quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:23 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is met de cryptomania op het moment.
Inderdaad. Weg met de shitcoins en concentreren op de goede munten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is met de cryptomania op het moment.
Kun je lang blijven hodlen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:26 schreef ryannboy het volgende:
Weet nou niet wat ik met TRX moet doen.... ik denk even blijven hodlen en na $1 eruit
Ja, want dat heeft iedereen gewoon slingeren...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat je er 45 mil in had gestopt.
Daarom alleen op de officiële sites kopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:49 schreef alilami het volgende:
WARNING: Brutal scam. Guy buys a Ledger Nano wallet on Ebay, and it steals all his cryptocurrency ($34,000, which is his life's savings).
https://www.reddit.com/r/(...)_ledger_nano_wallet/
MaGNeT heeft hier ooit nog fok-abbo's weggegeven betaald met Bitcoin.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:47 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat kost fiat.
Ben ik laatst uitgestapt.
Ik vind het een totaal geschifte situatie. Maar de buzz is dat 'ie daarna toch gewoon gaat knallen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat m'n speelgeld weer volledig kan verkloten is het feit dat Ardor nog steeds na ruim een week offline is op Trex. Wil niet weten wat er gebeurt als ze die weer vrijlatenEn kan er niks tegen doen. Meh.
Je volledige spaargeld in een volatiele markt als cryptocurrency steken en dan ook nog een tweedehands wallet kopen. Helder licht die kerelquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:49 schreef alilami het volgende:
WARNING: Brutal scam. Guy buys a Ledger Nano wallet on Ebay, and it steals all his cryptocurrency ($34,000, which is his life's savings).
Ik vind het wel geniaal dat het echt met zo'n zilverfolie-krasvakje gemaakt isquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:49 schreef alilami het volgende:
Oh shit ik heb er zelfs nog in gepostquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic
Het maakt niet eens uit of je hem tweedehands koopt, je kan niet kloten met de software of hardware omdat de Ledger een check uitvoert óf er niet mee is gekloot voordat je hem kan gebruiken. Na een reset is hij gewoon hetzelfde als een nieuwe Ledger eigenlijk.,quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je volledige spaargeld in een volatiele markt als cryptocurrency steken en dan ook nog een tweedehands wallet kopen. Helder licht die kerel
als een exchange in deze tijden in de problemen komt zijn ze echt zwaar incapabelquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:52 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vind het een totaal geschifte situatie. Maar de buzz is dat 'ie daarna toch gewoon gaat knallen.
Enige waar ik mij zorgen over maak is of Bittrex misschien andere problemen heeft. Solvabiliteit bijvoorbeeld![]()
![]()
Ik heb al vier weken gekloot met Bittrex. 3x raden wat mijn mening over die lui is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als een exchange in deze tijden in de problemen komt zijn ze echt zwaar incapabel
problemen komen nu vooral door de gigantische aanwas van usersquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:59 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb al vier weken gekloot met Bittrex. 3x raden wat mijn mening over die lui is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |