Moeten ze niet in dezelfde auto reizenquote:Op zondag 7 januari 2018 01:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom splits je het op tussen de personen.
Je kan ook bedenken, dat de ene persoon de ene helft van de key heeft, en de andere persoon de andere helft.... of gedeeld door 3, name it.
Tja, zolang jij er nog bent maakt dat dan ook niet zoveel uit toch.. jij hebt de hele key.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moeten ze niet in dezelfde auto reizen
Met me meerijden danquote:Op zondag 7 januari 2018 01:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, zolang jij er nog bent maakt dat dan ook niet zoveel uit toch.. jij hebt de hele key.
haha sure, maar ik zet het graag in perspectiefquote:Op zondag 7 januari 2018 01:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hoop dat 2018 me 3 keer zoveel gaat brengen als 2017
Ik heb er nog niet echt wat leuks op gevonden.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, zolang jij er nog bent maakt dat dan ook niet zoveel uit toch.. jij hebt de hele key.
Nou niet x30, maar ik hoop wel te tripplen dit jaar op mn portfolio.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha sure, maar ik zet het graag in perspectief
Nog een jaar met x30 ofzo is een beetje te gek misschien
Ik heb nog een paar coins waar ik het niet bij uitsluit.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
quote:Dear traders, right now ETH and some ETH token transactions could be delayed.
The issue is going to be eliminated within 24 hours. Please accept our apologies for this temporary inconvenience.
Ja ik jump ook van ATH naar ATH...quote:Op zondag 7 januari 2018 02:02 schreef MaGNeT het volgende:
Zo langzamerhand kruipt Blockfolio weer naar het bedrag waar ik stond toen ik 1/3e uitbetaalde, amper 3 weken terug...
Ik had dat tijdens mijn verhuizing. Had een klein beetje uitgecasht voor wat meubels, toen de verhuizing gedaan was had ik in fiat ongeveer hetzelfde.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:02 schreef MaGNeT het volgende:
Zo langzamerhand kruipt Blockfolio weer naar het bedrag waar ik stond toen ik 1/3e uitbetaalde, amper 3 weken terug...
En weinig mensen die begrijpen wat ik doe.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had dat tijdens mijn verhuizing. Had een klein beetje uitgecasht voor wat meubels, toen de verhuizing gedaan was had ik in fiat ongeveer hetzelfde.
quote:Op zondag 7 januari 2018 02:02 schreef MaGNeT het volgende:
Oneindige geldbron aangeboord
Ja, ik moet er nog wel wat naast doen voorlopig.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En weinig mensen die begrijpen wat ik doe.
Feitelijk niets, hodlen.
Wat een feest zou dat zijn, zelfs met "maar" 5x of 10x zal ik al dolblij zijnquote:Op zondag 7 januari 2018 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naja, wat ik doe in crypto bedoel ik.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik moet er nog wel wat naast doen voorlopig.
Achteraf heb ik spijt dat ik vorig jaar hier en daar wat uit heb gecasht. Maar die fase had ik misschien nodig om te zien dat ik dat niet hoef te doen om mijn winsten 'veilig te stellen'.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:04 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Wat een feest zou dat zijn, zelfs met "maar" 5x of 10x zal ik al dolblij zijn
Mooi man, 2,5 miljard in enkele seconden overgemaakt tegen transactiekosten waar banken wel bang van kunnen worden.quote:
XRPareltjequote:Op zondag 7 januari 2018 02:06 schreef ITrade het volgende:
[..]
Mooi man, 2,5 miljard in enkele seconden overgemaakt tegen transactiekosten waar banken wel bang van kunnen worden.
Van sommige coins heb ik dat ook, maar niet teveel terugkijken. Dat was toen.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achteraf heb ik spijt dat ik vorig jaar hier en daar wat uit heb gecasht. Maar die fase had ik misschien nodig om te zien dat ik dat niet hoef te doen om mijn winsten 'veilig te stellen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |