Klamme handjes. En stormloop hier. Hoe het mogelijk is..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
wordt lachen straks als alles een keer halveert in een paar uur.
Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, maar soms schiet het weer ineens vooruit. Vergeet ook niet dat coins af en toe wat moeten stabiliseren en een nieuwe bodem moeten vinden; de boel kan niet alsmaar door blijven stijgen met 20 procent per dag.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef MGeraads het volgende:
Ik ben nu een maand bezig en ik loop een beetje vast. Begonnen met een inleg van 100 euro inmiddels vertienvoudigd waar ik wel heel tevreden mee ben. Toch lijk ik de laatste week ineens geen progressie meer te boeken en ik weet niet of het wellicht aan mijn portfolio ligt.
Mijn portfolio bestaat nu uit:
TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86
Totale waarde schommelt momenteel rond de 1250 a 1300 usd.
Ben ik te greedy en verwacht ik teveel?
Nogmaals, ben heel tevreden wat ik tot nu toe bereikt heb (ook dankzij jullie adviezen) maae ik vind het gek dat het ineens zo stagneert.
Duur biertje. Proost!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
Oh, Digitalcoin wallet ververst nu omdat nieuwe transacties zichtbaar worden.
Blijkbaar in 2013 al 49.000 stuks verkocht
Staan er wss nog 64 in de wallet.
Naja, toch nog $6,40
Toch weer een biertje
Is ook niet erg toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, maar soms schiet het weer ineens vooruit. Vergeet ook niet dat coins af en toe wat moeten stabiliseren en een nieuwe bodem moeten vinden; de boel kan niet alsmaar door blijven stijgen met 20 procent per dag.
Dan gaat ie omhoogquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat m'n speelgeld weer volledig kan verkloten is het feit dat Ardor nog steeds na ruim een week offline is op Trex. Wil niet weten wat er gebeurt als ze die weer vrijlatenEn kan er niks tegen doen. Meh.
Dat is zeker niet erg. Ik vind het zelf ook veel relaxter als de boel af en toe even corrigeert, dat voelt wat veiliger en haalt de angst uit de markt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Is ook niet erg toch?
Ik heb bewust een mandje met 10 coins. Er gaat zo nu en dan wat hard omhoog en de rest zakt dan weg. Liever gestage groei zonder stress dan heen en weer racen om je geld zsm te moven naar het volgende bubbeltje.
Hoewel ik wel naar een betere verdeling moet. Twee munten maken samen 60% van het portfolio uit.
Leuk dat je het zegt. Bemerkte net dat ik het niet zo erg vind dat TRX nu een stuk lager staat dan gisteren. Ik zit er relatief sterk in. En schat in dat de koers na nieuwe announcements eerder zal stijgen omdat het FUD-geld er inmiddels wel weer uit is. En de coin staat alsnog hoger dan voor de goldrush.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is zeker niet erg. Ik vind het zelf ook veel relaxter als de boel af en toe even corrigeert, dat voelt wat veiliger en haalt de angst uit de markt.
Dat ligt maar net aan welke coins je hebtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, ...
Met de total supply is de market cap dan $ 126.464.295.251, nog boven Ripplequote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:23 schreef alilami het volgende:
[..]
SolarCoin (SLR)?
Circulating Supply
38,463,472 SLR
Total Supply
98,034,337,404 SLR
Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Total supply duurt nog 36 jaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:23 schreef alilami het volgende:
[..]
SolarCoin (SLR)?
Circulating Supply
38,463,472 SLR
Total Supply
98,034,337,404 SLR
Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Volgens mij kunnen we best een FOK-coin starten vanaf wat zolderkamers.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Met de total supply is de market cap dan $ 126.464.295.251, nog boven Ripple
Waarom? Hij stijgt elke dag keurig een beetje. Dat heb ik veel liever dan een harde stijging met veel 'snel geld', dat er na een dag uitstapt, FUD-campagnes start en de boel weer hard laat crashen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
vind het echt stom dat ven nog steeds niet moon is gegaan
Wat een ironiequote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:23 schreef alilami het volgende:
[..]
SolarCoin (SLR)?
Circulating Supply
38,463,472 SLR
Total Supply
98,034,337,404 SLR
Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Verwacht je minimaal 1000% redement in een week dan, of is 117% niet genoeg?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
vind het echt stom dat ven nog steeds niet moon is gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |