abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 mei 2004 @ 11:05:07 #1
90530 waterdraakje
*Surrounded in all the light *
pi_19013306
Ik moet ff klagen hoor!
Dit weekend mijn kater Jaymz aangereden , ik vond hem zaternacht buiten in de regen..hij was er heel erg aan toe dus ik de dierenambulance gebeld....hun komen kijken ja mevrouw u moet echt naar een dierenarts.
Ik zeg ok goed maar ik heb nu echt geen geld....nou zegt ie we kijken wel. Dus de dierenambulance mij naar een dierenarts gebracht die dienst had.
Kom ik daar begint hij gelijk al over geld...maar die man van de dierenambulance had gezegt tegen me gewoon niks zeggen dus ik braaf gedaan. Dierenarts kijkt naar mijn kat , nou zo en zo ingeklapte long misschien een midderif breuk en een gebroken bekken. Ik lig hem wel in een zuurstofkamer daar knapt hij vast wel van op bel me morgen maar.
Dus ik mijn kat daar zwaar pissig achter gelaten maar goedi k had geen keus. Maar die stomme vent had voor de rest niks gedaan geen pijnstillertje geen verband om zijn zwaar bloedende poten helemaal niks...want dat was nu niet belangrijk zei hij....(ik geloofde er geen hol van)
Maar goed ik bellen zondagochtend hij zegt je mag hem halen maar wel gelijk betalen....dus ik weer ik heb nu geen geld volgende week pas...nou zegt hij dan krijg je je kat niet je doet maar afstand en dan krijg je hem niet meer terug! Dus ik helemaal over de pis natuurlijk want ikw ilde gewoon mijn kat terug! Nou dan moest ik maar een dure ring of horloge achterlaten...ikzeg ben je niet goed ik zeg dat heb ik ook helemaal niet. Nee ik was een aso dat ik geen geld standaard op mijn rekening had staan voor mijn huisdieren....
Nou godzijdank kon ik geld lenen en ben dus daar heen gereden met die desbetreffende vriend mijn kat ingepakt en betaald....maar ik kreeg zelfs geen pijnstillertje of wat dan ook mee voor dat arme beestje...vandaag gaan we naar een andere dierenarts die me gewoon een rekening wilt sturen en hopelijk helpt hij wel mijn arme kat....
Maar goed ik heb uiteindelijk dus mooi wel 100 euro mogen betalen voor een overnachting...meer had die man niet gedaan voor hem ik ben zo kwaad op die stomme lul! Waar zit je hart dan als dierenarts?!?

Greetz Waterdraakje
Misunderstood *dreamtheater*
  maandag 10 mei 2004 @ 11:12:07 #2
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19013470
Ik zou de dierenbescherming bellen, wat een aso's zijn dat zeg
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_19013529
Wat een gore klootzak! Ik zou controleren of hier geen geschillencommisie voor is ofzo...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 mei 2004 @ 11:16:40 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19013561
Klinkt echt als een vent met hart voor zijn werk

Walgelijk gewoon.

Beterschap voor je beestje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 mei 2004 @ 11:17:12 #5
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_19013569
Hoe is het nou met je kat?
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  maandag 10 mei 2004 @ 11:17:27 #6
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_19013571
Groot gelijk heeft die dierenarts, je denk toch niet dat hij voor niks werkt? Die lui krijgen iedere week tien slampampers die niet kunnen of willen betalen.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
  maandag 10 mei 2004 @ 11:19:23 #7
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_19013622
Mijn kat mag zowieso niet buiten, dan kan ze ook niet aangereden worden.

De dierenarts heeft niet helemaal correct gehandeld, maar hij wil misschien eerst kijken of hij er wel bovenop komt (dat hoop ik overigens wel voor je/jullie natuurlijk).

Hou ons op de hoogte aub.
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
  maandag 10 mei 2004 @ 11:30:38 #8
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_19013884
zo heb je wel meerdere dierenartsen die stom zijn.

zo een 2 jaar gelden denk dat het was,viel mijn kat van 3 hoog naar beneden,er werd aangebeld dat die kat beneden lag ik mopper de mopper naar beneden (was al de 4de keer dat hij dat had gedaan) ik kom beneden kat half dood,wij de dierenarts gebeld ,het was toen rond een uur of 18.00 uur of we om 8 uur konden komen want hij moest van Jdorp naar denhelder (nou daar doe je echt geen 2 uur over hoogtens 15 minuten) maar goed hij zou eerder komen want tja me kat kon niet meer op zijn poten staan ,viel steeds om.
wij naar die dierenarts komen we binne ,Bo uit het mandje gehaald het enige wat hij zij van "hij heeft wat in zijn kop"die vent had nog niet eens gekeken,dus ik dacht al van shit daar gaat me kat.
Ging hij kijken of die kat kon lopen,als hij stond flikkerde hij al om,dus hij dat beest op zijl gezet dat is glad dus die kat bleef niet staan,toen maar op vloerbedekking,dat ging ietsjes beter.
uit eindelijk kreeg ik pijnstillers mee,bo een prik gekregen en hij zei van er is een stuk tand afgebroken en hij heeft een zwaar gekneusde kaak,vind ik trouwens knap dat hij dat zo aan de buiten kant kan zien van zijn kaak.
bo heeft daarna nog denk een maand door het huis gelopen als of hij een dronken kerel was ,springen kon hij niet en voor al niet als hij ergens van af moest dan liet hij zich gewoon voor over vallen.
maar het is nu al een tijd geleden mar goed springen kan hij niet ,zijn poten staan krom,dus ik denk dat er meer iets met zijn pootjes toen was dan wat anders,maar goed bo maakt het verders prima,springen op hoge dingen lukt niet dan valt hij ,en om nog zo een dure behandeling op zaterdag te moeten betalen hebben we een net op het balkon gehangen want meneer denkt nog steeds dat hij een vogel is
pi_19013995
Eerst, hoe is het met hem? Hopelijk komt ie er helemaal bovenop!
(en zeg tegen die nieuwe dierenarts duidelijk wat die eikel allemaal nagelaten heeft in jouw ogen, en laat hem dan beoordelen of je kater slechter / langzamer geneest dan wanneer die andere dierenarts gelijk aan het werk was gegaan met hem.. Niet dat Jaymz er iets aan heeft, maar wanneer je een klacht indient heb je in ieder geval een goeie kans je geld terug te krijgen.)

Sterkte met hem, en ik hoop dat die teringlijer die hem heeft aangereden en daarna is doorgereden zichzelf om een brugpeiler vouwt met 140km/u. Doet ie het in ieder geval nooit meer.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_19014001
Ik ken het circuit goed vanwege mijn werk bij de dierenambulance, en je zou eens moeten weten hoeveel mensen wanbetalen bij de dierenarts.. Ik kan zo iemand goed begrijpen, en ook ik vind dat als je huisdieren hebt je daar ook voor moet kunnen zorgen, inclusief extra kosten die zich kunnen voordoen op deze manier. Heel sneu voor je kat hoor, maar dat is ook t risico als je m buiten laat lopen
Where facts are few, experts are many.
  maandag 10 mei 2004 @ 11:37:30 #11
17729 SP
I hate my interests
pi_19014042
moeten de mensen maar gratis werken omdat jij de financiele risicios die bij het hebben van een huisdier niet kan dragen?

Jij bent de aso in dit geval!
pi_19014143
Wat een flauwekul SP ze kunnen ook een rekening sturen slimmert
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  maandag 10 mei 2004 @ 11:49:00 #13
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_19014303
TS had wel een ander icoontje boven haar post mogen gebruiken.............

Ontopic: het lijkt mij niet meer dan normaal dat een dierenarts na een behandeling een rekening stuurt, het zijn toch onvoorziene uitgaven...........
En ook al is de standaardprocedure bij zo'n dierenarts contant betalen, dan nog moet hij gewoon dat beestje helpen. Volgens mij mag 'ie dat niet eens weigeren.................
  maandag 10 mei 2004 @ 11:50:42 #14
17729 SP
I hate my interests
pi_19014361
quote:
Op maandag 10 mei 2004 11:41 schreef maan het volgende:
Wat een flauwekul SP ze kunnen ook een rekening sturen slimmert
Had gekund ja, maar het zou me niets verbazen dat desbetreffende dierarts zijn maag vol heeft van wanbetalers en dat risico niet durft te nemen.
Ik bedoel, als iemand niet in staat is 100€ te pinnen zou er bij mij als dierenarts ook wel een alamrbelletje of wat gaan branden.

En dan blijf ik er bij dat mensen die huisdieren hebben ook in staat moeten zijn hun financiele verplichting die dit met zich meebrengt kunnen voldoen (en heb ik vissen )
  maandag 10 mei 2004 @ 11:52:13 #15
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_19014408
quote:
Op maandag 10 mei 2004 11:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik ken het circuit goed vanwege mijn werk bij de dierenambulance, en je zou eens moeten weten hoeveel mensen wanbetalen bij de dierenarts.. Ik kan zo iemand goed begrijpen, en ook ik vind dat als je huisdieren hebt je daar ook voor moet kunnen zorgen, inclusief extra kosten die zich kunnen voordoen op deze manier. Heel sneu voor je kat hoor, maar dat is ook t risico als je m buiten laat lopen
maar dit soort dingen gebeurd altijd onverwachts,waar je niet op hebt gerekent,toen mijn kat naar beneden viel hadden we ook zo van ,dat word een dure voor al omdat het op zaterdag is,dus dan maar geld uit de huishoudpot vandaan,ik kan me voorstellen dat je niet altijd geld hebt voor die onverwachte dingen,en een beetje goeie aardige dierenarts stuurd wel een acceptgiro toe
pi_19014417
Toen ik met mijn hondje naar de dierenarts ging bijna een jaar geleden toen was ze d'r heel erg slecht aan toe.
Het eerst wat ik vroeg ik betaal wel gelijk wat denk je dat die dierenarts zei nee hoeft nog niet..
We hebben haar niet kunnen redden daar was ze te ziek voor dus is ze overleden..
Wij helemaal kapot d'r van..
Dus ik zeg tegen die dierenarts hoeveel kost het me..
Nou zegt die kijk maar wanneer je betaalt. Het ligt dus echt wel aan de dierenarts die je heb kan gewoon niet anders..
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_19014455
misschien je kat verzekeren?
  maandag 10 mei 2004 @ 11:54:44 #18
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_19014478
Ik ben het er absoluut mee eens dat je als dierenbezitter voorbereid moet zijn op onvoorziene kosten die een dier met zich mee kan brengen. Maar ik vind ook dat een dierenarts een dier niet mag weigeren. Het dier kan er niets aan doen dat zijn / haar baasje wanbetaalt...........
pi_19014543
quote:
Op maandag 10 mei 2004 11:35 schreef Atreidez het volgende:
hmm kan het op zich wel voorstellen dat die man oo graag zn geld ziet
maar dierenarts hier... die stuurt op verzoek gewoon de rekening
erg prettig

en 100e kan ik nog wel even "gauw" missen
maar echt hele dure behandelingen.. kan ik ook niet zo ff ophoesten
zoals vele mensen met huisdieren
en als je dan toch je dier achterlaat.. verwacht je op zn minst dat ie wat doet
ipv alleen in een hoekje neerleggen van "ga maar slapen.. morgen komt de baas terug"
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_19014622
quote:
Op maandag 10 mei 2004 11:54 schreef Byte_Me het volgende:
misschien je kat verzekeren?
kan dat ergens eigenlijk?
pi_19014655
Maar dierenartsen hebben meestal voor dat beroep gekozen omdat ze zelf ook dol op dieren zijn. Ik kan me niet voorstellen dat dierenartsen zo'n beestje laten creperen...Maargoed, dat is mijn mening. Ik heb iig nooit te klagen over mijn dierenarts...
pi_19014661
Als jij verzekerd bent is je kat automatisch mee verzekerd
  maandag 10 mei 2004 @ 12:04:13 #23
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_19014711
wel zielig inderdaad... maar wat ben je voor een schooier als je nog niet eens 100 euro hebt...
Welkom in Limburg....wat un geveul
  maandag 10 mei 2004 @ 12:05:44 #24
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_19014756
wat is het nummer v/d dierenambulance

ik wil dat wel bij me hebben, zet ik in me tel voor als ik aant rijden ben en er zou eens wat gebeuren.
Welkom in Limburg....wat un geveul
pi_19014765
quote:
Op maandag 10 mei 2004 12:04 schreef Miss_mini het volgende:
wel zielig inderdaad... maar wat ben je voor een schooier als je nog niet eens 100 euro hebt...
Wat is dat voor klote reactie, je kan toch een keer krap zitten...het geld ligt niet bij iedereen voor het oprapen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')