nee hoor je was dr alquote:Op maandag 3 mei 2004 12:30 schreef erodome het volgende:
Ben onderweg!!!
Ik ben het helemaal met je eens, deel je mening hierin, maar laat dat soort opmerkingen achterwege.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:08 schreef el_bario het volgende:
Als zoon van een dierenarts heb ik in m'n jeugd meer dan mijn deel aan dierenleed gezien, en vind het bovenal zielig voor het katje maar als ik dmv een wat ongenuanceerde post zelfs maar een persoon heb doen inzien dat verantwoordelijkheid voor dieren op de eerste plaats bij de eigenaar ligt, is het me die note meer dan waard !
Toegegeven was het mischien een beetje een cheapshot om de betekenis van het een met het ander in verband te brengen, maar ik weet helaas te goed waar ik het over heb, en zou graag zien dat veel meer mensen eerst eens bij zichzelf te raden gaan over wat hun eigen aandeel in de oorzaak was, ipv schaamteloos te gaan klagen over het gebrek aan verantwoordelijk van anderen.
Anyway...het begint nu alweer te jeuken.... dus houd ik er maar over op.
Dank voor de edit iig. Dreigend overkomen is nooit m'n intentie geweest!
Opgeschoont en de waarschuwing van nikky kracht bij gezet...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:35 schreef Spindizzy het volgende:
In het topic het is beter zo .... is het medeleven met TS weer hartverwarmend en overweldigend.
Dus zo onzinnig was het nu ook weer niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
HK -> titel even aangepast ter voorkoming van meer van die onzinnige bijdragen
Ik kan me wel voorstellen dat je die aandacht even nodig hebt voor jezelf, om het rouwen in dat speciale topic voor dat speciale overleden dier te doen....quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:32 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Is het misschien een idee om een soort van centraal rouw-topic te maken ofzo? F&F wordt de laatste tijd wel een beetje overspoeld door allerlei verschillende RIP-topics.
Wat een goed idee:quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:42 schreef Spindizzy het volgende:
hoe omgaan met irritante hond vriendin
De verschillende manieren om een hond te mishandelen en/of doden vliegen je weer om de oren.
Ik snap wel dat dit soort lolligheden (bijna) niet te voorkomen is maar het is wel ontzettend irritant. Zou er nu echt niet iets te verzinnen zodat niet elk topic uitloopt op een "Zo Help Je Een Dier Om Zeep Topic"?
beetje laat , ik weet hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:14 schreef Spindizzy het volgende:
Is er geen hondenfototopic meer of kijk ik er echt overheen?
Veel doe ik niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:27 schreef Bluezz het volgende:
Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, just curious zoals altijd
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:32 schreef erodome het volgende:
En dat wordt erg op prijs gesteld, is ld geen lieverdje dat hij totaal uit zichzelf helpt waar hulp nodig is
Dat je me niet zoveel ziet, wil overigens niet zeggen dat ik er niet ben hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:27 schreef Bluezz het volgende:
In plaats van Phoenixx zie ik Lord Dreamer hier steeds modereren, heeft dat een speciale reden?
Mijn post was anders wel degelijk serieus. Ik meen het oprecht als ik me afvraag waarom een mens zich over zoiets druk kan maken. Ga dat maar eens uitleggen in landen in Oost-Europa waar de mensen blij zijn dat ze zelf te eten hebben. Als je alleen reacties wilt lezen die jouw mening of standpunt bevestigen hoef je hem ook niet te plaatsen.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:59 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wil iemand die flauwe reacties even uit mijn topic halen? Ik wordt er echt kotsmisselijk van dat er ALTIJD van die zogenaamde lolbroeken moeten reageren..
iig bedankt voor het verwijderen van een aantal reacties!quote:Op donderdag 2 september 2004 18:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dit is een F&F forum, dus geen gezeur over andere zaken. Dat doe je maar in een ander deel van het forum . FOK! is er groot genoeg voor.
Uitleg a.u.b.? Hoezo is het bagger om het gedrag van de fazant te ontleden? Of is F&F puur voor huisdieren bedoeld ofzo?quote:juist. probeer het een andere keer maar eens Alicey. Geen onzinnige bagger topics geldt ook voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |