Dogecoinquote:Op zondag 7 januari 2018 00:54 schreef EggsTC het volgende:
Het laat wel zien in wat voor markt we zitten, een erg ongezonde op het moment. Dat alle shitcoins zelfs 10x gaan.
Wanneer wordt hij aangeklaagd door The Coca-Cola Company?quote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 00:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vertaling?
Die gast lult altijd zo irritant cryptisch.
Ja, mensen DOEN MAAR WAT... en dat is zorgelijk. Maargoed, hopelijk komen ze snel tot zinnen en gaan het dan verschuiven naar waardevollere coins alvorens al het geld eruit getrokken wordt door een paar whales op shitcoins.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:55 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Vooral opvallend hoe het vooral shit is met 0.01 (of lager) dollar prijs die veeel gekocht wordt.
man man manquote:Alright you brown-baked coal-faced pajeet madinos. It's The Coca Cola Kid informating you of more news for faggots like you. My calls are legendary, whispers of the meister. Enough BELOWING dicks since we're jumping straight into the brown. Even your inbred WaBi faces might be able to understand the following. This is what we got:
“Read past tweets about economic deadlines. The economic model is likely apotheosis part 2 and that a $20 VeChain will make even the smallest nodes multimillionaires with this plan.”
source: heard it over a soup dumplings and tea.
Top 10 in 2018 at the very least you cancerous chocolate knights of the faggot circle. Fuck your WaBi overlords, we'll get this pajeet going up and running x20. Follow my leads faggots and get some BELOWING by crack covered bitches - drops mic.
Gaat over China BTC mining ban denk ik, maar snap niet wat die wil zeggenquote:
samenwerkingsverband met people's bank of chinaquote:Op zondag 7 januari 2018 00:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gaat over China BTC mining ban denk ik, maar snap niet wat die wil zeggen
VeChain?quote:Op zondag 7 januari 2018 00:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
samenwerkingsverband met people's bank of china
quote:Op zondag 7 januari 2018 00:54 schreef EggsTC het volgende:
Het laat wel zien in wat voor markt we zitten, een erg ongezonde op het moment. Dat alle shitcoins zelfs 10x gaan.
Kon het niet laten en heb er wat winst op. Als er een coin is die niets toevoegt is het die wel, maar zelfs dat is rendabel.quote:
Ben benieuwd. Moeilijk serieus nemen zo'n persoon, maar wel mooi als het waar isquote:
https://www.reddit.com/r/(...)_6_billion_trx_scam/quote:People forget that Crypto is being regulated to a degree in China, and that CHINA DOES NOT FUCK AROUND. You do something very bad, they will excute you. If he fucks over investors, or pulls a scam, he will be in a lot of trouble.
Gratis ja?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:00 schreef revpolen het volgende:
Gratis 250 Ada!
Had gisteren 20 waves naar binance over gezet om 15:00 om wat Tron te halen.. duurde uiteindelijk tot 03:00 vannacht voor het op binance stond... ach prima! Kijk ik net in mijn waves Wallet is het niet afgeschreven! Dus net maar weer 20 waves overgeschreven naar binance en die is wel netjes afgeschreven...dus gelijk maar eens wat Ada gehaald.
Nouja... hoe noem jij het anders? Is niks van me Wallet af gegaan en wel bij mijn binance bij gegeschevenquote:
FraudeCoin genotquote:Op zondag 7 januari 2018 01:09 schreef revpolen het volgende:
[..]
Nouja... hoe noem jij het anders? Is niks van me Wallet af gegaan en wel bij mijn binance bij gegescheven
Probeer Bittrex eens uit. Daar gaat een wereld voor je openquote:Op zondag 7 januari 2018 01:14 schreef Kyran het volgende:
Man, ik merk pas hoe goed Binance is als ik op andere exchanges ga kijken. Wat een dikke stront sites allemaal. Super traag, onverzichtelijk....
Kucoin wou gisteren nog prima. Prima exchange. Vandaag geen idee. Heb me vandaag niet met Crypto bezig gehouden. Momenteel blijft mijn portfolio stabiel.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:14 schreef Kyran het volgende:
Man, ik merk pas hoe goed Binance is als ik op andere exchanges ga kijken. Wat een dikke stront sites allemaal. Super traag, onverzichtelijk....
Ik vind die Binance desktop app echt geniaal. Werkt soepelquote:Op zondag 7 januari 2018 01:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer Bittrex eens uit. Daar gaat een wereld voor je open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |