abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2003 @ 20:56:01 #1
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_12202360
ja ja het is weer raak hoor, ik heb op het moment weer 3 asiel konijntjes bij mij zitten, allemaal gedumpt vanwege de vakantie. Grrr, de asiels zitten bom vol allemaal dump dieren, wat bezielt die mensen in vredesnaam, kan ik zo pissig om worden he!
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_12202423
die mensen gaan er gewoon vanuit dat mensen zoals jij ze wel opvangen... zooo arrogant! niks geen verantwoordelijkheidsgevoel

wat dacht je van Emiel Ratelband die zn honden aan de boom had geknoopt, hij ging er gewoon vanuit dat ze opgevangen zouden worden en ging lekker op vakantie :S

zondag 3 augustus 2003 @ 21:14:02 #3
57940 nuk3
Very interesting...
pi_12202685
Tja, er moet een manier zijn om een boete uit te delen aan zulke mensen. Dat ze eerst een bepaald "contract" moeten ondertekenen of zo voor ze huisdieren nemen.
Shit doesn't just happen. Shit takes time, shit takes effort.
pi_12202695
Ik weet niet of je nog iets meegekregen hebt van wat er anderhalve week geleden in weerselo (ov) is gebeurd.
Een jongen had daar een huis gekocht en bij wijze van 'inwijding' van het huis hebben vrienden van die jongen 62 jonge (4 wkn oud) tamme konijnen in het huis losgelaten. Vervolgens heeft die stomme boer ze allemaal de straat op gegooid . Gelukkig hebben buurtbewoners en stichting konijnenbelangen ingegrepen. Een groot deel daarvan zitten nu in knaagdierenasiel goofy (oldenzaal) en bunnybin (ermelo).
Helaas zullen dit soort mensen altijd blijven bestaan. Maar gelukkig bestaan er ook nog 'normale' mensen.
Veel plezier met de dumpertjes
pi_12202771
Mijn zus heeft een opvangpension, als vakantie werk! BAKKEN met geld!!

Niet in midden-nederland graag, dat is concurentie

pi_12202815
-edit-Lees even de faq van F&F wil je

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 03-08-2003 21:43]

*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 3 augustus 2003 @ 21:22:21 #7
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_12202863
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 21:14 schreef chantal00124 het volgende:
Ik weet niet of je nog iets meegekregen hebt van wat er anderhalve week geleden in weerselo (ov) is gebeurd.
Een jongen had daar een huis gekocht en bij wijze van 'inwijding' van het huis hebben vrienden van die jongen 62 jonge (4 wkn oud) tamme konijnen in het huis losgelaten. Vervolgens heeft die stomme boer ze allemaal de straat op gegooid . Gelukkig hebben buurtbewoners en stichting konijnenbelangen ingegrepen. Een groot deel daarvan zitten nu in knaagdierenasiel goofy (oldenzaal) en bunnybin (ermelo).
Helaas zullen dit soort mensen altijd blijven bestaan. Maar gelukkig bestaan er ook nog 'normale' mensen.
Veel plezier met de dumpertjes
ja daar weet ik alles van lees regelmatig in de snuffelcourand( krantje van de stichting konijnen belangen krijg je om de 2 maanden als je voor 16 euro per jaar donateur word) sorry voor deze reclame actie. Maar helaas zijn dat niet enigste voorvallen, heb er al vele meegemaakt en het is geen pretje. Maar goed op een gegeven moment kan je niks meer doen. ik bedoel; op een gegeven moment houd het gewoon op, en kan je niks meer doen, zolang het konijn niet als erkent huisdier word gezien. draait het om goede voorlichting.
I'm a bitch, i'm a lover
  zondag 3 augustus 2003 @ 21:23:35 #8
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_12202893
-edit- al weg

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 03-08-2003 21:44]

I'm a bitch, i'm a lover