REQquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:06 schreef Chaes het volgende:
[..]
XLM, XRB, VEN en een heel klein beetje TRX en CND.
Zie het zeker wel 2 dollar rakenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:07 schreef Predator38 het volgende:
[..]
welk potentieel heeft REQ nu nog dan ????
x1000, mensen worden wel erg gretig. XLM zie ik binnenkort wel de dollar aantikken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:04 schreef Chaes het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig al, ingekocht op $2,20
[..]
XLM is nu top 10 coin en zie ik niet binnen een aantal weken nog x2 of x3 gaan eigenlijk. Heb er al een mooie 300% winst op gehaald maar wil de helft nu eigenlijk in iets steken wat nog x1000 gaat ofzo![]()
![]()
.
[..]
Ja maar de meesten zijn al top 10-20..
Ga paar topics terug. Ik wil niet telkens dingen opnieuw zeggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
kerel.....waarom dan ! onderbouw nou eens iets hahahaha
Was satirisch bedoeld eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
x1000, mensen worden wel erg gretig. XLM zie ik binnenkort wel de dollar aantikken.
Dus? Tegen het eind van het jaar zijn die al lang weg en staat ven op Mars.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:06 schreef Predator38 het volgende:
voorlopig rijd de VEN trein tegen wat sell walls aan ......
thnx en sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ga paar topics terug. Ik wil niet telkens dingen opnieuw zeggen.
Je weet duidelijk niet wie Marc vd Chijs is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
mooi die Marc, bekend van twitter zeker? En dan zelf niet alles verkopen, de gierige gluiperd dat ie is.
Dit mag ik graag horenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:09 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Dus? Tegen het eind van het jaar zijn die al lang weg en staat ven op Mars.
Niet alleen vandaag. Vooral inloggen is drama de laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:12 schreef RobinaHoed het volgende:
Is Bittrex vandaag bij jullie ook zo retetraag?
Jupquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:12 schreef RobinaHoed het volgende:
Is Bittrex vandaag bij jullie ook zo retetraag?
Misschien ligt het aan XRB. Waar vandaan heb je ze overgemaakt. Bitgrail of de RaiWallet?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:14 schreef tralalala het volgende:
Wat een drama dat Kucoin, 4 uur geleden XRB's overgemaakt maar nog steeds niet beschikbaar of zelfs zichtbaar. Terwijl de transactie gewoon goed is verlopen.
Ze hebben het een beetje lastig met xrb bij kucoin ja..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:14 schreef tralalala het volgende:
Wat een drama dat Kucoin, 4 uur geleden XRB's overgemaakt maar nog steeds niet beschikbaar of zelfs zichtbaar. Terwijl de transactie gewoon goed is verlopen.
Raiwalletquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:17 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan XRB. Waar vandaan heb je ze overgemaakt. Bitgrail of de RaiWallet?
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Op veel webfora zijn de echte bitcoin-gelovigen erg negatief over ripple.
Daar trekt de rest van de markt zich weinig van aan.
zie aan je UI dat je Universa zit te wachten? kunnen we al in de ICO of is die voorbij?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/currencies/paccoin/#markets
Ja, ook t.o.v. CoinStats geeft Delta meer aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:21 schreef SugeLucky het volgende:
vreemd dat delta een hogere prijs weergeeft dan blockfolio voor alle coins.
alsof ze op die manier manipuleren dat je liever delta gebruikt
wat is volgens jou een logische marketcao??quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:23 schreef Predator38 het volgende:
hoe kunnen al die gare goedkope kutcoins nou gaan moonen en een totaal onlogische marketcap hebben ????? dom geld ?
ICO is al voorbij jaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:23 schreef g60forced het volgende:
[..]
zie aan je UI dat je Universa zit te wachten? kunnen we al in de ICO of is die voorbij?
maargoed daar hebben de "goede" coins dus helemaal geen fuck aan ?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:24 schreef Majkool het volgende:
[..]
De nieuwe noobmarkt die market cap niet eens snapt
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:24 schreef Majkool het volgende:
[..]
De nieuwe noobmarkt die market cap niet eens snapt
ja zag t netquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ICO is al voorbij jahttps://www.universa.io/#roadmap
Uhm. Een van Nederlands succesvolste ondernemers, mede-oprichter van Tudou.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
mooi die Marc, bekend van twitter zeker? En dan zelf niet alles verkopen, de gierige gluiperd dat ie is.
Wie?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm. Een van Nederlands succesvolste ondernemers, mede-oprichter van Tudou.
PACcoin PAC $736.664.536quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef solidslayer het volgende:
Paccoin, de eerste coin met een on-uitspreekbaar supply getal.
Ik zou het kopen als het op Binance beschikbaar was.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:26 schreef Predator38 het volgende:
Siacoin SC $3.285.575.301 dit bijvoorbeeld....WTF ?
Total Supplyquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef Predator38 het volgende:
[..]
PACcoin PAC $736.664.536
WTF......
Dan nog snap je de fucking basics van argumentatie toch wel? Je haalt van alles door elkaar en doet vervolgens alsof je een punt hebtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]Kerel je doet echt alsof geld niet is waar het om draait
Uiteindelijk zit jij erin voor het geld. Techniek is een mooie 2e.
waarom dan, mee met de hypetrain ?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:28 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik zou het kopen als het op Binance beschikbaar was.
Die gast snapt er sowieso weinig van.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waarom dan, mee met de hypetrain ?
Middelbare school niet afgemaakt?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef solidslayer het volgende:
Jawel, een xrp holder met een twitter account.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie Marc vd Chijs is.
wat is een supply getalquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef solidslayer het volgende:
Meen je dit?quote:
Omdat ze over een goed product beschikken + goedkope coins = mega-gainsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waarom dan, mee met de hypetrain ?
Jij hebt je XRP's verkocht, daar ga je nog spijt van krijgen.quote:
goed product ???quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:32 schreef alilami het volgende:
[..]
Omdat ze over een goed product beschikken + goedkope coins = mega-gains
Ken hem niet, maar bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm. Een van Nederlands succesvolste ondernemers, mede-oprichter van Tudou.
https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_van_der_Chijs
https://en.wikipedia.org/wiki/Tudou
En jij stalkt mij de hele dag, geen leven?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wat loop je hier de hele dag bijdehand te doen joh. Niks beters te doen.
het zit er vol mee op dit forum.. bijdehand toetsenbordcowboysquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wat loop je hier de hele dag bijdehand te doen joh. Niks beters te doen.
Ik vroeg hem wat het probleem is. Hij linkt 2 reddit posts waarin er staat dat het een probleem is omdat het pre-mined is. Dan zeg ik terecht dat mag dan wel een probleem voor jou zijn, maar niet voor anderen. Het is gewoon een subjectief issue.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan nog snap je de fucking basics van argumentatie toch wel? Je haalt van alles door elkaar en doet vervolgens alsof je een punt hebt![]()
I cant even
niet alleen op dit forum, overal.....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:36 schreef solidslayer het volgende:
[..]
het zit er vol mee op dit forum.. bijdehand toetsenbordcowboys
Dit was ooit een leuke en interessante topicreeks. Totdat types zoals jij opdoken met constant bijdehandte opmerkingen. Dus je hebt een punt, misschien moet ik hier maar gewoon niet meer komen. Veel plezier verder.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:35 schreef alilami het volgende:
[..]
En jij stalkt mij de hele dag, geen leven?
Ripple CEOquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Weetje wie nog succesvoller is?je raad hem al.
Ik ben hier altijd al geweest, voordat jij geboren was.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:38 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dit was ooit een leuke en interessante topicreeks. Totdat types zoals jij opdoken met constant bijdehandte opmerkingen. Dus je hebt een punt, misschien moet ik hier maar gewoon niet meer komen. Veel plezier verder.
Sodemieter toch op met je onzin, stakker.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:38 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al geweest, voordat jij geboren was.
Omzetten in USDT als je denkt dat BTC en alts gaan dalen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Patroon het volgende:
Ik heb net wat alts verkocht en daardoor nu 13% van mijn stack is BTC. Eigenlijk voelt dat niet zo goed want die kan zo weer richting de 14000 gaan. Maar op dit moment is er ook niet echt een leuke alt die op dik verlies staat en waar ik nu in wil stappen. Wachten op een nieuwe dip dat BTC weer hoog staat en de alts laag om dan weer te switchen?
Vechain ziet er erg sterk uit op dit moment. Die is rijp om de top 20 te bestormenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Patroon het volgende:
Ik heb net wat alts verkocht en daardoor nu 13% van mijn stack is BTC. Eigenlijk voelt dat niet zo goed want die kan zo weer richting de 14000 gaan. Maar op dit moment is er ook niet echt een leuke alt die op dik verlies staat en waar ik nu in wil stappen. Wachten op een nieuwe dip dat BTC weer hoog staat en de alts laag om dan weer te switchen?
Ga huilen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Sodemieter toch op met je onzin, stakker.
Fun staat de laatste dagen vrij horiziontaal te gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Patroon het volgende:
Klopt, maar ik zit al met 34% in VENquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Vechain ziet er erg sterk uit op dit moment. Die is rijp om de top 20 te bestormen
Zit ik ook al met 12% inquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Fun staat de laatste dagen vrij horiziontaal te gaan.
Heb je al REQ?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zit al met 34% in VEN
REQ, ICX of FUN zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zit al met 34% in VEN
Komt ook omdat de huidige exchanges ronduit kut zijn. Binance komt eraan, dat brengt hopelijk wat meer vertrouwen in de markt. Maar ja, die hebben weer een ledenstop...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:19 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ze hebben het een beetje lastig met xrb bij kucoin ja..
Ondertussen heeft XRB een all time low geraakt
Gister ingekocht en alleen nog maar zien zakken..
Je mist REQquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Patroon het volgende:
ADA 9 %
UTK 8
QSP 8
ETH 8
FUN 12
WTC 6
VEN 34
BNB 2
BTC 13
Snap wel waarom hij gedeeltelijk uit ripple stapt, na dit artikel gelezen te hebben.quote:
VEN 31quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Patroon het volgende:
ADA 9 %
UTK 8
QSP 8
ETH 8
FUN 12
WTC 6
VEN 34
BNB 2
BTC 13
De kerstvakantie is bijna afgelopen. Zal dan wel rustiger worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:38 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dit was ooit een leuke en interessante topicreeks. Totdat types zoals jij opdoken met constant bijdehandte opmerkingen. Dus je hebt een punt, misschien moet ik hier maar gewoon niet meer komen. Veel plezier verder.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Snap wel waarom hij gedeeltelijk uit ripple stapt, na dit artikel gelezen te hebben.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)jardair-maakt-172376
top 5quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Vechain ziet er erg sterk uit op dit moment. Die is rijp om de top 20 te bestormen
Heb voornamelijk het gevoel dat coins die een enorme supply hebben de laatste tijd erg goed doenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef RobinaHoed het volgende:
weet iemand waar de populariteit van PACcoin aan te wijten is?
Oke goed verhaal. Daarom 250 gekochtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Undervalued. Goed project alleen marketing is niet hun sterkste punt
Deze crypto youtuber heeft een video gemaakt over dat hij 100M PACC ging kopen een week geleden, omdat dit de laagste coin was op dat moment. (157K views)quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef RobinaHoed het volgende:
zijn wtc en ven geen concurrenten?quote:
Vrij treurig.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Deze crypto youtuber heeft een video gemaakt over dat hij 100M PACC ging kopen een week geleden, omdat dit de laagste coin was op dat moment. (157K views)
Na zijn video is het constant omhoog geschoten.
Dit wordt een enorme pump en dump als ze alles verkopen.
Die is nu millionair zeker..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Deze crypto youtuber heeft een video gemaakt over dat hij 100M PACC ging kopen een week geleden, omdat dit de laagste coin was op dat moment. (157K views)
Na zijn video is het constant omhoog geschoten.
Dit wordt een enorme pump en dump als ze alles verkopen.
Josti'squote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:45 schreef RobinaHoed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |