Zeikwijf.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef Nattekat het volgende:
We hebben een BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic hè
whoops wist ik nie... ga gelijk ff kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef Nattekat het volgende:
We hebben een BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic hè
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:15 schreef g60forced het volgende:
[..]
whoops wist ik nie... ga gelijk ff kijkenthnx
Kosten liggen op iets minder, maar ja daar heb je een punt, maar vind de charme ook wel in het minen zitten. Soort zelf geld maken ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als ze toch in waarde stijgen kan je ze nu net zo goed gewoon kopen.
Zo'n GTX1070 neemt zo'n 140 Watt bij het minen en dat keer 6.
Daarnaast nog wat power voor je PC zelf.
Zit je op 900 Watt, ofwel 1800 Euro aan stroom per jaar.
Betekent dat je toch minimaal ¤5 per dag aan opbrengsten moet hebben om überhaupt de stroomkosten eruit te halen.
En dat is nog zonder het terugverdienen van je videokaarten.
Difficulty stijgt dus je opbrengst zakt ook nog eens met de dag.
Die ¤5500 (aanschaf + 1 jaar stroomkosten) had je ook direct in een paar coins kunnen stoppen die je wil gaan minen, heb je ze direct, zonder risico.
Dit is wat er mis is met de cryptomania op het moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Net al mijn VEN en WAVES omgezet in XRP. Naar de maan!
Dit is wat er mis is met de cryptomania op het moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Net al mijn VEN en WAVES omgezet in XRP. Naar de maan!
Waarom het wel wat op kan leveren:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
Ook wel eens over nagedacht om een mining rig in de schuur bij mijn ouders te zetten vooral omdat de stroom daar goedkoper is ( zakelijk ).
Maarja relatief veel risico's;
1. De koersen
2. Nieuwe hardware die constant uitkomt
3. Gekochte hardware die stuk gaat
4. Lange tijd voordat je uberhaupt aan winst kan denken
5. In deze bullmarket kan je denk ik beter gewoon coins kopen en winst pakken, wanneer alles de shit in loopt dan is het misschien een plan om een rig te kopen met eerdere winsten.
Easy money, het gaat niet meer omdat mensen echt toekomst in een systeem zien.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is met de cryptomania op het moment.
die koers stijgt ook als je koopt ipv mijntquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom het wel wat op kan leveren:
1. De koersen
En zo veel progressie wordt er tegenwoordig ook niet meer gemaakt wat videokaarten betreft.
Mijnen is een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
die koers stijgt ook als je koopt ipv mijnt
Fee is toch een percentage? Dan wordt er gewoon minder BNB ingehouden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:15 schreef Patroon het volgende:
Is de fee met BNB nog wel zo voordelig nu die coin van 2 naar 22 dollar is gestegen?
Hypecoinquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:26 schreef ryannboy het volgende:
Weet nou niet wat ik met TRX moet doen.... ik denk even blijven hodlen en na $1 eruit
Heb sell order TRX @ 1500 sat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:26 schreef ryannboy het volgende:
Weet nou niet wat ik met TRX moet doen.... ik denk even blijven hodlen en na $1 eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |