Die is waarschijnlijk dement aan 't worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 05:43 schreef Kindred_Spirits het volgende:
elke keer als ze wakker wordt maakt ze een soort van bibber miauw en kijkt ze angstig en/of verward om zich heen...
heeft jou poes dat ook? of is mijne gewoon toe aan een psychiater?
kweet eigenlijk niet wat ik mij er bij voor moet stellen, maar ik heb 3 katten en 1 daarvan is ook een vrij angstig katje, die raakt ook min of meer in paniek, en kan ook paniekerig wakker worden, ik denk dat dat de aard is van die kat. Een beetje sussen en dan is het in mijn geval al meteen weer goed en gaat hij direct over tot overmatig spinnen en kwijlenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 05:49 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mja eigelijk altijd al je..
ook als je haar aait als ze ligt te slapen, dan springt zo rechtop en begint histerisch te miauwen
dat is dus hetzelfde bij de betreffende kat waar ik het over had. Gewoon een beetje schuw denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 05:52 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ps, wat mij ook opvalt is dat ze heel afstandig is naar vreemden en bij mij wil ze wel in de buurt zijn maar ze wordt niet graag opgepakt.. ze komt meestal wel spontaan op mn schoot liggen of op mn voeteneind
Klinkt als een bitchquote:Op vrijdag 19 maart 2004 05:52 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ps, wat mij ook opvalt is dat ze heel afstandig is naar vreemden en bij mij wil ze wel in de buurt zijn maar ze wordt niet graag opgepakt.. ze komt meestal wel spontaan op mn schoot liggen of op mn voeteneind
jij moet eens echt dringend je bek houdenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 05:56 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Klinkt als een bitch
[afbeelding]
dit is een serieus topic, baggeren doe je maar in ONZquote:Op vrijdag 19 maart 2004 05:56 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Klinkt als een bitch
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 05:56 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
jij moet eens echt dringend je bek houden
Klinkt als een bitchquote:Op vrijdag 19 maart 2004 06:00 schreef Kindred_Spirits het volgende:
nee, of ze moet al 6 jaar krols zijn
gewoon negeren, ik heb em al gemeldquote:Op vrijdag 19 maart 2004 05:59 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ga anders ff in een hoekje staan met je vinger in je aars en ga uit dit topic
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 06:02 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
gewoon negeren, ik heb em al gemeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |