Ik moet ff klagen hoor!
Dit weekend mijn kater Jaymz aangereden , ik vond hem zaternacht buiten in de regen..hij was er heel erg aan toe dus ik de dierenambulance gebeld....hun komen kijken ja mevrouw u moet echt naar een dierenarts.
Ik zeg ok goed maar ik heb nu echt geen geld....nou zegt ie we kijken wel. Dus de dierenambulance mij naar een dierenarts gebracht die dienst had.
Kom ik daar begint hij gelijk al over geld...maar die man van de dierenambulance had gezegt tegen me gewoon niks zeggen dus ik braaf gedaan. Dierenarts kijkt naar mijn kat , nou zo en zo ingeklapte long misschien een midderif breuk en een gebroken bekken. Ik lig hem wel in een zuurstofkamer daar knapt hij vast wel van op bel me morgen maar.
Dus ik mijn kat daar zwaar pissig achter gelaten maar goedi k had geen keus. Maar die stomme vent had voor de rest niks gedaan geen pijnstillertje geen verband om zijn zwaar bloedende poten helemaal niks...want dat was nu niet belangrijk zei hij....(ik geloofde er geen hol van)
Maar goed ik bellen zondagochtend hij zegt je mag hem halen maar wel gelijk betalen....dus ik weer ik heb nu geen geld volgende week pas...nou zegt hij dan krijg je je kat niet je doet maar afstand en dan krijg je hem niet meer terug! Dus ik helemaal over de pis natuurlijk want ikw ilde gewoon mijn kat terug! Nou dan moest ik maar een dure ring of horloge achterlaten...ikzeg ben je niet goed ik zeg dat heb ik ook helemaal niet. Nee ik was een aso dat ik geen geld standaard op mijn rekening had staan voor mijn huisdieren....
Nou godzijdank kon ik geld lenen en ben dus daar heen gereden met die desbetreffende vriend mijn kat ingepakt en betaald....maar ik kreeg zelfs geen pijnstillertje of wat dan ook mee voor dat arme beestje...vandaag gaan we naar een andere dierenarts die me gewoon een rekening wilt sturen en hopelijk helpt hij wel mijn arme kat....
Maar goed ik heb uiteindelijk dus mooi wel 100 euro mogen betalen voor een overnachting...meer had die man niet gedaan voor hem ik ben zo kwaad op die stomme lul!
![]()
Waar zit je hart dan als dierenarts?!?
Greetz Waterdraakje