Zonde man... Die tijd is geweest...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:46 schreef Jimbo het volgende:
mining rig is besteld6x 1070 erin en knallen met de hap
wacht je niet op de volgende dip ?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, nog zoveel momenten.
Ik ga binnenkort m'n laatste FIAT erin pompen, dan vind ik 't mooi geweest
ECHT NIET!... maar t vergt flink wat research!!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonde man... Die tijd is geweest...
wat ga je minen dan ??? welke coins ???quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:46 schreef Jimbo het volgende:
mining rig is besteld6x 1070 erin en knallen met de hap
Is ETN dan nog een beetje okee te minen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:53 schreef g60forced het volgende:
[..]
ECHT NIET!... maar t vergt flink wat research!!
als je echt t onderste uit de kan wilt halen...
voor bijv. ETN... speciale BIOSen erop knallen voor die extra hashes
MINEN en HODLEN dat is mien ding
Ga even kijken als 't moment daar is dat ie in elkaar staatquote:
Hoezo? nog zat coins waarbij t goed kan die ook in waarde kunnen stijgenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hoop op ~4 maanden, het is niet of ik iets beters te doen heb dus vind t wel prima zoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wat ga je minen dan ??? welke coins ???
en binnen welke termijn denk je je geld eruit te hebben ?
laatste 1-2dagen wat minder, maarja dat zie ineens ook aan de prijzenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is ETN dan nog een beetje okee te minen?
Tuurlijk wel, wil nog ENJ en REQ halenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:53 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wacht je niet op de volgende dip ?
mmmmmmm succes, ik heb ze ook beiden gewoon hodlquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wil nog ENJ en REQ halen
als je dan toch MONERO [XMR] in je lijstje hebt...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga even kijken als 't moment daar is dat ie in elkaar staat
denk zcoin, eth of monero ofzo
[..]
Hoezo? nog zat coins waarbij t goed kan die ook in waarde kunnen stijgen
Of je moet hem naar Ijsland sturen waar ze hem in een garage installeren...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan je niet beter bij zo'n mining Pool zitten die bekijkt welke coin op dat moment het beste te minen is? Als je fan bent van een bepaalde coin kan je altijd nog de meest winstgevende coin minen en van de inkomsten je favo coin kopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:59 schreef g60forced het volgende:
[..]
als je dan toch MONERO [XMR] in je lijstje hebt...
pak dan dus lieve ETN (is een fork van Monero)
gebruik voor CPU minen XMR-STACK-CPU
en GPU XMR-STACK-AMD
(maar ik las dat je Nvidia gaat die is stuk minder efficient voor ETH based)
ook die kun je prima via XMR-STAK draaien!
zal dr eens naar kijken, dit is voor mij nu nog echt een text waarvan ik 3 woorden snapquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:59 schreef g60forced het volgende:
[..]
als je dan toch MONERO [XMR] in je lijstje hebt...
pak dan dus lieve ETN (is een fork van Monero)
gebruik voor CPU minen XMR-STACK-CPU
en GPU XMR-STACK-AMD
(maar ik las dat je Nvidia gaat die is stuk minder efficient voor ETH based)
ook die kun je prima via XMR-STAK draaien!
Omdat ik die link per e-mail van de exchange heb gekregen, en als ik het hier deel dan kunnen ze mijn identiteit linken aan mijn FOK! forumnaam, ze lezen mee in dit topic.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:48 schreef g60forced het volgende:
[..]
zou je aub kunnen uitleggen waarom je dat wilt voorkomen..
blijkbaar toch wat gemist!
Klopt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga even kijken als 't moment daar is dat ie in elkaar staat
denk zcoin, eth of monero ofzo
[..]
Hoezo? nog zat coins waarbij t goed kan die ook in waarde kunnen stijgen
ja zit wat in normaal switch ik als de moeilijk flink toeneemt, maar voor ETN wil ik maximaal doorquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Kan je niet beter bij zo'n mining Pool zitten die bekijkt welke coin op dat moment het beste te minen is? Als je fan bent van een bepaalde coin kan je altijd nog de meest winstgevende coin minen en van de inkomsten je favo coin kopen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal dr eens naar kijken, dit is voor mij nu nog echt een text waarvan ik 3 woorden snap
dan staan hier alle antwoorden op je vragen, zo ben ik ook begonnen:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal dr eens naar kijken, dit is voor mij nu nog echt een text waarvan ik 3 woorden snap
oh ok... en die mag je niet delen met 3e ofzo?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:08 schreef alilami het volgende:
[..]
Omdat ik die link per e-mail van de exchange heb gekregen, en als ik het hier deel dan kunnen ze mijn identiteit linken aan mijn FOK! forumnaam, ze lezen mee in dit topic.
Heeft niets met de belastingdienst te maken, aangezien ik in 2019 pas aangifte moet doen over mijn crypto hodlings.
Mag wel, alleen niet verstandig als je privacy op prijs stelt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:11 schreef g60forced het volgende:
[..]
oh ok... en die mag je niet delen met 3e ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |