abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176335016

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Forcefield City Bewoner
pi_176335033
TVPcoin
pi_176335037
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zat nog even te graven in m'n oude wallets.

DigitalCoin (een coin die ik in 2013 nog via Cryptsy heb gekocht) blijkt rond de $0,11 te staan nu en daar heb ik er volgens mij nog 30.000 van ofzo :D

Even kijken of de wallet het nog doet :D
Kan ook zijn dat ik ze al eerder verkocht heb maar de wallet staat nog in de map "wacht op moon".
Wallet moet nog 4 jaar aan blockchain history inhalen :D

Exciting :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:07:06 #4
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176335044
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zat nog even te graven in m'n oude wallets.

DigitalCoin (een coin die ik in 2013 nog via Cryptsy heb gekocht) blijkt rond de $0,11 te staan nu en daar heb ik er volgens mij nog 30.000 van ofzo :D

Even kijken of de wallet het nog doet :D
Kan ook zijn dat ik ze al eerder verkocht heb maar de wallet staat nog in de map "wacht op moon".
:D

Mag ik vragen wat jij nog in je wallet hebt? Ben wel benieuwd :D
pi_176335054
Thuiskomen van een etentje en 5k rijker zijn 8)7
Ty Solar *O*
Forcefield City Bewoner
pi_176335070
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:07 schreef roislecxe het volgende:
Thuiskomen van een etentje en 5k rijker zijn 8)7
Ty Solar *O*
Het is pas winst als je het uitcasht etc. :P
pi_176335085
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:07 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Het is pas winst als je het uitcasht etc. :P
Ik cash gvd elke week uit :')
Maar m'n blockfolio wil maar niet onder de 10k _O-
Forcefield City Bewoner
pi_176335095
Ik ben nu een maand bezig en ik loop een beetje vast. Begonnen met een inleg van 100 euro inmiddels vertienvoudigd waar ik wel heel tevreden mee ben. Toch lijk ik de laatste week ineens geen progressie meer te boeken en ik weet niet of het wellicht aan mijn portfolio ligt.

Mijn portfolio bestaat nu uit:

TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86

Totale waarde schommelt momenteel rond de 1250 a 1300 usd.

Ben ik te greedy en verwacht ik teveel?
Nogmaals, ben heel tevreden wat ik tot nu toe bereikt heb (ook dankzij jullie adviezen) maae ik vind het gek dat het ineens zo stagneert.
pi_176335096
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:02 schreef ejfaar het volgende:
Eerlijk is eerlijk, aantal hier gisteravond goede keus gemaakt om trx te verkopen, nu aardig in de sale
Als Verge meerdere malen een herkansing krijgt, dan verwacht ik dat TRON ook nog wel een goed uitstapmoment zal bieden.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176335104
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik cash gvd elke week uit :')
Maar m'n blockfolio wil maar niet onder de 10k _O-
Haha, in that case, gefeliciteerd!
pi_176335116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

:D

Mag ik vragen wat jij nog in je wallet hebt? Ben wel benieuwd :D
Van alles, van Shitcoin tot Ferretcoin.
Het meeste is allang "dood".
pi_176335120
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Haha, in that case, gefeliciteerd!
Ty :P
Forcefield City Bewoner
pi_176335135
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb je nog Orly's? :P
Forcefield City Bewoner
pi_176335154
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef alilami het volgende:

[..]

Als Verge meerdere malen een herkansing krijgt, dan verwacht ik dat TRON ook nog wel een goed uitstapmoment zal bieden.
ik blijf er denk ik ook nog wel ff in
pi_176335202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef MGeraads het volgende:
Ik ben nu een maand bezig en ik loop een beetje vast. Begonnen met een inleg van 100 euro inmiddels vertienvoudigd waar ik wel heel tevreden mee ben. Toch lijk ik de laatste week ineens geen progressie meer te boeken en ik weet niet of het wellicht aan mijn portfolio ligt.

TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86

Nogmaals, ben heel tevreden wat ik tot nu toe bereikt heb (ook dankzij jullie adviezen) maae ik vind het gek dat het ineens zo stagneert.
Bij mij stagneert het ook al twee dagen, maar dat is omdat ik er niet met verlies uit wil stappen. Enige mogelijkheid voor meer actie is om nog meer fiat in de cryptomarkt te pompen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176335203
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:09 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Heb je nog Orly's? :P
Ook nog een berg haha.
Of een bag...
pi_176335287
Oh, Digitalcoin wallet ververst nu omdat nieuwe transacties zichtbaar worden.

Blijkbaar in 2013 al 49.000 stuks verkocht :')
Staan er wss nog 64 in de wallet.

Naja, toch nog $6,40
Toch weer een biertje B:)B

quote:
Status: 25037 bevestigingen
Datum: 26-7-2013 07:39
Aan: DKowsEr9i65SRtkAeEN4Jj8ooSXamUsBWQ
Debet: -24805.00 DGC
Transactiekosten: -0.002 DGC
Netto bedrag: -24805.002 DGC
Transactie-ID:: fe0b826f2b6505386d247c5cd3b90577f927f26fb24338dd263d78bc15fac3a5-000
quote:
Status: 26483 bevestigingen
Datum: 25-7-2013 23:58
Aan: DKowsEr9i65SRtkAeEN4Jj8ooSXamUsBWQ
Debet: -24950.00 DGC
Transactiekosten: -0.001 DGC
Netto bedrag: -24950.001 DGC
Transactie-ID:: a332e29de6793f611ae590ccef11d86f88abc17088019bb8f9c519d446f1a5e5-000
pi_176335306
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef alilami het volgende:

[..]

Precies.
Je kan beter wachten op de upstream en dan verkopen dan nu in de dip de boel ik de uitverkoop doen.

Ik verkocht gisteren 15% van mijn TRX voorraad, de rest hou ik voorlopig vast.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:13:51 #19
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176335319
quote:

TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86

Je gaat x10 in een maand. snap werkelijk je post niet.
pi_176335323
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef MaGNeT het volgende:

Naja, toch nog $6,40
*O*
pi_176335350
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je gaat x10 in een maand. snap werkelijk je post niet.
Lees je niet ofzo? Er is al twee dagen niets verdubbeld. :'(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:15:44 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176335421
Lapohunten :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176335426
Voor de geïnteresseerden: VEN en ICX staan op het moment wat lager.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:16:04 #24
406944 SugeLucky
pi_176335432
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:14 schreef Skv het volgende:

[..]

Lees je niet ofzo? Er is al twee dagen niets verdubbeld. :'(
wordt lachen straks als alles een keer halveert in een paar uur.
pi_176335441
Wetrust en Solar vandaag _O_
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_176335447
zit nu in ven en req, hoor er veel positiefs over. wellicht nog bqx,
pi_176335449
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

wordt lachen straks als alles een keer halveert in een paar uur.
Klamme handjes. En stormloop hier. Hoe het mogelijk is..
pi_176335452
quote:

TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86

Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, maar soms schiet het weer ineens vooruit. Vergeet ook niet dat coins af en toe wat moeten stabiliseren en een nieuwe bodem moeten vinden; de boel kan niet alsmaar door blijven stijgen met 20 procent per dag.
pi_176335481
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef MaGNeT het volgende:

Naja, toch nog $6,40

Duur biertje. Proost!
pi_176335524
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, maar soms schiet het weer ineens vooruit. Vergeet ook niet dat coins af en toe wat moeten stabiliseren en een nieuwe bodem moeten vinden; de boel kan niet alsmaar door blijven stijgen met 20 procent per dag.
Is ook niet erg toch?
Ik heb bewust een mandje met 10 coins. Er gaat zo nu en dan wat hard omhoog en de rest zakt dan weg. Liever gestage groei zonder stress dan heen en weer racen om je geld zsm te moven naar het volgende bubbeltje.

Hoewel ik wel naar een betere verdeling moet. Twee munten maken samen 60% van het portfolio uit.
pi_176335564
Dragonchain boven de $4.00. _O- _O-

6600% gestegen sinds ICO.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 23:19:23 #32
18653 crew  D.
pi_176335569
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat m'n speelgeld weer volledig kan verkloten is het feit dat Ardor nog steeds na ruim een week offline is op Trex. Wil niet weten wat er gebeurt als ze die weer vrijlaten ;( En kan er niks tegen doen. Meh.
Dan gaat ie omhoog :Y
Tenminste, dat denk ik :P

Nog een 'paar dagen' las ik gisteren :Y

https://medium.com/@lyaffe/ardor-launch-update-1-be8a0508bdaf
pi_176335591
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Lapohunten :')
Heb je al solar gekocht?
Forcefield City Bewoner
pi_176335603
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
WeTrust komt met wat nieuws binnenkort :)
pi_176335605
Blockfolio ATH *O* ondanks dat ik flink heb laten uitbetalen, twee weken geleden.
pi_176335606
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Is ook niet erg toch?
Ik heb bewust een mandje met 10 coins. Er gaat zo nu en dan wat hard omhoog en de rest zakt dan weg. Liever gestage groei zonder stress dan heen en weer racen om je geld zsm te moven naar het volgende bubbeltje.

Hoewel ik wel naar een betere verdeling moet. Twee munten maken samen 60% van het portfolio uit.
Dat is zeker niet erg. Ik vind het zelf ook veel relaxter als de boel af en toe even corrigeert, dat voelt wat veiliger en haalt de angst uit de markt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:22:52 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176335678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:20 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Heb je al solar gekocht?
Nee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176335683
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:20 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat is zeker niet erg. Ik vind het zelf ook veel relaxter als de boel af en toe even corrigeert, dat voelt wat veiliger en haalt de angst uit de markt.
Leuk dat je het zegt. Bemerkte net dat ik het niet zo erg vind dat TRX nu een stuk lager staat dan gisteren. Ik zit er relatief sterk in. En schat in dat de koers na nieuwe announcements eerder zal stijgen omdat het FUD-geld er inmiddels wel weer uit is. En de coin staat alsnog hoger dan voor de goldrush.
pi_176335720
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
SolarCoin (SLR)?

Circulating Supply
38,463,472 SLR

Total Supply
98,034,337,404 SLR

Snel uitstappen
11.gif
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 23:24:40 #40
18653 crew  D.
pi_176335747
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, ...
Dat ligt maar net aan welke coins je hebt :D

Mijn beste dag vandaag :Y
pi_176335763
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee.
Ik zag het aan de koers ja.
Forcefield City Bewoner
pi_176335772
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:23 schreef alilami het volgende:

[..]

SolarCoin (SLR)?

Circulating Supply
38,463,472 SLR

Total Supply
98,034,337,404 SLR

Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Met de total supply is de market cap dan $ 126.464.295.251, nog boven Ripple :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:25:42 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176335781
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:25 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik zag het aan de koers ja.
Modum gaat ook goed.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176335782
quote:

[..]

SolarCoin (SLR)?

Circulating Supply
38,463,472 SLR

Total Supply
98,034,337,404 SLR

Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Total supply duurt nog 36 jaar.
Forcefield City Bewoner
pi_176335789
vind het echt stom dat ven nog steeds niet moon is gegaan :(
pi_176335813
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:25 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Met de total supply is de market cap dan $ 126.464.295.251, nog boven Ripple :D
Volgens mij kunnen we best een FOK-coin starten vanaf wat zolderkamers.
Geven we rond de 1.000.000.000.000 coins uit. Voor E0,00001 per stuk. Kan heel NL een paar miljoen coins kopen en elkaar op kosten jagen. :') Voor je het weet hebben we een potentiële waarde á la IBM.
pi_176335832
W
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom? Hij stijgt elke dag keurig een beetje. Dat heb ik veel liever dan een harde stijging met veel 'snel geld', dat er na een dag uitstapt, FUD-campagnes start en de boel weer hard laat crashen.

Ik heb op VEN al 93% rendement in een weekje.
pi_176335838
quote:

[..]

SolarCoin (SLR)?

Circulating Supply
38,463,472 SLR

Total Supply
98,034,337,404 SLR

Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Wat een ironie
pi_176335858
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Verwacht je minimaal 1000% redement in een week dan, of is 117% niet genoeg?
pi_176335867
Zo ziet mijn portfolio er op het moment uit:
TRX 49%
XRP 13%
VEN 12,5%
REQ 12%
XLM 7,5%
ARN 6%

Meningen? Vandaag is de TRX erg omlaag aan het gaan, ik ben benieuwd wat de toekomst doet.
pi_176335886
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:27 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Wat een ironie
Ironie is juist dat XRP duurder is dan Solar terwijl circulating supply 100x zoveel is.
pi_176335891
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:28 schreef einschtein het volgende:
TRX 49%
XRP 13%
VEN 12,5%
REQ 12%
XLM 7,5%
ARN 6%

Meningen?
Ja. Je mist FUN. :+
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 23:29:32 #53
18653 crew  D.
pi_176335904
quote:

Meningen?
Veel TRX :P
pi_176335922
quote:
TRX 49%
XRP 13%
VEN 12,5%
REQ 12%
XLM 7,5%
ARN 6%

Meningen? Vandaag is de TRX erg omlaag aan het gaan, ik ben benieuwd wat de toekomst doet.
Ik zou TRX en XRP wegdoen en er XRB bij stoppen, plus iets stabiels als ETH/NEO en eventueel BTC. Maar ja, dat ben ik.
pi_176335947
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:27 schreef Skv het volgende:
W

[..]

Waarom? Hij stijgt elke dag keurig een beetje. Dat heb ik veel liever dan een harde stijging met veel 'snel geld', dat er na een dag uitstapt, FUD-campagnes start en de boel weer hard laat crashen.

Ik heb op VEN al 93% rendement in een weekje.
Ja het vertoont wel gezonde groei maar is gewoon irritant dat de ene coin naar de ander zonder reden omhoog knalt terwijl VEN steeds met sterk nieuws komt en het dan maar moet doen met paar procentjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 23:31:02 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:31:51 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176335991
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja het vertoont wel gezonde groei maar is gewoon irritant dat de ene coin naar de ander zonder reden omhoog knalt terwijl VEN steeds met sterk nieuws komt en het dan maar moet doen met paar procentjes.
Op de lange termijn alleen naar goed.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 23:31:51 #57
18653 crew  D.
pi_176335992
quote:

[..]

Zorgen dat je die ene en die andere coin ook hebt ;)
pi_176336004
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Die is wel lekker gestegen inderdaad, maar blijft dat ook zo? ;)
pi_176336027
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ik zou TRX en XRP wegdoen en er XRB bij stoppen, plus iets stabiels als ETH/NEO en eventueel BTC. Maar ja, dat ben ik.
XRB staat op mijn ‘die wil ik’-lijstje. Ik wil even wachten tot die op Binance staat. ;)
pi_176336038
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:31 schreef D. het volgende:

[..]

Zorgen dat je die ene en die andere coin ook hebt ;)
Dat durf ik dus niet want ik zit echt dik in VEN :'). Zal je net zien zodra ik dat doe VEN moon gaat ofzo. Geen zin om geburned te worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 23:33:33 ]
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 23:33:36 #61
18653 crew  D.
pi_176336049
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dat durf ik dus niet want ik zit echt dik in VEN :'). Geen zin om geburned te worden.
Uiteindelijk gaat alles omhoog :P
pi_176336065
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:32 schreef einschtein het volgende:

[..]

XRB staat op mijn ‘die wil ik’-lijstje. Ik wil even wachten tot die op Binance staat. ;)
Ja begrijpelijk, de huidige exchanges zijn stuk voor stuk kut.
pi_176336068
Shill me even een coin die op Kucoin staat, heb nog 100 euro om te investeren :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:34:07 #64
416575 crew  Evenstar
pi_176336069
LSK - 28%
BTC - 22%
VEN - 20%
REQ - 16%
FUN - 14%

Nieuwe verdeling voor mij =) Mening / opmerkingen altijd welkom.

Deel van BTC gaat soms wel in een day trade naar een hype coin, maar na (hopelijk) winst weer terug naar BTC. Waarschijnlijk ga ik het ook gebruiken voor XRB als het op Binance komt.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:34:11 #65
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176336073
quote:

[..]

Ven gaat hard omhoog hoor.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176336081
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:34 schreef iPancakeMix het volgende:
Shill me even een coin die op Kucoin staat, heb nog 100 euro om te investeren :P
XRB voor de verandering. Gratis instant transacties zonder energieverspilling. O+
pi_176336084
quote:

[..]

Zal wel door de whales komen en hun sell walls.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:34:49 #68
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176336098
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:
LSK - 28%
BTC - 22%
VEN - 20%
REQ - 16%
FUN - 14%

Nieuwe verdeling voor mij =) Mening / opmerkingen altijd welkom.

Deel van BTC gaat soms wel in een day trade naar een hype coin, maar na (hopelijk) winst weer terug naar BTC. Waarschijnlijk ga ik het ook gebruiken voor XRB als het op Binance komt.
Koop rivetz!
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 23:35:31 #69
18653 crew  D.
pi_176336121
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:32 schreef einschtein het volgende:

[..]

Op mijn 'die wilde ik' lijstje :Y

Heeft al zoveel groei gehad....
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:36:07 #70
416575 crew  Evenstar
pi_176336139
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:35 schreef D. het volgende:

[..]

Zie XRB nog wel een keer 100% gaan als die op Binance komt, dus ga daar wel meteen voor als die er is.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 januari 2018 @ 23:36:22 #71
163650 Greys
pi_176336148
McAfee prijst nu Bob's Repair aan. $BOB _O-

https://twitter.com/officialmcafee/status/949770650717171713
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176336170
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:25 schreef BadVlad het volgende:
BLOCKv de top 100 binnen op Coinmarketcap! *O* *O* *O*

Gekocht op $0,019 nu $0,244. O+
Nog nooit gehoord van deze coin. Hoe kom je bij dit soort projecten?
pi_176336295
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:26 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Gaan we de $100 nog zien dit jaar? :D
Zeker.
Lambo of Rekt
pi_176336301
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:35 schreef D. het volgende:

[..]

Kan. Dat zie ik dan wel wanneer XRB bij Binance is aangekomen. Zal niet erg lang meer duren.
pi_176336302
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:36 schreef Greys het volgende:
McAfee prijst nu Bob's Repair aan. $BOB _O-

https://twitter.com/officialmcafee/status/949770650717171713
Dan zijn we vanavond op de valreep lekker allemaal BOB.
pi_176336318
Who would not want to own a piece of bobsrepair.io?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:42:25 #77
416575 crew  Evenstar
pi_176336333
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:34 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Koop rivetz!
Jij en je Rivetz :D

Niet op Binance anyway.
pi_176336361
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Inmiddels 10% FUN. ;)
pi_176336375
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:43 schreef einschtein het volgende:

[..]

Inmiddels 10% FUN. ;)
^O^

Ik heb net een deeltje REQ gewisseld voor ARK.
pi_176336391
Sjonnie McAfee heeft zijn tweet verwijderd.

Gehackt zeker? _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:45:32 #81
416575 crew  Evenstar
pi_176336413
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:43 schreef Skv het volgende:

[..]

^O^

Beredenering voor ARK?
pi_176336441
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Beredenering voor ARK?
Prima content platform wat serieuze stappen maakt. Ik heb t zelf ook altijd al op het oog.
Lambo of Rekt
pi_176336457
Experiment met shitcoins doet het niet onaardig. In ongeveer een week tijd van ¤ 100 naar ruim ¤ 350 gegaan met ReddCoin. Dat is wel de beste uit het rijtje schijtmunten. :D
pi_176336464
Dragonchain bijna 1 miljard waard met maar 13 miljoen volume :') Yeah right, nty.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:47:19 #85
416575 crew  Evenstar
pi_176336475
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Prima content platform wat serieuze stappen maakt. Ik heb t zelf ook altijd al op het oog.
Ken het nog niet.

Godver, weer terug de "boeken" in :P

Edit: Wat zijn je verwachtingen voor ARK? Ik zie dat die in ieder geval stabiel stijgt en niet van die mega pumps heeft. Staat me wel aan, even inlezen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:47:32 #86
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176336487
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij en je Rivetz :D

Niet op Binance anyway.
Paar weken geleden stond de koers nog op 50 cent. Nu op 3,47. Gaat nog veel hoger. Ze zijn de enige die zich richten op hardware security.
pi_176336525
quote:

[..]

Lisk gaat ook lekker. Volgend jaar kan je stoppen met werken. :P
pi_176336527
quote:

[..]

Dit inderdaad.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 23:49:01 #89
18653 crew  D.
pi_176336529
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zie XRB nog wel een keer 100% gaan als die op Binance komt, dus ga daar wel meteen voor als die er is.
Komt wellicht hebberig over, maar voor 'maar' 100% ga ik niet in een coin :P
pi_176336536
oooh shit, Ripple gaat 1 miljard coins releasen soooooon???

Wooh!! 1 Bil XRP just got moved out of escrow.
https://www.reddit.com/r/(...)moved_out_of_escrow/

Volgens mij gaan ze het eerst aan een bank verkopen.
pi_176336567
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:49 schreef alilami het volgende:
oooh shit, Ripple gaat 1 miljard coins releasen soooooon???

Wooh!! 1 Bil XRP just got moved out of escrow.
https://www.reddit.com/r/(...)moved_out_of_escrow/

[ afbeelding ]

Volgens mij gaan ze het eerst aan een bank verkopen.
Nou, verkopen je stock dan.
pi_176336660
Aangezien shitcoins met een grote supply het redelijk goed doen zocht ik naar een shitcoin die niet x30 is gestegen in prijs sinds 1 week geleden en die redelijk hoog staat. Heb dit gevonden

https://coinmarketcap.com/currencies/cindicator/

Lijkt me een makkelijke munt die gepumpt kan worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 23:53:09 ]
pi_176336682
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:37 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Nog nooit gehoord van deze coin. Hoe kom je bij dit soort projecten?
Door alle aankomende ICO's door te spitten. Wat mij opviel aan dit project is dat het vanuit Disney kwam en dat er helemaal geen hype omheen was (dat komt nu pas eigenlijk echt los). Maar ik had dit zeker niet verwacht.

Waar ik verder naar kijk bij een ICO:

- Ziet de website er goed uit qua vormgeving, UX, techniek etc?
- Heef het team genoeg ervaring?
- Lossen ze echt een probleem op d.m.v. blockchain?
- Hebben ze al een werkend product/demo?
- Klopt de tokensale? (Dus geen hoge bonussen van 50% of waarbij het team meteen 50% van de tokens krijgt na de ICO.

Is het antwoord op een van deze vragen nee, dan investeer ik niet.
pi_176336693
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:43 schreef Skv het volgende:

[..]

^O^

Ik zit zelf ook in ARK. Ze hebben een van de meest slicke wallets die ik ooit heb gezien en wat erg nice is is het DPOS systeem. Je brengt een vote uit voor een delegate en krijgt daarmee forging earnings in je wallet gestort.
pi_176336779
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:47 schreef vigen98 het volgende:
Dragonchain bijna 1 miljard waard met maar 13 miljoen volume :') Yeah right, nty.
Het hodlen van Dragons geeft korting op ICO's op het platform. Alleen weak hands verkopen nu.
pi_176336788
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:52 schreef vigen98 het volgende:
Aangezien shitcoins met een grote supply het redelijk goed doen zocht ik naar een shitcoin die niet x30 is gestegen in prijs sinds 1 week geleden en die redelijk hoog staat. Heb dit gevonden

:D!
Goede strategie. Waar is die rommel te koop?

Edit: zo te zien op Hitbtc, maar die trek ik niet.
pi_176336804
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Druk erop en dan op ''markets''
pi_176336822
quote:

[..]

Binance ook :)
pi_176336838
quote:

[..]

Binance gewoon
  zondag 7 januari 2018 @ 00:00:19 #100
67670 Skv
Cynist.
pi_176336895
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:58 schreef Fred09 het volgende:

[..]

Binance gewoon
Jeetje, ja. Ik zie het. Nooit van gehoord, zal wel rommel zijn inderdaad *O*\
Is alleen vorige maand 600% gestegen.
pi_176336918
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:48 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Lisk gaat ook lekker. Volgend jaar kan je stoppen met werken. :P
Ligt aan hoe hoog lisk gaat komen, maar ik help je mee hopen.
Lambo of Rekt
pi_176336919
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:52 schreef vigen98 het volgende:

Dat ziet er best veel spannend uit.
pi_176336964
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Door alle aankomende ICO's door te spitten. Wat mij opviel aan dit project is dat het vanuit Disney kwam en dat er helemaal geen hype omheen was (dat komt nu pas eigenlijk echt los). Maar ik had dit zeker niet verwacht.

- Klopt de tokensale? (Dus geen hoge bonussen van 50% of waarbij het team meteen 50% van de tokens krijgt na de ICO.

Netjes.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_176336971
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:01 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat ziet er best veel spannend uit.
Inderdaad. Redelijk veel volume voor zo'n munt. Misschien dat ik er 1000 euro in ga gooien maar meer durf ik niet aan met zulke shit coins.
  zondag 7 januari 2018 @ 00:03:11 #105
67670 Skv
Cynist.
pi_176336996
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:02 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Inderdaad. Redelijk veel volume voor zo'n munt. Misschien dat ik er 1000 euro in ga gooien maar meer durf ik niet aan met zulke shit coins.
1000 :D
Ik zit net aan 100 te denken. Maar dan moet ik er VEN of LISK voor verkopen en dat zie ik ook niet echt zitten. Om zooi voor terug te kopen. :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:03:11 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176336997
Het niveau in deze reeks daalt verder en verder ;(
Investeren in een kutcoin omdat ie misschien wel een keer gepumpt kan worden, Jezus _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 7 januari 2018 @ 00:04:09 #107
67670 Skv
Cynist.
pi_176337031
Azië wordt wakker en TRX leeft weer. O+
pi_176337034
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Investeren in een kutcoin omdat ie misschien wel een keer gepumpt kan worden, Jezus _O-
:Y Ja. Heb TRX en FUN al gemist wil niet meer missen _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:04:34 #109
416575 crew  Evenstar
pi_176337049
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik zit net aan 100 te denken. Maar dan moet ik er VEN of LISK voor verkopen en dat zie ik ook niet echt zitten. Om zooi voor terug te kopen. :')
Niet je LSK of VEN verkopen voor dit soort dingen! Zonde al je dan net die mist ... dit zijn je long term coins.
  zondag 7 januari 2018 @ 00:05:01 #110
67670 Skv
Cynist.
pi_176337063
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet je LSK of VEN verkopen voor dit soort dingen! Zonde al je dan net die mist ... dit zijn je long term coins.
Dat constateer ik ook. ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:05:46 #111
416575 crew  Evenstar
pi_176337087
quote:
Helaas wel realiteit op dit moment, Alle kut coints van een paar cent of nog geen cent gaan moon, omdat ze denken dat dat de beste manier is om te investeren.

Vandaag zei iemand hier nog dat hij iemand had horen zeggen dat BTC te duur is, maar je wel in XRP kan stappen .... Sneu, maar wel hoe het nu is.
pi_176337093
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:05 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat constateer ik ook. ;)
Maar blijf je dit ook gewoon houden of ga je het allemaal verkopen zodra er een specifieke coin er op de market komt? ;)
  zondag 7 januari 2018 @ 00:07:38 #113
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176337126
quote:
Verschrikkelijk ja! Weet me geen raad met die ¤ 250 winst binnen een week met die ene kutcoin.
pi_176337143
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Goede tips!

Bekijk je ook eerst wat er op reddit wordt gezegd over een ICO? Ik zat net even te kijken naar THEKEY en moest wel lachen om de reacties op reddit. In de subreddit van THEKEY zijn veel van de users nieuw geregistreerd en reageren (in gebrekkig engels) enkel in die specifieke reddit. Duidelijk fake accounts die de ICO aan het shillen zijn.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:11:18 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176337234
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:07 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Verschrikkelijk ja! Weet me geen raad met die ¤ 250 winst binnen een week met die ene kutcoin.
Ik wel met die 3000¤ winst op Ethereum.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 7 januari 2018 @ 00:11:41 #116
67670 Skv
Cynist.
pi_176337244
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:05 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Maar blijf je dit ook gewoon houden of ga je het allemaal verkopen zodra er een specifieke coin er op de market komt? ;)
Ik heb een aantal coins waarvan ik het product heb bekeken en denk dat er op de lange termijn potentie in zit.
Dit zijn VEN, TRX, Lisk, Icon, FunFair, REQ, ARK en Modum.
Die hou ik.

Daarna heb ik nog een klein beetje RIpple en een klein beetje BTC om wat mee te daytraden.

Tron staat weer op 105 sat ineens :o
pi_176337286
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In hoeveel tijd?
  zondag 7 januari 2018 @ 00:14:31 #118
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176337326
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is niet gering. Hoe lang duurde het voordat je zover was en met hoeveel aan investering? :)
pi_176337363
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:15 schreef Skv het volgende:
Voor de geïnteresseerden: VEN en ICX staan op het moment wat lager.
wat lager ???
4.75 nog ?
pi_176337367
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Skv het volgende:

Precies op de dip bijgekocht. :9~
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:16:31 #121
416575 crew  Evenstar
pi_176337370
quote:

[..]

Ik heb een aantal coins waarvan ik het product heb bekeken en denk dat er op de lange termijn potentie in zit.
Die hou ik.

Daarna heb ik nog een klein beetje RIpple en een klein beetje BTC om wat mee te daytraden.

VEN LSK FUN REQ kom ik ook niet aan hier. Verder deel BTC waar ik af en toe mee daytrade. Wel interesse in ARK en XRB, maar ARK moet ik mij even in verdiepen en XRB nog niet op Binance.
pi_176337373
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Gast, dan vertel ik maar niet dat ik als gok 1 BTC in die shitcoin gegooid heb.
pi_176337377
quote:

[..]

Die hou ik.

Modum staat ook op mijn wensen lijstje
pi_176337394
quote:

[..]
Heb er nog een ‘paar’ van, hopen op een flinke stijging. w/
  zondag 7 januari 2018 @ 00:19:35 #125
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176337428
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:47 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Paar weken geleden stond de koers nog op 50 cent. Nu op 3,47. Gaat nog veel hoger. Ze zijn de enige die zich richten op hardware security.
3.96 al :D
pi_176337436
De laatste keer dat TRON 105 sat was, was op 15 dec 2017...
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:20:27 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176337442
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:14 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dat is niet gering. Hoe lang duurde het voordat je zover was en met hoeveel aan investering? :)
Maandje of 3.
1000.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176337452
quote:
iedereen gaat FOMO als ze weer een kutcoin zien moonen en hun coins met potentie niet....
aantrekkelijk om dan in kutcoins te gaan investeren vooral de luitjes die geen zin hebben om in te lezen en snel geld willen verdienen, en tuurlijk hebben er heel veel geluk....

mark my words 2018 word een heel gek jaar wat betreft crypto maar ooit word het een groot bloedbad.......net zoals de internet bubbel of misschien binnen korte termijn al met al die gare moon coins, en dat trekt dan de hele markt naar beneden
  zondag 7 januari 2018 @ 00:23:16 #129
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176337491
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maandje of 3.
1000.
Hetzelfde rendement als mijn kutcoin. :P
pi_176337496
Net m'n derde investering gedaan: PRL :P

Zit nu in VEN, REQ en PRL. Goede portfolio denk ik wel.
  zondag 7 januari 2018 @ 00:23:52 #131
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176337503
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:20 schreef Predator38 het volgende:
mark my words 2018 word een heel gek jaar wat betreft crypto maar ooit word het een groot bloedbad
pi_176337511
quote:

[..]

iedereen gaat FOMO als ze weer een kutcoin zien moonen en hun coins met potentie niet....
aantrekkelijk om dan in kutcoins te gaan investeren.

mark my words 2018 word een heel gek jaar wat betreft crypto maar ooit word het een groot bloedbad.......net zoals de internet bubbel of misschien binnen korte termijn al met al die gare moon coins, en dat trekt dan de hele markt naar beneden
Iedereen gaat dan FOSI? Fear Of Staying In
  zondag 7 januari 2018 @ 00:24:08 #133
406944 SugeLucky
pi_176337512
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:23 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Hou het maar eens na 3 maanden winstgevend met die kutcoin dan
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:24:33 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176337519
quote:

[..]

Vervolgens gaan ze die kutcoin aanbidden, doen ze alsof ze goud in handen hebben en denken ze dat er nog makkelijk een x10 bij kan komen. Vervolgens dendert alles in elkaar en zijn ze bagholders.

*kuchkuch*XVG*kuch*
Loopt zelfs een topic over.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 7 januari 2018 @ 00:26:47 #135
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176337565
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hou het maar eens na 3 maanden winstgevend met die kutcoin dan
Zo werk ik niet. De kutcoins pak ik de winst van op korte termijn en de coins met een behoorlijke whitepaper hodlen.
pi_176337566
en dan hier of op Facebook gaan huilen omdat ze er met 90 of 100% spaargeld inzaten ..... :'(
  zondag 7 januari 2018 @ 00:27:59 #137
406944 SugeLucky
pi_176337601
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:26 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Zo werk ik niet. De kutcoins pak ik de winst van op korte termijn en de coins met een behoorlijke whitepaper hodlen.
Dus het rendement is dan niet hetzelfde.
pi_176337612
Ik vraag me af in hoeverre de echte massa nu erin zit... ik denk dat het nog wel meevalt, de semi technische boys zitten er nu in en kopen ook wat coins voor hun neefje bijv... zo zie ik het om me heen gebeuren iig, de echte massa adoptie moet nog komen.
Lambo of Rekt
pi_176337613
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:24 schreef alilami het volgende:
weer een kutcoin zien moonen en hun coins met potentie niet....

Iedereen gaat dan FOSI? Fear Of Staying In
mooi bijkoop momentje :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:28:36 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176337616
En dan gaat zo'n kutcoin eens niet de lucht in een raak je alles kwijt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176337626
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:28 schreef Predator38 het volgende:

[..]

mooi bijkoop momentje :P
Deze man weet.
pi_176337627
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre de echte massa nu erin zit... ik denk dat het nog wel meevalt, de semi technische boys zitten er nu in en kopen ook wat coins voor hun neefje bijv... zo zie ik het om me heen gebeuren iig, de echte massa adoptie moet nog komen.
70 hedge funds staan in de rij om in te stappen.......
  zondag 7 januari 2018 @ 00:29:11 #143
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176337628
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:27 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dus het rendement is dan niet hetzelfde.
Van wat bedoel je?
  zondag 7 januari 2018 @ 00:29:58 #144
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176337642
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:
Dat denk ik ook. Het is nog maar een jonge markt en een heel klein percentage wat nu ingestapt is.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:30:43 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176337657
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:23 schreef hodlwave het volgende:

[..]

En ik slaap beter, hoef niet constant alles in de gaten te houden, hoef niet te vrezen dat ik plots alles kwijt ben en hoef geen uitstapmoment te bepalen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176337661
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:19 schreef hmmmz het volgende:

[..]

3.96 al :D
wie wat waar
  zondag 7 januari 2018 @ 00:31:13 #147
406944 SugeLucky
pi_176337664
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:29 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Van wat bedoel je?
Jij hebt het er over dat 3 maanden ethereum holden hetzelfde rendement als je kut coin heeft en vervolgens ga je mij vragen welk rendement ik bedoel?
pi_176337673
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:29 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het is nog maar een jonge markt en een heel klein percentage wat nu ingestapt is.
nogmaals:

70 hedge funds staan in de rij om in te stappen.......

die hebben best wat geld
pi_176337698
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:56 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Het hodlen van Dragons geeft korting op ICO's op het platform. Alleen weak hands verkopen nu.
Dragon _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176337709
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dragon _O_
ik wacht op een dip :(
  zondag 7 januari 2018 @ 00:36:14 #151
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176337769
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:31 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jij hebt het er over dat 3 maanden ethereum holden hetzelfde rendement als je kut coin heeft en vervolgens ga je mij vragen welk rendement ik bedoel?
Verhoudingsgewijs bedoelde ik.
pi_176337806
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nog HTML coins in het stof liggen Magnet? Mijn paar miljoen waarvan een groot deel gemined 2013/2014 zijn deze week dik 20K waard geworden. Heb ze in december geswapped van HTLM5 naar de nieuwe HTML blockchain
  zondag 7 januari 2018 @ 00:38:49 #153
406944 SugeLucky
pi_176337824
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:36 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Verhoudingsgewijs bedoelde ik.
hoe lang doe je dat al dan, dat regelmatig wisselen van kut coins?
pi_176337832
De vraag is, als er een bloedbad komt, welke projecten blijven dan overeind en tonen aan echte value te hebben? Het concept blockchain biedt wat mij betreft teveel om louter als speculatie element te dienen voor cryptovaluta.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:40:34 #155
416575 crew  Evenstar
pi_176337856
Dat het vooral in de lagere regionen nergens meer om gaat is toch duidelijk met freaking Dogecoin die nu 1 miljard waard is ... _O- Hoe gek wil je het hebben.
pi_176337857
Hoe bepalen jullie voor jezelf hoeveel een coin waard is voor jezelf? Of anders gezegd, hoe bepaal je de prijs waarop je bij een coin zou willen instappen?
Ik zit nu al enkele dagen te twijfelen om in te stappen op Vechain en Substratum. En ookal denk ik dat ze op lange termijn nog stujk hoger zullen komen, voelt het toch niet lekker om in te stappen op het moment dat een coin net flink is gestegen
pi_176337868
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:39 schreef BakkenKappen het volgende:
De vraag is, als er een bloedbad komt, welke projecten blijven dan overeind en tonen aan echte value te hebben? Het concept blockchain biedt wat mij betreft teveel om louter als speculatie element te dienen voor cryptovaluta.
het word in ieder geval een bloedbad over de hele linie ( panic selling ).....daarna zullen de echte coins wel weer overeind krabbbelen.

en de vraag is wat er gebeurd als de hedge funds instappen.....gaan die alleen in bitcoin of ook in altcoins ? en welke
  Moderator zondag 7 januari 2018 @ 00:41:45 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176337878
Aeternity *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176337890
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

het word in ieder geval een bloedbad over de hele linie ( panic selling ).....daarna zullen de echte coins wel weer overeind krabbbelen.

en de vraag is wat er gebeurd als de hedge funds instappen.....gaan die alleen in bitcoin of ook in altcoins ? en welke
Jij denkt oprecht dat een hedge fund dusdanig veel geld erin gaat steken dat dat de hele markt gaat veranderen? Die beginnen met 1/2% van het belegd vermogen joh. Tenzij je een crypto fonds bedoeld maar die gaan sowieso ook in alt coins.
pi_176337909
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:40 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe bepalen jullie voor jezelf hoeveel een coin waard is voor jezelf? Of anders gezegd, hoe bepaal je de prijs waarop je bij een coin zou willen instappen?
Ik zit nu al enkele dagen te twijfelen om in te stappen op Vechain en Substratum. En ookal denk ik dat ze op lange termijn nog stujk hoger zullen komen, voelt het toch niet lekker om in te stappen op het moment dat een coin net flink is gestegen
Hier loop ik ook vaak tegenaan, kies gewoon een paar coins/projecten die jij interessant vind en koop in als ie flink in het rood staat.

Ik weiger in te kopen als iets 100% is gestegen. En soms mis je daardoor iets maar naar mijn gevoel houdt voorkom je ook heel wat verlies.
  zondag 7 januari 2018 @ 00:43:58 #161
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176337920
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:38 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

hoe lang doe je dat al dan, dat regelmatig wisselen van kut coins?
15-11-2017 19:54 ben ik met kutcoins gestart.
  zondag 7 januari 2018 @ 00:45:07 #162
406944 SugeLucky
pi_176337938
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:43 schreef hodlwave het volgende:

[..]

15-11-2017 19:54 ben ik met kutcoins gestart.
heeft het je naast die 250 euro wat opgeleverd?
pi_176337986
Iemand enig idee waarom je $7/mnd zou uitgeven voor Delta PRO?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 januari 2018 @ 00:48:30 #164
163650 Greys
pi_176338005
Steeds meer exchanges sluiten voor nieuwe registraties. Bummer. Ik heb accounts, maar binnenlaten dat nieuwe geld, hup hup }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 januari 2018 @ 00:50:18 #165
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176338031
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:41 schreef Predator38 het volgende:
daarna zullen de echte coins wel weer overeind krabbbelen.
En welke zijn dat? Bitcoin, omdat het er als eerste was? Of is het Lisk, omdat ze er zo'n leuk verhaal bij vertellen met degelijke onderbouwing?

Een coin kan nog zo clean, interessant en leuk zijn, maar neemt niet weg dat het om wat voor reden dan ook ineens om kan slaan naar iets negatiefs. Hoeft maar een simpele tweet te zijn die niet eens waarheid hoeft te bevatten om een coin te gronde te richten.
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:45 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

heeft het je naast die 250 euro wat opgeleverd?
Jawel, NXT het minst, voor de rest winst.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:50:25 #166
416575 crew  Evenstar
pi_176338032
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:48 schreef Greys het volgende:
Steeds meer exchanges sluiten voor nieuwe registraties. Bummer. Ik heb accounts, maar binnenlaten dat nieuwe geld, hup hup }:|
Denk dat het ook wel even goed is voor de markt. Even weer tot rust laten komen.Alleen krijg je nu al meteen mensen die gaan huilen dat ze maar 100% hebben gehaald in een week en nu niet nog meer winst maken.
  zondag 7 januari 2018 @ 00:51:21 #167
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176338041
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:50 schreef Kyran het volgende:
mensen die gaan huilen dat ze maar 100% hebben gehaald in een week
_O-
pi_176338045
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:50 schreef hodlwave het volgende:

Een coin kan nog zo clean, interessant en leuk zijn, maar neemt niet weg dat het om wat voor reden dan ook ineens om kan slaan naar iets negatiefs. Hoeft maar een simpele tweet te zijn die niet eens waarheid hoeft te bevatten om een coin te gronde te richten.
Dit gaat wel erg ver. Er is genoeg bullshit getweet over coins die al wat langer rondgaan zonder ze te gronde te richten.
pi_176338066
quote:
It's time my brothel-born nuggets of stink, listen up. It's THE Coca Cola Kid with some extra warm shit that you faggots like.

I was right about the additional coin and economic model. Did you enjoy Xi Jingpin's new year speech? This dark-chocolate pajeet sure did.

We might be seeing some PBoC chocolate prince soon for all the faggots that did not choke on eating noodles or BELOWING dicks. I'm telling yo, PBoC is getting closer.
pi_176338074
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:48 schreef Greys het volgende:
idd, zodra die poorten weer open gaan krijgen we nog een boost in de markt.
Lambo of Rekt
  zondag 7 januari 2018 @ 00:53:44 #171
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176338079
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:51 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dit gaat wel erg ver. Er is genoeg bullshit getweet over coins die al wat langer rondgaan zonder ze te gronde te richten.
Na dit gelezen te hebben deed het mij per direct besluiten nog wat euro's in te zetten in enkele shitcoins. :P
pi_176338091
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:53 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Na dit gelezen te hebben deed het mij per direct besluiten nog wat euro's in te zetten in enkele shitcoins. :P
Prima :P

Jouw keuze joh.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:54:57 #173
416575 crew  Evenstar
pi_176338105
quote:
17s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Vertaling? :P

Die gast lult altijd zo irritant cryptisch.
pi_176338107
Het laat wel zien in wat voor markt we zitten, een erg ongezonde op het moment. Dat alle shitcoins zelfs 10x gaan.
Lambo of Rekt
pi_176338119
quote:
2s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:54 schreef EggsTC het volgende:
Het laat wel zien in wat voor markt we zitten, een erg ongezonde op het moment. Dat alle shitcoins zelfs 10x gaan.
Vooral opvallend hoe het vooral shit is met 0.01 (of lager) dollar prijs die veeel gekocht wordt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:55:41 #176
416575 crew  Evenstar
pi_176338120
quote:
Dogecoin _O-
pi_176338123
quote:

[..]

Coca Cola
Wanneer wordt hij aangeklaagd door The Coca-Cola Company?
pi_176338144
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vertaling? :P

Die gast lult altijd zo irritant cryptisch.
pi_176338176
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:55 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Vooral opvallend hoe het vooral shit is met 0.01 (of lager) dollar prijs die veeel gekocht wordt.
Ja, mensen DOEN MAAR WAT... en dat is zorgelijk. Maargoed, hopelijk komen ze snel tot zinnen en gaan het dan verschuiven naar waardevollere coins alvorens al het geld eruit getrokken wordt door een paar whales op shitcoins.
Lambo of Rekt
pi_176338180
quote:
Alright you brown-baked coal-faced pajeet madinos. It's The Coca Cola Kid informating you of more news for faggots like you. My calls are legendary, whispers of the meister. Enough BELOWING dicks since we're jumping straight into the brown. Even your inbred WaBi faces might be able to understand the following. This is what we got:

“Read past tweets about economic deadlines. The economic model is likely apotheosis part 2 and that a $20 VeChain will make even the smallest nodes multimillionaires with this plan.”

source: heard it over a soup dumplings and tea.

Top 10 in 2018 at the very least you cancerous chocolate knights of the faggot circle. Fuck your WaBi overlords, we'll get this pajeet going up and running x20. Follow my leads faggots and get some BELOWING by crack covered bitches - drops mic.
man man man
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:58:29 #181
416575 crew  Evenstar
pi_176338183
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gaat over China BTC mining ban denk ik, maar snap niet wat die wil zeggen :P
pi_176338192
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gaat over China BTC mining ban denk ik, maar snap niet wat die wil zeggen :P
samenwerkingsverband met people's bank of china

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2018 00:59:06 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 00:59:29 #183
416575 crew  Evenstar
pi_176338198
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

samenwerkingsverband met people's bank of china
VeChain?
pi_176338212
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

VeChain?
ja
  zondag 7 januari 2018 @ 01:00:40 #185
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_176338222
Gratis 250 Ada! :X

Had gisteren 20 waves naar binance over gezet om 15:00 om wat Tron te halen.. duurde uiteindelijk tot 03:00 vannacht voor het op binance stond... ach prima! Kijk ik net in mijn waves Wallet is het niet afgeschreven! Dus net maar weer 20 waves overgeschreven naar binance en die is wel netjes afgeschreven... :P dus gelijk maar eens wat Ada gehaald.
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 7 januari 2018 @ 01:00:52 #186
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176338228
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dogecoin _O-
Kon het niet laten en heb er wat winst op. Als er een coin is die niets toevoegt is het die wel, maar zelfs dat is rendabel. :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:00:54 #187
416575 crew  Evenstar
pi_176338230
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja
Ben benieuwd. Moeilijk serieus nemen zo'n persoon, maar wel mooi als het waar is :D
pi_176338287
quote:
People forget that Crypto is being regulated to a degree in China, and that CHINA DOES NOT FUCK AROUND. You do something very bad, they will excute you. If he fucks over investors, or pulls a scam, he will be in a lot of trouble.
https://www.reddit.com/r/(...)_6_billion_trx_scam/

TRX bagholders hoeven dus niet bang te zijn.
pi_176338288
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:00 schreef revpolen het volgende:
Gratis 250 Ada! :X

Had gisteren 20 waves naar binance over gezet om 15:00 om wat Tron te halen.. duurde uiteindelijk tot 03:00 vannacht voor het op binance stond... ach prima! Kijk ik net in mijn waves Wallet is het niet afgeschreven! Dus net maar weer 20 waves overgeschreven naar binance en die is wel netjes afgeschreven... :P dus gelijk maar eens wat Ada gehaald.
Gratis ja?
pi_176338309
Binnenkort gaat NAGA moon.
Lambo of Rekt
  zondag 7 januari 2018 @ 01:08:23 #191
226677 revpolen
pi_176338338
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:06 schreef EggsTC het volgende:
Hoop het! :p
pi_176338341
quote:
alles gaat toch wel moon .....
maar waarom zou NAGA moon gaan dan ?
pi_176338345
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:08 schreef revpolen het volgende:

[..]

Hoop het! :p
15 dollar moeten we wel kunnen redden met naga.
Lambo of Rekt
  zondag 7 januari 2018 @ 01:09:27 #194
226677 revpolen
pi_176338352
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gratis ja?
Nouja... hoe noem jij het anders? Is niks van me Wallet af gegaan en wel bij mijn binance bij gegescheven :P
pi_176338353
quote:
Want?
pi_176338360
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:09 schreef revpolen het volgende:

[..]

Nouja... hoe noem jij het anders? Is niks van me Wallet af gegaan en wel bij mijn binance bij gegescheven :P
FraudeCoin genot
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:14:41 #197
416575 crew  Evenstar
pi_176338412
Man, ik merk pas hoe goed Binance is als ik op andere exchanges ga kijken. Wat een dikke stront sites allemaal. Super traag, onverzichtelijk....
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:16:12 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176338426
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:14 schreef Kyran het volgende:
Man, ik merk pas hoe goed Binance is als ik op andere exchanges ga kijken. Wat een dikke stront sites allemaal. Super traag, onverzichtelijk....
Probeer Bittrex eens uit. Daar gaat een wereld voor je open :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176338430
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:14 schreef Kyran het volgende:
Kucoin wou gisteren nog prima. Prima exchange. Vandaag geen idee. Heb me vandaag niet met Crypto bezig gehouden. Momenteel blijft mijn portfolio stabiel.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:17:43 #200
416575 crew  Evenstar
pi_176338441
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Probeer Bittrex eens uit. Daar gaat een wereld voor je open :o
Ik vind die Binance desktop app echt geniaal. Werkt soepel _O_ Ik zal Bittrex eens checken :D
pi_176338450
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

alles gaat toch wel moon .....
maar waarom zou NAGA moon gaan dan ?
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Want?
Sarcasme.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:19:00 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176338457
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind die Binance desktop app echt geniaal. Werkt soepel _O_ Ik zal Bittrex eens checken :D
Mijn lat ligt dusdanig hoog dat ik Binance maar meh vind _O-
Toch is zelfs Binance vele malen beter dan de overige troep.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:19:28 #203
416575 crew  Evenstar
pi_176338461
quote:
3s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Sarcasme.
Nu all-in gegaan door jou! :7

.. en crap Bittrex wil geen nieuwe klaten :(
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:20:56 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176338473
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nu all-in gegaan door jou! :7

.. en crap Bittrex wil geen nieuwe klaten :(
En zo wordt de elite van het klootjesvolk onderscheiden 8-)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176338474
quote:
3s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Sarcasme.
:D :D :D :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:22:41 #206
416575 crew  Evenstar
pi_176338496
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En zo wordt de elite van het klootjesvolk onderscheiden 8-)
Tssss :R was wel op tijd voor Binance *O*
pi_176338507
wie doet er mee met Sexcoin ??

die gaat op zeker wel moonen
pi_176338522
https://www.reddit.com/r/ledgerwallet/comments/7obot7/all_my_cryptocurrency_stolen

Doe mij dan toch maar een paper wallet B-)

Moraal van het verhaal: koop je Trezor of Ledger Nano niet via een reseller, dus zeker niet via eBay of Marktplaats.
pi_176338551
Dentacoin (DCN) $0,002265 USD (113.46%)
https://coinmarketcap.com/currencies/dentacoin/#charts

8 biljoen genot
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:26:43 #210
416575 crew  Evenstar
pi_176338552
quote:
Ik snap die mensen niet hoor. Je koopt een Ledger om je coins zo veilig mogelijk weg te stoppen. Je hebt freaking 24k aan coins en dan ga je niet via officiële kanalen kopen, maar via een reseller op Ebay? Echt?

Dan vind ik de mensen die geld op Dogecoin zetten misschien nog wel slimmer.
pi_176338570
Holy Fuck !! iemand is ooit eens 800 BTC kwijt geraakt !!!

They were lost quite awhile ago. New baby puppy chewed thumbdrives that were the only backups (at the time). It was worth maybe $40 USD at the time. I could have (should have) just re-bought, it was just some wallet I had from mining on a gaming/mining-specific PC in the early days. I was still mining at the time and wasn't in a huge rush.
pi_176338586
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:27 schreef Predator38 het volgende:
Holy Fuck !! iemand is ooit eens 800 BTC kwijt geraakt !!!

They were lost quite awhile ago. New baby puppy chewed thumbdrives that were the only backups (at the time). It was worth maybe $40 USD at the time. I could have (should have) just re-bought, it was just some wallet I had from mining on a gaming/mining-specific PC in the early days. I was still mining at the time and wasn't in a huge rush.
Iemand's laptop is op de schroot beland met 7500 btc omdat zn vrouw vond dat de laptop teveel herrie maakte.
Lambo of Rekt
pi_176338593
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Iemand's laptop is op de schroot beland met 7500 btc omdat zn vrouw vond dat de laptop teveel herrie maakte.
OMFG.....maarja als als als
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:30:03 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176338595
En daarom lieve mensen, bewaar je je shit niet op één plek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176338605
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga een back-up service voor crypto wallets opzetten.

Je kan je seeds en private keys simpelweg per DM naar me sturen en ik bewaar een kopie voor je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176338610
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Store je private keys veilig, bij ons!
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:31:48 #217
416575 crew  Evenstar
pi_176338614
quote:

[..]

Je kan je seeds en private keys simpelweg per DM naar me sturen en ik bewaar een kopie voor je.
Bullet proof *O*
pi_176338620
quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebbert, ben je al niet rijk genoeg ? :)
pi_176338621
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bullet proof *O*
Als ik in de buurt van een harddisk kom is ie leeg ;(
pi_176338628
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Store je private keys veilig, bij ons!
Nouja... op een blockchain bijvoorbeeld.
Lambo of Rekt
pi_176338648
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wanneer is de ICO?
pi_176338649
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat een idee!
Een publieke blockchain om je private keys op te bewaren _O_

PriChain - ICO over 14 dagen!
  zondag 7 januari 2018 @ 01:35:28 #223
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_176338655
Gewoon een .txt bestandje op een offline pc/laptop > encrypten naar 256 AES bestand > op twee USB sticks opslaan op twee verschillende locaties.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_176338658
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:35 schreef Mattt het volgende:
Gewoon een .txt bestandje op een offline pc/laptop > encrypten naar 256 AES bestand > op twee USB sticks opslaan op twee verschillende locaties.
En ouderwets printen, opbergen ;)
pi_176338667
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:30 schreef Nattekat het volgende:
De meeste codes heb ik op 2 plekken, alleen mijn wachtwoorden zitten alleen in mijn hoofd...

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Een briefje waar zowel inlognaam als wachtwoord op staat lijkt me niet heel handig. :P
pi_176338699
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:36 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

De meeste codes heb ik op 2 plekken, alleen mijn wachtwoorden zitten alleen in mijn hoofd...

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Een briefje waar zowel inlognaam als wachtwoord op staat lijkt me niet heel handig. :P
Klopt.
Een goede inlognaam versterkt je wachtwoord.

Gebruik je bijvoorbeeld Qw523vzxxPPa5 als unieke inlognaam, dan is die moeilijker te gokken door een hacker dan Jurian.

Helaas hebben veel websites een e-mailadres als inlognaam maar dat kan je oplossen door af en toe een nieuw e-mail adres te genereren met een unieke tekenreeks.

Het is wat bewerkelijk maar als het om veel geld gaat mag je er best wat tijd en aandacht aan besteden.
  zondag 7 januari 2018 @ 01:40:34 #227
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_176338704
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En ouderwets printen, opbergen ;)
Wel een optie nog inderdaad. Maar zou het wel heel erg goed verstoppen dan :)
pi_176338711
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:40 schreef Mattt het volgende:

[..]

Wel een optie nog inderdaad. Maar zou het wel heel erg goed verstoppen dan :)
Heb er een mooi plekje voor, nog redelijk brandveilig ook ;)

En ik heb wat extra woorden (die ik makkelijk kan onthouden) in de seeds opgenomen zodat iemand die het papiertje in handen krijgt er niet zoveel mee kan. Het geeft me iig genoeg tijd om m'n funds te verplaatsen voor iemand er achter is welke woorden weggelaten moeten worden en in welke volgorde.
pi_176338732
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt.
Een goede inlognaam versterkt je wachtwoord.

Gebruik je bijvoorbeeld Qw523vzxxPPa5 als unieke inlognaam, dan is die moeilijker te gokken door een hacker dan Jurian.

Helaas hebben veel websites een e-mailadres als inlognaam maar dat kan je oplossen door af en toe een nieuw e-mail adres te genereren met een unieke tekenreeks.

Het is wat bewerkelijk maar als het om veel geld gaat mag je er best wat tijd en aandacht aan besteden.
Maar bewaar jij je inlognaam op dezelfde locatie als je wachtwoord?
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:43:00 #230
416575 crew  Evenstar
pi_176338738
Deze kwam ik laatst tegen toen ik was informatie aan het zoeken was. Geniaal stuk :P

https://www.wired.com/sto(...)lar30000-in-bitcoin/
pi_176338743
Een wachtwoord met leestekens in het midden, versterkt je wachtwoord met met een factor paar duizend. Bruteforce, dictionary en hybrid attacks zijn daar niet op ingericht.

Dus maak een wachtwoord als hallo!!$@@doei
Lambo of Rekt
pi_176338745
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:42 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Maar bewaar jij je inlognaam op dezelfde locatie als je wachtwoord?
Als je het goed wil doen hou je ze gescheiden.
Maar de meeste inlognamen zitten wel in m'n hoofd en die hoef ik niet te noteren.
pi_176338748
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:43 schreef EggsTC het volgende:
Een wachtwoord met leestekens in het midden, versterkt je wachtwoord met met een factor paar duizend. Bruteforce, dictionary en hybrid attacks zijn daar niet op ingericht.

pfff
maar effe veranderen :{
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 01:44:40 #234
416575 crew  Evenstar
pi_176338753
quote:

^O^
pi_176338763
quote:

Lange wachtwoorden, geen delen van de inlognamen, geen delen van bekende gegevens (zoals geboortejaar, naam huisdier, postcode, etc), hoofdletters, kleine letters en leestekens. Stuk of 12 en je bent al een heel eind.

Ik genereer overigens meestal lange "base58" wachtwoorden als de dienst of het apparaat het toelaat.
Dan heb je geen verwarring tussen een O of een 0 of een kleine L of een grote i en ze zijn door hun lengte nagenoeg onhackbaar.
pi_176338767
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je het goed wil doen hou je ze gescheiden.
Maar de meeste inlognamen zitten wel in m'n hoofd en die hoef ik niet te noteren.
En wat als jou iets overkomt waardoor je je geheugen kwijt bent? Of erger, als je overlijdt.

Nou heb ik er amper geld in zitten, maar vraag me wel af hoe mensen die echt groot geld hebben dat voor elkaar hebben.
pi_176338779
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lange wachtwoorden, geen delen van de inlognamen, geen delen van bekende gegevens (zoals geboortejaar, naam huisdier, postcode, etc), hoofdletters, kleine letters en leestekens. Stuk of 12 en je bent al een heel eind.

Ik genereer overigens meestal lange "base58" wachtwoorden.
Dan heb je geen verwarring tussen een O of een 0 of een kleine L of een grote i en ze zijn door hun lengte nagenoeg onhackbaar.
Dit dus ook ja. Het liefst geen woorden, maar zo vaag mogelijk. De enige manier waarop dat gekraakt wordt is met een keylogger.
Lambo of Rekt
pi_176338781
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:46 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

En wat als jou iets overkomt waardoor je je geheugen kwijt bent? Of erger, als je overlijdt.

Nou heb ik er amper geld in zitten, maar vraag me wel af hoe mensen die echt groot geld hebben dat voor elkaar hebben.
Dan is het weg. Dat is nog wel iets waar ik eens wat op moet vinden.
Misschien toch maar iets in een testament bij een notaris regelen, een kraskaart met m'n seeds ofzo :P
pi_176338792
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:46 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Mijn naasten hebben mijn wachtwoorden in een enveloppe, mochten er zulke omstandigheden opspelen... omdat het nu wel serieuze bedragen worden.
Lambo of Rekt
pi_176338795
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit dus ook ja. Het liefst geen woorden, maar zo vaag mogelijk. De enige manier waarop dat gekraakt wordt is met een keylogger.
Daarom voor cloud diensten altijd nog 2FA aanzetten indien beschikbaar.
Het is ook niet altijd waterdicht (er kan ook een bug in de dienst zitten waardoor een aanvaller de 2FA kan omzeilen) maar alle beetjes helpen.
pi_176338807
quote:
3s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mijn naasten hebben mijn wachtwoorden in een enveloppe, mochten er zulke omstandigheden opspelen... omdat het nu wel serieuze bedragen worden.
Dat wil ik dan weer niet omdat ze er dan ook nooit op aangekeken kunnen worden als ik onverhoopt gehackt word.
  zondag 7 januari 2018 @ 01:51:50 #242
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_176338817
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb er een mooi plekje voor, nog redelijk brandveilig ook ;)

En ik heb wat extra woorden (die ik makkelijk kan onthouden) in de seeds opgenomen zodat iemand die het papiertje in handen krijgt er niet zoveel mee kan. Het geeft me iig genoeg tijd om m'n funds te verplaatsen voor iemand er achter is welke woorden weggelaten moeten worden en in welke volgorde.
Wel slim inderdaad :)
Check mijn coins die ik long term hodl gewoon via block explorer.
Hoef ik niet elke keer in te loggen met seeds/keys. Voelt beter zo :P
pi_176338818
WTF is met HitBTC?
Lambo of Rekt
pi_176338822
Maandag een bezichtiging voor een woning en ben nu al 3 uur lang alle websites met tips aan het lezen.

#insomnia
pi_176338830
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:52 schreef MaGNeT het volgende:
Maandag een bezichtiging voor een woning en ben nu al 3 uur lang alle websites met tips aan het lezen.

#insomnia
Mooi man.
Je fretten met elk een eigen kamer, toilet en eetkamer?
pi_176338835
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:51 schreef Mattt het volgende:

[..]

Wel slim inderdaad :)
Check mijn coins die ik long term hodl gewoon via block explorer.
Hoef ik niet elke keer in te loggen met seeds/keys. Voelt beter zo :P
Doe ik ook, zowel bij MEW als Waves client, alleen tokens op het adres controleren en niet onnodig inloggen.
pi_176338842
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mooi man.
Je fretten met elk een eigen kamer, toilet en eetkamer?
En jacuzzi :P

Nah...

Maar wil het wel gaan verwarmen met een warmtepomp, dus zonder gasaansluiting. Geeft niet als daar wat werk voor nodig is (vloerverwarming aanleggen, andere keuken of kookplaat, etc) maar het huis moet in de basis wel goed geïsoleerd zijn en geschikt voor een warmtepomp.

Verder gewoon iets om m'n geld in kwijt te kunnen en als het nodig is er weer grotendeels uit kunnen halen mocht ik niet meer zelfstandig kunnen wonen als ik ooit oud en grijs ben.
pi_176338850
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En jacuzzi :P
Als dit jaar ook maar 1/3 brengt van wat 2017 mij gebracht heb ga ik ook op huizenjacht volgend jaar. :7
pi_176338858
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat wil ik dan weer niet omdat ze er dan ook nooit op aangekeken kunnen worden als ik onverhoopt gehackt word.
Daarom splits je het op tussen de personen.

Je kan ook bedenken, dat de ene persoon de ene helft van de key heeft, en de andere persoon de andere helft.... of gedeeld door 3, name it.
Lambo of Rekt
pi_176338869
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als dit jaar ook maar 1/3 brengt van wat 2017 mij gebracht heb ga ik ook op huizenjacht volgend jaar. :7
Ik hoop dat 2018 me 3 keer zoveel gaat brengen als 2017 :+
Lambo of Rekt
pi_176338875
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarom splits je het op tussen de personen.

Je kan ook bedenken, dat de ene persoon de ene helft van de key heeft, en de andere persoon de andere helft.... of gedeeld door 3, name it.
Moeten ze niet in dezelfde auto reizen :P
pi_176338885
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Moeten ze niet in dezelfde auto reizen :P
Tja, zolang jij er nog bent maakt dat dan ook niet zoveel uit toch.. jij hebt de hele key.
Lambo of Rekt
pi_176338893
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tja, zolang jij er nog bent maakt dat dan ook niet zoveel uit toch.. jij hebt de hele key.
Met me meerijden dan :P

Net als Potus in 3 gepantserde auto’s.
pi_176338894
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik hoop dat 2018 me 3 keer zoveel gaat brengen als 2017 :+
haha sure, maar ik zet het graag in perspectief :+
Nog een jaar met x30 ofzo is een beetje te gek misschien
  zondag 7 januari 2018 @ 01:59:18 #255
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176338902
Ik ben gesloopt, maar wel weer ATH na het werk.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176338905
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb er nog niet echt wat leuks op gevonden.
pi_176338909
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nou niet x30, maar ik hoop wel te tripplen dit jaar op mn portfolio. :7
Lambo of Rekt
  zondag 7 januari 2018 @ 02:00:09 #258
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176338910
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:30 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wie wat waar
Rivetz!
pi_176338914
quote:

[..]

Ik heb nog een paar coins waar ik het niet bij uitsluit.
10x kan nog...
pi_176338916
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:51 schreef EggsTC het volgende:
WTF is met HitBTC?
?
pi_176338925
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

?
quote:
Dear traders, right now ETH and some ETH token transactions could be delayed.
The issue is going to be eliminated within 24 hours. Please accept our apologies for this temporary inconvenience.
Lambo of Rekt
pi_176338926
Zo langzamerhand kruipt Blockfolio weer naar het bedrag waar ik stond toen ik 1/3e uitbetaalde, amper 3 weken terug...

Oneindige geldbron aangeboord :P
  zondag 7 januari 2018 @ 02:02:31 #263
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176338927
quote:

[..]

PboC zou instant mooooon betekenen.
pi_176338929
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:02 schreef MaGNeT het volgende:
Zo langzamerhand kruipt Blockfolio weer naar het bedrag waar ik stond toen ik 1/3e uitbetaalde, amper 3 weken terug...
Ja ik jump ook van ATH naar ATH...
Lambo of Rekt
pi_176338931
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:02 schreef MaGNeT het volgende:
Ik had dat tijdens mijn verhuizing. Had een klein beetje uitgecasht voor wat meubels, toen de verhuizing gedaan was had ik in fiat ongeveer hetzelfde. :')
pi_176338936
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik had dat tijdens mijn verhuizing. Had een klein beetje uitgecasht voor wat meubels, toen de verhuizing gedaan was had ik in fiat ongeveer hetzelfde. :')
En weinig mensen die begrijpen wat ik doe.

Feitelijk niets, hodlen en af en toe de kaasschaaf erover.
pi_176338937
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:02 schreef MaGNeT het volgende:

Oneindige geldbron aangeboord :P
*O*
pi_176338940
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En weinig mensen die begrijpen wat ik doe.

Feitelijk niets, hodlen.
Ja, ik moet er nog wel wat naast doen voorlopig. :+
pi_176338941
quote:

[..]

Wat een feest zou dat zijn, zelfs met "maar" 5x of 10x zal ik al dolblij zijn
pi_176338950
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, ik moet er nog wel wat naast doen voorlopig. :+
Naja, wat ik doe in crypto bedoel ik.
pi_176338951
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:04 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Wat een feest zou dat zijn, zelfs met "maar" 5x of 10x zal ik al dolblij zijn
Achteraf heb ik spijt dat ik vorig jaar hier en daar wat uit heb gecasht. Maar die fase had ik misschien nodig om te zien dat ik dat niet hoef te doen om mijn winsten 'veilig te stellen'.
pi_176338958
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:49 schreef alilami het volgende:

[ afbeelding ]

Mooi man, 2,5 miljard in enkele seconden overgemaakt tegen transactiekosten waar banken wel bang van kunnen worden.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176338965
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:06 schreef ITrade het volgende:

[..]

Mooi man, 2,5 miljard in enkele seconden overgemaakt tegen transactiekosten waar banken wel bang van kunnen worden.
XRPareltje _O_
pi_176338966
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Achteraf heb ik spijt dat ik vorig jaar hier en daar wat uit heb gecasht. Maar die fase had ik misschien nodig om te zien dat ik dat niet hoef te doen om mijn winsten 'veilig te stellen'.
Van sommige coins heb ik dat ook, maar niet teveel terugkijken. Dat was toen.
pi_176338971
Oan’t moarn!
pi_176338974

''picking altcoins'' _O-
pi_176338976
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Van sommige coins heb ik dat ook, maar niet teveel terugkijken. Dat was toen.
Dit is een eeuwig repeatende cycle, tenzij je op ATH verkoopt en dan de markt voor altijd instort... dus ja... het is nooit het goede moment.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 02:15:10 #278
416575 crew  Evenstar
pi_176339011
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat laatste precies?
pi_176339015
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat laatste precies?
Ik had toen nog heel erg van: IK MOET OOK WAT UIT DE CRYPTOWERELD HALEN!!. Terwijl ik nu denk: ik haal wat uit een coin om mijn BTC stack te vergroten, niet mijn euro stack.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 02:18:02 #280
416575 crew  Evenstar
pi_176339036
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik had toen nog heel erg van: IK MOET OOK WAT UIT DE CRYPTOWERELD HALEN!!. Terwijl ik nu denk: ik haal wat uit een coin om mijn BTC stack te vergroten, niet mijn euro stack.
Als in, zolang mijn BTC stack groeit komt het goed, want BTC blijft groeien? Wel een relaxed instelling.
pi_176339042
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als in, zolang mijn BTC stack groeit komt het goed, want BTC blijft groeien? Wel een relaxed instelling.
Dat ja.

In mijn optiek zijn 99% van de alts de speeltuin en BTC pikt er straks de beste features uit om te adopteren.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2018 02:19:45 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 02:25:16 #282
416575 crew  Evenstar
pi_176339074
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat ja.

In mijn optiek zijn 99% van de alts de speeltuin en BTC pikt er straks de beste features uit om te adopteren.

Ben benieuwd, is wel een rustigere manier om er naar te kijken denk ik, moet ik ook eens proberen :P

Sowieso zit er geen eigen geld in van mij, dus dat scheelt al. Als ik het kwijtraak is het jammer en helaas, maar natuurlijk wil ik er wel veel uithalen en zit voor de long term hier :D
pi_176339086
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben benieuwd, is wel een rustigere manier om er naar te kijken denk ik, moet ik ook eens proberen :P

Sowieso zit er geen eigen geld in van mij, dus dat scheelt al. Als ik het kwijtraak is het jammer en helaas, maar natuurlijk wil ik er wel veel uithalen en zit voor de long term hier :D
Ik denk dat je er niet veel uit kunt halen als je geen vertrouwen hebt in de producten waar je in zit.
Ik verkocht mijn eerste BTC op iets van 380 terwijl ik ze voor 450 (echt fantastisch) had gekocht. Dat is bij mij ook pas later gekomen hoor, dit gevoel.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 02:30:11 #284
416575 crew  Evenstar
pi_176339100
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk dat je er niet veel uit kunt halen als je geen vertrouwen hebt in de producten waar je in zit.
Ik verkocht mijn eerste BTC op iets van 380 terwijl ik ze voor 450 (echt fantastisch) had gekocht. Dat is bij mij ook pas later gekomen hoor, dit gevoel.
Mja, fouten maken en leren is alles wat we kunnen doen. Veel fouten gemaakt en veel geleerd in de sports betting wereld.

Heb nu wel een mooi lijstje waar ik vertrouwen in heb en ook van allemaal een uitstapbedrag in mijn hoofd. Daarnaast een deel wat ik in BTC hou en af en toe gebruik voor in&out coins. Niet afwijken van mijn plan en het komt goed :P

Edit: Is het weekend altijd rustiger trouwens in cryptoland?
pi_176339103
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mja, fouten maken en leren is alles wat we kunnen doen. Veel fouten gemaakt en veel geleerd in de sports betting wereld.

Heb nu wel een mooi lijstje waar ik vertrouwen in heb en ook van allemaal een uitstapbedrag in mijn hoofd. Daarnaast een deel wat ik in BTC hou en af en toe gebruik voor in&out coins. Niet afwijken van mijn plan en het komt goed :P

Edit: Is het weekend altijd rustiger trouwens in cryptoland?
Ben benieuwd hoe het hier straks gaat als BTC weer voor een run gaat. :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 02:34:03 #286
416575 crew  Evenstar
pi_176339124
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe het hier straks gaat als BTC weer voor een run gaat. :+
BTC run zorgt voor alt crash meestal toch? Wat is handig om te doen in zo'n geval? Lekker blijven zitten in je alts?

Als je alt op winst staat zou je kunnen vekopen en alles in BTC gooien, want je kan later waarschijnlijk weer lager instappen. Of mis ik iets? :P
pi_176339136
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

BTC run zorgt voor alt crash meestal toch? Wat is handig om te doen in zo'n geval? Lekker blijven zitten in je alts?

Als je alt op winst staat zou je kunnen vekopen en alles in BTC gooien, want je kan later waarschijnlijk weer lager instappen. Of mis ik iets? :P
Wat je precies moet doen weet niemand natuurlijk.

Persoonlijk ben ik de vorige keer blijven zitten, vorige zomer, dat heeft mijn waarde in BTC geen goed gedaan. :+ De laatste run naar 20k $ ben ik naar BTC gestapt en dat heeft goed uitgepakt.

Het is ook gewoon een beetje geluk hebben. Maar ik houd dus liever altijd wat BTC aan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 02:45:35 #288
416575 crew  Evenstar
pi_176339185
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik de vorige keer blijven zitten, vorige zomer, dat heeft mijn waarde in BTC geen goed gedaan. :+ De laatste run naar 20k $ ben ik naar BTC gestapt en dat heeft goed uitgepakt.

Het is ook gewoon een beetje geluk hebben. Maar ik houd dus liever altijd wat BTC aan.
Altijd lastig, maar volgens mij komt dat ook wel weer goed.

Vanmorgen/middag zat er wat beweging in mijn coins, maar nu zijn ze echt morsdood, boring :P Niet dat ik klaag met verdubbeling in 5 dagen :D
pi_176339232
Het Bittrex support avontuur begint..

In augustus 40 QTUM gekocht daar. Over 5 maanden 22 stuks verkocht, netjes bijgehouden in Blockfolio. Nog 18 over dus maar niet te vinden meer in mijn wallet op Bittrex.

Had zoiets al eerder met BLOCK maar toen bleek het een automatisch uitgevoerde limit sell geweest te zijn die ik vooraf had ingesteld (helaas, lesje geleerd). Misschien is dat nu ook het geval maar, ik kan mijn transacties niet verder terugzien dan december. Bovendien staan alle sells zoals ik ze in Blockfolio heb ook precies in Bittrex.

:(
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 03:00:51 #290
416575 crew  Evenstar
pi_176339253
Hopen dat je ze terugvindt dan. Wel meteen een les voor mij ook me die limit sells *schrijft op*
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 03:05:21 #291
416575 crew  Evenstar
pi_176339269
Zo, LSK heeft er zin in opeens!
pi_176339279

Niet lekker gefilmd, maar wel goed praatje weer.
pi_176339300
Solarrrrrrrrrrrrrr :D
En door!
Forcefield City Bewoner
pi_176339303
Eigenlijk schandalig om gewoon 3/4/5 maandsalarissen in een paar uur te stijgen :')
Forcefield City Bewoner
  zondag 7 januari 2018 @ 03:28:30 #295
177810 Evenveel
en niet minder
pi_176339347
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sommige alts stijgen zo hard dat een verkoop naar BTC niet verstandig is, maar dat zijn er meestal maar een paar en die pik je er meestal snel genoeg uit.

De rest kun je beter naar BTC omzetten, zelfs als je op verlies staat. Zodra de waarde lager is koop je meteen weer terug en wacht je weer totdat ze gaan stijgen. Netto resultaat is dat je meer coins van je alt hebt dan eerder (scalpen).

Mijn ervaring is wel: het is slecht voor je bloeddruk. Bij mij meestal, zodra ik ze verkoop, zie ik de waarde ineens stijgen. Je moet het even aan durven blijven kijken. Ga geen fomo-actie doen en weer terug je alts in voor hogere prijzen.

Je moet echt naar BTC-waarde blijven kijken, tijdens een BTC-stijging is de truuk je BTC-waarde gelijk te houden zodat na het stabiliseren van BTC je BTC-waarde weer omhoog gaat door de stijging van de alts.

Als je geen zin hebt om je blind te staren op BTC candle sticks, is het verstandig om (trailing) stop losses te gebruiken. Zodra BTC ineens gaat pumpen knallen de alts naar beneden en verkoop je je alts automatisch zonder dat ze op dumpwaardes terechtkomen. Zodra je dat ziet gebeuren koop je ze meteen, als het goed is voor veel minder, weer terug.

Als BTC op pumpen staat zorg ik dat ik altijd wat BTC voorhanden heb voor wat alts waar ik op zit te azen, maar die mij te duur zijn. Dan stel ik een fors lage buy order in en wacht ik de "alts-crash" af. Vaak genoeg geen beet, maar die paar keer dat je mazzel hebt is makkelijk scoren! Beter iig dan ath op die alt gaan fomo-en en huilen als hij ineens 30% zakt... En als hij de buy order niet pakt, heb je iig je BTC nog :)
Doei.
pi_176339386
10k sat incoming
Forcefield City Bewoner
pi_176339427
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 03:16 schreef roislecxe het volgende:
Eigenlijk schandalig om gewoon 3/4/5 maandsalarissen in een paar uur te stijgen :')
5 maandsalarissen? Ik gok dat je maandsalaris rond de 2500 netto is. Heb je net meer dan 10k verdient ja? :P
pi_176339442
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:54 schreef kthxbye het volgende:
Het Bittrex support avontuur begint..

In augustus 40 QTUM gekocht daar. Over 5 maanden 22 stuks verkocht, netjes bijgehouden in Blockfolio. Nog 18 over dus maar niet te vinden meer in mijn wallet op Bittrex.

Had zoiets al eerder met BLOCK maar toen bleek het een automatisch uitgevoerde limit sell geweest te zijn die ik vooraf had ingesteld (helaas, lesje geleerd). Misschien is dat nu ook het geval maar, ik kan mijn transacties niet verder terugzien dan december. Bovendien staan alle sells zoals ik ze in Blockfolio heb ook precies in Bittrex.

:(
quote:
12/21/2017 QTUM 17.99000000 Completed
laat maar, ik ben een domme FUDder. Heb ze withdrawed een tijd terug, om te snel sellen (zoals nu haha!) te voorkomen :)
pi_176339447
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 02:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je kan je risico spreiden door minstens de helft in BTC gaan zitten en de rest in goede altcoins. Dan maakt het minder uit wat er gebeurd tijdens een BTC bull market.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 04:01:30 #300
416575 crew  Evenstar
pi_176339457
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 03:56 schreef up7 het volgende:

[..]

Je kan je risico spreiden door minstens de helft in BTC gaan zitten en de rest in goede altcoins. Dan maakt het minder uit wat er gebeurd tijdens een BTC bull market.
^O^ dit probeer ik inderdaad ook, nou ja niet de helft, maar wel een deel.

quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 03:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[..]

laat maar, ik ben een domme FUDder. Heb ze withdrawed een tijd terug, om te snel sellen (zoals nu haha!) te voorkomen :)
_O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 04:02:09 #301
416575 crew  Evenstar
pi_176339459
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')