Klopt, maar ik zit al met 34% in VENquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Vechain ziet er erg sterk uit op dit moment. Die is rijp om de top 20 te bestormen
Zit ik ook al met 12% inquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Fun staat de laatste dagen vrij horiziontaal te gaan.
Heb je al REQ?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zit al met 34% in VEN
REQ, ICX of FUN zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zit al met 34% in VEN
Komt ook omdat de huidige exchanges ronduit kut zijn. Binance komt eraan, dat brengt hopelijk wat meer vertrouwen in de markt. Maar ja, die hebben weer een ledenstop...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:19 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ze hebben het een beetje lastig met xrb bij kucoin ja..
Ondertussen heeft XRB een all time low geraakt
Gister ingekocht en alleen nog maar zien zakken..
Je mist REQquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Patroon het volgende:
ADA 9 %
UTK 8
QSP 8
ETH 8
FUN 12
WTC 6
VEN 34
BNB 2
BTC 13
Snap wel waarom hij gedeeltelijk uit ripple stapt, na dit artikel gelezen te hebben.quote:
VEN 31quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Patroon het volgende:
ADA 9 %
UTK 8
QSP 8
ETH 8
FUN 12
WTC 6
VEN 34
BNB 2
BTC 13
De kerstvakantie is bijna afgelopen. Zal dan wel rustiger worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:38 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dit was ooit een leuke en interessante topicreeks. Totdat types zoals jij opdoken met constant bijdehandte opmerkingen. Dus je hebt een punt, misschien moet ik hier maar gewoon niet meer komen. Veel plezier verder.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Snap wel waarom hij gedeeltelijk uit ripple stapt, na dit artikel gelezen te hebben.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)jardair-maakt-172376
top 5quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Vechain ziet er erg sterk uit op dit moment. Die is rijp om de top 20 te bestormen
Heb voornamelijk het gevoel dat coins die een enorme supply hebben de laatste tijd erg goed doenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef RobinaHoed het volgende:
weet iemand waar de populariteit van PACcoin aan te wijten is?
Oke goed verhaal. Daarom 250 gekochtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Undervalued. Goed project alleen marketing is niet hun sterkste punt
Deze crypto youtuber heeft een video gemaakt over dat hij 100M PACC ging kopen een week geleden, omdat dit de laagste coin was op dat moment. (157K views)quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef RobinaHoed het volgende:
zijn wtc en ven geen concurrenten?quote:
Vrij treurig.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Deze crypto youtuber heeft een video gemaakt over dat hij 100M PACC ging kopen een week geleden, omdat dit de laagste coin was op dat moment. (157K views)
Na zijn video is het constant omhoog geschoten.
Dit wordt een enorme pump en dump als ze alles verkopen.
Die is nu millionair zeker..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Deze crypto youtuber heeft een video gemaakt over dat hij 100M PACC ging kopen een week geleden, omdat dit de laagste coin was op dat moment. (157K views)
Na zijn video is het constant omhoog geschoten.
Dit wordt een enorme pump en dump als ze alles verkopen.
Josti'squote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef RobinaHoed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |