Beesten in het nieuws, vragen over roerende en onroerende organismen, foto's en al het andere met betrekking op de levende have: hier kun je het kwijt...
Vroeger had ik een hele hoop van dat soort visjes en ik had ooit eens vernomen dat je ook een kruizing kon produceren van deze soorten, nou na tig jaar was het nog niet gelukt en heb ik de moed opgegeven.
Maar goed nu heb ik al jaren geen vissen meer en weet ik nog altijd niet of het nou eigenlijk wel "kan"... is het iemand hier weleens gelukt of ken gevallen uit de praktijk waarbij het wel lukte?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
HK -> titel even aangepast ter voorkoming van meer van die onzinnige bijdragen
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........ Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
Deze dingen zijn alleen mogelijk als het dezelfde soort vis. moeten dan dus ook allebei levend barend zijn. dat met bm en hoogvin kan omdat deze 2 nauwverwand zijn.
Over zwaarddrager en guppy heb ik nog nooit iets gehoord zwaarddrager: Xiphophorus helleri familie:Poeciliidae guppy: Lebistes reticulatus familie:Poeciliidae Dus eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn. hoewel ik wel denk dat je dan optimale omstandigheden moet hebben. en misschien wel een mannetje zwaarddrager en een paar vrouwlijke guppen en niks anders
At the begining there was nothing. So God said 'apt-get install light'
Een paard en een ezel produceren samen ook een muilezel maar die zijn onvruchtbaar. Als een gup en een zwaarddrager zich dan al samen kunnen voortplanten (is een zwaardrager niet een stukje groter dan een gup) vrees ik dat je maar van 1 generatie zwaardgupjes (of hoe je ze ook wil noemen ) gaat kunnen genieten.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel