Dit is een eeuwig repeatende cycle, tenzij je op ATH verkoopt en dan de markt voor altijd instort... dus ja... het is nooit het goede moment.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Van sommige coins heb ik dat ook, maar niet teveel terugkijken. Dat was toen.
Hoe bedoel je dat laatste precies?quote:Op zondag 7 januari 2018 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achteraf heb ik spijt dat ik vorig jaar hier en daar wat uit heb gecasht. Maar die fase had ik misschien nodig om te zien dat ik dat niet hoef te doen om mijn winsten 'veilig te stellen'.
Ik had toen nog heel erg van: IK MOET OOK WAT UIT DE CRYPTOWERELD HALEN!!. Terwijl ik nu denk: ik haal wat uit een coin om mijn BTC stack te vergroten, niet mijn euro stack.quote:
Als in, zolang mijn BTC stack groeit komt het goed, want BTC blijft groeien? Wel een relaxed instelling.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had toen nog heel erg van: IK MOET OOK WAT UIT DE CRYPTOWERELD HALEN!!. Terwijl ik nu denk: ik haal wat uit een coin om mijn BTC stack te vergroten, niet mijn euro stack.
Dat ja.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als in, zolang mijn BTC stack groeit komt het goed, want BTC blijft groeien? Wel een relaxed instelling.
Ben benieuwd, is wel een rustigere manier om er naar te kijken denk ik, moet ik ook eens proberenquote:Op zondag 7 januari 2018 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ja.
In mijn optiek zijn 99% van de alts de speeltuin en BTC pikt er straks de beste features uit om te adopteren.
Ik denk dat je er niet veel uit kunt halen als je geen vertrouwen hebt in de producten waar je in zit.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben benieuwd, is wel een rustigere manier om er naar te kijken denk ik, moet ik ook eens proberen
Sowieso zit er geen eigen geld in van mij, dus dat scheelt al. Als ik het kwijtraak is het jammer en helaas, maar natuurlijk wil ik er wel veel uithalen en zit voor de long term hier
Mja, fouten maken en leren is alles wat we kunnen doen. Veel fouten gemaakt en veel geleerd in de sports betting wereld.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet veel uit kunt halen als je geen vertrouwen hebt in de producten waar je in zit.
Ik verkocht mijn eerste BTC op iets van 380 terwijl ik ze voor 450 (echt fantastisch) had gekocht. Dat is bij mij ook pas later gekomen hoor, dit gevoel.
Ben benieuwd hoe het hier straks gaat als BTC weer voor een run gaat.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, fouten maken en leren is alles wat we kunnen doen. Veel fouten gemaakt en veel geleerd in de sports betting wereld.
Heb nu wel een mooi lijstje waar ik vertrouwen in heb en ook van allemaal een uitstapbedrag in mijn hoofd. Daarnaast een deel wat ik in BTC hou en af en toe gebruik voor in&out coins. Niet afwijken van mijn plan en het komt goed
Edit: Is het weekend altijd rustiger trouwens in cryptoland?
BTC run zorgt voor alt crash meestal toch? Wat is handig om te doen in zo'n geval? Lekker blijven zitten in je alts?quote:Op zondag 7 januari 2018 02:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het hier straks gaat als BTC weer voor een run gaat.
Wat je precies moet doen weet niemand natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
BTC run zorgt voor alt crash meestal toch? Wat is handig om te doen in zo'n geval? Lekker blijven zitten in je alts?
Als je alt op winst staat zou je kunnen vekopen en alles in BTC gooien, want je kan later waarschijnlijk weer lager instappen. Of mis ik iets?
Altijd lastig, maar volgens mij komt dat ook wel weer goed.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat je precies moet doen weet niemand natuurlijk.
Persoonlijk ben ik de vorige keer blijven zitten, vorige zomer, dat heeft mijn waarde in BTC geen goed gedaan.De laatste run naar 20k $ ben ik naar BTC gestapt en dat heeft goed uitgepakt.
Het is ook gewoon een beetje geluk hebben. Maar ik houd dus liever altijd wat BTC aan.
Sommige alts stijgen zo hard dat een verkoop naar BTC niet verstandig is, maar dat zijn er meestal maar een paar en die pik je er meestal snel genoeg uit.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat je precies moet doen weet niemand natuurlijk.
Persoonlijk ben ik de vorige keer blijven zitten, vorige zomer, dat heeft mijn waarde in BTC geen goed gedaan.De laatste run naar 20k $ ben ik naar BTC gestapt en dat heeft goed uitgepakt.
Het is ook gewoon een beetje geluk hebben. Maar ik houd dus liever altijd wat BTC aan.
5 maandsalarissen? Ik gok dat je maandsalaris rond de 2500 netto is. Heb je net meer dan 10k verdient ja?quote:Op zondag 7 januari 2018 03:16 schreef roislecxe het volgende:
Eigenlijk schandalig om gewoon 3/4/5 maandsalarissen in een paar uur te stijgen
quote:Op zondag 7 januari 2018 02:54 schreef kthxbye het volgende:
Het Bittrex support avontuur begint..
In augustus 40 QTUM gekocht daar. Over 5 maanden 22 stuks verkocht, netjes bijgehouden in Blockfolio. Nog 18 over dus maar niet te vinden meer in mijn wallet op Bittrex.
Had zoiets al eerder met BLOCK maar toen bleek het een automatisch uitgevoerde limit sell geweest te zijn die ik vooraf had ingesteld (helaas, lesje geleerd). Misschien is dat nu ook het geval maar, ik kan mijn transacties niet verder terugzien dan december. Bovendien staan alle sells zoals ik ze in Blockfolio heb ook precies in Bittrex.
laat maar, ik ben een domme FUDder. Heb ze withdrawed een tijd terug, om te snel sellen (zoals nu haha!) te voorkomenquote:12/21/2017 QTUM 17.99000000 Completed
Je kan je risico spreiden door minstens de helft in BTC gaan zitten en de rest in goede altcoins. Dan maakt het minder uit wat er gebeurd tijdens een BTC bull market.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
BTC run zorgt voor alt crash meestal toch? Wat is handig om te doen in zo'n geval? Lekker blijven zitten in je alts?
Als je alt op winst staat zou je kunnen vekopen en alles in BTC gooien, want je kan later waarschijnlijk weer lager instappen. Of mis ik iets?
quote:Op zondag 7 januari 2018 03:56 schreef up7 het volgende:
[..]
Je kan je risico spreiden door minstens de helft in BTC gaan zitten en de rest in goede altcoins. Dan maakt het minder uit wat er gebeurd tijdens een BTC bull market.
quote:Op zondag 7 januari 2018 03:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]
[..]
laat maar, ik ben een domme FUDder. Heb ze withdrawed een tijd terug, om te snel sellen (zoals nu haha!) te voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |