lastig in de discotheken met poortjes
Op dinsdag 3 juni 2003 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat kunnen sommige mensen toch zeikerig doordrammen zeg. Vooral als ze een enorme plaat voor hun kop hebben.
quote:De enige die nu doorzeikt ben jij. Ik heb even in jouw profiel gekeken. Wat een onvolwassen pubergedrag van iemand van bijna 25 jaar.
Op dinsdag 3 juni 2003 18:52 schreef MikeyMo het volgende:
die krantenvergelijking vind ik niet zo gek hoor...en ja, ik probeer iets "nobels" neer te zetten en dan gaat men alleen maar zeiken
Grow up en leg je bij de beslissing neer.
De vergelijking met het verlies van mede-mensen dringt zich namelijk op.
Een beest kan ongelofelijk kostbaar voor je zijn, en als je je daar niet in kunt inleven ook prima, maar dat is dan jammer en vooral jouw probleem.
Dan kan je hemel en aarde bewegen, en centrale topics willen, sorry, dat gaat niet door.
Breng eens begrip op, verplaats je eens in de situatie van mensen met huisdieren.
De energie die je nu gebruikt(e) voor het alsmaar doorgaan op deze gevoelskwestie kun je beter omzetten in begrip en verdraagzaamheid.
En dan heb ik het niet eens over mede-leven.
Ik heb nooit zo'n probleem met de dood...
quote:Ok.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:31 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb ook huisdieren en als die gaan dan gaan ze, de dood hoort bij het leven, kan onverwachts komen ja maar is een zeer belangrijk onderdeel van het leven. Zodra je een huisdier koopt weet je ook dat de kans groot is dat je hem ook moet begraven en er afscheid van moet nemen.Ik heb nooit zo'n probleem met de dood...
quote:ja dat is er onderhand wel ingestampd door het halve forum
Op dinsdag 3 juni 2003 19:32 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ok.
Duidelijk.
En toch komen er geen centrale topics over.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 19:34 schreef MikeyMo het volgende:ja dat is er onderhand wel ingestampd door het halve forum
Ook zonder een half forum had ik het er zachtjes ingestampt.
Zullen we weer verder gaan met andere dingen nu?
quote:Goed plan...
Op dinsdag 3 juni 2003 19:36 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ook zonder een half forum had ik het er zachtjes ingestampt.
Zullen we weer verder gaan met andere dingen nu?
toch vraag ik me stiekem af hoe het had gelopen als niet iedereen gelkijk begin te zeuren en mensen hun verlies daar allemaal posten...
Kat vergiftigd: Eigen schuld, dikke bult? #2
Wordt er een keer gediscussieerd, is het weer niet goed. Er wordt toch nergens geflamed? Het gaat toch over huisdieren? Of is de discussie over als de mod dat vindt?
.
quote:Wellicht ging het allemal zo snel de hele tijd dat het topic te vaak bovenaanstond?
Op woensdag 4 juni 2003 10:19 schreef Jarno het volgende:
Wat een raar slotje?Kat vergiftigd: Eigen schuld, dikke bult? #2
Wordt er een keer gediscussieerd, is het weer niet goed. Er wordt toch nergens geflamed? Het gaat toch over huisdieren? Of is de discussie over als de mod dat vindt?
.
quote:Persoonlijk zou ik blij zijn met een goedlopend topic in F&F, maar dat is mijn mening.
Op woensdag 4 juni 2003 10:21 schreef Dissection het volgende:[..]
Wellicht ging het allemal zo snel de hele tijd dat het topic te vaak bovenaanstond?
quote:Ja, maar dan moet je de hele tijd opletten en flames eruithalen en modereren, daar wordt je moe van
Op woensdag 4 juni 2003 10:22 schreef Jarno het volgende:[..]
Persoonlijk zou ik blij zijn met een goedlopend topic in F&F, maar dat is mijn mening.
quote:Verklaar dan het vorige topic overleden en heb vrede met een nieuw, goedlopend en correct topic.
Op woensdag 4 juni 2003 10:24 schreef Dandelion het volgende:
Tja feit is dat het andere topic nog gesloten was: ivm opschonen.
Maar goed dat was het al sinds vanacht?
quote:Het gaat mij om het opnieuw openen van een topic wat gesloten was.
Op woensdag 4 juni 2003 10:23 schreef Dissection het volgende:Ja, maar dan moet je de hele tijd opletten en flames eruithalen en modereren, daar wordt je moe van
quote:Tja vind ik ook.
Op woensdag 4 juni 2003 10:25 schreef Jarno het volgende:[..]
Verklaar dan het vorige topic overleden en heb vrede met een nieuw, goedlopend en correct topic.
quote:Danku, je bent gaaf! KZat je alleen maar een beetje te stangen hoor
Op woensdag 4 juni 2003 10:26 schreef Bluezz het volgende:[..]
Het gaat mij om het opnieuw openen van een topic wat gesloten was.
Ik gooi het nieuwe wel weer open, en hoop idd dat het beter gaat.
quote:dit ook even wil je
Op donderdag 5 juni 2003 18:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Nou... je kan ze toch beter niet in de volle zon neerzetten, vooral konijnen en cavia's zijn er gevoelig voor. Op een gegeven moment raken ze overhit, gaan moeilijk ademhalen, kwijlen, en uiteindelijk gaan ze dus dood.
En mijn eerste opmerkingen (sterkte blabla) wil je die ook weghalen? Ik heb er erg veel spijt van en zal nooit meer op moussy reageren.
quote:Ok.
Op donderdag 5 juni 2003 23:36 schreef heaven7 het volgende:
He. verwijder
dit ook even wil jeEn mijn eerste opmerkingen (sterkte blabla) wil je die ook weghalen? Ik heb er erg veel spijt van en zal nooit meer op moussy reageren.
quote:Hee! Dat was niet eens kwetsend bedoeld.
Op donderdag 5 juni 2003 23:36 schreef heaven7 het volgende:
He. verwijder
[..]dit ook even wil je
En mijn eerste opmerkingen (sterkte blabla) wil je die ook weghalen? Ik heb er erg veel spijt van en zal nooit meer op moussy reageren.
quote:Ze hadden dus schaduw en water, waarom ging je ervanuit dat ze dat niet hadden?
Op vrijdag 6 juni 2003 00:02 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Hee! Dat was niet eens kwetsend bedoeld.
Ik gaf alleen een tip om je beesten niet in de volle zon te zetten (voor hetzelfde geld deed je dat met de dieren die je nu hebt), en dat was voordat jij aangaf dat ze ook schaduw en water hadden. Dan vind ik het een beetje raar van je dat je nu doet alsof het een aanval richting jou was.
Ik verzorg mijn dieren altijd goed, dieren zijn zowat het belangrijkste in mn leven
quote:Daar ging ik niet vanuit, ik ging er vanuit dat de mogelijkheid bestond dat jij niet wist dat konijnen en cavia's dood gaan als je ze in de zon neerzet zonder schaduw. Dat die van jou wel schaduw hadden is natuurlijk heel goed van jou, maar dat wil niet zeggen dat ieder ander ook zo slim is om die beesten een beschut plekje te geven.
Op vrijdag 6 juni 2003 00:08 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ze hadden dus schaduw en water, waarom ging je ervanuit dat ze dat niet hadden?
quote:Ja, ik snap je maar ik zorgde altijd dat ze de keuze hadden, of schaduw, of zon, altijd.
Op vrijdag 6 juni 2003 00:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Daar ging ik niet vanuit, ik ging er vanuit dat de mogelijkheid bestond dat jij niet wist dat konijnen en cavia's dood gaan als je ze in de zon neerzet zonder schaduw. Dat die van jou wel schaduw hadden is natuurlijk heel goed van jou, maar dat wil niet zeggen dat ieder ander ook zo slim is om die beesten een beschut plekje te geven.
Ik kan natuurlijk ook niet vantevoren ruiken hoe jij met je dieren omgaat, vandaar dat ik jou (en ieder ander, voor mijn part) dus de tip gaf om dieren niet zomaar in de volle zon neer te zetten. Voor hetzelfde geld dacht jij iets van "Zo, ik zet Nijntje in de hete zon neer, dan kan hij lekker bruin worden net als ik, ha ha". Snap je?
quote:Prima, maar mijn punt was meer dat je niet zo overtrokken had hoeven reageren (en mijn reactie te laten verwijderen), omdat ik je alleen een tip wilde geven.
Op vrijdag 6 juni 2003 00:58 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ja, ik snap je maar ik zorgde altijd dat ze de keuze hadden, of schaduw, of zon, altijd.
quote:Daarom hoefde je reactie niet verwijderd te worden.. alles was offtopic en al mijn offtopic reacties waren al verwijderd, behalve deze..
Op vrijdag 6 juni 2003 01:16 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Prima, maar mijn punt was meer dat je niet zo overtrokken had hoeven reageren (en mijn reactie te laten verwijderen), omdat ik je alleen een tip wilde geven.
Vandaar dus.
quote:Hm okee, zolang je het maar niet hebt gedaan omdat je dacht dat ik je zat je beschuldigen ofzo.
Op vrijdag 6 juni 2003 01:21 schreef heaven7 het volgende:[..]
Daarom hoefde je reactie niet verwijderd te worden.. alles was offtopic en al mijn offtopic reacties waren al verwijderd, behalve deze..
Vandaar dus.
quote:Nou oplossing heb ik er niet voor nee..
Op zondag 15 juni 2003 17:18 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ja, ik krijg dan regelmatig meeltjes met het verzoek om een nieuw deel te openen, omdat het bij sommige pc's erg lang schijnt te duren.
Heb jij een andere oplossing
Graag hier:
[Centraal] Feedback Flora&Fauna
Maar, ik weet van het GAM forum dat er vaak grote plaatjes van games worden gepost. Natuurlijk moeilijk voor mensen om een pagina te laden als ze nog met een 56K6 modem zitten te downloaden, daarom met regelmaat een waarschuwing in de titel. "Breedband modem only" of iets in die trand.
Ook in het foto forum zie ik namelijk niet een topic worden gesloten omdat een pagina moeilijk te laden zou zijn. (Terwijl er veel fotos worden gepost )
Daarom moet je daarom ook verplicht met verkleinde plaatjes posten.
En tsja, beetje jammer voor de gebruikers met een kleine modem inderdaad
quote:Ik vind het inderdaad een beetje vreemd voor een Centraal foto topic nog wel dat 'ie gesloten wordt als er teveel foto's op staan ...
Op zondag 15 juni 2003 17:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Nou oplossing heb ik er niet voor nee..
Maar, ik weet van het GAM forum dat er vaak grote plaatjes van games worden gepost. Natuurlijk moeilijk voor mensen om een pagina te laden als ze nog met een 56K6 modem zitten te downloaden, daarom met regelmaat een waarschuwing in de titel. "Breedband modem only" of iets in die trand.
Ook in het foto forum zie ik namelijk niet een topic worden gesloten omdat een pagina moeilijk te laden zou zijn. (Terwijl er veel fotos worden gepost
)
Daarom moet je daarom ook verplicht met verkleinde plaatjes posten.En tsja, beetje jammer voor de gebruikers met een kleine modem inderdaad
En tja, fototopics blijven lastig voor 56k6'ers, als je fototopics leuk vind, regel dan kabel of adsl lijkt me.
quote:Als een topic bij 255 posts is, gaat ie automatisch op slot.
Op zondag 15 juni 2003 21:03 schreef Frggl het volgende:Ik vind het inderdaad een beetje vreemd voor een Centraal foto topic nog wel dat 'ie gesloten wordt als er teveel foto's op staan ...
Lijkt me beter als niet resizen echt bestraft wordt, foto's boven een bepaalde bestandsgrootte worden dan gewoon verwijderd.En tja, fototopics blijven lastig voor 56k6'ers, als je fototopics leuk vind, regel dan kabel of adsl lijkt me.
quote:Ik heb echt geen idee, ik kijk nu net pas op het forum
Op donderdag 19 juni 2003 10:53 schreef K3 het volgende:
Waarom is Kappen bij de buren? naar onzin gegooid???
't Is een serieus topic, en bovendien wordt nergens vermeldt waarom de move is gedaan.
Ik vind een topic om de dagen te tellen dat je katje niet in huis gepoept heeft niet nodig, omdat er al een topic over je katje met dit onderwerp loopt.
En onzin is geen FB.
quote:Ja, dat mag
Op dinsdag 1 juli 2003 17:39 schreef Chen het volgende:
Bluezz mag ik mischien een topic maken waar alle centrale foto topics enz in komen van F&F en dat je daar een sticky van maakt?
quote:k ga het nu doen.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:14 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ja, dat mag
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 20:16 schreef Chen het volgende:'k ga het nu doen.
Zoiets Bluezz??
Ik haal alleen even de overige topics eruit, dat vind ik niet zo nodig, die staan gewoon in de F&F lijst.
quote:Inderdaad
Op dinsdag 8 juli 2003 23:35 schreef Nyame het volgende:
Goed lopend forum mensen!
Compliment!
in een iets voorbarige bui misschien een dubbeltopic geplaatst.
'ns Kijken of er nog reacties op komen maar anders mag 't dicht of weg.
[edit] Da's snel [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Barbaaf op 09-07-2003 23:23]
quote:Hij is dicht
Op woensdag 9 juli 2003 23:18 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi Mod, (Bluezz?)in een iets voorbarige bui misschien een dubbeltopic geplaatst.
'ns Kijken of er nog reacties op komen maar anders mag 't dicht of weg.
quote:Het nut zit hem in het identieke van het topic.
Op dinsdag 15 juli 2003 14:45 schreef PLAE@ het volgende:
Leg mij het nut er nou eens van uit dat je dan zo'n oud topic omhoogschopt?Wat maakt het nou uit of je daar verder gaat of hier naar zo'n oud topic gaat?
Dat snap ik echt niet
Als ik alles open zou laten wat dubbel is en dan ook nog echt dubbel, zoals dit, geen andere invalshoek, geen ander soort tekst, zijn de topics niet te overzien.
Bovendien is het al een heel oud verhaaltje, maar goed, niet iedereen heeft het al gelezen.
En november 2002 is nog niet eens zo erg lang geleden trouwens.
Ik heb het gesloten topic er ook nog bij gezet, om niet alle reakties zomaar ongelezen te laten.
(Als je dat al opgevallen was)
Hopelijk is dit antwoord op je vraag.
Maar meestal verstommen de reacties er ook meteen weer op dan.
En als zo'n topic nou nog leeg is ok. Maar als het net zoveel reacties heeft als dat oude zie ik het nut er niet echt van in om terug te gaan naar dat oude. Of het moet echt net geweest zijn. Of bijvoorbeeld om een centraal topic te gaan (foto's ofzo)
maar verder no offence hoor
quote:Nee, natuurlijk niet
Op zaterdag 19 juli 2003 01:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:Word ik dan in de gaten gehouden? Staan er 3 mods of andere medewerkers met pennen in hun hand gereed om complete muren vol te turven?
quote:Omdat ik vind dat je zulke opmerkingen niet kan maken, er al 80 keer voor heb gewaarschuwd, het impliciet in de faq van F&F staat, omdat je te maken hebt met dierenliefhebbers.
Kom op wees redelijk, ook al is het een niet-onzin forum. Het enige wat ik schreef is dat ik niet hoopte dat de kat naar de chinees is gelopen.Met alle respect voor het beleid (ben nooit verbannen want dat is voor losers) maar dit gaat mij toch een beetje ver.
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 13:22 schreef Bluezz het volgende:[..]
Nee, natuurlijk niet
De opmerking note is gezet, maak ik om je te laten merken dat ik zulke opmerkingen in F&F niet pik, ze verwijder, en ze bewaar in het blokje notes achter je naam.
Niet meer en niet minder.
[..]Omdat ik vind dat je zulke opmerkingen niet kan maken, er al 80 keer voor heb gewaarschuwd, het impliciet in de faq van F&F staat, omdat je te maken hebt met dierenliefhebbers.
Iemand is erg verdrietig omdat zijn dier is weggelopen, dan is het NOT DONE om dit soort opmerkingen te maken.
Respect voor het gevoel van de ander heet dat.
Misschien bedoelde ik wel dat die aardige Chinees een schoteltje melk voor het arme beest had.
quote:De volgende keer zal ik je opmerking eerst analyseren voor ik het weghaal en het in je notes zet
Op zaterdag 19 juli 2003 13:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik nou gezegd had dat het beest misschien al inmiddels door de vleesmolen is gehaald, dan moest ik je gelijk geven. Ik zei 'dat ie hopelijk niet richting de afhaalchinees is gelopen'. Als dierenliefhebbers daaraan verbinden dat die chinezen het beest misschien wel oppeuzelen zegt dat meer over de vooroordelen die deze personen over chinezen hebben.
Misschien bedoelde ik wel dat die aardige Chinees een schoteltje melk voor het arme beest had.
Ik ben in F&F gewoon wat 'strenger' om het bovengenoemde gevoel/respect naar de TS toe. Vandaar voor jou misschien mijn overgevoelige/overhaaste edit en note.
Als jij dit soort opmerkingen nu gewoon hardop zegt met je handjes op je rug is er niets aan de hand
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 13:31 schreef Bluezz het volgende:
met je handjes op je rug
quote:Okee, ik zal wat strenger op mijn gebral selecteren
Op zaterdag 19 juli 2003 13:31 schreef Bluezz het volgende:[..]
De volgende keer zal ik je opmerking eerst analyseren voor ik het weghaal en het in je notes zet
Ik ben in F&F gewoon wat 'strenger' om het bovengenoemde gevoel/respect naar de TS toe. Vandaar voor jou misschien mijn overgevoelige/overhaaste edit en note.
Als jij dit soort opmerkingen nu gewoon hardop zegt met je handjes op je rug is er niets aan de hand
Ik kom bijna nooit op de FP en legio meer users niet.
Veel mensen geven een forum de voorkeur boven de FP van Fok! om over dingen te praten/discussieren.
Vandaar.
Ik had het eigenlijk beetje gepost zonder er bij na te denken , ja komt wel dom over dit maar ja, had het niet zo bedoeld, mijn excuses hiervoor, ook voor jou 'The Bitch' bij deze : sorry...
quote:Yep, tnxx
Op maandag 28 juli 2003 21:28 schreef LadyS het volgende:
In dit topic: Alle Fototopics op een rijtje! staat dit topic niet vermeld: Huisdier - Smiley fototopic
Denk dat die daar ook wel in hoort
quote:Excuses aanvaard!!
Op zondag 3 augustus 2003 23:31 schreef Vampz het volgende:
Ik had vandaag iets gepost in dit topic : hierIk had het eigenlijk beetje gepost zonder er bij na te denken
, ja komt wel dom over dit maar ja, had het niet zo bedoeld, mijn excuses hiervoor, ook voor jou 'The Bitch' bij deze : sorry...
quote:Ja, én?
Op woensdag 13 augustus 2003 00:34 schreef Kreator het volgende:
[Serieus] Een mieren-boerderij. Wie heeft het?[serieus]
Hij is nog gewoon open hoor
quote:Moet je het topic ook niet openen he
Op zondag 14 september 2003 18:29 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe kan men dit topic serieus nemen?? En als het serieus bedoelt is vind ik het behoorlijk sneu dat de zwarte markt als dierenverkoop plaats verheerlijkt wordt...
quote:Pardon
Op maandag 15 september 2003 08:10 schreef yvonne het volgende:[..]
Moet je het topic ook niet openen he
quote:Sorry dat ik je post nu pas zie...
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:45 schreef Raenius het volgende:
Onzin dat mijn topic is gesloten door Bluezz...
quote:Ja, en?
is een loststaande vraag over het gedrag van een guppy...
quote:Dat gebeurt vaak in F&F, grappenmakers die je topic verzieken.
en hij werd jammer genoeg ook nog eens verziekt door wat "grappige" mensen...
Ook 1 van de redenen waarom ik liever dit soort vragen over guppies en andere grapgevoelige dieren bij elkaar hou in topics waarin wel normaal gereageerd wordt, en die nog recent zijn, snap je?
Waarom blijft deze: wat heeft jou hond alleemaal fout gedaan? dan wel open? Er zijn volgens mij meer topiques over honden dan valkparkieten. Daarbij was mijn onderwerp en post zonder spel, grammatica en interpunctie fouten.
Ja, ik weet het, het was een flauwe lemming. Nou ja, flauw... als je het stukje doorleest begrijp je dat ik een belangrijk vraagstuk wilde aansnijden, waar de TS van het honden topique helemaal aan voorbij gaat: Dieren doen niks "fout" in de zin van: de auto onderkotsen.
Je neemt een dier, je zet het in een onnatuurlijke omgeving, dan zijn de consequenties ook voor jou. Als een huisdier iets "fout" doet dan ligt die fout bij het baasje. Het dier volgt niets anders op dan zijn gedrag en instinct.
quote:Doordat dit topic sticky staat zie ik het altijd te laat, excuses daarvoor
Op vrijdag 14 november 2003 15:55 schreef Mobious het volgende:
Mijn topique: Wat heeft jouw valkparkiet allemaal fout gedaan? ging dicht. De reden was dat er al een centraal valkparkieten topique was.
Waarom blijft deze: wat heeft jou hond alleemaal fout gedaan? dan wel open? Er zijn volgens mij meer topiques over honden dan valkparkieten. Daarbij was mijn onderwerp en post zonder spel, grammatica en interpunctie fouten.
Ja, ik weet het, het was een flauwe lemming. Nou ja, flauw... als je het stukje doorleest begrijp je dat ik een belangrijk vraagstuk wilde aansnijden, waar de TS van het honden topique helemaal aan voorbij gaat: Dieren doen niks "fout" in de zin van: de auto onderkotsen.
Je neemt een dier, je zet het in een onnatuurlijke omgeving, dan zijn de consequenties ook voor jou. Als een huisdier iets "fout" doet dan ligt die fout bij het baasje. Het dier volgt niets anders op dan zijn gedrag en instinct.
Door je uitleg, begrijp ik wel beter waarom je dit topic opende, dat was me niezo duidelijk.
Tuurlijk mag ie weer open, wie ben ik
Misschien moet je het ff wat duidelijker toelichten dat het een reaktie/vergelijking is op...
Oh..en ik sluit nooit en te nimmer topics omdat ze grammaticaal niet zouden deugen hoor, het idee alleen al
*Opent*
quote:Goed idee, done.
Op vrijdag 5 december 2003 20:16 schreef Mobious het volgende:
Bleuzz, zou je van deze topique titel: [Centraal] Valkparkieten een [Centraal] topique titel willen maken?
quote:Tnx!
Op zondag 7 december 2003 14:17 schreef Bluezz het volgende:[..]
Goed idee, done.
Sorry, had even moet zoeken eerst ...
Shaitan
Ik zou het graag wat breder zien. Waar zijn de topics over de fauna van de Equadoriaanse jungle's, de flora in de rimboe's van Oost-Timor, micro-organismen etc?
Zijn er al plannen geweest om dit forum wat meer leven in te blazen? Er moet iets structureels veranderen denk ik.
quote:Af en toe zijn er ook topics over dieren over de grens, maar die krijgen gewoon niet zo veel reakties.
Op donderdag 11 december 2003 05:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik lurk de laatste tijd regelmatig in dit subforum omdat het een forum is wat veel potentie heeft. Jammer genoeg zie ik bijna alleen maar topics over huisdieren en lokale dieren.
quote:Ik zou zeggen, open eens wat hierover
Ik zou het graag wat breder zien. Waar zijn de topics over de fauna van de Equadoriaanse jungle's, de flora in de rimboe's van Oost-Timor, micro-organismen etc?
quote:Iets structureel veranderen wat voor heel veel users een prettig forum is en er heel veel onderling uitgewisseld wordt aan kennis e.d.?
Zijn er al plannen geweest om dit forum wat meer leven in te blazen? Er moet iets structureels veranderen denk ik.
Je hebt gelijk als het allemaal wat domestic is.
Maar nogmaals, probeer het eens met een leuk topic met meer inhoud zoals jij het noemt.
Veel van de dingen die je noemt zijn al wel geopend, ook door mij, maar er komen gewoon vrij weinig reakties op, misschien dat je ze daarom niet tegenkomt.
Ze verdwijnen al snel naar beneden.
quote:Sorry, dat is echt reclame maken voor je eigen forum, dat wordt dus weer als spam aangemerkt volgens de faq.
Op donderdag 11 december 2003 23:32 schreef BadGirly het volgende:
Is het misschien mogelijk om mijn website (dierenforum.nl) ook bij de linkjes te zetten? Als jullie het niks vinden is dat prima hoor
ik heb er wel ff stiekum rond gekeken, dat wel
quote:Ok, jammer
Op vrijdag 12 december 2003 00:45 schreef Bluezz het volgende:[..]
Sorry, dat is echt reclame maken voor je eigen forum, dat wordt dus weer als spam aangemerkt volgens de faq.
ik heb er wel ff stiekum rond gekeken, dat wel
quote:Verandering begint bij je zelf:
Op donderdag 11 december 2003 05:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik lurk de laatste tijd regelmatig in dit subforum omdat het een forum is wat veel potentie heeft. Jammer genoeg zie ik bijna alleen maar topics over huisdieren en lokale dieren.Ik zou het graag wat breder zien. Waar zijn de topics over de fauna van de Equadoriaanse jungle's, de flora in de rimboe's van Oost-Timor, micro-organismen etc?
Jouw beurt!
quote:Ik ben benieuwd of dat een beetje gaat lopen
Op vrijdag 12 december 2003 15:53 schreef Mobious het volgende:
Verandering begint bij je zelf:
Wat is jouw ultieme exoot?
Fauna op Equador
Ironwood en andere flora op Oost-Timor
[Centraal] Micro-organismenJouw beurt!
Ik heb in principe eigenlijk niks tegen de flora en de fauna.
Eigenlijk wil ik gewoon even hoi zeggen.
Hoi.
Ik wil verder natuurlijk niet offtopic gaan, dus wil ik nog even vermelden dat ik ook een hond heb.
quote:Ga je gang
Op vrijdag 12 december 2003 23:10 schreef Cora het volgende:
Hallo Bluezz, mag ik hier klagen over flora en fauna?
quote:Ik ook niet, alleen soms maken de spinnen me bang en lopen er zilvervisjes over de wc-vloer
Ik heb in principe eigenlijk niks tegen de flora en de fauna.
quote:Coor! Haaiii
Eigenlijk wil ik gewoon even hoi zeggen.Hoi.
quote:En wat voor hond mag dat dan wezen?
Ik wil verder natuurlijk niet offtopic gaan, dus wil ik nog even vermelden dat ik ook een hond heb.
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook niet, alleen soms maken de spinnen me bang en lopen er zilvervisjes over de wc-vloer
quote:Ik heb de eerste Labrador die voor geen meter luistert, dat is ook redelijk apart toch?
En wat voor hond mag dat dan wezen?
Ik hoop een uitgestorven soort uit Oost-Timor, want anders komt ie er niet meer in hier.
Doei Bluezz, leuk je weer te spreken, ik zal er geen slowchat van maken hier.
Hoe moet ik nu achter mijn antwoord komen?
Hoe heet een aap met zo'n bloempotkapsel?
Het zou leuk zijn als dit topic weer geopend zou worden.
Bij voorbaat dank.
quote:Kijk eens in MED.
Op donderdag 18 december 2003 22:59 schreef Lone_Gunman het volgende:
Hey mevrouw Bluezz,Hoe moet ik nu achter mijn antwoord komen?
Hoe heet een aap met zo'n bloempotkapsel?
Het zou leuk zijn als dit topic weer geopend zou worden.
Bij voorbaat dank.
Enneh... mevrouw
quote:respect voor de MOD vandaar de titel
Op donderdag 18 december 2003 23:03 schreef Bluezz het volgende:[..]
Kijk eens in MED.
Als voorbeeld heb ik de posters die gereageerd hebben laten bannen.
Vandaar dat ie op slot is.Enneh... mevrouw
![]()
Het topic is zeker nog actief gezien de reacties
[Dit bericht is gewijzigd door Douglas op 23-12-2003 19:22]
quote:Hij is niet gesloten, hij is gewoon vol.
Op dinsdag 23 december 2003 19:15 schreef Douglas het volgende:
Bluezz, waarom is het topic over de jacht gesloten?Het topic is zeker nog actief gezien de reacties
quote:Ok dan.
Op dinsdag 23 december 2003 22:52 schreef Bluezz het volgende:[..]
Hij is niet gesloten, hij is gewoon vol.
Een topic wat 255 reakties heeft gaat automatisch dicht dan.
Als je erover door wilt praten open je deel 2, nergens voor nodig om zo boos te kijken dus
Misschien een idee om die reden (meer dan 255 reakties) ook bij de FAQ te zetten (bij de reden van een gesloten topic)
quote:Goed idee, het is voor de meesten zo normaal, dat je er niet eens bij nadenkt
Op dinsdag 23 december 2003 23:06 schreef Douglas het volgende:Ok dan.
Misschien een idee om die reden (meer dan 255 reakties) ook bij de FAQ te zetten (bij de reden van een gesloten topic)
quote:Jammer. Vind het altijd wel leuk "Waarom is mijn topique dicht
Op woensdag 24 december 2003 07:48 schreef Bluezz het volgende:[..]
Goed idee, het is voor de meesten zo normaal, dat je er niet eens bij nadenkt
Staat erbij dus.
quote:
Op woensdag 24 december 2003 16:09 schreef Mobious het volgende:Jammer. Vind het altijd wel leuk "Waarom is mijn topique dicht
" posts.
Sorry
quote:Tnx.
Op zondag 28 december 2003 09:16 schreef BAZZA het volgende:
wat vind je van katten? wat een walgelijke foto is dit
quote:ja ik had het in dat topic al gezegd maar jullie hadden em dus alsnog over het hoofd gezien; kan gebeuren. beste wensen nog!
Op donderdag 1 januari 2004 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx, niet gezien, en Shmoopy heeft hem al gesloten
Maar als ik niks doe, dan zal niemand met een Valkparkiet in dit topique kijken omdat het "katten en screensavers" staat.
moeilijk, moeilijk.
quote:Done.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:02 schreef Steve-O het volgende:
kat zit de hele tijd te hoesten
ken hier borstel doorheen
quote:Hoi!
Op zondag 11 januari 2004 12:55 schreef Chen het volgende:
Hallo
Welke beestjes zien er sterk vergroot eng uit?
Ik wil graag een andere topictitel. Zoiets als "De Nanowereld" En als het kan zou ik graag de reacties met foto's van krabben en sprinkhanen verwijderd zien zodat het een vloeiend geheel wordt.
Dank.
quote:Ik ben onderweg!!!!
Op vrijdag 30 januari 2004 13:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mag mijn topic een transformatie ondergaan?Ik wil graag een andere topictitel. Zoiets als "De Nanowereld" En als het kan zou ik graag de reacties met foto's van krabben en sprinkhanen verwijderd zien zodat het een vloeiend geheel wordt.
Dank.
quote:Ik had hem al gezien en gesloten, tnxxxx
Op vrijdag 30 januari 2004 19:36 schreef BadGirly het volgende:
binnenkort eerste kitten, advies nodig !Niet echt de bedoeling van flora en fauna, of wel?
quote:Hij staat er toch nog
Op vrijdag 30 januari 2004 19:52 schreef erodome het volgende:[..]
Ik had hem al gezien en gesloten, tnxxxx
quote:Krijg nou wat, je hebt gelijk, is wat fout gegaan dus, ik was ervan overtuigd dat ik hem al dicht had gegooit.
Op vrijdag 30 januari 2004 19:55 schreef BadGirly het volgende:[..]
Hij staat er toch nog
of ben ik nou scheel?
Dankje voor je oplettendheid!!!
quote:Ik ga er vanavond mee stoeien!!
Op maandag 9 februari 2004 21:59 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Kunnen de modjes zo af en toe eens de supergrote foto's resizen voor de oudelayoutgebruikers? Bluezz deed dat ook altijd. (bv hier en hier staan foto's van 1600x1200) Tnx.
nee hoor je was dr alquote:Op maandag 3 mei 2004 12:30 schreef erodome het volgende:
Ben onderweg!!!
Ik ben het helemaal met je eens, deel je mening hierin, maar laat dat soort opmerkingen achterwege.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:08 schreef el_bario het volgende:
Als zoon van een dierenarts heb ik in m'n jeugd meer dan mijn deel aan dierenleed gezien, en vind het bovenal zielig voor het katje maar als ik dmv een wat ongenuanceerde post zelfs maar een persoon heb doen inzien dat verantwoordelijkheid voor dieren op de eerste plaats bij de eigenaar ligt, is het me die note meer dan waard !
Toegegeven was het mischien een beetje een cheapshot om de betekenis van het een met het ander in verband te brengen, maar ik weet helaas te goed waar ik het over heb, en zou graag zien dat veel meer mensen eerst eens bij zichzelf te raden gaan over wat hun eigen aandeel in de oorzaak was, ipv schaamteloos te gaan klagen over het gebrek aan verantwoordelijk van anderen.
Anyway...het begint nu alweer te jeuken.... dus houd ik er maar over op.
Dank voor de edit iig. Dreigend overkomen is nooit m'n intentie geweest!
Opgeschoont en de waarschuwing van nikky kracht bij gezet...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:35 schreef Spindizzy het volgende:
In het topic het is beter zo .... is het medeleven met TS weer hartverwarmend en overweldigend.
Dus zo onzinnig was het nu ook weer niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
HK -> titel even aangepast ter voorkoming van meer van die onzinnige bijdragen
Ik kan me wel voorstellen dat je die aandacht even nodig hebt voor jezelf, om het rouwen in dat speciale topic voor dat speciale overleden dier te doen....quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:32 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Is het misschien een idee om een soort van centraal rouw-topic te maken ofzo? F&F wordt de laatste tijd wel een beetje overspoeld door allerlei verschillende RIP-topics.
Wat een goed idee:quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:42 schreef Spindizzy het volgende:
hoe omgaan met irritante hond vriendin
De verschillende manieren om een hond te mishandelen en/of doden vliegen je weer om de oren.
Ik snap wel dat dit soort lolligheden (bijna) niet te voorkomen is maar het is wel ontzettend irritant. Zou er nu echt niet iets te verzinnen zodat niet elk topic uitloopt op een "Zo Help Je Een Dier Om Zeep Topic"?
beetje laat , ik weet hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:14 schreef Spindizzy het volgende:
Is er geen hondenfototopic meer of kijk ik er echt overheen?
Veel doe ik niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:27 schreef Bluezz het volgende:
Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, just curious zoals altijd
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:32 schreef erodome het volgende:
En dat wordt erg op prijs gesteld, is ld geen lieverdje dat hij totaal uit zichzelf helpt waar hulp nodig is
Dat je me niet zoveel ziet, wil overigens niet zeggen dat ik er niet ben hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:27 schreef Bluezz het volgende:
In plaats van Phoenixx zie ik Lord Dreamer hier steeds modereren, heeft dat een speciale reden?
Mijn post was anders wel degelijk serieus. Ik meen het oprecht als ik me afvraag waarom een mens zich over zoiets druk kan maken. Ga dat maar eens uitleggen in landen in Oost-Europa waar de mensen blij zijn dat ze zelf te eten hebben. Als je alleen reacties wilt lezen die jouw mening of standpunt bevestigen hoef je hem ook niet te plaatsen.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:59 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wil iemand die flauwe reacties even uit mijn topic halen? Ik wordt er echt kotsmisselijk van dat er ALTIJD van die zogenaamde lolbroeken moeten reageren..
iig bedankt voor het verwijderen van een aantal reacties!quote:Op donderdag 2 september 2004 18:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dit is een F&F forum, dus geen gezeur over andere zaken. Dat doe je maar in een ander deel van het forum . FOK! is er groot genoeg voor.
Uitleg a.u.b.? Hoezo is het bagger om het gedrag van de fazant te ontleden? Of is F&F puur voor huisdieren bedoeld ofzo?quote:juist. probeer het een andere keer maar eens Alicey. Geen onzinnige bagger topics geldt ook voor jou.
Dat topic heeft niets met het gedrag van een fazant te maken. Maak anders een duidelijke openings post en geen post met dat dat beest op de weg gaat zitten en dan gaat rennen. Dat heeft niets met de fasant aan sich te maken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uitleg a.u.b.? Hoezo is het bagger om het gedrag van de fazant te ontleden? Of is F&F puur voor huisdieren bedoeld ofzo?
Mail me even een sjabloon hoe een topic er uit hoort te zien volgens jou. Zet maar puntjes neer op plaatsen die ik nog wel zelf mag invullen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat topic heeft niets met het gedrag van een fazant te maken. Maak anders een duidelijke openings post en geen post met dat dat beest op de weg gaat zitten en dan gaat rennen. Dat heeft niets met de fasant aan sich te maken.
verdere discussie is onnodig. slot is slot. kom maar terug als je een echt serieuze poging wil doen.
Nee beste Rryan als jij het bespreken van je problemen van de schildpad ziet als , bind dat beest aan een boom en kook er soep van en andere vage reacties waar je zelf aan mee doet ziet als een topic dat serieus is, dan zie je het verkeerd.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
Dus over de meest minieme akkevietjes van je hond of kat kun je ongebriedeld door zeuren en zagen, maar als iemand de gedragsproblemen van zijn schildpad wil bespreken en andere users bruikbare tips aanreiken dan geeft dit forum ineens geen thuis??? Bloody favoritism..
We lopen gewoon alle mogelijkheden gezellig na. Bovendien claim ik niet vegetariër te zijn hè, dus soep koken behoort ook tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Nee beste Rryan als jij het bespreken van je problemen van de schildpad ziet als , bind dat beest aan een boom en kook er soep van en andere vage reacties waar je zelf aan mee doet ziet als een topic dat serieus is, dan zie je het verkeerd.
Een geintje is leuk maar kom niet klagen als het geintje na een tijdje op slot gaat.
Het behoort tot de mogelijkheden , maar niet in F&Fquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We lopen gewoon alle mogelijkheden gezellig na. Bovendien claim ik niet vegetariër te zijn hè, dus soep koken behoort ook tot de mogelijkheden.
Zijn jullie moderators allemaal Duitsers of zo???quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het behoort tot de mogelijkheden , maar niet in F&F
Beste Ryanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn jullie moderators allemaal Duitsers of zo???
Jij bent zeker rechts?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Beste RyanHet beste kan je dit soort insinuaties maar voor je houden, persoonlijk ben ik daar niet erg van gedient. En het getuigd van zeer kinderachtigheid dat je dit soort verwijzingen maakt omdat jouw "onzinnig geintje"op slot wordt gegooid. Als ik de verwerkelijking zou zijn van jouw insinuatie dan zou je nu deze post missen aangezien die verwijderd zou zijn.
Wat dacht jij dan dat ik insinueerde??? Ik insinueerde dat je geen gevoel voor humor hebt hoor en daarvan leg je bij deze een proeve van bekwaamheid af.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Beste RyanHet beste kan je dit soort insinuaties maar voor je houden, persoonlijk ben ik daar niet erg van gedient. En het getuigd van zeer kinderachtigheid dat je dit soort verwijzingen maakt omdat jouw "onzinnig geintje"op slot wordt gegooid. Als ik de verwerkelijking zou zijn van jouw insinuatie dan zou je nu deze post missen aangezien die verwijderd zou zijn.
Post historisch gezien is het doordat het van jou afkomstig is geen insinuatie om te zien of iemand gevoel voor humor heeft. Maar forumtechnisch klopt dat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan dat ik insinueerde??? Ik insinueerde dat je geen gevoel voor humor hebt hoor en daarvan leg je bij deze een proeve van bekwaamheid af..
F&F slowchat topic :)quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom is er hier geen slwochattopic? IS daar een reden voor, of mag ik hem starten?
Ik heb even een mailtje gestuurd naar het adres in je profiel...quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:29 schreef matboy het volgende:
Zou deze hond van de betuwe houden ? Mijn moeder wil al tijden weer een hond namelijk. 2000m² om de deur en boomgaarden er omheen zou wel een optie zijn ?
Beetje raar om hierop te reageren maar doe het toch even
quote:Op zondag 19 december 2004 15:43 schreef lady-wrb het volgende:
oeeeeee krijgen we een casper-en-harry spam :<)
quote:Op zondag 19 december 2004 15:16 schreef Spindizzy het volgende:
Het klopt toch dat er ooit een topic was voor honden en kattenfoto's? Dus dat ze er samen opstaan. Ik heb gezocht maar ik kan het niet vinden.
quote:Op maandag 20 december 2004 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op veler verzoek: Kat & Hond (Foto's)
Topic laadt hier prima. Doet 'ie het bij jou ook weer inmiddels?quote:Op woensdag 22 december 2004 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik loop (op elke pc) vast op het kattenfototopic![]()
Al tijdens het laden gaat het mis, echt heel jammer.
Geen idee of meer mensen hier last van hebben, en of er wat aan gedaan kan worden?
Late reaktie...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:53 schreef Spindizzy het volgende:
Zou het helpen om het aantal posts per pagina wat lager te zetten, Bluezz? Dan hoef je niet steeds zoveel foto's tegelijk te laden.
mijn doerakquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
moderators, zouden jullie de titel van het topic over mijn kat willen veranderen?
het is nu: ik heb mijn meissie terug, ik zou het graag veranderd zien in een simpel: mijn doerak.
Tnxx, ik heb ze in de OP gezetquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:23 schreef Mickeys het volgende:
Wat ik een beetje miste in de startpost van elke topic is de terugvindlink van de vorige topics... maar niet getreurd..... ik heb ze gevonden:
-knip topicdeeltjes-
Reclame maken voor je eigen site of de site van een ander is spam, lees de algemene faq er maar op na.quote:Ook zou ik het leuk vinden als de moderator die mijn link naar een zogenaamde spamsite (MIJN eigen site met ja heel veel fotootjes) eens op mijn mail reageerde... Natuurlijk kan ik ook de ruim 200 fotootjes online zetten en lekker de server bijna plat gooien.... maar dat lijkt mij nou niet de bedoeling
Het was geen dreigend ondertoontje alleen vind ik het niet zo leuk als er niet op de mail wordt gereageerd wat ik netjes deed. Ik vind het er op een forum openlijk over hebben niet zo leuk. Maar als ik de link wel in me sig(natuur (ja duurde ff voor ik dat als "leek" door had)) dan maak ik er eerder reclame voor. Het was ook niet als reclame bedoeld, daar ik anders gewoon de site naam had kunnen noemen. Ik deed expres de subpagina noemen, maar als ik dat kan verbloemen in een woordlink en iemand mij kan uitleggen hoe dat moet (met zoeken niet te vinden) dan vind ik het ook goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx, ik heb ze in de OP gezet
[..]
Reclame maken voor je eigen site of de site van een ander is spam, lees de algemene faq er maar op na.
En het dreigende ondertoontje in je post is niet nodig
Wat je wel kan doen is je site in je sig zetten of zo..
Dat snap ik, open een topic over je eigen beestenboel en spam lekker wat (geresizede) foto's daarin, dat is toch ook leuk?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:38 schreef Mickeys het volgende:
Ik probeerde gewoon wat leuke fotootjes te plaatsen zonder er meteen een pagina vol mee te bouwen.
als ik op je moderator klik dan krijg je een mailmogelijkheid. Die heb ik gebruikt en een kopie naar mijn eigen mailadres laten versturen. Die heb ik gekregen dus dan ga ik er vanuit dat jij de mail ook gekregen zou hebben. Maar ja, dat is inderdaad niet altijd een garantiequote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat snap ik, open een topic over je eigen beestenboel en spam lekker wat (geresizede) foto's daarin, dat is toch ook leuk?
Oh en naar welk mailadres heb je het gestuurd?
Nu zat ik bij faq te zoeken naar een mailadres van je, maar ik zal wel erg blonT zijn. Ik kan het niet vinden... heb je een link naar de juiste pagina voor me dan? of kan je aangeven in welk stuk ik moet gaan zoeken?quote:Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Niets ontvangen.
Ik heb nu ook op moderator geklikt en naar mezelf een testmail verstuurd met kopie, maar ik zie niks
Ik kaart het ff aan bij de FA's.
In onze faq staat ook een mailadres van mij, deze werkt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |