Verhoudingsgewijs bedoelde ik.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:31 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Jij hebt het er over dat 3 maanden ethereum holden hetzelfde rendement als je kut coin heeft en vervolgens ga je mij vragen welk rendement ik bedoel?
Nog HTML coins in het stof liggen Magnet? Mijn paar miljoen waarvan een groot deel gemined 2013/2014 zijn deze week dik 20K waard geworden. Heb ze in december geswapped van HTLM5 naar de nieuwe HTML blockchainquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Van alles, van Shitcoin tot Ferretcoin.
Het meeste is allang "dood".
het word in ieder geval een bloedbad over de hele linie ( panic selling ).....daarna zullen de echte coins wel weer overeind krabbbelen.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:39 schreef BakkenKappen het volgende:
De vraag is, als er een bloedbad komt, welke projecten blijven dan overeind en tonen aan echte value te hebben? Het concept blockchain biedt wat mij betreft teveel om louter als speculatie element te dienen voor cryptovaluta.
Jij denkt oprecht dat een hedge fund dusdanig veel geld erin gaat steken dat dat de hele markt gaat veranderen? Die beginnen met 1/2% van het belegd vermogen joh. Tenzij je een crypto fonds bedoeld maar die gaan sowieso ook in alt coins.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:41 schreef Predator38 het volgende:
[..]
het word in ieder geval een bloedbad over de hele linie ( panic selling ).....daarna zullen de echte coins wel weer overeind krabbbelen.
en de vraag is wat er gebeurd als de hedge funds instappen.....gaan die alleen in bitcoin of ook in altcoins ? en welke
Hier loop ik ook vaak tegenaan, kies gewoon een paar coins/projecten die jij interessant vind en koop in als ie flink in het rood staat.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:40 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe bepalen jullie voor jezelf hoeveel een coin waard is voor jezelf? Of anders gezegd, hoe bepaal je de prijs waarop je bij een coin zou willen instappen?
Ik zit nu al enkele dagen te twijfelen om in te stappen op Vechain en Substratum. En ookal denk ik dat ze op lange termijn nog stujk hoger zullen komen, voelt het toch niet lekker om in te stappen op het moment dat een coin net flink is gestegen
15-11-2017 19:54 ben ik met kutcoins gestart.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
hoe lang doe je dat al dan, dat regelmatig wisselen van kut coins?
heeft het je naast die 250 euro wat opgeleverd?quote:Op zondag 7 januari 2018 00:43 schreef hodlwave het volgende:
[..]
15-11-2017 19:54 ben ik met kutcoins gestart.
En welke zijn dat? Bitcoin, omdat het er als eerste was? Of is het Lisk, omdat ze er zo'n leuk verhaal bij vertellen met degelijke onderbouwing?quote:Op zondag 7 januari 2018 00:41 schreef Predator38 het volgende:
daarna zullen de echte coins wel weer overeind krabbbelen.
Jawel, NXT het minst, voor de rest winst.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
heeft het je naast die 250 euro wat opgeleverd?
Denk dat het ook wel even goed is voor de markt. Even weer tot rust laten komen.Alleen krijg je nu al meteen mensen die gaan huilen dat ze maar 100% hebben gehaald in een week en nu niet nog meer winst maken.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:48 schreef Greys het volgende:
Steeds meer exchanges sluiten voor nieuwe registraties. Bummer. Ik heb accounts, maar binnenlaten dat nieuwe geld, hup hup
quote:Op zondag 7 januari 2018 00:50 schreef Kyran het volgende:
mensen die gaan huilen dat ze maar 100% hebben gehaald in een week
Dit gaat wel erg ver. Er is genoeg bullshit getweet over coins die al wat langer rondgaan zonder ze te gronde te richten.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:50 schreef hodlwave het volgende:
Een coin kan nog zo clean, interessant en leuk zijn, maar neemt niet weg dat het om wat voor reden dan ook ineens om kan slaan naar iets negatiefs. Hoeft maar een simpele tweet te zijn die niet eens waarheid hoeft te bevatten om een coin te gronde te richten.
quote:It's time my brothel-born nuggets of stink, listen up. It's THE Coca Cola Kid with some extra warm shit that you faggots like.
I was right about the additional coin and economic model. Did you enjoy Xi Jingpin's new year speech? This dark-chocolate pajeet sure did.
We might be seeing some PBoC chocolate prince soon for all the faggots that did not choke on eating noodles or BELOWING dicks. I'm telling yo, PBoC is getting closer.
idd, zodra die poorten weer open gaan krijgen we nog een boost in de markt.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:48 schreef Greys het volgende:
Steeds meer exchanges sluiten voor nieuwe registraties. Bummer. Ik heb accounts, maar binnenlaten dat nieuwe geld, hup hup
Na dit gelezen te hebben deed het mij per direct besluiten nog wat euro's in te zetten in enkele shitcoins.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:51 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit gaat wel erg ver. Er is genoeg bullshit getweet over coins die al wat langer rondgaan zonder ze te gronde te richten.
Primaquote:Op zondag 7 januari 2018 00:53 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Na dit gelezen te hebben deed het mij per direct besluiten nog wat euro's in te zetten in enkele shitcoins.
Vertaling?quote:
Vooral opvallend hoe het vooral shit is met 0.01 (of lager) dollar prijs die veeel gekocht wordt.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:54 schreef EggsTC het volgende:
Het laat wel zien in wat voor markt we zitten, een erg ongezonde op het moment. Dat alle shitcoins zelfs 10x gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |