Ligt aan hoe hoog lisk gaat komen, maar ik help je mee hopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:48 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Lisk gaat ook lekker. Volgend jaar kan je stoppen met werken.
Dat ziet er best veel spannend uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:52 schreef vigen98 het volgende:
Aangezien shitcoins met een grote supply het redelijk goed doen zocht ik naar een shitcoin die niet x30 is gestegen in prijs sinds 1 week geleden en die redelijk hoog staat. Heb dit gevonden
https://coinmarketcap.com/currencies/cindicator/
Lijkt me een makkelijke munt die gepumpt kan worden.
Netjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:53 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Door alle aankomende ICO's door te spitten. Wat mij opviel aan dit project is dat het vanuit Disney kwam en dat er helemaal geen hype omheen was (dat komt nu pas eigenlijk echt los). Maar ik had dit zeker niet verwacht.
Waar ik verder naar kijk bij een ICO:
- Ziet de website er goed uit qua vormgeving, UX, techniek etc?
- Heef het team genoeg ervaring?
- Lossen ze echt een probleem op d.m.v. blockchain?
- Hebben ze al een werkend product/demo?
- Klopt de tokensale? (Dus geen hoge bonussen van 50% of waarbij het team meteen 50% van de tokens krijgt na de ICO.
Is het antwoord op een van deze vragen nee, dan investeer ik niet.
Inderdaad. Redelijk veel volume voor zo'n munt. Misschien dat ik er 1000 euro in ga gooien maar meer durf ik niet aan met zulke shit coins.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat ziet er best veel spannend uit.
1000quote:Op zondag 7 januari 2018 00:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Inderdaad. Redelijk veel volume voor zo'n munt. Misschien dat ik er 1000 euro in ga gooien maar meer durf ik niet aan met zulke shit coins.
quote:Op zondag 7 januari 2018 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Het niveau in deze reeks daalt verder en verder
Investeren in een kutcoin omdat ie misschien wel een keer gepumpt kan worden, Jezus
Niet je LSK of VEN verkopen voor dit soort dingen! Zonde al je dan net die mist ... dit zijn je long term coins.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:03 schreef Skv het volgende:
[..]
1000
Ik zit net aan 100 te denken. Maar dan moet ik er VEN of LISK voor verkopen en dat zie ik ook niet echt zitten. Om zooi voor terug te kopen.
Dat constateer ik ook.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet je LSK of VEN verkopen voor dit soort dingen! Zonde al je dan net die mist ... dit zijn je long term coins.
Helaas wel realiteit op dit moment, Alle kut coints van een paar cent of nog geen cent gaan moon, omdat ze denken dat dat de beste manier is om te investeren.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Investeren in een kutcoin omdat ie misschien wel een keer gepumpt kan worden, Jezus
Maar blijf je dit ook gewoon houden of ga je het allemaal verkopen zodra er een specifieke coin er op de market komt?quote:
Verschrikkelijk ja! Weet me geen raad met die ¤ 250 winst binnen een week met die ene kutcoin.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Goede tips!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:53 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Door alle aankomende ICO's door te spitten. Wat mij opviel aan dit project is dat het vanuit Disney kwam en dat er helemaal geen hype omheen was (dat komt nu pas eigenlijk echt los). Maar ik had dit zeker niet verwacht.
Waar ik verder naar kijk bij een ICO:
- Ziet de website er goed uit qua vormgeving, UX, techniek etc?
- Heef het team genoeg ervaring?
- Lossen ze echt een probleem op d.m.v. blockchain?
- Hebben ze al een werkend product/demo?
- Klopt de tokensale? (Dus geen hoge bonussen van 50% of waarbij het team meteen 50% van de tokens krijgt na de ICO.
Is het antwoord op een van deze vragen nee, dan investeer ik niet.
Ik wel met die 3000¤ winst op Ethereum.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:07 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja! Weet me geen raad met die ¤ 250 winst binnen een week met die ene kutcoin.
Ik heb een aantal coins waarvan ik het product heb bekeken en denk dat er op de lange termijn potentie in zit.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar blijf je dit ook gewoon houden of ga je het allemaal verkopen zodra er een specifieke coin er op de market komt?
In hoeveel tijd?quote:Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wel met die 3000¤ winst op Ethereum.
Dat is niet gering. Hoe lang duurde het voordat je zover was en met hoeveel aan investering?quote:Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wel met die 3000¤ winst op Ethereum.
wat lager ???quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:15 schreef Skv het volgende:
Voor de geīnteresseerden: VEN en ICX staan op het moment wat lager.
Precies op de dip bijgekocht.quote:
VEN LSK FUN REQ kom ik ook niet aan hier. Verder deel BTC waar ik af en toe mee daytrade. Wel interesse in ARK en XRB, maar ARK moet ik mij even in verdiepen en XRB nog niet op Binance.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een aantal coins waarvan ik het product heb bekeken en denk dat er op de lange termijn potentie in zit.
Dit zijn VEN, TRX, Lisk, Icon, FunFair, REQ, ARK en Modum.
Die hou ik.
Daarna heb ik nog een klein beetje RIpple en een klein beetje BTC om wat mee te daytraden.
Tron staat weer op 105 sat ineens
Gast, dan vertel ik maar niet dat ik als gok 1 BTC in die shitcoin gegooid heb.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:03 schreef Skv het volgende:
[..]
1000
Ik zit net aan 100 te denken. Maar dan moet ik er VEN of LISK voor verkopen en dat zie ik ook niet echt zitten. Om zooi voor terug te kopen.
Modum staat ook op mijn wensen lijstjequote:Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een aantal coins waarvan ik het product heb bekeken en denk dat er op de lange termijn potentie in zit.
Dit zijn VEN, TRX, Lisk, Icon, FunFair, REQ, ARK en Modum.
Die hou ik.
Daarna heb ik nog een klein beetje RIpple en een klein beetje BTC om wat mee te daytraden.
Tron staat weer op 105 sat ineens
3.96 alquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Paar weken geleden stond de koers nog op 50 cent. Nu op 3,47. Gaat nog veel hoger. Ze zijn de enige die zich richten op hardware security.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |