REQquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:06 schreef Chaes het volgende:
[..]
XLM, XRB, VEN en een heel klein beetje TRX en CND.
Zie het zeker wel 2 dollar rakenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:07 schreef Predator38 het volgende:
[..]
welk potentieel heeft REQ nu nog dan ????
x1000, mensen worden wel erg gretig. XLM zie ik binnenkort wel de dollar aantikken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:04 schreef Chaes het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig al, ingekocht op $2,20
[..]
XLM is nu top 10 coin en zie ik niet binnen een aantal weken nog x2 of x3 gaan eigenlijk. Heb er al een mooie 300% winst op gehaald maar wil de helft nu eigenlijk in iets steken wat nog x1000 gaat ofzo![]()
![]()
.
[..]
Ja maar de meesten zijn al top 10-20..
Ga paar topics terug. Ik wil niet telkens dingen opnieuw zeggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
kerel.....waarom dan ! onderbouw nou eens iets hahahaha
Was satirisch bedoeld eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
x1000, mensen worden wel erg gretig. XLM zie ik binnenkort wel de dollar aantikken.
Dus? Tegen het eind van het jaar zijn die al lang weg en staat ven op Mars.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:06 schreef Predator38 het volgende:
voorlopig rijd de VEN trein tegen wat sell walls aan ......
thnx en sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ga paar topics terug. Ik wil niet telkens dingen opnieuw zeggen.
Je weet duidelijk niet wie Marc vd Chijs is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
mooi die Marc, bekend van twitter zeker? En dan zelf niet alles verkopen, de gierige gluiperd dat ie is.
Dit mag ik graag horenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:09 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Dus? Tegen het eind van het jaar zijn die al lang weg en staat ven op Mars.
Niet alleen vandaag. Vooral inloggen is drama de laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:12 schreef RobinaHoed het volgende:
Is Bittrex vandaag bij jullie ook zo retetraag?
Jupquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:12 schreef RobinaHoed het volgende:
Is Bittrex vandaag bij jullie ook zo retetraag?
Misschien ligt het aan XRB. Waar vandaan heb je ze overgemaakt. Bitgrail of de RaiWallet?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:14 schreef tralalala het volgende:
Wat een drama dat Kucoin, 4 uur geleden XRB's overgemaakt maar nog steeds niet beschikbaar of zelfs zichtbaar. Terwijl de transactie gewoon goed is verlopen.
Ze hebben het een beetje lastig met xrb bij kucoin ja..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:14 schreef tralalala het volgende:
Wat een drama dat Kucoin, 4 uur geleden XRB's overgemaakt maar nog steeds niet beschikbaar of zelfs zichtbaar. Terwijl de transactie gewoon goed is verlopen.
Raiwalletquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:17 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan XRB. Waar vandaan heb je ze overgemaakt. Bitgrail of de RaiWallet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |