meest legitquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Meest legit project in crypto, tig van partnerships. HOE krijg je zulke fud uit je mond.
dan koop je toch gewoon PACCoinquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
VEN is toch gewoon weer de zoveelste shitcoin, niet? wat moet je met rfid chips op je spullen, wie heeft dat nodig?
je kan toch zien wie de partners zijn?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
of gaat t wel mainstream volgens jou?
Lees je anders eerst even in? Het richt zich op de B2B markt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
of gaat t wel mainstream volgens jou?
ja, dus dan gaat t mainstream? ik geloof t niet, maar jij mag een andere mening hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
je kan toch zien wie de partners zijn?
Vreemd mijn teller zegt $0.015.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doge is fucking 0,00007 dollar waard ofzo
Gaat in sneltreinvaart naar +$10.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:21 schreef ryannboy het volgende:
Denk dat VeTrain nu wel vetrokken is..
https://www.reddit.com/r/(...)jc3oiiza&sh=a58184f1quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ja, dus dan gaat t mainstream? ik geloof t niet, maar jij mag een andere mening hebben.
ik had gelezen dat t ook voor consumenten is. maar als dat niet zo is mijn fout.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lees je anders eerst even in? Het richt zich op de B2B markt.
je mist het hele logistieke en zakelijke aspectquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik had gelezen dat t ook voor consumenten is. maar als dat niet zo is mijn fout.
Ja ik was ook een beetje aan het overdrijvenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:23 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vreemd mijn teller zegt $0.015.
doge is zoveel waard als de gek ervoor geeft, 1 doge=1 doge.
Als tron en verge in de top10 kunnen komen, waarom doge niet. Nog 6 plaatsjes.
Met Tron kan ik een cryptodoggie kopen. Ik snap dat niet, dan kan ik toch gelijk de echte Doge kopen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ik was ook een beetje aan het overdrijven
Maar je kan niks met doge. Tron en Verge hebben nog wat toepassingen. Doge is gewoon een parodie op crypto.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
Is er iemand hier die wat zinnigs te zeggen heeft over de PACcoin? Goede of slechte coin? Voorspellingen?
Goed om snel je inleg te zien verdubbelen. Verder is nog een beetje gokken wat de prijs gaat doen zodra 1 feb de whitepapers online komen. Is wel echt een van de meest stijgende coins op dit moment en denk dat dat ook nog wel even aanhoudt gezien mensen echt geilen op dit soort lage prijzen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
Is er iemand hier die wat zinnigs te zeggen heeft over de PACcoin? Goede of slechte coin? Voorspellingen?
Als ven straks op $10 staat ook niet meer. En als ie op $20 staat ook niet meer.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het jammer dat ik een poos geleden niet de moeite heb gedaan om ook naar andere exchanges te gaan
Nu kan ik VEN helemaaaaaal niet meer halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |