Bitonic al geprobeerd?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef Syphixx het volgende:
waar kan men nog rustig wat btc kopen ? litebit uitgeput, btcdirect is 500 minimum en bij coinbase moet er weer transfert worden
die kan je niet met btc kopen toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:50 schreef nickhguitar het volgende:
Huh, die PAC coin is 0.00000002 BTC waard. Als je daar dus van koopt dan zakt je portfolio dus spontaan 50% op het moment dat deze munt daalt ofzo?
Jawel, op Cryptopia wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
die kan je niet met btc kopen toch?
Kan je ook wel de hele whitepaper gaan voorlezen maar dat wil je denk ik nietquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke goed verhaal. Daarom 250 gekocht
Wat is een whitepaper?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kan je ook wel de hele whitepaper gaan voorlezen maar dat wil je denk ik niet
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]Je maakt een grapje mag ik hopen he?
100M PACC is $29k toch? 'enorme pump' valt dan ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Deze crypto youtuber heeft een video gemaakt over dat hij 100M PACC ging kopen een week geleden, omdat dit de laagste coin was op dat moment. (157K views)
Na zijn video is het constant omhoog geschoten.
Dit wordt een enorme pump en dump als ze alles verkopen.
Nou, het idee is wel tof. Je weet precies waar je producten vandaan komen en weet ook zeker dat een product authentiek is. Plus je kunt nog een stuk verder gaan en garantie-dingen via die rfid chip inzichtelijk maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
VEN is toch gewoon weer de zoveelste shitcoin, niet? wat moet je met rfid chips op je spullen, wie heeft dat nodig?
Ze hebben maar voor 200$ geïnvesteerd. Doordat ze zo vroeg waren hebben ze inderdaad wel flink wat te pakken, maar dit zijn echt geen bizarre getallen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Deze crypto youtuber heeft een video gemaakt over dat hij 100M PACC ging kopen een week geleden, omdat dit de laagste coin was op dat moment. (157K views)
Na zijn video is het constant omhoog geschoten.
Dit wordt een enorme pump en dump als ze alles verkopen.
En toch stijgt VEN. Moet je nagaan hoe goed VEN is. VEN doet het trouwens met sellwalls beter dan zonderquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:00 schreef Jurian95 het volgende:
Die sellwall bij VEN is niet 'normaal' meer, 204 BTC tussen 28567 en 28580 SAT.
ja het idee is leuk. maar betwijfel of veel mensen dat gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:59 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nou, het idee is wel tof. Je weet precies waar je producten vandaan komen en weet ook zeker dat een product authentiek is. Plus je kunt nog een stuk verder gaan en garantie-dingen via die rfid chip inzichtelijk maken.
Maar ja, die coin is de afgelopen dagen kapot geshilled, dus ik vond het niet zo relaxt om nog in te stappen. Plus ik zie het nog niet zo snel geadopteerd worden in de markt.
Ja precies dat dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ja het idee is leuk. maar betwijfel of veel mensen dat gaan gebruiken.
Wat heeft dat met Litecoin en Doge te maken?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:04 schreef Basxt het volgende:
Zodra Litecoin en doge trading weer beschikbaar is op Cryptopia zal EmberCoin (EMB) ook hard gaan stijgen. Beetje zelfde verhaal als PACcoin, heel vroeg met veel vraag naar. Goede gok dus om te wagen
twitter:warpaul twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 08:11:35Do you think I left #Bitcoin and joined @Ripple to build bank software? Think again. $XRP https://t.co/v9fwoTcOi6 reageer retweet
twitter:warpaul twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 19:26:30Running your own $XRP Ledger (rippled) nodes helps to further decentralize the network! https://t.co/ch4JT3GXXh reageer retweet
jajaj ho maar met je xrp shilling hier. zelfde geldt voor die gasten met venquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:08 schreef alilami het volgende:
twitter:warpaul twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 08:11:35Do you think I left #Bitcoin and joined @Ripple to build bank software? Think again. $XRP https://t.co/v9fwoTcOi6 reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:warpaul twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 19:26:30Running your own $XRP Ledger (rippled) nodes helps to further decentralize the network! https://t.co/ch4JT3GXXh reageer retweet
10 Things You Need to Know About XRP
https://ripple.com/insights/10-things-need-know-xrp/
deze loop je nu al voor de tweede keer te shillen. Waarom denk je dit?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:04 schreef Basxt het volgende:
Zodra Litecoin en doge trading weer beschikbaar is op Cryptopia zal EmberCoin (EMB) ook hard gaan stijgen. Beetje zelfde verhaal als PACcoin, heel vroeg met veel vraag naar. Goede gok dus om te wagen
Zit je al in ven? Of stap je nu in?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:07 schreef tha_dark het volgende:
Fuck it, trx er uit en all-in op ven.
doge wordt nog een grote hond. Buymoment maar even uitstellen tot dat we weer een rode hond zien.quote:
Ja al een paar honderd rond de $1,20 gekocht.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Zit je aan in ven?
Ik zit in beiden met 30 procent van mijn portfolio. Hou trx bewust ook aan.
Je hebt de boot gemist omdat mensen geen coins mochten shillen van jou. Jammer joh.quote:
sia is de volgende coin hype shill bullshit (hoewel het geen scam coin is)quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:15 schreef alilami het volgende:
[..]
Je hebt de boot gemist omdat mensen geen coins mochten shillen van jou. Jammer joh.
Einde van het jaar is SC $5 waard, 46X.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
sia is de volgende coin hype shill bullshit (hoewel het geen scam coin is)
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
VEN is toch gewoon weer de zoveelste shitcoin, niet? wat moet je met rfid chips op je spullen, wie heeft dat nodig?
Doge is fucking 0,00007 dollar waard ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
doge wordt nog een grote hond. Buymoment maar even uitstellen tot dat we weer een rode hond zien.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ja het idee is leuk. maar betwijfel of veel mensen dat gaan gebruiken.
meest legitquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Meest legit project in crypto, tig van partnerships. HOE krijg je zulke fud uit je mond.
dan koop je toch gewoon PACCoinquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
je kan toch zien wie de partners zijn?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
of gaat t wel mainstream volgens jou?
Lees je anders eerst even in? Het richt zich op de B2B markt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
of gaat t wel mainstream volgens jou?
ja, dus dan gaat t mainstream? ik geloof t niet, maar jij mag een andere mening hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
je kan toch zien wie de partners zijn?
Vreemd mijn teller zegt $0.015.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doge is fucking 0,00007 dollar waard ofzo
Gaat in sneltreinvaart naar +$10.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:21 schreef ryannboy het volgende:
Denk dat VeTrain nu wel vetrokken is..
https://www.reddit.com/r/(...)jc3oiiza&sh=a58184f1quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ja, dus dan gaat t mainstream? ik geloof t niet, maar jij mag een andere mening hebben.
ik had gelezen dat t ook voor consumenten is. maar als dat niet zo is mijn fout.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lees je anders eerst even in? Het richt zich op de B2B markt.
je mist het hele logistieke en zakelijke aspectquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik had gelezen dat t ook voor consumenten is. maar als dat niet zo is mijn fout.
Ja ik was ook een beetje aan het overdrijvenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:23 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vreemd mijn teller zegt $0.015.
doge is zoveel waard als de gek ervoor geeft, 1 doge=1 doge.
Als tron en verge in de top10 kunnen komen, waarom doge niet. Nog 6 plaatsjes.
Met Tron kan ik een cryptodoggie kopen. Ik snap dat niet, dan kan ik toch gelijk de echte Doge kopen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ik was ook een beetje aan het overdrijven
Maar je kan niks met doge. Tron en Verge hebben nog wat toepassingen. Doge is gewoon een parodie op crypto.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
Is er iemand hier die wat zinnigs te zeggen heeft over de PACcoin? Goede of slechte coin? Voorspellingen?
Goed om snel je inleg te zien verdubbelen. Verder is nog een beetje gokken wat de prijs gaat doen zodra 1 feb de whitepapers online komen. Is wel echt een van de meest stijgende coins op dit moment en denk dat dat ook nog wel even aanhoudt gezien mensen echt geilen op dit soort lage prijzen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
Is er iemand hier die wat zinnigs te zeggen heeft over de PACcoin? Goede of slechte coin? Voorspellingen?
Als ven straks op $10 staat ook niet meer. En als ie op $20 staat ook niet meer.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het jammer dat ik een poos geleden niet de moeite heb gedaan om ook naar andere exchanges te gaan
Nu kan ik VEN helemaaaaaal niet meer halen.
geen coin kopen die net 100x over de kop is gegaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
jij hebt liever geen noobs en dat de prijs daalt?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:30 schreef Roces18 het volgende:
word steeds meer een noobtopic hier.
met die nieuwe aanwas.
Moet je kiezen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
jij hebt liever geen noobs en dat de prijs daalt?
jij hebt liever geen noobs en dat het forum verder afsterft?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:30 schreef Roces18 het volgende:
word steeds meer een noobtopic hier.
met die nieuwe aanwas.
er is toch een noob crypto topic of niequote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
jij hebt liever geen noobs en dat de prijs daalt?
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
koop trx and verge , zit je altijd goed111
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:34 schreef ryannboy het volgende:
Waarom wordt Verge nu zo geshilled? Die coin stelde nog geen maand geleden iedereen teleur...
wist ik niet. ben zelf vrij ervarenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
er is toch een noob crypto topic of nie
'quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:34 schreef ryannboy het volgende:
Waarom wordt Verge nu zo geshilled? Die coin stelde nog geen maand geleden iedereen teleur...
Die naam alleen alquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
vandaar je uitingen over vechain..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
wist ik niet. ben zelf vrij ervaren
xrp usd 222quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:38 schreef alilami het volgende:
sell order gezet voor TRX 1500, FUN 1600, ADA 9000, XLM 7000, en XRP $222
ik koop xrp wel voor 222 satoshiquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:38 schreef alilami het volgende:
sell order gezet voor TRX 1500, FUN 1600, ADA 9000, XLM 7000, en XRP $222
misschien vind je een verkoper in het n00b-topic, succesquote:
niet huilen he?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:37 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
vandaar je uitingen over vechain..
ik ga ook maar eens een tijdje wegblijven uit dit topic.
daaag
Dat mag nu wel klaar zijn idd.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:48 schreef tralalala het volgende:
Kucoin en BitGrail zijn samen even RaiBlocks kapot aan het maken.
Pure gok. Als de hype aanhoudt en het gaat nog een paar keer over de kop ben je spekkoper. Doet het dat niet, pech gehad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
Voornamelijk KuCoin (geen deposits mogelijk) en Mercatox (geen withdraws mogelijk). BitGrail doet het volgens mij prima, dat is helemaal niet zo'n slechte exchange. XRB team is ermee bezig om de boel bij KuCoin te fixen:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:48 schreef tralalala het volgende:
Kucoin en BitGrail zijn samen even RaiBlocks kapot aan het maken.
quote:Hey all, just a quick update before I head back into it - we have been working really closely with the KuCoin dev team, they have been working really closely with us to get everything smooth. As you have seen its not exactly there yet but its making progress.
We've taken the lessons we've learnt from other web services and are applying it here, for example is that they are not using a single node to manage the volume. We have run into some high volume issues which we are fixing both locally with them but also will roll this into the node source so future web services don't have these issues - many of these issues require massive volumes to overload the system and expose the issues.
Your funds are safe, the development team are reponsive and keen to make it work, it is a pleasure working with them - right I better get back...
https://www.reddit.com/r/(...)nd_raiblocks_update/
Bitgrail is aan het falen met ETH/XRBquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Voornamelijk KuCoin (geen deposits mogelijk) en Mercatox (geen withdraws mogelijk). BitGrail doet het volgens mij prima, dat is helemaal niet zo'n slechte exchange. XRB team is ermee bezig om de boel bij KuCoin te fixen:
[..]
Oja, daar liggen de ETH deposits er nog steeds uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bitgrail is aan het falen met ETH/XRB
Wel goed om te zien dat het XRB-team net als de vorige keer bij BitGrail alles doet om het op te lossen.
Waarom zakt Raiblocks nu ineens -15%quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Voornamelijk KuCoin (geen deposits mogelijk) en Mercatox (geen withdraws mogelijk). BitGrail doet het volgens mij prima, dat is helemaal niet zo'n slechte exchange. XRB team is ermee bezig om de boel bij KuCoin te fixen:
[..]
BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topicquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:40 schreef Erasmo het volgende:
Is er hier eigenlijk ook een miningtopic?
twitter:satoshixrp twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 05:41:31@Ripple 2018 XRP will explode in value. If you are buying it under $10 you are super lucky and very early to the ga… https://t.co/62AfmgiKej reageer retweet
twitter:GiantGox twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 07:55:39UAE Exchange in talks with blockchain brand Ripple https://t.co/CFeclW8gUH reageer retweet
Ik denk vanwege de problemen. Mensen kopen misschien liever een coin die ze wel kunnen withdrawen en problemen zijn natuurlijk nooit goed voor het imago van een coin.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waarom zakt Raiblocks nu ineens -15%
Zit aardig vol in deze crypto. Geloof in het concept.
Zoom eens een beetje uit en kijk hoe hard het gestegen is. Je kunt niet elke dag in de plus staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waarom zakt Raiblocks nu ineens -15%
Zit aardig vol in deze crypto. Geloof in het concept.
Als hier een coin een dag -10% doet is het gelijk een slechte koop.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoom eens een beetje uit en kijk hoe hard het gestegen is. Je kunt niet elke dag in de plus staan.
Hoe durf je dat te zeggenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoom eens een beetje uit en kijk hoe hard het gestegen is. Je kunt niet elke dag in de plus staan.
en het begint pasquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Blijf het magisch mooi vinden hoe mensen als schapen achter elkaar aanlopen en niet zelf nadenken. Als iemand iets zegt of doet, een twittertje, een berichtje. Die man want hij is bekend, hij weet het, die dev want hij is zo slim, die jongen omdat hij bij jack ma op school heeft gezeten.
En dan gaan we hoor, geruchten worden opgeblazen tot de meest krankzinnige proporties, partners zijn opeens google/microsoft/alibaba. De realiteit blijkt opeens helemaal uit het oog verloren te zijn.
En als het dan werkelijk zo is dat een groot bedrijf in een coin invensteert, beseft men niet in hoeveel startups zulke grote spelers zitten, hoeveel paarden ze wel niet uitzetten, en dat 90% van die paarden nooit de finish haalt.
Ook al zou ik er niks aan overhouden, dat zal ik in ieder geval nooit vergeten.
Je bent geweldig... Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Blijf het magisch mooi vinden hoe mensen als schapen achter elkaar aanlopen en niet zelf nadenken. Als iemand iets zegt of doet, een twittertje, een berichtje. Die man want hij is bekend, hij weet het, die dev want hij is zo slim, die jongen omdat hij bij jack ma op school heeft gezeten.
En dan gaan we hoor, geruchten worden opgeblazen tot de meest krankzinnige proporties, partners zijn opeens google/microsoft/alibaba. De realiteit blijkt opeens helemaal uit het oog verloren te zijn.
En als het dan werkelijk zo is dat een groot bedrijf in een coin invensteert, beseft men niet in hoeveel startups zulke grote spelers zitten, hoeveel paarden ze wel niet uitzetten, en dat 90% van die paarden nooit de finish haalt.
Ook al zou ik er niks aan overhouden, dat zal ik in ieder geval nooit vergeten.
Wants to rival bitcoin.quote:
mediaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wants to rival bitcoin.
Hoe dan? Zit niet eens in dezelfde branche.
Sinds wanneer is XRP een community based decentrale cryptocurrency?
ja ik moest even eten:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:26 schreef Typisch het volgende:
Ga je nog komen met je uitleg over waarom bitcoin achterhaald is?
Je was ineens weg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:29 schreef D. het volgende:
Wat een dag
20% overall erbij, doe mij vaker zo'n weekenddip
Wat heb je allemaal?Hier ook prima dagje tot nu toequote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:29 schreef D. het volgende:
Wat een dag
20% overall erbij, doe mij vaker zo'n weekenddip
Ah, weinig inhoudelijk dus. Maar vooral lekker blijven schreeuwen, draagt heel wat bij.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:30 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja ik moest even eten:
duur
oud
traag
fees
betere netwerken
betere coins
nog meer redenen nodig ?
bitcoin staat alleen zo hoog omdat er makkelijk aan te komen is en het bekend is, niks meer niks minder.
inhoudelijk genoeg, ieder zijn meningquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, weinig inhoudelijk dus. Maar vooral lekker blijven schreeuwen, draagt heel wat bij.
waarom zou siacoin ineens 31 miljard waard worden?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:33 schreef Kerol het volgende:
Als Siacoin naar $1 gaat spring ik een gat in de luchtHeb er zoveel!
31 miljardquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
waarom zou siacoin ineens 31 miljard waard worden?
Ik spring nu al een beetje, gekocht op $0.004quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:33 schreef Kerol het volgende:
Is het ook totaal niet waard. Maar ik zie zoveel rare dingen gebeuren tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
waarom zou siacoin ineens 31 miljard waard worden?
Ik heb een hoopquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal?Hier ook prima dagje tot nu toe
Nice! Ik op 0,01quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik spring nu al een beetje, gekocht op $0.004
Gaat helemaal goedkomen. Ik verwacht $5 voor 31 dec 2018.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:33 schreef Kerol het volgende:
Tuurlijk man. Lekker marketcappie van 150 miljard.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:37 schreef alilami het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen. Ik verwacht $5 voor 31 dec 2018.
Maar dan moet SC wel eerst gelist worden bij Binance.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Lekker marketcappie van 150 miljard.
inhoudelijk genoeg?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:33 schreef Predator38 het volgende:
[..]
inhoudelijk genoeg, ieder zijn mening
ieder zijn ding, lekker in bitcoin blijven zitten.....
twitter:MediumSqueeze twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 20:15:27#Ripple transaction fees have increased 3,000% over the last 30 days from $0.001 to $0.03 https://t.co/Y0aeKj1gDx reageer retweet
Ja natuurlijk dan wordt het gemak de nummer 2 cryptocoin. Wat een onzin eruit jouw toetsenbord komt is echt ongelofelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:41 schreef alilami het volgende:
[..]
Maar dan moet SC wel eerst gelist worden bij Binance.
Hoe?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:44 schreef Zwansen het volgende:
BNB gaat ook hard. Kijkend naar de stijgende populariteit van Binance, het hoge aantal transacties en aangezien je met BNB nu ‘restjes’ van andere coins kunt opmaken, lijkt me dit nog wel door te gaan stijgen de komende tijd.
Nummer 2quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dan wordt het gemak de nummer 2 cryptocoin. Wat een onzin eruit jouw toetsenbord komt is echt ongelofelijk.
Oh, kan dat tegenwoordig? Hoe dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:44 schreef Zwansen het volgende:
BNB gaat ook hard. Kijkend naar de stijgende populariteit van Binance, het hoge aantal transacties en aangezien je met BNB nu ‘restjes’ van andere coins kunt opmaken, lijkt me dit nog wel door te gaan stijgen de komende tijd.
Oh, alle cryptocoins gaan net zo hard omhoog als Siacoin volgens jou. Natuurlijk. Dat maakt je verhaal nog geloofwaardiger!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:45 schreef alilami het volgende:
[..]
Nummer 2Want andere crypto's groeien niet mee
Je kunt steeds meer traden met BNB. Ik had bijvoorbeeld nog 15,96 IOTA staan. Die heb ik nu allemaal verkocht tegen BNB. Normaal zou je met BTC of ETH alleen maar 15 kunnen verkopen. Met BNB dus ook de restjes.quote:
Naja weet je, als straks echt iedereen in de crypto gaat, waarom niet, denk ik dan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Oh, alle cryptocoins gaan net zo hard omhoog als Siacoin volgens jou. Natuurlijk. Dat maakt je verhaal nog geloofwaardiger!
Niet alle, maar tegen die tijd staat XRP op nummer 1, en Cardano op 2, dus dan kan SC niet op twee staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Oh, alle cryptocoins gaan net zo hard omhoog als Siacoin volgens jou. Natuurlijk. Dat maakt je verhaal nog geloofwaardiger!
Jawel, net kostendekkend. Nog niet heel lucratief.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
is er trouwens nog wat te verdienen met storage via siacoin?
https://beta.wavesplatform.comquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:54 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Waarom kan ik niet inloggen op wacesplatform? Er is geen inlogpagina meer. Weet iemand dat?
alleen als de coin steeds meer waard word waarschijnlijk. met storj was ook niet veel te verdienen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:53 schreef Kerol het volgende:
[..]
Jawel, net kostendekkend. Nog niet heel lucratief.
Kun je hier berekenen: http://siapulse.com/page/tools
present, all in... niet met zoveel ik had gehoopt maar toch!quote:
met zo'n hoge ICO zou ik bang zijn dat ie na de launch meteen droptquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:55 schreef TBakkert het volgende:
Iemand hier die iets weet over Skychain?
Ik heb de whitepaper bekeken, maar de pre-ICO is $0.50 per token. Dat is best pittig toch?
omdat ik in het project geloof en lange termijn wil blijven als t moet 1jaar of meer...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:56 schreef Waterdrinker het volgende:
Why the fuck zou je in hemelsnaam all-in in Electroneum willen.
Ja, hoewel ik het idee erachter echt heel erg kan waarderen, vind ik dat ook wel vrij veel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:56 schreef g60forced het volgende:
[..]
met zo'n hoge ICO zou ik bang zijn dat ie na de launch meteen dropt
Hoe kan ik überhaupt al mijn restjes eens verzamelen, het wordt stiekem best veel geld bij elkaar zo ..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kunt steeds meer traden met BNB. Ik had bijvoorbeeld nog 15,96 IOTA staan. Die heb ik nu allemaal verkocht tegen BNB. Normaal zou je met BTC of ETH alleen maar 15 kunnen verkopen. Met BNB dus ook de restjes.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:11 schreef Makrolon het volgende:
Wel mooi, ik investeer alleen door dit topic te lezen en te kijken welke coins hier voorbij komen. Tot nu toen bijna m'n inleg X3 in huidige waarde ;D in een kleine maand tijd. Bedankt!
“For decades the payments industry has been ruled by an oligopoly of large firms like JPMorgan, Citigroup and Visa, for which it is a massive cash cow,” he added. “But now with the internet, people expect payments to be immediate, smooth, reliable and low-cost.”twitter:JoshuaNewton1 twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:22:15@AkashNayee @Ripple I designed an app for Santander to test the functionality of Ripple when they first invested ba… https://t.co/NacapZ3mKB reageer retweet
Moeten er echt in elk topic 10 tweets over Ripple hier gedumpt worden?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:12 schreef alilami het volgende:
Insider tweet“For decades the payments industry has been ruled by an oligopoly of large firms like JPMorgan, Citigroup and Visa, for which it is a massive cash cow,” he added. “But now with the internet, people expect payments to be immediate, smooth, reliable and low-cost.”twitter:JoshuaNewton1 twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:22:15@AkashNayee @Ripple I designed an app for Santander to test the functionality of Ripple when they first invested ba… https://t.co/NacapZ3mKB reageer retweet
https://www.ft.com/content/8dcd3fa4-adbb-11e7-beba-5521c713abf4
Dat was iemand anders (niet all-in)... en ik zit ook met duizenden euro's in XRP, alleen niet all-in.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit jij nou met duizenden euro's all-in op XRP?
Ik hoorde dit een paar dagen geleden ook al van Santander .. Mooi hoor, ook voor de waarde van $XRP, maar gaat het niet een beetje tegen de decentraliserende gedachte in?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:12 schreef alilami het volgende:
Insider tweet“For decades the payments industry has been ruled by an oligopoly of large firms like JPMorgan, Citigroup and Visa, for which it is a massive cash cow,” he added. “But now with the internet, people expect payments to be immediate, smooth, reliable and low-cost.”twitter:JoshuaNewton1 twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:22:15@AkashNayee @Ripple I designed an app for Santander to test the functionality of Ripple when they first invested ba… https://t.co/NacapZ3mKB reageer retweet
https://www.ft.com/content/8dcd3fa4-adbb-11e7-beba-5521c713abf4
Vroeg het dan ook niet aan jou hé.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef alilami het volgende:
[..]
Dat was iemand anders (niet all-in)... en ik zit ook met duizenden euro's in XRP, alleen niet all-in.
Ik corrigeer je alleen maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vroeg het dan ook niet aan jou hé.
XRP heeft niks met decentralisatie te maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik hoorde dit een paar dagen geleden ook al van Santander .. Mooi hoor, ook voor de waarde van $XRP, maar gaat het niet een beetje tegen de decentraliserende gedachte in?
Tweets en nieuws over XRP, wat is daar mis mee? Jouw shitcoin komt nooit in het nieuws omdat het een shitcoin is i.t.t. Google-backed miljardenbedrijf Ripple.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Moeten er echt in elk topic 10 tweets over Ripple hier gedumpt worden?
wat jij wiltquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:43 schreef lighted het volgende:
[..]
inhoudelijk genoeg?
je gedraagt je als een kleuter, ik vind het
vies
bah
stom
gatsie
De decentraliserende gedachte van Bitcoin? Waarom heb ik mijn Bitcoin al sinds 24 december niet ontvangen vanwege een lage fee van een exchange? Moet dit nou power to the people voorstellen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik hoorde dit een paar dagen geleden ook al van Santander .. Mooi hoor, ook voor de waarde van $XRP, maar gaat het niet een beetje tegen de decentraliserende gedachte in?
Heb je een link van je transactie?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:21 schreef alilami het volgende:
[..]
De decentraliserende gedachte van Bitcoin? Waarom heb ik mijn Bitcoin al sinds 24 december niet ontvangen vanwege een lage fee van een exchange? Moet dit nou power to the people voorstellen?
je mag hier niet negatief doen over bitcoin.....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:21 schreef alilami het volgende:
[..]
De decentraliserende gedachte van Bitcoin? Waarom heb ik mijn Bitcoin al sinds 24 december niet ontvangen vanwege een lage fee van een exchange? Moet dit nou power to the people voorstellen?
Da is inderdaad heel erg matig aan Bitcoin op het moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:21 schreef alilami het volgende:
[..]
Jawel, maar kom dan eens met argumenten. En niet alleen de buzzwords. Ga ook eens op zaken in in plaats van alleen maar wat te schreeuwen. Leer je misschien nog eens wat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je mag hier niet negatief doen over bitcoin.....
ik had binnen een paar uur mijn geld van ING op de gdax rekening staanquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Da is inderdaad heel erg matig aan Bitcoin op het moment.
Echter kan je bij de ING ook gigantisch snel geld op een andere rekening krijgen als je dat gewoon overmaakt. Dat laat maar zien dat het niet alleen de snelheid is die bepaalt in hoeverre een coin "power to the people" geeft.
Yep, maar ik ga het niet delen want dan komt die Nederlandse exchange achter mijn FOK! forumnaam.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een link van je transactie?
Dm'en mag ook, je hebt bitcoin accelerators.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Yep, maar ik ga het niet delen want dan komt die Nederlandse exchange achter mijn FOK! forumnaam.
1. En dat is erg omdat...?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Yep, maar ik ga het niet delen want dan komt die Nederlandse exchange achter mijn FOK! forumnaam.
de belastingdienst heeft echt wel wat beter te doen dan wat lui natrekken met wat crypto'squote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. En dat is erg omdat...?
2. En die lezen alles wat hier gepost wordt een gaan alle transacties na?
hebben wij ongeveer en even grote (kleine) portefeuillequote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn speelgeld richting de 0.1 btc trekken![]()
![]()
Die bitcoin accelerators doen het voor geen meter, vigen98 had hetzelfde probleem een paar dagen geleden en heb zijn link geprobeerd, zonder succes.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dm'en mag ook, je hebt bitcoin accelerators.
prima toch, het blijft toch een beetje gokken allemaal.......quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:31 schreef einschtein het volgende:
Goed, ik heb 2700 TRX maar twijfel daar erg over. Ik zit er over te denken om 60% weg te doen. En om te doen naar 20% van VEN, XRB en FUN.
'richting' is in deze geen misbaar woord, althans dat hoop ik voor Greysquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
hebben wij ongeveer en even grote (kleine) portefeuille
Ik had bijzonder veel geluk gehad ermee, was meteen raakquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:32 schreef alilami het volgende:
[..]
Die bitcoin accelerators doen het voor geen meter, vigen98 had hetzelfde probleem een paar dagen geleden en heb zijn link geprobeerd, zonder succes.
Dit is alleen m'n speelgeld waarvan ik elke keer de winst overgooi naar m'n hodl wallet voor Project Hele BTC. Gaat eindelijk weer eens goedquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
hebben wij ongeveer en even grote (kleine) portefeuille
welnee ben deze week begonnen TRX is mijn eerste munt en ik heb van 15 euro 45 euro gemaakt ik ben fucking blijquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit jij nou met duizenden euro's all-in op XRP?
ING is de reden waarom ik niets heb kunnen bijkopen tijdens deze alt crypto dip, want dat middeleeuwse instituut gaat pas maandag alles verwerken, en alleen dan beschik ik pas over mijn geld.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Da is inderdaad heel erg matig aan Bitcoin op het moment.
Echter kan je bij de ING ook gigantisch snel geld op een andere rekening krijgen als je dat gewoon overmaakt. Dat laat maar zien dat het niet alleen de snelheid is die bepaalt in hoeverre een coin "power to the people" geeft.
Ah okay.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
welnee ben deze week begonnen TRX is mijn eerste munt en ik heb van 15 euro 45 euro gemaakt ik ben fucking blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke dip?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:34 schreef alilami het volgende:
[..]
ING is de reden waarom ik niets heb kunnen bijkopen tijdens deze alt crypto dip, want dat middeleeuwse instituut gaat pas maandag alles verwerken, en alleen dan beschik pas over mijn geld.
Is toch ook leuk. Iedereen begint ergensquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
welnee ben deze week begonnen TRX is mijn eerste munt en ik heb van 15 euro 45 euro gemaakt ik ben fucking blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wordt je volgende project zodra 1 BTC is bereikt?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is alleen m'n speelgeld waarvan ik elke keer de winst overgooi naar m'n hodl wallet voor Project Hele BTC. Gaat eindelijk weer eens goedDe hele BTC komt nu echt in zicht.
M'n speelgeld is dus wat er op een exchange staat. Maar de rest staat apart.
Relatieve dip dan, XRP ging van 23000 sat naar 13000, helaas niks kunnen bijkopen.quote:
Ach, nog zoveel momenten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:38 schreef alilami het volgende:
[..]
Relatieve dip dan, XRP ging van 23000 sat naar 13000, helaas niks kunnen bijkopen.
Dat weet ik nog niet. Ik denk 2 BTCquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat wordt je volgende project zodra 1 BTC is bereikt?
Zo is dat schatquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is toch ook leuk. Iedereen begint ergens
Zo zit ik dus elke dag.. maar dat is ook wel gevaarlijk ergens.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat je er 45 mil in had gestopt.
Alles wat je kan missen lekker erin stoppen johquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo zit ik dus elke dag.. maar dat is ook wel gevaarlijk ergens.
Mooie start!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou je aub kunnen uitleggen waarom je dat wilt voorkomen..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Wat ga je minen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:46 schreef Jimbo het volgende:
mining rig is besteld6x 1070 erin en knallen met de hap
bedankt voor de tip, ik voel mij aangesprokenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:49 schreef ejfaar het volgende:
Paar euro in mana gestopt. Niet vanwege het project ofzo, maar is binnenkort denk ik de goedkoopste coin op binance, dus de noobs gaan die laten moonen hoop ik
Zonde man... Die tijd is geweest...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:46 schreef Jimbo het volgende:
wacht je niet op de volgende dip ?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, nog zoveel momenten.
Ik ga binnenkort m'n laatste FIAT erin pompen, dan vind ik 't mooi geweest
ECHT NIET!... maar t vergt flink wat research!!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonde man... Die tijd is geweest...
wat ga je minen dan ??? welke coins ???quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:46 schreef Jimbo het volgende:
Is ETN dan nog een beetje okee te minen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:53 schreef g60forced het volgende:
[..]
ECHT NIET!... maar t vergt flink wat research!!
als je echt t onderste uit de kan wilt halen...
voor bijv. ETN... speciale BIOSen erop knallen voor die extra hashes
MINEN en HODLEN dat is mien ding
Ga even kijken als 't moment daar is dat ie in elkaar staatquote:
Hoezo? nog zat coins waarbij t goed kan die ook in waarde kunnen stijgenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hoop op ~4 maanden, het is niet of ik iets beters te doen heb dus vind t wel prima zoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wat ga je minen dan ??? welke coins ???
en binnen welke termijn denk je je geld eruit te hebben ?
laatste 1-2dagen wat minder, maarja dat zie ineens ook aan de prijzenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is ETN dan nog een beetje okee te minen?
Tuurlijk wel, wil nog ENJ en REQ halenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:53 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wacht je niet op de volgende dip ?
mmmmmmm succes, ik heb ze ook beiden gewoon hodlquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wil nog ENJ en REQ halen
als je dan toch MONERO [XMR] in je lijstje hebt...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga even kijken als 't moment daar is dat ie in elkaar staat
denk zcoin, eth of monero ofzo
[..]
Hoezo? nog zat coins waarbij t goed kan die ook in waarde kunnen stijgen
Of je moet hem naar Ijsland sturen waar ze hem in een garage installeren...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan je niet beter bij zo'n mining Pool zitten die bekijkt welke coin op dat moment het beste te minen is? Als je fan bent van een bepaalde coin kan je altijd nog de meest winstgevende coin minen en van de inkomsten je favo coin kopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:59 schreef g60forced het volgende:
[..]
als je dan toch MONERO [XMR] in je lijstje hebt...
pak dan dus lieve ETN (is een fork van Monero)
gebruik voor CPU minen XMR-STACK-CPU
en GPU XMR-STACK-AMD
(maar ik las dat je Nvidia gaat die is stuk minder efficient voor ETH based)
ook die kun je prima via XMR-STAK draaien!
zal dr eens naar kijken, dit is voor mij nu nog echt een text waarvan ik 3 woorden snapquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:59 schreef g60forced het volgende:
[..]
als je dan toch MONERO [XMR] in je lijstje hebt...
pak dan dus lieve ETN (is een fork van Monero)
gebruik voor CPU minen XMR-STACK-CPU
en GPU XMR-STACK-AMD
(maar ik las dat je Nvidia gaat die is stuk minder efficient voor ETH based)
ook die kun je prima via XMR-STAK draaien!
Omdat ik die link per e-mail van de exchange heb gekregen, en als ik het hier deel dan kunnen ze mijn identiteit linken aan mijn FOK! forumnaam, ze lezen mee in dit topic.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:48 schreef g60forced het volgende:
[..]
zou je aub kunnen uitleggen waarom je dat wilt voorkomen..
blijkbaar toch wat gemist!
Klopt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga even kijken als 't moment daar is dat ie in elkaar staat
denk zcoin, eth of monero ofzo
[..]
Hoezo? nog zat coins waarbij t goed kan die ook in waarde kunnen stijgen
ja zit wat in normaal switch ik als de moeilijk flink toeneemt, maar voor ETN wil ik maximaal doorquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Kan je niet beter bij zo'n mining Pool zitten die bekijkt welke coin op dat moment het beste te minen is? Als je fan bent van een bepaalde coin kan je altijd nog de meest winstgevende coin minen en van de inkomsten je favo coin kopen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal dr eens naar kijken, dit is voor mij nu nog echt een text waarvan ik 3 woorden snap
dan staan hier alle antwoorden op je vragen, zo ben ik ook begonnen:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal dr eens naar kijken, dit is voor mij nu nog echt een text waarvan ik 3 woorden snap
oh ok... en die mag je niet delen met 3e ofzo?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:08 schreef alilami het volgende:
[..]
Omdat ik die link per e-mail van de exchange heb gekregen, en als ik het hier deel dan kunnen ze mijn identiteit linken aan mijn FOK! forumnaam, ze lezen mee in dit topic.
Heeft niets met de belastingdienst te maken, aangezien ik in 2019 pas aangifte moet doen over mijn crypto hodlings.
Mag wel, alleen niet verstandig als je privacy op prijs stelt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:11 schreef g60forced het volgende:
[..]
oh ok... en die mag je niet delen met 3e ofzo?
Zeikwijf.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef Nattekat het volgende:
We hebben een BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic hè
whoops wist ik nie... ga gelijk ff kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef Nattekat het volgende:
We hebben een BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic hè
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:15 schreef g60forced het volgende:
[..]
whoops wist ik nie... ga gelijk ff kijkenthnx
Kosten liggen op iets minder, maar ja daar heb je een punt, maar vind de charme ook wel in het minen zitten. Soort zelf geld maken ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als ze toch in waarde stijgen kan je ze nu net zo goed gewoon kopen.
Zo'n GTX1070 neemt zo'n 140 Watt bij het minen en dat keer 6.
Daarnaast nog wat power voor je PC zelf.
Zit je op 900 Watt, ofwel 1800 Euro aan stroom per jaar.
Betekent dat je toch minimaal ¤5 per dag aan opbrengsten moet hebben om überhaupt de stroomkosten eruit te halen.
En dat is nog zonder het terugverdienen van je videokaarten.
Difficulty stijgt dus je opbrengst zakt ook nog eens met de dag.
Die ¤5500 (aanschaf + 1 jaar stroomkosten) had je ook direct in een paar coins kunnen stoppen die je wil gaan minen, heb je ze direct, zonder risico.
Dit is wat er mis is met de cryptomania op het moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Net al mijn VEN en WAVES omgezet in XRP. Naar de maan!
Dit is wat er mis is met de cryptomania op het moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Net al mijn VEN en WAVES omgezet in XRP. Naar de maan!
Waarom het wel wat op kan leveren:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
Ook wel eens over nagedacht om een mining rig in de schuur bij mijn ouders te zetten vooral omdat de stroom daar goedkoper is ( zakelijk ).
Maarja relatief veel risico's;
1. De koersen
2. Nieuwe hardware die constant uitkomt
3. Gekochte hardware die stuk gaat
4. Lange tijd voordat je uberhaupt aan winst kan denken
5. In deze bullmarket kan je denk ik beter gewoon coins kopen en winst pakken, wanneer alles de shit in loopt dan is het misschien een plan om een rig te kopen met eerdere winsten.
Easy money, het gaat niet meer omdat mensen echt toekomst in een systeem zien.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is met de cryptomania op het moment.
die koers stijgt ook als je koopt ipv mijntquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom het wel wat op kan leveren:
1. De koersen
En zo veel progressie wordt er tegenwoordig ook niet meer gemaakt wat videokaarten betreft.
Mijnen is een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
die koers stijgt ook als je koopt ipv mijnt
Fee is toch een percentage? Dan wordt er gewoon minder BNB ingehouden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:15 schreef Patroon het volgende:
Is de fee met BNB nog wel zo voordelig nu die coin van 2 naar 22 dollar is gestegen?
Hypecoinquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:26 schreef ryannboy het volgende:
Weet nou niet wat ik met TRX moet doen.... ik denk even blijven hodlen en na $1 eruit
Heb sell order TRX @ 1500 sat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:26 schreef ryannboy het volgende:
Weet nou niet wat ik met TRX moet doen.... ik denk even blijven hodlen en na $1 eruit
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:23 schreef Kerol het volgende:
[..]
Inderdaad. Weg met de shitcoins en concentreren op de goede munten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Kun je lang blijven hodlen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:26 schreef ryannboy het volgende:
Ja, want dat heeft iedereen gewoon slingeren...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat je er 45 mil in had gestopt.
Daarom alleen op de officiële sites kopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:49 schreef alilami het volgende:
WARNING: Brutal scam. Guy buys a Ledger Nano wallet on Ebay, and it steals all his cryptocurrency ($34,000, which is his life's savings).
https://www.reddit.com/r/(...)_ledger_nano_wallet/
MaGNeT heeft hier ooit nog fok-abbo's weggegeven betaald met Bitcoin.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:47 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat kost fiat.
Ben ik laatst uitgestapt.
Ik vind het een totaal geschifte situatie. Maar de buzz is dat 'ie daarna toch gewoon gaat knallen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat m'n speelgeld weer volledig kan verkloten is het feit dat Ardor nog steeds na ruim een week offline is op Trex. Wil niet weten wat er gebeurt als ze die weer vrijlatenEn kan er niks tegen doen. Meh.
Je volledige spaargeld in een volatiele markt als cryptocurrency steken en dan ook nog een tweedehands wallet kopen. Helder licht die kerelquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:49 schreef alilami het volgende:
WARNING: Brutal scam. Guy buys a Ledger Nano wallet on Ebay, and it steals all his cryptocurrency ($34,000, which is his life's savings).
Ik vind het wel geniaal dat het echt met zo'n zilverfolie-krasvakje gemaakt isquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:49 schreef alilami het volgende:
Oh shit ik heb er zelfs nog in gepostquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic
Het maakt niet eens uit of je hem tweedehands koopt, je kan niet kloten met de software of hardware omdat de Ledger een check uitvoert óf er niet mee is gekloot voordat je hem kan gebruiken. Na een reset is hij gewoon hetzelfde als een nieuwe Ledger eigenlijk.,quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je volledige spaargeld in een volatiele markt als cryptocurrency steken en dan ook nog een tweedehands wallet kopen. Helder licht die kerel
als een exchange in deze tijden in de problemen komt zijn ze echt zwaar incapabelquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:52 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vind het een totaal geschifte situatie. Maar de buzz is dat 'ie daarna toch gewoon gaat knallen.
Enige waar ik mij zorgen over maak is of Bittrex misschien andere problemen heeft. Solvabiliteit bijvoorbeeld![]()
![]()
Ik heb al vier weken gekloot met Bittrex. 3x raden wat mijn mening over die lui is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als een exchange in deze tijden in de problemen komt zijn ze echt zwaar incapabel
problemen komen nu vooral door de gigantische aanwas van usersquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:59 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb al vier weken gekloot met Bittrex. 3x raden wat mijn mening over die lui is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |