prima toch, het blijft toch een beetje gokken allemaal.......quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:31 schreef einschtein het volgende:
Goed, ik heb 2700 TRX maar twijfel daar erg over. Ik zit er over te denken om 60% weg te doen. En om te doen naar 20% van VEN, XRB en FUN.
'richting' is in deze geen misbaar woord, althans dat hoop ik voor Greysquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
hebben wij ongeveer en even grote (kleine) portefeuille
Ik had bijzonder veel geluk gehad ermee, was meteen raakquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:32 schreef alilami het volgende:
[..]
Die bitcoin accelerators doen het voor geen meter, vigen98 had hetzelfde probleem een paar dagen geleden en heb zijn link geprobeerd, zonder succes.
Dit is alleen m'n speelgeld waarvan ik elke keer de winst overgooi naar m'n hodl wallet voor Project Hele BTC. Gaat eindelijk weer eens goedquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
hebben wij ongeveer en even grote (kleine) portefeuille
welnee ben deze week begonnen TRX is mijn eerste munt en ik heb van 15 euro 45 euro gemaakt ik ben fucking blijquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit jij nou met duizenden euro's all-in op XRP?
ING is de reden waarom ik niets heb kunnen bijkopen tijdens deze alt crypto dip, want dat middeleeuwse instituut gaat pas maandag alles verwerken, en alleen dan beschik ik pas over mijn geld.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Da is inderdaad heel erg matig aan Bitcoin op het moment.
Echter kan je bij de ING ook gigantisch snel geld op een andere rekening krijgen als je dat gewoon overmaakt. Dat laat maar zien dat het niet alleen de snelheid is die bepaalt in hoeverre een coin "power to the people" geeft.
Ah okay.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
welnee ben deze week begonnen TRX is mijn eerste munt en ik heb van 15 euro 45 euro gemaakt ik ben fucking blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke dip?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:34 schreef alilami het volgende:
[..]
ING is de reden waarom ik niets heb kunnen bijkopen tijdens deze alt crypto dip, want dat middeleeuwse instituut gaat pas maandag alles verwerken, en alleen dan beschik pas over mijn geld.
Is toch ook leuk. Iedereen begint ergensquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
welnee ben deze week begonnen TRX is mijn eerste munt en ik heb van 15 euro 45 euro gemaakt ik ben fucking blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wordt je volgende project zodra 1 BTC is bereikt?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is alleen m'n speelgeld waarvan ik elke keer de winst overgooi naar m'n hodl wallet voor Project Hele BTC. Gaat eindelijk weer eens goedDe hele BTC komt nu echt in zicht.
M'n speelgeld is dus wat er op een exchange staat. Maar de rest staat apart.
Relatieve dip dan, XRP ging van 23000 sat naar 13000, helaas niks kunnen bijkopen.quote:
Ach, nog zoveel momenten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:38 schreef alilami het volgende:
[..]
Relatieve dip dan, XRP ging van 23000 sat naar 13000, helaas niks kunnen bijkopen.
Dat weet ik nog niet. Ik denk 2 BTCquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat wordt je volgende project zodra 1 BTC is bereikt?
Zo is dat schatquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is toch ook leuk. Iedereen begint ergens
Zo zit ik dus elke dag.. maar dat is ook wel gevaarlijk ergens.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat je er 45 mil in had gestopt.
Alles wat je kan missen lekker erin stoppen johquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo zit ik dus elke dag.. maar dat is ook wel gevaarlijk ergens.
Mooie start!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou je aub kunnen uitleggen waarom je dat wilt voorkomen..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Yep, maar ik ga het niet delen want dan komt die Nederlandse exchange achter mijn FOK! forumnaam.
Wat ga je minen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:46 schreef Jimbo het volgende:
mining rig is besteld6x 1070 erin en knallen met de hap
bedankt voor de tip, ik voel mij aangesprokenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:49 schreef ejfaar het volgende:
Paar euro in mana gestopt. Niet vanwege het project ofzo, maar is binnenkort denk ik de goedkoopste coin op binance, dus de noobs gaan die laten moonen hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |