Je bent een schat.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:32 schreef Copycat het volgende:
Chronisch, bedoel je dus.
Dyslectisch, schat ik?
sommige denken dat ik ligt dyslectisch ben , ik heb het nooit laten testen ofzo , boeit me ook vrij wijnig , zolang mensen snappen wat ik bedoel vind ik het goedquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:32 schreef Copycat het volgende:
Chronisch, bedoel je dus.
Dyslectisch, schat ik? (niet je rat, maar jij.)
bedanktquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:33 schreef erodome het volgende:
Rotreactie's verwijderd, mensen zeg!!!!!!!!
Ik sluit bij nikky aan, een ieder die het nu nog in zijn hoofd haalt om in dit topic te klieren die mag gaan afkoelen....
nee hoor, ratten zijn groepsdieren en gaan meestal heel goed met elkaar om, ze vechten zoms een beetje om de rangorde te bepalen , maar dat is niets ernstigs (elkaar op de rug leggen enzo ,het ziet er erger uit dan dat het is )quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:38 schreef Copycat het volgende:
MOBO666, de broer van Ronin, zit ie nu nog in een hok apart?
Zijn ratten zo moeilijk in het met elkaar samenleven?
nee ik zet alle ratten op neutraal terrein dus bijvoorbeeld op de bank of ik laat ze los lopen , en ik kijk dan eerst hoe dat gaat , natuurlijk zullen ze wel ff de rangorde bepalenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:52 schreef Copycat het volgende:
Aha, nu begrijp ik het.
Vind het wel cool dat je zo met je ratten bezig bent!
Hoe ga je die introductie van Freak eigenlijk aanpakken? Hem eerst een paar minuten bij de groep neerzetten en die tijd steeds verlengen?
Wist ook helemaal niet dat ratten ook een puberale fase hebben. Neem aan dat ze geen jeugdpuistjes krijgen.
Valt me trouwens op dat je in je laatste stukje veel minder schrijffouten maakt. Je bent nu misschien wat rustiger/minder emotioneel, wellicht.
ze hebben een berken buik , (dat is een witte vlek op de buik ) bij de enne liep het door tot de pootjes en bij de ander nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:27 schreef Copycat het volgende:
Mooie foto!
Kun je ze eigenlijk wel uit elkaar houden? Ze lijken tenslotte zoveel op elkaar.
dank je,quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:13 schreef Kroekiepoes het volgende:
Sterkte mobo! Het is altijd zo moeilijk om afscheid tee nemen van een vriendje!...
k hoop niet dat je ratjes een ernstig virus hebben! Hou je ons op de hoogte?
pikorde ? dat heet toch zo bij kippen ? bij ratten heet dat rangordequote:Op woensdag 12 mei 2004 02:35 schreef wingerd het volgende:
Het blijven natuurlijk ratten. En die zijn vooral kwetsbaar doordat het zo'n incestgebeuren is in een kooi. De natuur is nu eenmaal niet te stoppen. Gelukkig betekent dat ook dat het altijd weer doorgaat. Binnenkort geeft een moeder vast weer het leven aan een aantal nieuwe ratten. Die zullen onderling weer verschillend zijn en ook veel strijden. De pikorde is en blijft heilig. Succes!
Wat een mooie ratten!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:21 schreef MOBO666 het volgende:
[afbeelding]
dit zijn 2 andere broers van ronin en freak , die zijn van een vriendin van mij , maar ze lijken precies op ronin en freak
Ochjee, dat is dan wel hard gegaan?!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:12 schreef MOBO666 het volgende:
freak heb ik ook moeten laten inslapen ...
He, wat vervelend, MOBO666!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:12 schreef MOBO666 het volgende:
freak heb ik ook moeten laten inslapen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |