Dat topic heeft niets met het gedrag van een fazant te maken. Maak anders een duidelijke openings post en geen post met dat dat beest op de weg gaat zitten en dan gaat rennen. Dat heeft niets met de fasant aan sich te maken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uitleg a.u.b.? Hoezo is het bagger om het gedrag van de fazant te ontleden? Of is F&F puur voor huisdieren bedoeld ofzo?
Mail me even een sjabloon hoe een topic er uit hoort te zien volgens jou. Zet maar puntjes neer op plaatsen die ik nog wel zelf mag invullen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat topic heeft niets met het gedrag van een fazant te maken. Maak anders een duidelijke openings post en geen post met dat dat beest op de weg gaat zitten en dan gaat rennen. Dat heeft niets met de fasant aan sich te maken.
verdere discussie is onnodig. slot is slot. kom maar terug als je een echt serieuze poging wil doen.
Nee beste Rryan als jij het bespreken van je problemen van de schildpad ziet als , bind dat beest aan een boom en kook er soep van en andere vage reacties waar je zelf aan mee doet ziet als een topic dat serieus is, dan zie je het verkeerd.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
Dus over de meest minieme akkevietjes van je hond of kat kun je ongebriedeld door zeuren en zagen, maar als iemand de gedragsproblemen van zijn schildpad wil bespreken en andere users bruikbare tips aanreiken dan geeft dit forum ineens geen thuis??? Bloody favoritism..
We lopen gewoon alle mogelijkheden gezellig na. Bovendien claim ik niet vegetariër te zijn hè, dus soep koken behoort ook tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Nee beste Rryan als jij het bespreken van je problemen van de schildpad ziet als , bind dat beest aan een boom en kook er soep van en andere vage reacties waar je zelf aan mee doet ziet als een topic dat serieus is, dan zie je het verkeerd.
Een geintje is leuk maar kom niet klagen als het geintje na een tijdje op slot gaat.
Het behoort tot de mogelijkheden , maar niet in F&Fquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We lopen gewoon alle mogelijkheden gezellig na. Bovendien claim ik niet vegetariër te zijn hè, dus soep koken behoort ook tot de mogelijkheden.
Zijn jullie moderators allemaal Duitsers of zo???quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het behoort tot de mogelijkheden , maar niet in F&F
Beste Ryanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn jullie moderators allemaal Duitsers of zo???
Jij bent zeker rechts?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Beste RyanHet beste kan je dit soort insinuaties maar voor je houden, persoonlijk ben ik daar niet erg van gedient. En het getuigd van zeer kinderachtigheid dat je dit soort verwijzingen maakt omdat jouw "onzinnig geintje"op slot wordt gegooid. Als ik de verwerkelijking zou zijn van jouw insinuatie dan zou je nu deze post missen aangezien die verwijderd zou zijn.
Wat dacht jij dan dat ik insinueerde??? Ik insinueerde dat je geen gevoel voor humor hebt hoor en daarvan leg je bij deze een proeve van bekwaamheid af.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Beste RyanHet beste kan je dit soort insinuaties maar voor je houden, persoonlijk ben ik daar niet erg van gedient. En het getuigd van zeer kinderachtigheid dat je dit soort verwijzingen maakt omdat jouw "onzinnig geintje"op slot wordt gegooid. Als ik de verwerkelijking zou zijn van jouw insinuatie dan zou je nu deze post missen aangezien die verwijderd zou zijn.
Post historisch gezien is het doordat het van jou afkomstig is geen insinuatie om te zien of iemand gevoel voor humor heeft. Maar forumtechnisch klopt dat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan dat ik insinueerde??? Ik insinueerde dat je geen gevoel voor humor hebt hoor en daarvan leg je bij deze een proeve van bekwaamheid af..
F&F slowchat topic :)quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom is er hier geen slwochattopic? IS daar een reden voor, of mag ik hem starten?
Ik heb even een mailtje gestuurd naar het adres in je profiel...quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:29 schreef matboy het volgende:
Zou deze hond van de betuwe houden ? Mijn moeder wil al tijden weer een hond namelijk. 2000m² om de deur en boomgaarden er omheen zou wel een optie zijn ?
Beetje raar om hierop te reageren maar doe het toch even
quote:Op zondag 19 december 2004 15:43 schreef lady-wrb het volgende:
oeeeeee krijgen we een casper-en-harry spam :<)
quote:Op zondag 19 december 2004 15:16 schreef Spindizzy het volgende:
Het klopt toch dat er ooit een topic was voor honden en kattenfoto's? Dus dat ze er samen opstaan. Ik heb gezocht maar ik kan het niet vinden.
quote:Op maandag 20 december 2004 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op veler verzoek: Kat & Hond (Foto's)
Topic laadt hier prima. Doet 'ie het bij jou ook weer inmiddels?quote:Op woensdag 22 december 2004 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik loop (op elke pc) vast op het kattenfototopic![]()
Al tijdens het laden gaat het mis, echt heel jammer.
Geen idee of meer mensen hier last van hebben, en of er wat aan gedaan kan worden?
Late reaktie...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:53 schreef Spindizzy het volgende:
Zou het helpen om het aantal posts per pagina wat lager te zetten, Bluezz? Dan hoef je niet steeds zoveel foto's tegelijk te laden.
mijn doerakquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
moderators, zouden jullie de titel van het topic over mijn kat willen veranderen?
het is nu: ik heb mijn meissie terug, ik zou het graag veranderd zien in een simpel: mijn doerak.
Tnxx, ik heb ze in de OP gezetquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:23 schreef Mickeys het volgende:
Wat ik een beetje miste in de startpost van elke topic is de terugvindlink van de vorige topics... maar niet getreurd..... ik heb ze gevonden:
-knip topicdeeltjes-
Reclame maken voor je eigen site of de site van een ander is spam, lees de algemene faq er maar op na.quote:Ook zou ik het leuk vinden als de moderator die mijn link naar een zogenaamde spamsite (MIJN eigen site met ja heel veel fotootjes) eens op mijn mail reageerde... Natuurlijk kan ik ook de ruim 200 fotootjes online zetten en lekker de server bijna plat gooien.... maar dat lijkt mij nou niet de bedoeling
Het was geen dreigend ondertoontje alleen vind ik het niet zo leuk als er niet op de mail wordt gereageerd wat ik netjes deed. Ik vind het er op een forum openlijk over hebben niet zo leuk. Maar als ik de link wel in me sig(natuur (ja duurde ff voor ik dat als "leek" door had)) dan maak ik er eerder reclame voor. Het was ook niet als reclame bedoeld, daar ik anders gewoon de site naam had kunnen noemen. Ik deed expres de subpagina noemen, maar als ik dat kan verbloemen in een woordlink en iemand mij kan uitleggen hoe dat moet (met zoeken niet te vinden) dan vind ik het ook goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx, ik heb ze in de OP gezet
[..]
Reclame maken voor je eigen site of de site van een ander is spam, lees de algemene faq er maar op na.
En het dreigende ondertoontje in je post is niet nodig
Wat je wel kan doen is je site in je sig zetten of zo..
Dat snap ik, open een topic over je eigen beestenboel en spam lekker wat (geresizede) foto's daarin, dat is toch ook leuk?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:38 schreef Mickeys het volgende:
Ik probeerde gewoon wat leuke fotootjes te plaatsen zonder er meteen een pagina vol mee te bouwen.
als ik op je moderator klik dan krijg je een mailmogelijkheid. Die heb ik gebruikt en een kopie naar mijn eigen mailadres laten versturen. Die heb ik gekregen dus dan ga ik er vanuit dat jij de mail ook gekregen zou hebben. Maar ja, dat is inderdaad niet altijd een garantiequote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat snap ik, open een topic over je eigen beestenboel en spam lekker wat (geresizede) foto's daarin, dat is toch ook leuk?
Oh en naar welk mailadres heb je het gestuurd?
Nu zat ik bij faq te zoeken naar een mailadres van je, maar ik zal wel erg blonT zijn. Ik kan het niet vinden... heb je een link naar de juiste pagina voor me dan? of kan je aangeven in welk stuk ik moet gaan zoeken?quote:Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Niets ontvangen.
Ik heb nu ook op moderator geklikt en naar mezelf een testmail verstuurd met kopie, maar ik zie niks
Ik kaart het ff aan bij de FA's.
In onze faq staat ook een mailadres van mij, deze werkt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |