quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:11 schreef Makrolon het volgende:
Wel mooi, ik investeer alleen door dit topic te lezen en te kijken welke coins hier voorbij komen. Tot nu toen bijna m'n inleg X3 in huidige waarde ;D in een kleine maand tijd. Bedankt!
“For decades the payments industry has been ruled by an oligopoly of large firms like JPMorgan, Citigroup and Visa, for which it is a massive cash cow,” he added. “But now with the internet, people expect payments to be immediate, smooth, reliable and low-cost.”twitter:JoshuaNewton1 twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:22:15@AkashNayee @Ripple I designed an app for Santander to test the functionality of Ripple when they first invested ba… https://t.co/NacapZ3mKB reageer retweet
Moeten er echt in elk topic 10 tweets over Ripple hier gedumpt worden?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:12 schreef alilami het volgende:
Insider tweet“For decades the payments industry has been ruled by an oligopoly of large firms like JPMorgan, Citigroup and Visa, for which it is a massive cash cow,” he added. “But now with the internet, people expect payments to be immediate, smooth, reliable and low-cost.”twitter:JoshuaNewton1 twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:22:15@AkashNayee @Ripple I designed an app for Santander to test the functionality of Ripple when they first invested ba… https://t.co/NacapZ3mKB reageer retweet
https://www.ft.com/content/8dcd3fa4-adbb-11e7-beba-5521c713abf4
Dat was iemand anders (niet all-in)... en ik zit ook met duizenden euro's in XRP, alleen niet all-in.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit jij nou met duizenden euro's all-in op XRP?
Ik hoorde dit een paar dagen geleden ook al van Santander .. Mooi hoor, ook voor de waarde van $XRP, maar gaat het niet een beetje tegen de decentraliserende gedachte in?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:12 schreef alilami het volgende:
Insider tweet“For decades the payments industry has been ruled by an oligopoly of large firms like JPMorgan, Citigroup and Visa, for which it is a massive cash cow,” he added. “But now with the internet, people expect payments to be immediate, smooth, reliable and low-cost.”twitter:JoshuaNewton1 twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 12:22:15@AkashNayee @Ripple I designed an app for Santander to test the functionality of Ripple when they first invested ba… https://t.co/NacapZ3mKB reageer retweet
https://www.ft.com/content/8dcd3fa4-adbb-11e7-beba-5521c713abf4
Vroeg het dan ook niet aan jou hé.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef alilami het volgende:
[..]
Dat was iemand anders (niet all-in)... en ik zit ook met duizenden euro's in XRP, alleen niet all-in.
Ik corrigeer je alleen maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vroeg het dan ook niet aan jou hé.
XRP heeft niks met decentralisatie te maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik hoorde dit een paar dagen geleden ook al van Santander .. Mooi hoor, ook voor de waarde van $XRP, maar gaat het niet een beetje tegen de decentraliserende gedachte in?
Tweets en nieuws over XRP, wat is daar mis mee? Jouw shitcoin komt nooit in het nieuws omdat het een shitcoin is i.t.t. Google-backed miljardenbedrijf Ripple.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Moeten er echt in elk topic 10 tweets over Ripple hier gedumpt worden?
wat jij wiltquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:43 schreef lighted het volgende:
[..]
inhoudelijk genoeg?
je gedraagt je als een kleuter, ik vind het
vies
bah
stom
gatsie
De decentraliserende gedachte van Bitcoin? Waarom heb ik mijn Bitcoin al sinds 24 december niet ontvangen vanwege een lage fee van een exchange? Moet dit nou power to the people voorstellen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik hoorde dit een paar dagen geleden ook al van Santander .. Mooi hoor, ook voor de waarde van $XRP, maar gaat het niet een beetje tegen de decentraliserende gedachte in?
Heb je een link van je transactie?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:21 schreef alilami het volgende:
[..]
De decentraliserende gedachte van Bitcoin? Waarom heb ik mijn Bitcoin al sinds 24 december niet ontvangen vanwege een lage fee van een exchange? Moet dit nou power to the people voorstellen?
je mag hier niet negatief doen over bitcoin.....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:21 schreef alilami het volgende:
[..]
De decentraliserende gedachte van Bitcoin? Waarom heb ik mijn Bitcoin al sinds 24 december niet ontvangen vanwege een lage fee van een exchange? Moet dit nou power to the people voorstellen?
Da is inderdaad heel erg matig aan Bitcoin op het moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:21 schreef alilami het volgende:
[..]
Jawel, maar kom dan eens met argumenten. En niet alleen de buzzwords. Ga ook eens op zaken in in plaats van alleen maar wat te schreeuwen. Leer je misschien nog eens wat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je mag hier niet negatief doen over bitcoin.....
ik had binnen een paar uur mijn geld van ING op de gdax rekening staanquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Da is inderdaad heel erg matig aan Bitcoin op het moment.
Echter kan je bij de ING ook gigantisch snel geld op een andere rekening krijgen als je dat gewoon overmaakt. Dat laat maar zien dat het niet alleen de snelheid is die bepaalt in hoeverre een coin "power to the people" geeft.
Yep, maar ik ga het niet delen want dan komt die Nederlandse exchange achter mijn FOK! forumnaam.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een link van je transactie?
Dm'en mag ook, je hebt bitcoin accelerators.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Yep, maar ik ga het niet delen want dan komt die Nederlandse exchange achter mijn FOK! forumnaam.
1. En dat is erg omdat...?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Yep, maar ik ga het niet delen want dan komt die Nederlandse exchange achter mijn FOK! forumnaam.
de belastingdienst heeft echt wel wat beter te doen dan wat lui natrekken met wat crypto'squote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. En dat is erg omdat...?
2. En die lezen alles wat hier gepost wordt een gaan alle transacties na?
hebben wij ongeveer en even grote (kleine) portefeuillequote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn speelgeld richting de 0.1 btc trekken![]()
![]()
Die bitcoin accelerators doen het voor geen meter, vigen98 had hetzelfde probleem een paar dagen geleden en heb zijn link geprobeerd, zonder succes.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dm'en mag ook, je hebt bitcoin accelerators.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |