Ironie is juist dat XRP duurder is dan Solar terwijl circulating supply 100x zoveel is.quote:
Ja. Je mist FUN.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:28 schreef einschtein het volgende:
Zo ziet mijn portfolio er op het moment uit:
TRX 49%
XRP 13%
VEN 12,5%
REQ 12%
XLM 7,5%
ARN 6%
Meningen?
Ik zou TRX en XRP wegdoen en er XRB bij stoppen, plus iets stabiels als ETH/NEO en eventueel BTC. Maar ja, dat ben ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:28 schreef einschtein het volgende:
Zo ziet mijn portfolio er op het moment uit:
TRX 49%
XRP 13%
VEN 12,5%
REQ 12%
XLM 7,5%
ARN 6%
Meningen? Vandaag is de TRX erg omlaag aan het gaan, ik ben benieuwd wat de toekomst doet.
Ja het vertoont wel gezonde groei maar is gewoon irritant dat de ene coin naar de ander zonder reden omhoog knalt terwijl VEN steeds met sterk nieuws komt en het dan maar moet doen met paar procentjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:27 schreef Skv het volgende:
W
[..]
Waarom? Hij stijgt elke dag keurig een beetje. Dat heb ik veel liever dan een harde stijging met veel 'snel geld', dat er na een dag uitstapt, FUD-campagnes start en de boel weer hard laat crashen.
Ik heb op VEN al 93% rendement in een weekje.
Op de lange termijn alleen naar goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja het vertoont wel gezonde groei maar is gewoon irritant dat de ene coin naar de ander zonder reden omhoog knalt terwijl VEN steeds met sterk nieuws komt en het dan maar moet doen met paar procentjes.
Zorgen dat je die ene en die andere coin ook hebtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja het vertoont wel gezonde groei maar is gewoon irritant dat de ene coin naar de ander zonder reden omhoog knalt terwijl VEN steeds met sterk nieuws komt en het dan maar moet doen met paar procentjes.
XRB staat op mijn ‘die wil ik’-lijstje. Ik wil even wachten tot die op Binance staat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik zou TRX en XRP wegdoen en er XRB bij stoppen, plus iets stabiels als ETH/NEO en eventueel BTC. Maar ja, dat ben ik.
Dat durf ik dus niet want ik zit echt dik in VENquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Zorgen dat je die ene en die andere coin ook hebt
Uiteindelijk gaat alles omhoogquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat durf ik dus niet want ik zit echt dik in VEN. Geen zin om geburned te worden.
Ja begrijpelijk, de huidige exchanges zijn stuk voor stuk kut.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
XRB staat op mijn ‘die wil ik’-lijstje. Ik wil even wachten tot die op Binance staat.
Ven gaat hard omhoog hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
XRB voor de verandering. Gratis instant transacties zonder energieverspilling.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:34 schreef iPancakeMix het volgende:
Shill me even een coin die op Kucoin staat, heb nog 100 euro om te investeren
Zal wel door de whales komen en hun sell walls.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Koop rivetz!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:
LSK - 28%
BTC - 22%
VEN - 20%
REQ - 16%
FUN - 14%
Nieuwe verdeling voor mij =) Mening / opmerkingen altijd welkom.
Deel van BTC gaat soms wel in een day trade naar een hype coin, maar na (hopelijk) winst weer terug naar BTC. Waarschijnlijk ga ik het ook gebruiken voor XRB als het op Binance komt.
Op mijn 'die wilde ik' lijstjequote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
XRB staat op mijn ‘die wil ik’-lijstje. Ik wil even wachten tot die op Binance staat.
Zie XRB nog wel een keer 100% gaan als die op Binance komt, dus ga daar wel meteen voor als die er is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Op mijn 'die wilde ik' lijstje
Heeft al zoveel groei gehad....
Nog nooit gehoord van deze coin. Hoe kom je bij dit soort projecten?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:25 schreef BadVlad het volgende:
BLOCKv de top 100 binnen op Coinmarketcap!![]()
![]()
![]()
Gekocht op $0,019 nu $0,244.
Zeker.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gaan we de $100 nog zien dit jaar?
Kan. Dat zie ik dan wel wanneer XRB bij Binance is aangekomen. Zal niet erg lang meer duren.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Op mijn 'die wilde ik' lijstje
Heeft al zoveel groei gehad....
Dan zijn we vanavond op de valreep lekker allemaal BOB.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:36 schreef Greys het volgende:
McAfee prijst nu Bob's Repair aan. $BOB
https://twitter.com/officialmcafee/status/949770650717171713
quote:
Beredenering voor ARK?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb net een deeltje REQ gewisseld voor ARK.
Prima content platform wat serieuze stappen maakt. Ik heb t zelf ook altijd al op het oog.quote:
Ken het nog niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Prima content platform wat serieuze stappen maakt. Ik heb t zelf ook altijd al op het oog.
Paar weken geleden stond de koers nog op 50 cent. Nu op 3,47. Gaat nog veel hoger. Ze zijn de enige die zich richten op hardware security.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij en je Rivetz
Niet op Binance anyway.
Lisk gaat ook lekker. Volgend jaar kan je stoppen met werken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Prima content platform wat serieuze stappen maakt. Ik heb t zelf ook altijd al op het oog.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Komt wellicht hebberig over, maar voor 'maar' 100% ga ik niet in een coinquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zie XRB nog wel een keer 100% gaan als die op Binance komt, dus ga daar wel meteen voor als die er is.
Nou, verkopen je stock dan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:49 schreef alilami het volgende:
oooh shit, Ripple gaat 1 miljard coins releasen soooooon???
Wooh!! 1 Bil XRP just got moved out of escrow.
https://www.reddit.com/r/(...)moved_out_of_escrow/
[ afbeelding ]
Volgens mij gaan ze het eerst aan een bank verkopen.
Door alle aankomende ICO's door te spitten. Wat mij opviel aan dit project is dat het vanuit Disney kwam en dat er helemaal geen hype omheen was (dat komt nu pas eigenlijk echt los). Maar ik had dit zeker niet verwacht.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:37 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van deze coin. Hoe kom je bij dit soort projecten?
Ik zit zelf ook in ARK. Ze hebben een van de meest slicke wallets die ik ooit heb gezien en wat erg nice is is het DPOS systeem. Je brengt een vote uit voor een delegate en krijgt daarmee forging earnings in je wallet gestort.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb net een deeltje REQ gewisseld voor ARK.
Het hodlen van Dragons geeft korting op ICO's op het platform. Alleen weak hands verkopen nu.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:47 schreef vigen98 het volgende:
Dragonchain bijna 1 miljard waard met maar 13 miljoen volumeYeah right, nty.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:52 schreef vigen98 het volgende:
Aangezien shitcoins met een grote supply het redelijk goed doen zocht ik naar een shitcoin die niet x30 is gestegen in prijs sinds 1 week geleden en die redelijk hoog staat. Heb dit gevonden
https://coinmarketcap.com/currencies/cindicator/
Lijkt me een makkelijke munt die gepumpt kan worden.
Druk erop en dan op ''markets''quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:57 schreef Skv het volgende:
[..]!
Goede strategie. Waar is die rommel te koop?
Binance ookquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:57 schreef Skv het volgende:
[..]!
Edit: zo te zien op Hitbtc, maar die trek ik niet.
Binance gewoonquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:57 schreef Skv het volgende:
[..]!
Edit: zo te zien op Hitbtc, maar die trek ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |