Wat een hilarische video.quote:
Niet aangeklikt eigenlijkquote:
Is 43quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:44 schreef Molo het volgende: [..] .ik dacht echt veel groter aan die yeti schoen te zien joh
![]()
Het past perfect bij de periode, en dat maakt het vanuit nu echt grappig.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet aangeklikt eigenlijk
Straks even doen
www.jumbo.nlquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Gezocht:
8 lege keuken rollen, en 4 ultra lange rietjes.
Graag voor morgen bezorgen.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:09 schreef Molo het volgende:
Ze hebben hier bruine bonensoep met worst
Zit iemand naast me een verhandeling te houden over met een staaf in fistels met oud en poep poeren![]()
Is dat niet wat overdreven voor een peniskoker?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Gezocht:
Ruilen tegen drie lege wc-rollen, een ruitenkrabber en een emmer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Gezocht:
bestel even on-linequote:Op vrijdag 1 december 2017 13:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Gezocht:
Wanneer ben jij thuis?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ruilen tegen drie lege wc-rollen, een ruitenkrabber en een emmer.
hij probeert zichezelf in te pakkenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat niet wat overdreven voor een peniskoker?
met of zonder behangplaksel ?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ruilen tegen drie lege wc-rollen, een ruitenkrabber en een emmer.
Zorg wel dat je de juiste gebruikt, want het is en blijft gas, dat mag absoluut niet lekken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn huidige koppelstuk past niet op dit fornuis.
hangt ervan af wat je wilt bereikenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zorg wel dat je de juiste gebruikt, want het is en blijft gas, dat mag absoluut niet lekken.
Kluizenaar, ikkequote:Op vrijdag 1 december 2017 13:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wanneer ben jij thuis?
Ik denk dat het goedkoper is om de surprise voor je deur te zetten, dan hem op te sturen....
Ik klop wel paar keer goed hard op die rolluiken dan.
Ik ga er vanuit dat de vibes positief zijn.quote:
Ik spuug er wel een paar keer in, komt goedquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik spuug er wel een paar keer in, komt goed
Voor zijn lengte nietquote:
Oh Mo, bedankt voor deze wijze woorden. Echt, ik had níet geweten wat ik zonder moest!quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zorg wel dat je de juiste gebruikt, want het is en blijft gas, dat mag absoluut niet lekken.
Provisorisch is niet goed genoeg.
maar hij is wel een toffe peerquote:
Weet je zeker dat je geen kiertjes hebt? Het kan best donker zijn achter een fornuis, moet je even met een lucifer bijlichtenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh Mo, bedankt voor deze wijze woorden. Echt, ik had níet geweten wat ik zonder moest!
Ik had net van acht keukenrollen een improvisorische slang gemaakt en dat ging best goed. Wel het luikje open om goed door te luchten
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh Mo, bedankt voor deze wijze woorden. Echt, ik had níet geweten wat ik zonder moest!
Ik had net van acht keukenrollen een improvisorische slang gemaakt en dat ging best goed. Wel het luikje open om goed door te luchten
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen kiertjes hebt? Het kan best donker zijn achter een fornuis, moet je even met een lucifer bijlichten
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen kiertjes hebt? Het kan best donker zijn achter een fornuis, moet je even met een lucifer bijlichten
Oja, goede tipquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
als je een klein rammelend rechthoekig doosje krijgt ....... runnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Succes he!
Ik hoop nu dat miauw mij niet heeft voor Sucky Santa![]()
Het was goed bedoeld, meer niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
een mod die liegt ?quote:
miauw is op sommige puntjes wat gevoelig, you just pushed onequote:Op vrijdag 1 december 2017 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was goed bedoeld, meer niet.
Zelfs dan hou ik mijn mond niet wanneer het veiligheid betreft.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:29 schreef crv het volgende:
[..]
miauw is op sommige puntjes wat gevoelig, you just pushed one
ook mods zijn mensenquote:
Maar daar niet?quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Met extragratizzzz pakketje erbij![]()
Dat deed de mevrouw slim. Het is voor de buren, moest ze nog aanbellen en ze vroeg of ze het anders bij mij mocht afgeven. Sure. Zolang ik er maar niet voor hoef te tekenen vind ik het prima.
Vertrouwen in DHL weer een beetje hersteld.
Leu... O, wacht....quote:
Geniet er van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Met extragratizzzz pakketje erbij![]()
Dat deed de mevrouw slim. Het is voor de buren, moest ze nog aanbellen en ze vroeg of ze het anders bij mij mocht afgeven. Sure. Zolang ik er maar niet voor hoef te tekenen vind ik het prima.
Vertrouwen in DHL weer een beetje hersteld.
Will doquote:
Ja snap ik. Ik snap dat je graag een baken van advies bent maar dit was n-o-g-a-l obvious Moquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was goed bedoeld, meer niet.
Blijft een aparte afkorting 😅quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meteen een mooie doos voor SS gescoord
Jaquote:
Ik heb bijna alle kadoos, alleen surprise en gedicht nog. Ben nog lang niet klaarquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Soms heb je van die momenten dat alles even op zijn plaats valt.
Gedicht af, en gelijk een leuk sucky santa kado om te kopen nu.
Ik ben gewoon al bijna helemaal klaar!!!
Ik moet nog best wel beginnenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Soms heb je van die momenten dat alles even op zijn plaats valt.
Gedicht af, en gelijk een leuk sucky santa kado om te kopen nu.
Ik ben gewoon al bijna helemaal klaar!!!
misschien iets met een fornuis, gasfles en foute koppeling, mo helpt je welquote:
je was me voorquote:
Je voldoet volledig aan de verwachtingenquote:
Zelfs ík ben al begonnenquote:
Never change a winning teamquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je voldoet volledig aan de verwachtingen![]()
Ik zou nu naar de stad willen gaan maar morgen moet ik sowieso want dan is markt.
En dus ook surpriseklusdag.
Ja ik ook een kléin beetje, twee kleine beetjesquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfs ík ben al begonnen![]()
Ok, klein beetje dan
Tetjesquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook een kléin beetje, twee kleine beetjes
Een leuke natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Never change a winning team![]()
Maar ik red het ook altijd![]()
Wat voorn surprise ga je maken?
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook een kléin beetje, twee kleine beetjes
Als AI die wc-rollen, ruitenkrabber en emmer levert gaat hier iets moois ontstaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Never change a winning team![]()
Maar ik red het ook altijd![]()
Wat voorn surprise ga je maken?
Echt zó benieuwdquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als AI die wc-rollen, ruitenkrabber en emmer levert gaat hier iets moois ontstaan
Komend weekend??????quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wanneer gaan we precies uitpakken? En waarom is komend weekend gepland? Vroeg!
Vragen, vragen....
De planning hiervan stellen we net zo lang uit tot jij gaat flippenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vragen, vragen....
O ja, het is nu nog geen weekendquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Komend weekend??????
Volgend weekend toch pas??
Wat stel je voor?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vragen, vragen....
Gofferquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
De planning hiervan stellen we net zo lang uit tot jij gaat flippen
Ik stel niks voor, heb het niet georganiseerd en vind het prima om zo te doen. Maar vroeg me af waarom het twee weekenden voor kerst was.quote:
quote:
Ik voel al wat ergernis/paniekquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik stel niks voor, heb het niet georganiseerd en vind het prima om zo te doen. Maar vroeg me af waarom het twee weekenden voor kerst was.
Als je het hebt over een centraal uitpakmoment: ik kan zaterdag. En zondag tot een uur of vijf. /nolife
Als jij hier was zou je het wetenquote:
schrok je?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Komend weekend??????
Volgend weekend toch pas??
quote:
Dan ben je dus zeker thuis?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan zaterdagmiddag 9/12 tot een uur of 17.00 daarna niet. Zondag kan ik de hele dag.
Ja, lach er maar om, ik heb echt geen idee hoe ik de surprise anders bij de persoon moet krijgen.quote:
Gezamenlijk uitpakken bij jou thuis dan maar?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, ik heb echt geen idee hoe ik de surprise anders bij de persoon moet krijgen.
Opsturen is echt een issue.
Omdat dat zo om de hoek is voor Bos, Konijn en mijquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezamenlijk uitpakken bij jou thuis dan maar?
Die van mij wordt mooi ingepakt in een doos hoor. Hoppa! Opsturen die hap.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, ik heb echt geen idee hoe ik de surprise anders bij de persoon moet krijgen.
Weekendje Westland/Rotterdam/Den Haag van maken dan gewoon johquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Omdat dat zo om de hoek is voor Bos, Konijn en mij
Fantastischquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet de volgende dag pas komen he. Dan word ik boos.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kuch.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb bij iedereen wel een klant in de buurt zitten, ik ga het zo proberen te regelen dat ik daar volgende week een afspraak heb en dump hem dan gewoon echt voor de deur.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
Ik heb ook wel wat issues met mijn surprise maar ik ga niet helemaal met de trein naar Brabant, Limburg of Z-Hmidden in de nacht surprise neer zetten
Weekendje Limburg-Brabant als Beloofde Land is veel leukerquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Weekendje Westland/Rotterdam/Den Haag van maken dan gewoon joh
Jouw hoek is dichterbij dan die van onsquote:
O noesquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Molo het volgende:
Ik hoop dat de betonmolen en betonmixer op tijd binnen zijn anders komt mijn surprise niet op tijd af
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb bij iedereen wel een klant in de buurt zitten, ik ga het zo proberen te regelen dat ik daar volgende week een afspraak heb en dump hem dan gewoon echt voor de deur.
Bestel dan ook niet online jonge.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Molo het volgende:
Ik hoop dat de betonmolen en betonmixer op tijd binnen zijn anders komt mijn surprise niet op tijd af
De laatste keer dat ik daar op vakantie was, kwam ik met een kat thuis.....quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weekendje Limburg-Brabant als Beloofde Land is veel leuker
Ik zit elk weekend al bij Rabbit tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weekendje Limburg-Brabant als Beloofde Land is veel leuker
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Molo het volgende:
Mijn buren zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb bij iedereen wel een klant in de buurt zitten, ik ga het zo proberen te regelen dat ik daar volgende week een afspraak heb en dump hem dan gewoon echt voor de deur.
Jij hebt een autoquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw hoek is dichterbij dan die van ons
Daarom wil ik van iedereen weten wanneer ze thuis zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Bij mij is die gegarandeerd weg dan![]()
Mooi! Zuidelijke uitpakmeet dusquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit elk weekend al bij Rabbit tegenwoordig
Ik breng vanmiddag mijn surprise dan bij jou even, neem jij hem mee naar Rabbit?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit elk weekend al bij Rabbit tegenwoordig
Jij hebt een rijbewijsquote:
Ik woon in een lange, rechte straatquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daarom wil ik van iedereen weten wanneer ze thuis zijn.
Ik kan hard kloppen en hard rennen.
Ik ga je geklop niet horenquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daarom wil ik van iedereen weten wanneer ze thuis zijn.
Ik kan hard kloppen en hard rennen.
Jij zat toch vlak bij een politie buro?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik woon in een lange, rechte straat
Wel voor 17:17 dan. Anders rolluikquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga je geklop niet horen
Doe maar baksteen door mijn raam gooien. Dat merk ik vast wel
Prima, je weet waar ik werkquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik breng vanmiddag mijn surprise dan bij jou even, neem jij hem mee naar Rabbit?
Mooiquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Molo het volgende:
Ik zit mijn voorbereiding in te vullen voor jaargesprek. Collega moest feedback geven op mijn functioneren en heeft kritiek gegeven op iets wat twee jaar terug gebeurd is en nu totaal niet meer van toepassing
En dat ik meer mijn kennis moet overdragen naar mijn jonge collega van mijn vakgebied. Ja, hallo, dat is diegene die jij tegen mijn advies in hebt aangenomen en die niet functioneert... Ga dit niet op mij gooien, dank u, daggg
Zo sneu man
Jouw werk.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Molo het volgende:
Ik zit mijn voorbereiding in te vullen voor jaargesprek. Collega moest feedback geven op mijn functioneren en heeft kritiek gegeven op iets wat twee jaar terug gebeurd is en nu totaal niet meer van toepassing
En dat ik meer mijn kennis moet overdragen naar mijn jonge collega van mijn vakgebied. Ja, hallo, dat is diegene die jij tegen mijn advies in hebt aangenomen en die niet functioneert... Ga dit niet op mij gooien, dank u, daggg
Zo sneu man
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij zat toch vlak bij een politie buro?
Ik ren het politieburo in, met een hoodie en verdacht pakketje.
360 graden feedback?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Molo het volgende:
Zo sneu man
Je weet het nog zo goed hequote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel voor 17:17 dan. Anders rolluik
Waarom geeft collega feedback op jouw functioneren? Mag jij dat ook op een willekeurige andere collega doen dan?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Molo het volgende:
Zo sneu man
Echt onvoorstelbaar, dat gekloot.quote:
Zeedijk 16 was het toch?quote:
Yesquote:
Ik moest dat vragenquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom geeft collega feedback op jouw functioneren? Mag jij dat ook op een willekeurige andere collega doen dan?
Hebben ze hier ook bedachtquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes
En vrijwel alleen maar vrouwen hier dus je krijgt alle bitchy dingen zestig keer te horen
Haat en nijd jeweetz
Top wel, en jij mocht de collega ook zelf kiezen of dat niet?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moest dat vragen
Ik ga er niets mee doen behalve opschrijven op dit formulier, maar dat moet dus
Omdat regeltjes
Ze denken dat je daar beter door gaat functioneren
Is nu weer nieuw probleem per 1-1quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt onvoorstelbaar, dat gekloot.
Godver.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nu weer nieuw probleem per 1-1
Deel van mijn werk stopt en wordt door een andere partij gedaan
Ze zijn alleen vergeten om te regelen dat die mensen ook behandelruimtes en spullen enzo nodig hebben
Mailtje gestuurd naar leidinggevende en doeiiiii
Gedaanquote:
Gewoon twee keerquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook bedacht![]()
Ik hoop erdoor te glippen met mijn twee halve jaren op verschillende werkplekken.
Logisch nadenken blijft ingewikkeld.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nu weer nieuw probleem per 1-1
Deel van mijn werk stopt en wordt door een andere partij gedaan
Ze zijn alleen vergeten om te regelen dat die mensen ook behandelruimtes en spullen enzo nodig hebben
Mailtje gestuurd naar leidinggevende en doeiiiii
Nee mocht nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Top wel, en jij mocht de collega ook zelf kiezen of dat niet?
Noesquote:
Love itquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Logisch nadenken blijft ingewikkeld.
Niet? O, dat mochten wij wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee mocht niet
Dit is het ergste zeikwijf wat er is, maar goed, hoofdarts dit dat
en komt rammelend aanquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die van mij wordt mooi ingepakt in een doos hoor. Hoppa! Opsturen die hap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Als er gehuil klinkt is hij wat lang onderweg geweestquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:22 schreef crv het volgende:
Lekker stelik klikte voor tettnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
HONGERRRRRRRRquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als er gehuil klinkt is hij wat lang onderweg geweest
jouw probleemquote:
ach, als dat het enige probleem wasquote:
Jammer dat je geen voetenfetisj hebt danquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jammer dat je geen voetenfetisj hebt dan
ik ben al 2 uur echt helemaal niks aan het doen..quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
I haz a bored. Zou het erg opvallen als ik gewoon vertrek?
Het is maar goed dat ik pas na drieën mijn pakje op kan halen. En dat ik filmpjes kan kijken. Nobody currrrs.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al 2 uur echt helemaal niks aan het doen..
ik heb mijn collega dan ook gemeld dat ik helemaal niks te doen heb.
wij kunnen er beide mee leven
ik ben bijna hardop aan het fantaseren over boerenkoolstamppotquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik pas na drieën mijn pakje op kan halen. En dat ik filmpjes kan kijken. Nobody currrrs.
Ew.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bijna hardop aan het fantaseren over boerenkoolstamppot
Stamppotfetisj?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bijna hardop aan het fantaseren over boerenkoolstamppot
boerenkool is gewoon een hip superfood hoorquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ew.
Ik ben een matige Hollander, ik haat boerenkool.
Ik ben geen foodhipster.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boerenkool is gewoon een hip superfood hoor
met spekjes welquote:
Jawel johquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met spekjes wel
en absoluut geen rookworst
vertel er eens 1quote:
hell no, als er al worst bij moet, dan braadworst, maar liever nog een gehaktbalquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel joh![]()
Zo'n lekkere, grove slagersrookworst
Rookworst is zo makkelijk erbij te maken. Maar niet teveel. Met 1/3 heb ik meestal ruim genoeg.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hell no, als er al worst bij moet, dan braadworst, maar liever nog een gehaktbal
er gaat toch niets boven boerenkool?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Voordeel aan flexitariën, alleen de echt lekkere dingen uitzoeken.
Boerenkool staat marginaal boven bonen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er gaat toch niets boven boerenkool?
welke bonen?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boerenkool staat marginaal boven bonen.
Ik ben voor ze allemaal allergisch.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke bonen?
tuinbonen staan inderdaad ook vrij hoog
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben voor ze allemaal allergisch.
Leuk idee!quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
FHF / Vijf tegen Vijf 2016 Post 38. Allemaal invullen graag, is elk jaar leuk en deze TS onderhoudt zijn topic ook.
Geinig. Lekker kort ook, hou ik van bij dit soort dingen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
FHF / Vijf tegen Vijf 2016 Post 38. Allemaal invullen graag, is elk jaar leuk en deze TS onderhoudt zijn topic ook.
Ze gooien bonen in VEEL jonge.quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geinig. Lekker kort ook, hou ik van bij dit soort dingen.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuk idee!
Eerst effe biertje erbij pakken en dan ga ik hem invullen
nu zin in bonenquote:
ik zit sowieso in dubio.quote:
Ik zag afgelopen week mijn buurman, een dwerg, bij de bushalte staan, dus ik zeg tegen hem: "joh, stap maar in, dan kun je meerijden!"quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen week mijn buurman, een dwerg, bij de bushalte staan, dus ik zeg tegen hem: "joh, stap maar in, dan kun je meerijden!"
Hij riep terug: "Sodemieter op trut!"
Vond ik toch wel onvriendelijk can hem, dus ik heb mijn rugzak maar dichtgeritst en ben doorgelopen...
Vrijdag zooidag hier.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit sowieso in dubio.
vrijdag is normaal zalmdag, maar zalm smaakt niet bij boerenkool
en daarbij is de zalm deze week ook nog in de aanbieding
Dilemmaquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit sowieso in dubio.
vrijdag is normaal zalmdag, maar zalm smaakt niet bij boerenkool
en daarbij is de zalm deze week ook nog in de aanbieding
Gnorf.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen week mijn buurman, een dwerg, bij de bushalte staan, dus ik zeg tegen hem: "joh, stap maar in, dan kun je meerijden!"
Vond ik toch wel onvriendelijk can hem, dus ik heb mijn rugzak maar dichtgeritst en ben doorgelopen...
Hoax!quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
the struggle is realquote:
Vooral als ze net uit de tuin van mijn ouders komenquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nooit zin in witte of bruine bonen. Wel in sperziebonen
Stiekem is mijn buurman ook 2.03 mquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Vooral als ze net uit de tuin van mijn ouders komen
das wel een heule grote doosquote:
ik ook soms.quote:
Of jouw voetenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook soms.
soms ook 45.
schoenen zijn raar
Uhu, voelt zo debiel aan als wat vond ik toen ik mijn linkerbeen niet mocht belasten. Maar hey it's somethingquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef crv het volgende:
Mijlpaal![]()
Getrapstrompelt met stokken
Is rcht moeilijk als je 1 poot niet mag gebruiken
Joos, lang niet gezienquote:
Meestal 44 hier, maar heel soms scheelt het een maat up of down.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook soms.
soms ook 45.
schoenen zijn raar
Lijkt me inderdaad zo lastig met stokken op de trap, beetje eng ook, ik denk dat ik zou kruipenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef crv het volgende:
Mijlpaal![]()
mijn hele lichaam eigenlijk wel hoorquote:
Soms zit de ene schoen ook lekkerder dan de andere.quote:
Dan moet je naar R&P gaan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joos, lang niet gezien![]()
Ik was vergeten de boterletter er boven op te zetten ja
ik mag nu rechts niet belasten maar links is ook instabielquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, voelt zo debiel aan als wat vond ik toen ik mijn linkerbeen niet mocht belasten. Maar hey it's something![]()
Val niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik mag nu rechts niet belasten maar links is ook instabiel
Heb nu een klompschoen voor links dat loopt ook weer anders en dan dus balanceren op je stokken op de trap
qftquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ook wel een biertje lusten
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hele lichaam eigenlijk wel hoor
nee, eigenlijk nietquote:
om eerlijk te zijn is het best engquote:
Het klinkt als levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik mag nu rechts niet belasten maar links is ook instabiel
Heb nu een klompschoen voor links dat loopt ook weer anders en dan dus balanceren op je stokken op de trap
Dat weet ik niet, maar je zei dat je Joos een tijd niet meer gezien had.quote:
zo voelde het ookquote:
Owquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar je zei dat je Joos een tijd niet meer gezien had.
Ik bedoelde ook doe maar voorzichtig en kalm aan, neem het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn is het best eng
Voor de volgende op ga ik oefenen
thuis heb ik aan beide zijden handgreep maar ga toch zittend de trap wel op en af denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook doe maar voorzichtig en kalm aan, neem het zekere voor het onzekere.
Dat snap ik!quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik mis de groentetuin van mijn ouders
Beetje teleurstellend wel dat ik er nu niet over kan klagen hierquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend wel dat ik er nu niet over kan klagen hier
Verstandig, zeker omdat je andere poot ook zo instabiel is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef crv het volgende:
[..]
thuis heb ik aan beide zijden handgreep maar ga toch zittend de trap wel op en af denk ik
Dat had ik straks ook een beetjequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend wel dat ik er nu niet over kan klagen hier
Ja joh, niet te doenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef crv het volgende:
Mijlpaal![]()
Weet ik nog niet, gisteren zei ik lasagne en werd het een Iglo roerbak.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
vandaag dus lasagnequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, gisteren zei ik lasagne en werd het een Iglo roerbak.
Spinazie met zalm en krieltjes.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben er nog niet over uit, behoort wel tot de mogelijkheden.quote:
Dit klinkt als een veiligere methodequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja joh, niet te doen![]()
Mijn methode:
Knie op een trede, goed been neerzetten, afzetten, herhalen
geen idee, de keuzestress is nog te ergquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ennnn.... STOP DE TIJD!quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, gisteren zei ik lasagne en werd het een Iglo roerbak.
klinkt do-ablequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja joh, niet te doen![]()
Mijn methode:
Knie op een trede, goed been neerzetten, afzetten, herhalen
geen ideequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spinazie met zalm en krieltjes.
Jij?
voedselquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig aan, je hebt nog even.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, de keuzestress is nog te erg
Of een hulplijn bellen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ennnn.... STOP DE TIJD!
Wil je een joker inzetten?
Was hier dan ook een lange tijd niet meerquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joos, lang niet gezien![]()
Ik was vergeten de boterletter er boven op te zetten ja
Dan lijkt me een traplift een goede investering voor jouquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:30 schreef crv het volgende:
[..]
klinkt do-able
Ga het proberen thuis
Al zijn mijn knieen ook niet best meer
Www.thuisbezorgd.nlquote:
overloperquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was hier dan ook een lange tijd niet meer![]()
Hehehe, stom dat ik geen Sinterklaas smileys kan benutten mobiel maar wel kerst
waar mijn huis woont heb ik welgeteld 1 keuzequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te weinig keuze waar zijn huis woont.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was hier dan ook een lange tijd niet meer![]()
Hehehe, stom dat ik geen Sinterklaas smileys kan benutten mobiel maar wel kerst
Ik dacht dat ik in een gehucht woondequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar mijn huis woont heb ik welgeteld 1 keuze
Wauw. Ik dacht dat ik weinig keuze had met mijn zeven shoarma- en pizzatentenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar mijn huis woont heb ik welgeteld 1 keuze
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, winterdekbed erop en fornuis aangesloten
ik heb de keuze uit 3 shoarma zaken, een broodjeszaak, een vieze chinees en een duitse donutwinkelquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een gehucht woonde![]()
Pizza en shoarma, dat was het.
Het wordt hoe dan ook warm bij jouquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
En ook maar gelijk plannen gemaakt voor het mooi ophangen van twee lampen. Heeft een bepaald iemand echt heel lelijk gedaanquote:
trap weg gewone lift erinquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan lijkt me een traplift een goede investering voor jou
Als het maar niet teveel ontdooit, je moet wel een goede dictator blijven!quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Om mijn ijzige hart wat te ontdooien
uhm fornuis opje winterdekbed aangesloten ?quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
Nee er is genoegquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het maar niet teveel ontdooit, je moet wel een goede dictator blijven!
ik zou voor dechinees gaan, daarvan ken je de “kwaliteit”quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de keuze uit 3 shoarma zaken, een broodjeszaak, een vieze chinees en een duitse donutwinkel
helemaal niets bij mijquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat wat jij aangenaam vindquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:43 schreef Muck het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een hele domme vraag stellen, maar wat is nu een normale binnenhuistemperatuur?
Dit is mijn eerste huis met cv![]()
![]()
Google geeft enorm tegenstrijdige antwoorden, dus eh, waar staat jullie thermostaat op?
als ik overdag thuis ben rond de 18,5-19quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:43 schreef Muck het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een hele domme vraag stellen, maar wat is nu een normale binnenhuistemperatuur?
![]()
Google geeft enorm tegenstrijdige antwoorden, dus eh, waar staat jullie thermostaat op?
Als ik overdag thuis ben 20-21, 's avonds 22 en 's nachts zet ik hem uit, dan koelt het af naar zo'n 19 graden.quote:
Al is de edit nog zo snelquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik overdag thuis ben rond de 185-19
en snachts terug naar 14,5
als ik overdag bezig ben is 18 meer dan genoeg, als ik bewegingsloos op de bank zit mag die naar 19quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel
Hier rond de 19 graden als ik thuis ben en snachts terug naar 15.
En soms heb ik het met 19 graden te warm en soms zit ik nog te bibberen als ik hem omhoog heb gedraaid naar 20.
Hier zijn tentjes zat, maar dat zijn haast allemaal van die grill dingen, en daar ben ik geen liefhebber van, en de kwaliteit vind ik niet echt bijster.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Nachts/overdag indien niet thuis terug naar 15, overdag wel thuis meestal 19 en in de avond een tikje naar 19,5/20.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:43 schreef Muck het volgende:
![]()
Ik bemoei me er niet meer mee.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ook maar gelijk plannen gemaakt voor het mooi ophangen van twee lampen. Heeft een bepaald iemand echt heel lelijk gedaan
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:40 schreef crv het volgende:
[..]
uhm fornuis opje winterdekbed aangesloten ?
Mo, kom er maar weer in
Ik had hier wel een beter inkoppertje verwachtquote:
Ik heb het best fris en ik heb de laatste 2 uur toch behoorlijk veel gedaan. Hier staat de kachel volgens mij op 25 en ik loop nog steeds in een dikke trui rondquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is nu 20 hier, maar ik zet hem pas weer aan als het fris voelt, en dat heb ik nu nog niet, heb ook een beetje bewogen.
Ik heb ook een hoekhuisquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
's Nachts/overdag indien niet thuis terug naar 15, overdag wel thuis meestal 19 en in de avond een tikje naar 19,5/20.
Maar hangt ook van de rest van het huis af, ouders stoken altijd harder, want "hoekhuis".
Ik heb hier de slang er gewoon aanhangen, ik hoef alleen maar de knop open te zetten en dan de kraan, ga die slang niet telkens eraf halen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoekhuis
Bedankt voor de tips allemaal!
De eerste keer mijn ketel bijvullen was een heel avontuur
toen ik mijn huis kocht zat er zo'n grafketel in dat de oud bewoner een manometer en vulpunt aan de radiator in de keuken had gemaakt, zo vaak moest dat baggerding gevuld wordenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoekhuis
Bedankt voor de tips allemaal!
De eerste keer mijn ketel bijvullen was een heel avontuur
Hier is het best goed geïsoleerd, wanneer het eenmaal op temperatuur is duurt het een tijdje voor ie weer gezakt is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het best fris en ik heb de laatste 2 uur toch behoorlijk veel gedaan. Hier staat de kachel volgens mij op 25 en ik loop nog steeds in een dikke trui rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |