Maandje of 3.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:14 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Dat is niet gering. Hoe lang duurde het voordat je zover was en met hoeveel aan investering?
iedereen gaat FOMO als ze weer een kutcoin zien moonen en hun coins met potentie niet....quote:Op zondag 7 januari 2018 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Het niveau in deze reeks daalt verder en verder
Investeren in een kutcoin omdat ie misschien wel een keer gepumpt kan worden, Jezus
quote:Op zondag 7 januari 2018 00:20 schreef Predator38 het volgende:
mark my words 2018 word een heel gek jaar wat betreft crypto maar ooit word het een groot bloedbad
Iedereen gaat dan FOSI? Fear Of Staying Inquote:Op zondag 7 januari 2018 00:20 schreef Predator38 het volgende:
[..]
iedereen gaat FOMO als ze weer een kutcoin zien moonen en hun coins met potentie niet....
aantrekkelijk om dan in kutcoins te gaan investeren.
mark my words 2018 word een heel gek jaar wat betreft crypto maar ooit word het een groot bloedbad.......net zoals de internet bubbel of misschien binnen korte termijn al met al die gare moon coins, en dat trekt dan de hele markt naar beneden
Hou het maar eens na 3 maanden winstgevend met die kutcoin danquote:Op zondag 7 januari 2018 00:23 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Hetzelfde rendement als mijn kutcoin.
Vervolgens gaan ze die kutcoin aanbidden, doen ze alsof ze goud in handen hebben en denken ze dat er nog makkelijk een x10 bij kan komen. Vervolgens dendert alles in elkaar en zijn ze bagholders.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:20 schreef Predator38 het volgende:
[..]
iedereen gaat FOMO als ze weer een kutcoin zien moonen en hun coins met potentie niet....
mark my words 2018 word een heel gek jaar wat betreft crypto maar ooit word het een groot bloedbad.......net zoals de internet bubbel of misschien binnen korte termijn al met al die gare moon coins, en dat trekt dan de hele markt naar beneden
Zo werk ik niet. De kutcoins pak ik de winst van op korte termijn en de coins met een behoorlijke whitepaper hodlen.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:24 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hou het maar eens na 3 maanden winstgevend met die kutcoin dan
Dus het rendement is dan niet hetzelfde.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:26 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Zo werk ik niet. De kutcoins pak ik de winst van op korte termijn en de coins met een behoorlijke whitepaper hodlen.
mooi bijkoop momentjequote:Op zondag 7 januari 2018 00:24 schreef alilami het volgende:
weer een kutcoin zien moonen en hun coins met potentie niet....
Iedereen gaat dan FOSI? Fear Of Staying In
Deze man weet.quote:
70 hedge funds staan in de rij om in te stappen.......quote:Op zondag 7 januari 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre de echte massa nu erin zit... ik denk dat het nog wel meevalt, de semi technische boys zitten er nu in en kopen ook wat coins voor hun neefje bijv... zo zie ik het om me heen gebeuren iig, de echte massa adoptie moet nog komen.
Van wat bedoel je?quote:Op zondag 7 januari 2018 00:27 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dus het rendement is dan niet hetzelfde.
Dat denk ik ook. Het is nog maar een jonge markt en een heel klein percentage wat nu ingestapt is.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre de echte massa nu erin zit... ik denk dat het nog wel meevalt, de semi technische boys zitten er nu in en kopen ook wat coins voor hun neefje bijv... zo zie ik het om me heen gebeuren iig, de echte massa adoptie moet nog komen.
En ik slaap beter, hoef niet constant alles in de gaten te houden, hoef niet te vrezen dat ik plots alles kwijt ben en hoef geen uitstapmoment te bepalen.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:23 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Hetzelfde rendement als mijn kutcoin.
Jij hebt het er over dat 3 maanden ethereum holden hetzelfde rendement als je kut coin heeft en vervolgens ga je mij vragen welk rendement ik bedoel?quote:
nogmaals:quote:Op zondag 7 januari 2018 00:29 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het is nog maar een jonge markt en een heel klein percentage wat nu ingestapt is.
Dragonquote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:56 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Het hodlen van Dragons geeft korting op ICO's op het platform. Alleen weak hands verkopen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |