Wallet moet nog 4 jaar aan blockchain history inhalenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zat nog even te graven in m'n oude wallets.
DigitalCoin (een coin die ik in 2013 nog via Cryptsy heb gekocht) blijkt rond de $0,11 te staan nu en daar heb ik er volgens mij nog 30.000 van ofzo
Even kijken of de wallet het nog doet
Kan ook zijn dat ik ze al eerder verkocht heb maar de wallet staat nog in de map "wacht op moon".
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zat nog even te graven in m'n oude wallets.
DigitalCoin (een coin die ik in 2013 nog via Cryptsy heb gekocht) blijkt rond de $0,11 te staan nu en daar heb ik er volgens mij nog 30.000 van ofzo
Even kijken of de wallet het nog doet
Kan ook zijn dat ik ze al eerder verkocht heb maar de wallet staat nog in de map "wacht op moon".
Het is pas winst als je het uitcasht etc.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:07 schreef roislecxe het volgende:
Thuiskomen van een etentje en 5k rijker zijn![]()
Ty Solar
Ik cash gvd elke week uitquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het is pas winst als je het uitcasht etc.
Als Verge meerdere malen een herkansing krijgt, dan verwacht ik dat TRON ook nog wel een goed uitstapmoment zal bieden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:02 schreef ejfaar het volgende:
Eerlijk is eerlijk, aantal hier gisteravond goede keus gemaakt om trx te verkopen, nu aardig in de sale
Haha, in that case, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik cash gvd elke week uit
Maar m'n blockfolio wil maar niet onder de 10k
Van alles, van Shitcoin tot Ferretcoin.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij nog in je wallet hebt? Ben wel benieuwd
Tyquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha, in that case, gefeliciteerd!
Heb je nog Orly's?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Van alles, van Shitcoin tot Ferretcoin.
Het meeste is allang "dood".
ik blijf er denk ik ook nog wel ff inquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef alilami het volgende:
[..]
Als Verge meerdere malen een herkansing krijgt, dan verwacht ik dat TRON ook nog wel een goed uitstapmoment zal bieden.
Bij mij stagneert het ook al twee dagen, maar dat is omdat ik er niet met verlies uit wil stappen. Enige mogelijkheid voor meer actie is om nog meer fiat in de cryptomarkt te pompen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef MGeraads het volgende:
Ik ben nu een maand bezig en ik loop een beetje vast. Begonnen met een inleg van 100 euro inmiddels vertienvoudigd waar ik wel heel tevreden mee ben. Toch lijk ik de laatste week ineens geen progressie meer te boeken en ik weet niet of het wellicht aan mijn portfolio ligt.
Mijn portfolio bestaat nu uit:
TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86
Totale waarde schommelt momenteel rond de 1250 a 1300 usd.
Ben ik te greedy en verwacht ik teveel?
Nogmaals, ben heel tevreden wat ik tot nu toe bereikt heb (ook dankzij jullie adviezen) maae ik vind het gek dat het ineens zo stagneert.
quote:Status: 25037 bevestigingen
Datum: 26-7-2013 07:39
Aan: DKowsEr9i65SRtkAeEN4Jj8ooSXamUsBWQ
Debet: -24805.00 DGC
Transactiekosten: -0.002 DGC
Netto bedrag: -24805.002 DGC
Transactie-ID:: fe0b826f2b6505386d247c5cd3b90577f927f26fb24338dd263d78bc15fac3a5-000
quote:Status: 26483 bevestigingen
Datum: 25-7-2013 23:58
Aan: DKowsEr9i65SRtkAeEN4Jj8ooSXamUsBWQ
Debet: -24950.00 DGC
Transactiekosten: -0.001 DGC
Netto bedrag: -24950.001 DGC
Transactie-ID:: a332e29de6793f611ae590ccef11d86f88abc17088019bb8f9c519d446f1a5e5-000
Precies.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef alilami het volgende:
[..]
Als Verge meerdere malen een herkansing krijgt, dan verwacht ik dat TRON ook nog wel een goed uitstapmoment zal bieden.
Je gaat x10 in een maand. snap werkelijk je post niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef MGeraads het volgende:
Ik ben nu een maand bezig en ik loop een beetje vast. Begonnen met een inleg van 100 euro inmiddels vertienvoudigd waar ik wel heel tevreden mee ben. Toch lijk ik de laatste week ineens geen progressie meer te boeken en ik weet niet of het wellicht aan mijn portfolio ligt.
TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86
Nogmaals, ben heel tevreden wat ik tot nu toe bereikt heb (ook dankzij jullie adviezen) maae ik vind het gek dat het ineens zo stagneert.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
Oh, Digitalcoin wallet ververst nu omdat nieuwe transacties zichtbaar worden.
Blijkbaar in 2013 al 49.000 stuks verkocht
Staan er wss nog 64 in de wallet.
Naja, toch nog $6,40
Toch weer een biertje
Lees je niet ofzo? Er is al twee dagen niets verdubbeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je gaat x10 in een maand. snap werkelijk je post niet.
wordt lachen straks als alles een keer halveert in een paar uur.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Lees je niet ofzo? Er is al twee dagen niets verdubbeld.
Klamme handjes. En stormloop hier. Hoe het mogelijk is..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
wordt lachen straks als alles een keer halveert in een paar uur.
Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, maar soms schiet het weer ineens vooruit. Vergeet ook niet dat coins af en toe wat moeten stabiliseren en een nieuwe bodem moeten vinden; de boel kan niet alsmaar door blijven stijgen met 20 procent per dag.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef MGeraads het volgende:
TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86
Duur biertje. Proost!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
Oh, Digitalcoin wallet ververst nu omdat nieuwe transacties zichtbaar worden.
Blijkbaar in 2013 al 49.000 stuks verkocht
Staan er wss nog 64 in de wallet.
Naja, toch nog $6,40
Toch weer een biertje
Is ook niet erg toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, maar soms schiet het weer ineens vooruit. Vergeet ook niet dat coins af en toe wat moeten stabiliseren en een nieuwe bodem moeten vinden; de boel kan niet alsmaar door blijven stijgen met 20 procent per dag.
Dan gaat ie omhoogquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat m'n speelgeld weer volledig kan verkloten is het feit dat Ardor nog steeds na ruim een week offline is op Trex. Wil niet weten wat er gebeurt als ze die weer vrijlatenEn kan er niks tegen doen. Meh.
Dat is zeker niet erg. Ik vind het zelf ook veel relaxter als de boel af en toe even corrigeert, dat voelt wat veiliger en haalt de angst uit de markt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Is ook niet erg toch?
Ik heb bewust een mandje met 10 coins. Er gaat zo nu en dan wat hard omhoog en de rest zakt dan weg. Liever gestage groei zonder stress dan heen en weer racen om je geld zsm te moven naar het volgende bubbeltje.
Hoewel ik wel naar een betere verdeling moet. Twee munten maken samen 60% van het portfolio uit.
Leuk dat je het zegt. Bemerkte net dat ik het niet zo erg vind dat TRX nu een stuk lager staat dan gisteren. Ik zit er relatief sterk in. En schat in dat de koers na nieuwe announcements eerder zal stijgen omdat het FUD-geld er inmiddels wel weer uit is. En de coin staat alsnog hoger dan voor de goldrush.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is zeker niet erg. Ik vind het zelf ook veel relaxter als de boel af en toe even corrigeert, dat voelt wat veiliger en haalt de angst uit de markt.
Dat ligt maar net aan welke coins je hebtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, ...
Met de total supply is de market cap dan $ 126.464.295.251, nog boven Ripplequote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:23 schreef alilami het volgende:
[..]
SolarCoin (SLR)?
Circulating Supply
38,463,472 SLR
Total Supply
98,034,337,404 SLR
Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Total supply duurt nog 36 jaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:23 schreef alilami het volgende:
[..]
SolarCoin (SLR)?
Circulating Supply
38,463,472 SLR
Total Supply
98,034,337,404 SLR
Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Volgens mij kunnen we best een FOK-coin starten vanaf wat zolderkamers.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Met de total supply is de market cap dan $ 126.464.295.251, nog boven Ripple
Waarom? Hij stijgt elke dag keurig een beetje. Dat heb ik veel liever dan een harde stijging met veel 'snel geld', dat er na een dag uitstapt, FUD-campagnes start en de boel weer hard laat crashen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
vind het echt stom dat ven nog steeds niet moon is gegaan
Wat een ironiequote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:23 schreef alilami het volgende:
[..]
SolarCoin (SLR)?
Circulating Supply
38,463,472 SLR
Total Supply
98,034,337,404 SLR
Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Verwacht je minimaal 1000% redement in een week dan, of is 117% niet genoeg?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
vind het echt stom dat ven nog steeds niet moon is gegaan
Ironie is juist dat XRP duurder is dan Solar terwijl circulating supply 100x zoveel is.quote:
Ja. Je mist FUN.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:28 schreef einschtein het volgende:
Zo ziet mijn portfolio er op het moment uit:
TRX 49%
XRP 13%
VEN 12,5%
REQ 12%
XLM 7,5%
ARN 6%
Meningen?
Ik zou TRX en XRP wegdoen en er XRB bij stoppen, plus iets stabiels als ETH/NEO en eventueel BTC. Maar ja, dat ben ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:28 schreef einschtein het volgende:
Zo ziet mijn portfolio er op het moment uit:
TRX 49%
XRP 13%
VEN 12,5%
REQ 12%
XLM 7,5%
ARN 6%
Meningen? Vandaag is de TRX erg omlaag aan het gaan, ik ben benieuwd wat de toekomst doet.
Ja het vertoont wel gezonde groei maar is gewoon irritant dat de ene coin naar de ander zonder reden omhoog knalt terwijl VEN steeds met sterk nieuws komt en het dan maar moet doen met paar procentjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:27 schreef Skv het volgende:
W
[..]
Waarom? Hij stijgt elke dag keurig een beetje. Dat heb ik veel liever dan een harde stijging met veel 'snel geld', dat er na een dag uitstapt, FUD-campagnes start en de boel weer hard laat crashen.
Ik heb op VEN al 93% rendement in een weekje.
Op de lange termijn alleen naar goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja het vertoont wel gezonde groei maar is gewoon irritant dat de ene coin naar de ander zonder reden omhoog knalt terwijl VEN steeds met sterk nieuws komt en het dan maar moet doen met paar procentjes.
Zorgen dat je die ene en die andere coin ook hebtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja het vertoont wel gezonde groei maar is gewoon irritant dat de ene coin naar de ander zonder reden omhoog knalt terwijl VEN steeds met sterk nieuws komt en het dan maar moet doen met paar procentjes.
XRB staat op mijn ‘die wil ik’-lijstje. Ik wil even wachten tot die op Binance staat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik zou TRX en XRP wegdoen en er XRB bij stoppen, plus iets stabiels als ETH/NEO en eventueel BTC. Maar ja, dat ben ik.
Dat durf ik dus niet want ik zit echt dik in VENquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Zorgen dat je die ene en die andere coin ook hebt
Uiteindelijk gaat alles omhoogquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat durf ik dus niet want ik zit echt dik in VEN. Geen zin om geburned te worden.
Ja begrijpelijk, de huidige exchanges zijn stuk voor stuk kut.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
XRB staat op mijn ‘die wil ik’-lijstje. Ik wil even wachten tot die op Binance staat.
Ven gaat hard omhoog hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
XRB voor de verandering. Gratis instant transacties zonder energieverspilling.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:34 schreef iPancakeMix het volgende:
Shill me even een coin die op Kucoin staat, heb nog 100 euro om te investeren
Zal wel door de whales komen en hun sell walls.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Koop rivetz!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:
LSK - 28%
BTC - 22%
VEN - 20%
REQ - 16%
FUN - 14%
Nieuwe verdeling voor mij =) Mening / opmerkingen altijd welkom.
Deel van BTC gaat soms wel in een day trade naar een hype coin, maar na (hopelijk) winst weer terug naar BTC. Waarschijnlijk ga ik het ook gebruiken voor XRB als het op Binance komt.
Op mijn 'die wilde ik' lijstjequote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
XRB staat op mijn ‘die wil ik’-lijstje. Ik wil even wachten tot die op Binance staat.
Zie XRB nog wel een keer 100% gaan als die op Binance komt, dus ga daar wel meteen voor als die er is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Op mijn 'die wilde ik' lijstje
Heeft al zoveel groei gehad....
Nog nooit gehoord van deze coin. Hoe kom je bij dit soort projecten?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:25 schreef BadVlad het volgende:
BLOCKv de top 100 binnen op Coinmarketcap!![]()
![]()
![]()
Gekocht op $0,019 nu $0,244.
Zeker.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gaan we de $100 nog zien dit jaar?
Kan. Dat zie ik dan wel wanneer XRB bij Binance is aangekomen. Zal niet erg lang meer duren.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Op mijn 'die wilde ik' lijstje
Heeft al zoveel groei gehad....
Dan zijn we vanavond op de valreep lekker allemaal BOB.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:36 schreef Greys het volgende:
McAfee prijst nu Bob's Repair aan. $BOB
https://twitter.com/officialmcafee/status/949770650717171713
quote:
Beredenering voor ARK?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb net een deeltje REQ gewisseld voor ARK.
Prima content platform wat serieuze stappen maakt. Ik heb t zelf ook altijd al op het oog.quote:
Ken het nog niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Prima content platform wat serieuze stappen maakt. Ik heb t zelf ook altijd al op het oog.
Paar weken geleden stond de koers nog op 50 cent. Nu op 3,47. Gaat nog veel hoger. Ze zijn de enige die zich richten op hardware security.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij en je Rivetz
Niet op Binance anyway.
Lisk gaat ook lekker. Volgend jaar kan je stoppen met werken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Prima content platform wat serieuze stappen maakt. Ik heb t zelf ook altijd al op het oog.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Komt wellicht hebberig over, maar voor 'maar' 100% ga ik niet in een coinquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zie XRB nog wel een keer 100% gaan als die op Binance komt, dus ga daar wel meteen voor als die er is.
Nou, verkopen je stock dan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:49 schreef alilami het volgende:
oooh shit, Ripple gaat 1 miljard coins releasen soooooon???
Wooh!! 1 Bil XRP just got moved out of escrow.
https://www.reddit.com/r/(...)moved_out_of_escrow/
[ afbeelding ]
Volgens mij gaan ze het eerst aan een bank verkopen.
Door alle aankomende ICO's door te spitten. Wat mij opviel aan dit project is dat het vanuit Disney kwam en dat er helemaal geen hype omheen was (dat komt nu pas eigenlijk echt los). Maar ik had dit zeker niet verwacht.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:37 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van deze coin. Hoe kom je bij dit soort projecten?
Ik zit zelf ook in ARK. Ze hebben een van de meest slicke wallets die ik ooit heb gezien en wat erg nice is is het DPOS systeem. Je brengt een vote uit voor een delegate en krijgt daarmee forging earnings in je wallet gestort.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb net een deeltje REQ gewisseld voor ARK.
Het hodlen van Dragons geeft korting op ICO's op het platform. Alleen weak hands verkopen nu.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:47 schreef vigen98 het volgende:
Dragonchain bijna 1 miljard waard met maar 13 miljoen volumeYeah right, nty.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:52 schreef vigen98 het volgende:
Aangezien shitcoins met een grote supply het redelijk goed doen zocht ik naar een shitcoin die niet x30 is gestegen in prijs sinds 1 week geleden en die redelijk hoog staat. Heb dit gevonden
https://coinmarketcap.com/currencies/cindicator/
Lijkt me een makkelijke munt die gepumpt kan worden.
Druk erop en dan op ''markets''quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:57 schreef Skv het volgende:
[..]!
Goede strategie. Waar is die rommel te koop?
Binance ookquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:57 schreef Skv het volgende:
[..]!
Edit: zo te zien op Hitbtc, maar die trek ik niet.
Binance gewoonquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:57 schreef Skv het volgende:
[..]!
Edit: zo te zien op Hitbtc, maar die trek ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |