Die gast snapt er sowieso weinig van.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waarom dan, mee met de hypetrain ?
Middelbare school niet afgemaakt?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef solidslayer het volgende:
Paccoin, de eerste coin met een on-uitspreekbaar supply getal.
Jawel, een xrp holder met een twitter account.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie Marc vd Chijs is.
wat is een supply getalquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef solidslayer het volgende:
Paccoin, de eerste coin met een on-uitspreekbaar supply getal.
Meen je dit?quote:
Omdat ze over een goed product beschikken + goedkope coins = mega-gainsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waarom dan, mee met de hypetrain ?
Jij hebt je XRP's verkocht, daar ga je nog spijt van krijgen.quote:
goed product ???quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:32 schreef alilami het volgende:
[..]
Omdat ze over een goed product beschikken + goedkope coins = mega-gains
Ken hem niet, maar bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uhm. Een van Nederlands succesvolste ondernemers, mede-oprichter van Tudou.
https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_van_der_Chijs
https://en.wikipedia.org/wiki/Tudou
En jij stalkt mij de hele dag, geen leven?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wat loop je hier de hele dag bijdehand te doen joh. Niks beters te doen.
het zit er vol mee op dit forum.. bijdehand toetsenbordcowboysquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wat loop je hier de hele dag bijdehand te doen joh. Niks beters te doen.
Ik vroeg hem wat het probleem is. Hij linkt 2 reddit posts waarin er staat dat het een probleem is omdat het pre-mined is. Dan zeg ik terecht dat mag dan wel een probleem voor jou zijn, maar niet voor anderen. Het is gewoon een subjectief issue.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan nog snap je de fucking basics van argumentatie toch wel? Je haalt van alles door elkaar en doet vervolgens alsof je een punt hebt![]()
I cant even
niet alleen op dit forum, overal.....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:36 schreef solidslayer het volgende:
[..]
het zit er vol mee op dit forum.. bijdehand toetsenbordcowboys
Dit was ooit een leuke en interessante topicreeks. Totdat types zoals jij opdoken met constant bijdehandte opmerkingen. Dus je hebt een punt, misschien moet ik hier maar gewoon niet meer komen. Veel plezier verder.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:35 schreef alilami het volgende:
[..]
En jij stalkt mij de hele dag, geen leven?
Ripple CEOquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Weetje wie nog succesvoller is?je raad hem al.
Ik ben hier altijd al geweest, voordat jij geboren was.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:38 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dit was ooit een leuke en interessante topicreeks. Totdat types zoals jij opdoken met constant bijdehandte opmerkingen. Dus je hebt een punt, misschien moet ik hier maar gewoon niet meer komen. Veel plezier verder.
Sodemieter toch op met je onzin, stakker.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:38 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al geweest, voordat jij geboren was.
Omzetten in USDT als je denkt dat BTC en alts gaan dalen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Patroon het volgende:
Ik heb net wat alts verkocht en daardoor nu 13% van mijn stack is BTC. Eigenlijk voelt dat niet zo goed want die kan zo weer richting de 14000 gaan. Maar op dit moment is er ook niet echt een leuke alt die op dik verlies staat en waar ik nu in wil stappen. Wachten op een nieuwe dip dat BTC weer hoog staat en de alts laag om dan weer te switchen?
Vechain ziet er erg sterk uit op dit moment. Die is rijp om de top 20 te bestormenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Patroon het volgende:
Ik heb net wat alts verkocht en daardoor nu 13% van mijn stack is BTC. Eigenlijk voelt dat niet zo goed want die kan zo weer richting de 14000 gaan. Maar op dit moment is er ook niet echt een leuke alt die op dik verlies staat en waar ik nu in wil stappen. Wachten op een nieuwe dip dat BTC weer hoog staat en de alts laag om dan weer te switchen?
Ga huilen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Sodemieter toch op met je onzin, stakker.
Fun staat de laatste dagen vrij horiziontaal te gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Patroon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |