abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176335016

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Forcefield City Bewoner
pi_176335033
TVPcoin
pi_176335037
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zat nog even te graven in m'n oude wallets.

DigitalCoin (een coin die ik in 2013 nog via Cryptsy heb gekocht) blijkt rond de $0,11 te staan nu en daar heb ik er volgens mij nog 30.000 van ofzo :D

Even kijken of de wallet het nog doet :D
Kan ook zijn dat ik ze al eerder verkocht heb maar de wallet staat nog in de map "wacht op moon".
Wallet moet nog 4 jaar aan blockchain history inhalen :D

Exciting :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:07:06 #4
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176335044
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zat nog even te graven in m'n oude wallets.

DigitalCoin (een coin die ik in 2013 nog via Cryptsy heb gekocht) blijkt rond de $0,11 te staan nu en daar heb ik er volgens mij nog 30.000 van ofzo :D

Even kijken of de wallet het nog doet :D
Kan ook zijn dat ik ze al eerder verkocht heb maar de wallet staat nog in de map "wacht op moon".
:D

Mag ik vragen wat jij nog in je wallet hebt? Ben wel benieuwd :D
pi_176335054
Thuiskomen van een etentje en 5k rijker zijn 8)7
Ty Solar *O*
Forcefield City Bewoner
pi_176335070
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:07 schreef roislecxe het volgende:
Thuiskomen van een etentje en 5k rijker zijn 8)7
Ty Solar *O*
Het is pas winst als je het uitcasht etc. :P
pi_176335085
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:07 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Het is pas winst als je het uitcasht etc. :P
Ik cash gvd elke week uit :')
Maar m'n blockfolio wil maar niet onder de 10k _O-
Forcefield City Bewoner
pi_176335095
Ik ben nu een maand bezig en ik loop een beetje vast. Begonnen met een inleg van 100 euro inmiddels vertienvoudigd waar ik wel heel tevreden mee ben. Toch lijk ik de laatste week ineens geen progressie meer te boeken en ik weet niet of het wellicht aan mijn portfolio ligt.

Mijn portfolio bestaat nu uit:

TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86

Totale waarde schommelt momenteel rond de 1250 a 1300 usd.

Ben ik te greedy en verwacht ik teveel?
Nogmaals, ben heel tevreden wat ik tot nu toe bereikt heb (ook dankzij jullie adviezen) maae ik vind het gek dat het ineens zo stagneert.
pi_176335096
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:02 schreef ejfaar het volgende:
Eerlijk is eerlijk, aantal hier gisteravond goede keus gemaakt om trx te verkopen, nu aardig in de sale
Als Verge meerdere malen een herkansing krijgt, dan verwacht ik dat TRON ook nog wel een goed uitstapmoment zal bieden.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176335104
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik cash gvd elke week uit :')
Maar m'n blockfolio wil maar niet onder de 10k _O-
Haha, in that case, gefeliciteerd!
pi_176335116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

:D

Mag ik vragen wat jij nog in je wallet hebt? Ben wel benieuwd :D
Van alles, van Shitcoin tot Ferretcoin.
Het meeste is allang "dood".
pi_176335120
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Haha, in that case, gefeliciteerd!
Ty :P
Forcefield City Bewoner
pi_176335135
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Van alles, van Shitcoin tot Ferretcoin.
Het meeste is allang "dood".
Heb je nog Orly's? :P
Forcefield City Bewoner
pi_176335154
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef alilami het volgende:

[..]

Als Verge meerdere malen een herkansing krijgt, dan verwacht ik dat TRON ook nog wel een goed uitstapmoment zal bieden.
ik blijf er denk ik ook nog wel ff in
pi_176335202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef MGeraads het volgende:
Ik ben nu een maand bezig en ik loop een beetje vast. Begonnen met een inleg van 100 euro inmiddels vertienvoudigd waar ik wel heel tevreden mee ben. Toch lijk ik de laatste week ineens geen progressie meer te boeken en ik weet niet of het wellicht aan mijn portfolio ligt.

TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86

Nogmaals, ben heel tevreden wat ik tot nu toe bereikt heb (ook dankzij jullie adviezen) maae ik vind het gek dat het ineens zo stagneert.
Bij mij stagneert het ook al twee dagen, maar dat is omdat ik er niet met verlies uit wil stappen. Enige mogelijkheid voor meer actie is om nog meer fiat in de cryptomarkt te pompen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176335203
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:09 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Heb je nog Orly's? :P
Ook nog een berg haha.
Of een bag...
pi_176335287
Oh, Digitalcoin wallet ververst nu omdat nieuwe transacties zichtbaar worden.

Blijkbaar in 2013 al 49.000 stuks verkocht :')
Staan er wss nog 64 in de wallet.

Naja, toch nog $6,40
Toch weer een biertje B:)B

quote:
Status: 25037 bevestigingen
Datum: 26-7-2013 07:39
Aan: DKowsEr9i65SRtkAeEN4Jj8ooSXamUsBWQ
Debet: -24805.00 DGC
Transactiekosten: -0.002 DGC
Netto bedrag: -24805.002 DGC
Transactie-ID:: fe0b826f2b6505386d247c5cd3b90577f927f26fb24338dd263d78bc15fac3a5-000
quote:
Status: 26483 bevestigingen
Datum: 25-7-2013 23:58
Aan: DKowsEr9i65SRtkAeEN4Jj8ooSXamUsBWQ
Debet: -24950.00 DGC
Transactiekosten: -0.001 DGC
Netto bedrag: -24950.001 DGC
Transactie-ID:: a332e29de6793f611ae590ccef11d86f88abc17088019bb8f9c519d446f1a5e5-000
pi_176335306
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:08 schreef alilami het volgende:

[..]

Precies.
Je kan beter wachten op de upstream en dan verkopen dan nu in de dip de boel ik de uitverkoop doen.

Ik verkocht gisteren 15% van mijn TRX voorraad, de rest hou ik voorlopig vast.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:13:51 #19
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176335319
quote:

TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86

Je gaat x10 in een maand. snap werkelijk je post niet.
pi_176335323
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef MaGNeT het volgende:

Naja, toch nog $6,40
*O*
pi_176335350
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je gaat x10 in een maand. snap werkelijk je post niet.
Lees je niet ofzo? Er is al twee dagen niets verdubbeld. :'(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:15:44 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176335421
Lapohunten :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176335426
Voor de geïnteresseerden: VEN en ICX staan op het moment wat lager.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 23:16:04 #24
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176335432
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:14 schreef Skv het volgende:

[..]

Lees je niet ofzo? Er is al twee dagen niets verdubbeld. :'(
wordt lachen straks als alles een keer halveert in een paar uur.
pi_176335441
Wetrust en Solar vandaag _O_
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_176335447
zit nu in ven en req, hoor er veel positiefs over. wellicht nog bqx,
pi_176335449
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

wordt lachen straks als alles een keer halveert in een paar uur.
Klamme handjes. En stormloop hier. Hoe het mogelijk is..
pi_176335452
quote:

TRX 1000
FUN 800
REQ 200
XRP 145
VEN 86

Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, maar soms schiet het weer ineens vooruit. Vergeet ook niet dat coins af en toe wat moeten stabiliseren en een nieuwe bodem moeten vinden; de boel kan niet alsmaar door blijven stijgen met 20 procent per dag.
pi_176335481
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:13 schreef MaGNeT het volgende:

Naja, toch nog $6,40

Duur biertje. Proost!
pi_176335524
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, maar soms schiet het weer ineens vooruit. Vergeet ook niet dat coins af en toe wat moeten stabiliseren en een nieuwe bodem moeten vinden; de boel kan niet alsmaar door blijven stijgen met 20 procent per dag.
Is ook niet erg toch?
Ik heb bewust een mandje met 10 coins. Er gaat zo nu en dan wat hard omhoog en de rest zakt dan weg. Liever gestage groei zonder stress dan heen en weer racen om je geld zsm te moven naar het volgende bubbeltje.

Hoewel ik wel naar een betere verdeling moet. Twee munten maken samen 60% van het portfolio uit.
pi_176335564
Dragonchain boven de $4.00. _O- _O-

6600% gestegen sinds ICO.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 23:19:23 #32
18653 crew  D.
pi_176335569
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:48 schreef Greys het volgende:
Het enige dat m'n speelgeld weer volledig kan verkloten is het feit dat Ardor nog steeds na ruim een week offline is op Trex. Wil niet weten wat er gebeurt als ze die weer vrijlaten ;( En kan er niks tegen doen. Meh.
Dan gaat ie omhoog :Y
Tenminste, dat denk ik :P

Nog een 'paar dagen' las ik gisteren :Y

https://medium.com/@lyaffe/ardor-launch-update-1-be8a0508bdaf
pi_176335591
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Lapohunten :')
Heb je al solar gekocht?
Forcefield City Bewoner
pi_176335603
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
WeTrust komt met wat nieuws binnenkort :)
pi_176335605
Blockfolio ATH *O* ondanks dat ik flink heb laten uitbetalen, twee weken geleden.
pi_176335606
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Is ook niet erg toch?
Ik heb bewust een mandje met 10 coins. Er gaat zo nu en dan wat hard omhoog en de rest zakt dan weg. Liever gestage groei zonder stress dan heen en weer racen om je geld zsm te moven naar het volgende bubbeltje.

Hoewel ik wel naar een betere verdeling moet. Twee munten maken samen 60% van het portfolio uit.
Dat is zeker niet erg. Ik vind het zelf ook veel relaxter als de boel af en toe even corrigeert, dat voelt wat veiliger en haalt de angst uit de markt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:22:52 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176335678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:20 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Heb je al solar gekocht?
Nee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176335683
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:20 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat is zeker niet erg. Ik vind het zelf ook veel relaxter als de boel af en toe even corrigeert, dat voelt wat veiliger en haalt de angst uit de markt.
Leuk dat je het zegt. Bemerkte net dat ik het niet zo erg vind dat TRX nu een stuk lager staat dan gisteren. Ik zit er relatief sterk in. En schat in dat de koers na nieuwe announcements eerder zal stijgen omdat het FUD-geld er inmiddels wel weer uit is. En de coin staat alsnog hoger dan voor de goldrush.
pi_176335720
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
SolarCoin (SLR)?

Circulating Supply
38,463,472 SLR

Total Supply
98,034,337,404 SLR

Snel uitstappen
11.gif
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 23:24:40 #40
18653 crew  D.
pi_176335747
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:16 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Het gaat hier ook de laatste dagen niet zo hard, ...
Dat ligt maar net aan welke coins je hebt :D

Mijn beste dag vandaag :Y
pi_176335763
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee.
Ik zag het aan de koers ja.
Forcefield City Bewoner
pi_176335772
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:23 schreef alilami het volgende:

[..]

SolarCoin (SLR)?

Circulating Supply
38,463,472 SLR

Total Supply
98,034,337,404 SLR

Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Met de total supply is de market cap dan $ 126.464.295.251, nog boven Ripple :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 23:25:42 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176335781
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:25 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik zag het aan de koers ja.
Modum gaat ook goed.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176335782
quote:

[..]

SolarCoin (SLR)?

Circulating Supply
38,463,472 SLR

Total Supply
98,034,337,404 SLR

Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Total supply duurt nog 36 jaar.
Forcefield City Bewoner
pi_176335789
vind het echt stom dat ven nog steeds niet moon is gegaan :(
pi_176335813
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:25 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Met de total supply is de market cap dan $ 126.464.295.251, nog boven Ripple :D
Volgens mij kunnen we best een FOK-coin starten vanaf wat zolderkamers.
Geven we rond de 1.000.000.000.000 coins uit. Voor E0,00001 per stuk. Kan heel NL een paar miljoen coins kopen en elkaar op kosten jagen. :') Voor je het weet hebben we een potentiële waarde á la IBM.
pi_176335832
W
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom? Hij stijgt elke dag keurig een beetje. Dat heb ik veel liever dan een harde stijging met veel 'snel geld', dat er na een dag uitstapt, FUD-campagnes start en de boel weer hard laat crashen.

Ik heb op VEN al 93% rendement in een weekje.
pi_176335838
quote:

[..]

SolarCoin (SLR)?

Circulating Supply
38,463,472 SLR

Total Supply
98,034,337,404 SLR

Snel uitstappen
[ afbeelding ]
Wat een ironie
pi_176335858
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Verwacht je minimaal 1000% redement in een week dan, of is 117% niet genoeg?
pi_176335867
Zo ziet mijn portfolio er op het moment uit:
TRX 49%
XRP 13%
VEN 12,5%
REQ 12%
XLM 7,5%
ARN 6%

Meningen? Vandaag is de TRX erg omlaag aan het gaan, ik ben benieuwd wat de toekomst doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')