Als het maar niet teveel ontdooit, je moet wel een goede dictator blijven!quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Om mijn ijzige hart wat te ontdooien
uhm fornuis opje winterdekbed aangesloten ?quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, winterdekbed erop en fornuis aangesloten
Nee er is genoegquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het maar niet teveel ontdooit, je moet wel een goede dictator blijven!
ik zou voor dechinees gaan, daarvan ken je de “kwaliteit”quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de keuze uit 3 shoarma zaken, een broodjeszaak, een vieze chinees en een duitse donutwinkel
helemaal niets bij mijquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een gehucht woonde![]()
Pizza en shoarma, dat was het.
dat wat jij aangenaam vindquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:43 schreef Muck het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een hele domme vraag stellen, maar wat is nu een normale binnenhuistemperatuur?
Dit is mijn eerste huis met cv![]()
![]()
Google geeft enorm tegenstrijdige antwoorden, dus eh, waar staat jullie thermostaat op?
als ik overdag thuis ben rond de 18,5-19quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:43 schreef Muck het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een hele domme vraag stellen, maar wat is nu een normale binnenhuistemperatuur?
![]()
Google geeft enorm tegenstrijdige antwoorden, dus eh, waar staat jullie thermostaat op?
Als ik overdag thuis ben 20-21, 's avonds 22 en 's nachts zet ik hem uit, dan koelt het af naar zo'n 19 graden.quote:
Al is de edit nog zo snelquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik overdag thuis ben rond de 185-19
en snachts terug naar 14,5
als ik overdag bezig ben is 18 meer dan genoeg, als ik bewegingsloos op de bank zit mag die naar 19quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel
Hier rond de 19 graden als ik thuis ben en snachts terug naar 15.
En soms heb ik het met 19 graden te warm en soms zit ik nog te bibberen als ik hem omhoog heb gedraaid naar 20.
Hier zijn tentjes zat, maar dat zijn haast allemaal van die grill dingen, en daar ben ik geen liefhebber van, en de kwaliteit vind ik niet echt bijster.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een gehucht woonde![]()
Pizza en shoarma, dat was het.
's Nachts/overdag indien niet thuis terug naar 15, overdag wel thuis meestal 19 en in de avond een tikje naar 19,5/20.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:43 schreef Muck het volgende:
![]()
Ik bemoei me er niet meer mee.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ook maar gelijk plannen gemaakt voor het mooi ophangen van twee lampen. Heeft een bepaald iemand echt heel lelijk gedaan
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:40 schreef crv het volgende:
[..]
uhm fornuis opje winterdekbed aangesloten ?
Mo, kom er maar weer in
Ik had hier wel een beter inkoppertje verwachtquote:
Ik heb het best fris en ik heb de laatste 2 uur toch behoorlijk veel gedaan. Hier staat de kachel volgens mij op 25 en ik loop nog steeds in een dikke trui rondquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is nu 20 hier, maar ik zet hem pas weer aan als het fris voelt, en dat heb ik nu nog niet, heb ook een beetje bewogen.
Ik heb ook een hoekhuisquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
's Nachts/overdag indien niet thuis terug naar 15, overdag wel thuis meestal 19 en in de avond een tikje naar 19,5/20.
Maar hangt ook van de rest van het huis af, ouders stoken altijd harder, want "hoekhuis".
Ik heb hier de slang er gewoon aanhangen, ik hoef alleen maar de knop open te zetten en dan de kraan, ga die slang niet telkens eraf halen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoekhuis
Bedankt voor de tips allemaal!
De eerste keer mijn ketel bijvullen was een heel avontuur
toen ik mijn huis kocht zat er zo'n grafketel in dat de oud bewoner een manometer en vulpunt aan de radiator in de keuken had gemaakt, zo vaak moest dat baggerding gevuld wordenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoekhuis
Bedankt voor de tips allemaal!
De eerste keer mijn ketel bijvullen was een heel avontuur
Hier is het best goed geīsoleerd, wanneer het eenmaal op temperatuur is duurt het een tijdje voor ie weer gezakt is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het best fris en ik heb de laatste 2 uur toch behoorlijk veel gedaan. Hier staat de kachel volgens mij op 25 en ik loop nog steeds in een dikke trui rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |