Oja, daar liggen de ETH deposits er nog steeds uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bitgrail is aan het falen met ETH/XRB
Wel goed om te zien dat het XRB-team net als de vorige keer bij BitGrail alles doet om het op te lossen.
Waarom zakt Raiblocks nu ineens -15%quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Voornamelijk KuCoin (geen deposits mogelijk) en Mercatox (geen withdraws mogelijk). BitGrail doet het volgens mij prima, dat is helemaal niet zo'n slechte exchange. XRB team is ermee bezig om de boel bij KuCoin te fixen:
[..]
BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topicquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:40 schreef Erasmo het volgende:
Is er hier eigenlijk ook een miningtopic?
twitter:satoshixrp twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 05:41:31@Ripple 2018 XRP will explode in value. If you are buying it under $10 you are super lucky and very early to the ga… https://t.co/62AfmgiKej reageer retweet
twitter:GiantGox twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 07:55:39UAE Exchange in talks with blockchain brand Ripple https://t.co/CFeclW8gUH reageer retweet
Ik denk vanwege de problemen. Mensen kopen misschien liever een coin die ze wel kunnen withdrawen en problemen zijn natuurlijk nooit goed voor het imago van een coin.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waarom zakt Raiblocks nu ineens -15%
Zit aardig vol in deze crypto. Geloof in het concept.
Zoom eens een beetje uit en kijk hoe hard het gestegen is. Je kunt niet elke dag in de plus staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waarom zakt Raiblocks nu ineens -15%
Zit aardig vol in deze crypto. Geloof in het concept.
Als hier een coin een dag -10% doet is het gelijk een slechte koop.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoom eens een beetje uit en kijk hoe hard het gestegen is. Je kunt niet elke dag in de plus staan.
Hoe durf je dat te zeggenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoom eens een beetje uit en kijk hoe hard het gestegen is. Je kunt niet elke dag in de plus staan.
en het begint pasquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Blijf het magisch mooi vinden hoe mensen als schapen achter elkaar aanlopen en niet zelf nadenken. Als iemand iets zegt of doet, een twittertje, een berichtje. Die man want hij is bekend, hij weet het, die dev want hij is zo slim, die jongen omdat hij bij jack ma op school heeft gezeten.
En dan gaan we hoor, geruchten worden opgeblazen tot de meest krankzinnige proporties, partners zijn opeens google/microsoft/alibaba. De realiteit blijkt opeens helemaal uit het oog verloren te zijn.
En als het dan werkelijk zo is dat een groot bedrijf in een coin invensteert, beseft men niet in hoeveel startups zulke grote spelers zitten, hoeveel paarden ze wel niet uitzetten, en dat 90% van die paarden nooit de finish haalt.
Ook al zou ik er niks aan overhouden, dat zal ik in ieder geval nooit vergeten.
Je bent geweldig... Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Blijf het magisch mooi vinden hoe mensen als schapen achter elkaar aanlopen en niet zelf nadenken. Als iemand iets zegt of doet, een twittertje, een berichtje. Die man want hij is bekend, hij weet het, die dev want hij is zo slim, die jongen omdat hij bij jack ma op school heeft gezeten.
En dan gaan we hoor, geruchten worden opgeblazen tot de meest krankzinnige proporties, partners zijn opeens google/microsoft/alibaba. De realiteit blijkt opeens helemaal uit het oog verloren te zijn.
En als het dan werkelijk zo is dat een groot bedrijf in een coin invensteert, beseft men niet in hoeveel startups zulke grote spelers zitten, hoeveel paarden ze wel niet uitzetten, en dat 90% van die paarden nooit de finish haalt.
Ook al zou ik er niks aan overhouden, dat zal ik in ieder geval nooit vergeten.
Wants to rival bitcoin.quote:
mediaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wants to rival bitcoin.
Hoe dan? Zit niet eens in dezelfde branche.
Sinds wanneer is XRP een community based decentrale cryptocurrency?
ja ik moest even eten:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:26 schreef Typisch het volgende:
Ga je nog komen met je uitleg over waarom bitcoin achterhaald is?
Je was ineens weg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:29 schreef D. het volgende:
Wat een dag
20% overall erbij, doe mij vaker zo'n weekenddip
Wat heb je allemaal?Hier ook prima dagje tot nu toequote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:29 schreef D. het volgende:
Wat een dag
20% overall erbij, doe mij vaker zo'n weekenddip
Ah, weinig inhoudelijk dus. Maar vooral lekker blijven schreeuwen, draagt heel wat bij.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:30 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja ik moest even eten:
duur
oud
traag
fees
betere netwerken
betere coins
nog meer redenen nodig ?
bitcoin staat alleen zo hoog omdat er makkelijk aan te komen is en het bekend is, niks meer niks minder.
inhoudelijk genoeg, ieder zijn meningquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, weinig inhoudelijk dus. Maar vooral lekker blijven schreeuwen, draagt heel wat bij.
waarom zou siacoin ineens 31 miljard waard worden?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:33 schreef Kerol het volgende:
Als Siacoin naar $1 gaat spring ik een gat in de luchtHeb er zoveel!
31 miljardquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
waarom zou siacoin ineens 31 miljard waard worden?
Ik spring nu al een beetje, gekocht op $0.004quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:33 schreef Kerol het volgende:
Is het ook totaal niet waard. Maar ik zie zoveel rare dingen gebeuren tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
waarom zou siacoin ineens 31 miljard waard worden?
Ik heb een hoopquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal?Hier ook prima dagje tot nu toe
Nice! Ik op 0,01quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik spring nu al een beetje, gekocht op $0.004
Gaat helemaal goedkomen. Ik verwacht $5 voor 31 dec 2018.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:33 schreef Kerol het volgende:
Tuurlijk man. Lekker marketcappie van 150 miljard.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:37 schreef alilami het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen. Ik verwacht $5 voor 31 dec 2018.
Maar dan moet SC wel eerst gelist worden bij Binance.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Lekker marketcappie van 150 miljard.
inhoudelijk genoeg?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:33 schreef Predator38 het volgende:
[..]
inhoudelijk genoeg, ieder zijn mening
ieder zijn ding, lekker in bitcoin blijven zitten.....
twitter:MediumSqueeze twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 20:15:27#Ripple transaction fees have increased 3,000% over the last 30 days from $0.001 to $0.03 https://t.co/Y0aeKj1gDx reageer retweet
Ja natuurlijk dan wordt het gemak de nummer 2 cryptocoin. Wat een onzin eruit jouw toetsenbord komt is echt ongelofelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:41 schreef alilami het volgende:
[..]
Maar dan moet SC wel eerst gelist worden bij Binance.
Hoe?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:44 schreef Zwansen het volgende:
BNB gaat ook hard. Kijkend naar de stijgende populariteit van Binance, het hoge aantal transacties en aangezien je met BNB nu ‘restjes’ van andere coins kunt opmaken, lijkt me dit nog wel door te gaan stijgen de komende tijd.
Nummer 2quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dan wordt het gemak de nummer 2 cryptocoin. Wat een onzin eruit jouw toetsenbord komt is echt ongelofelijk.
Oh, kan dat tegenwoordig? Hoe dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:44 schreef Zwansen het volgende:
BNB gaat ook hard. Kijkend naar de stijgende populariteit van Binance, het hoge aantal transacties en aangezien je met BNB nu ‘restjes’ van andere coins kunt opmaken, lijkt me dit nog wel door te gaan stijgen de komende tijd.
Oh, alle cryptocoins gaan net zo hard omhoog als Siacoin volgens jou. Natuurlijk. Dat maakt je verhaal nog geloofwaardiger!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:45 schreef alilami het volgende:
[..]
Nummer 2Want andere crypto's groeien niet mee
Je kunt steeds meer traden met BNB. Ik had bijvoorbeeld nog 15,96 IOTA staan. Die heb ik nu allemaal verkocht tegen BNB. Normaal zou je met BTC of ETH alleen maar 15 kunnen verkopen. Met BNB dus ook de restjes.quote:
Naja weet je, als straks echt iedereen in de crypto gaat, waarom niet, denk ik dan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Oh, alle cryptocoins gaan net zo hard omhoog als Siacoin volgens jou. Natuurlijk. Dat maakt je verhaal nog geloofwaardiger!
Niet alle, maar tegen die tijd staat XRP op nummer 1, en Cardano op 2, dus dan kan SC niet op twee staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Oh, alle cryptocoins gaan net zo hard omhoog als Siacoin volgens jou. Natuurlijk. Dat maakt je verhaal nog geloofwaardiger!
Jawel, net kostendekkend. Nog niet heel lucratief.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
is er trouwens nog wat te verdienen met storage via siacoin?
https://beta.wavesplatform.comquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:54 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Waarom kan ik niet inloggen op wacesplatform? Er is geen inlogpagina meer. Weet iemand dat?
alleen als de coin steeds meer waard word waarschijnlijk. met storj was ook niet veel te verdienen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:53 schreef Kerol het volgende:
[..]
Jawel, net kostendekkend. Nog niet heel lucratief.
Kun je hier berekenen: http://siapulse.com/page/tools
present, all in... niet met zoveel ik had gehoopt maar toch!quote:
met zo'n hoge ICO zou ik bang zijn dat ie na de launch meteen droptquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:55 schreef TBakkert het volgende:
Iemand hier die iets weet over Skychain?
Ik heb de whitepaper bekeken, maar de pre-ICO is $0.50 per token. Dat is best pittig toch?
omdat ik in het project geloof en lange termijn wil blijven als t moet 1jaar of meer...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:56 schreef Waterdrinker het volgende:
Why the fuck zou je in hemelsnaam all-in in Electroneum willen.
Ja, hoewel ik het idee erachter echt heel erg kan waarderen, vind ik dat ook wel vrij veel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:56 schreef g60forced het volgende:
[..]
met zo'n hoge ICO zou ik bang zijn dat ie na de launch meteen dropt
Hoe kan ik überhaupt al mijn restjes eens verzamelen, het wordt stiekem best veel geld bij elkaar zo ..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kunt steeds meer traden met BNB. Ik had bijvoorbeeld nog 15,96 IOTA staan. Die heb ik nu allemaal verkocht tegen BNB. Normaal zou je met BTC of ETH alleen maar 15 kunnen verkopen. Met BNB dus ook de restjes.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:11 schreef Makrolon het volgende:
Wel mooi, ik investeer alleen door dit topic te lezen en te kijken welke coins hier voorbij komen. Tot nu toen bijna m'n inleg X3 in huidige waarde ;D in een kleine maand tijd. Bedankt!
“For decades the payments industry has been ruled by an oligopoly of large firms like JPMorgan, Citigroup and Visa, for which it is a massive cash cow,” he added. “But now with the internet, people expect payments to be immediate, smooth, reliable and low-cost.”twitter:JoshuaNewton1 twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:22:15@AkashNayee @Ripple I designed an app for Santander to test the functionality of Ripple when they first invested ba… https://t.co/NacapZ3mKB reageer retweet
Moeten er echt in elk topic 10 tweets over Ripple hier gedumpt worden?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:12 schreef alilami het volgende:
Insider tweet“For decades the payments industry has been ruled by an oligopoly of large firms like JPMorgan, Citigroup and Visa, for which it is a massive cash cow,” he added. “But now with the internet, people expect payments to be immediate, smooth, reliable and low-cost.”twitter:JoshuaNewton1 twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:22:15@AkashNayee @Ripple I designed an app for Santander to test the functionality of Ripple when they first invested ba… https://t.co/NacapZ3mKB reageer retweet
https://www.ft.com/content/8dcd3fa4-adbb-11e7-beba-5521c713abf4
Dat was iemand anders (niet all-in)... en ik zit ook met duizenden euro's in XRP, alleen niet all-in.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit jij nou met duizenden euro's all-in op XRP?
Ik hoorde dit een paar dagen geleden ook al van Santander .. Mooi hoor, ook voor de waarde van $XRP, maar gaat het niet een beetje tegen de decentraliserende gedachte in?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:12 schreef alilami het volgende:
Insider tweet“For decades the payments industry has been ruled by an oligopoly of large firms like JPMorgan, Citigroup and Visa, for which it is a massive cash cow,” he added. “But now with the internet, people expect payments to be immediate, smooth, reliable and low-cost.”twitter:JoshuaNewton1 twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:22:15@AkashNayee @Ripple I designed an app for Santander to test the functionality of Ripple when they first invested ba… https://t.co/NacapZ3mKB reageer retweet
https://www.ft.com/content/8dcd3fa4-adbb-11e7-beba-5521c713abf4
Vroeg het dan ook niet aan jou hé.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef alilami het volgende:
[..]
Dat was iemand anders (niet all-in)... en ik zit ook met duizenden euro's in XRP, alleen niet all-in.
Ik corrigeer je alleen maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vroeg het dan ook niet aan jou hé.
XRP heeft niks met decentralisatie te maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik hoorde dit een paar dagen geleden ook al van Santander .. Mooi hoor, ook voor de waarde van $XRP, maar gaat het niet een beetje tegen de decentraliserende gedachte in?
Tweets en nieuws over XRP, wat is daar mis mee? Jouw shitcoin komt nooit in het nieuws omdat het een shitcoin is i.t.t. Google-backed miljardenbedrijf Ripple.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Moeten er echt in elk topic 10 tweets over Ripple hier gedumpt worden?
wat jij wiltquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:43 schreef lighted het volgende:
[..]
inhoudelijk genoeg?
je gedraagt je als een kleuter, ik vind het
vies
bah
stom
gatsie
De decentraliserende gedachte van Bitcoin? Waarom heb ik mijn Bitcoin al sinds 24 december niet ontvangen vanwege een lage fee van een exchange? Moet dit nou power to the people voorstellen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik hoorde dit een paar dagen geleden ook al van Santander .. Mooi hoor, ook voor de waarde van $XRP, maar gaat het niet een beetje tegen de decentraliserende gedachte in?
Heb je een link van je transactie?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:21 schreef alilami het volgende:
[..]
De decentraliserende gedachte van Bitcoin? Waarom heb ik mijn Bitcoin al sinds 24 december niet ontvangen vanwege een lage fee van een exchange? Moet dit nou power to the people voorstellen?
je mag hier niet negatief doen over bitcoin.....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:21 schreef alilami het volgende:
[..]
De decentraliserende gedachte van Bitcoin? Waarom heb ik mijn Bitcoin al sinds 24 december niet ontvangen vanwege een lage fee van een exchange? Moet dit nou power to the people voorstellen?
Da is inderdaad heel erg matig aan Bitcoin op het moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:21 schreef alilami het volgende:
[..]
Jawel, maar kom dan eens met argumenten. En niet alleen de buzzwords. Ga ook eens op zaken in in plaats van alleen maar wat te schreeuwen. Leer je misschien nog eens wat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je mag hier niet negatief doen over bitcoin.....
ik had binnen een paar uur mijn geld van ING op de gdax rekening staanquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Da is inderdaad heel erg matig aan Bitcoin op het moment.
Echter kan je bij de ING ook gigantisch snel geld op een andere rekening krijgen als je dat gewoon overmaakt. Dat laat maar zien dat het niet alleen de snelheid is die bepaalt in hoeverre een coin "power to the people" geeft.
Yep, maar ik ga het niet delen want dan komt die Nederlandse exchange achter mijn FOK! forumnaam.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een link van je transactie?
Dm'en mag ook, je hebt bitcoin accelerators.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Yep, maar ik ga het niet delen want dan komt die Nederlandse exchange achter mijn FOK! forumnaam.
1. En dat is erg omdat...?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Yep, maar ik ga het niet delen want dan komt die Nederlandse exchange achter mijn FOK! forumnaam.
de belastingdienst heeft echt wel wat beter te doen dan wat lui natrekken met wat crypto'squote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. En dat is erg omdat...?
2. En die lezen alles wat hier gepost wordt een gaan alle transacties na?
hebben wij ongeveer en even grote (kleine) portefeuillequote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn speelgeld richting de 0.1 btc trekken![]()
![]()
Die bitcoin accelerators doen het voor geen meter, vigen98 had hetzelfde probleem een paar dagen geleden en heb zijn link geprobeerd, zonder succes.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dm'en mag ook, je hebt bitcoin accelerators.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |