Ennnn.... STOP DE TIJD!quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, gisteren zei ik lasagne en werd het een Iglo roerbak.
klinkt do-ablequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja joh, niet te doen![]()
Mijn methode:
Knie op een trede, goed been neerzetten, afzetten, herhalen
geen ideequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spinazie met zalm en krieltjes.
Jij?
voedselquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Rustig aan, je hebt nog even.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, de keuzestress is nog te erg
Of een hulplijn bellen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ennnn.... STOP DE TIJD!
Wil je een joker inzetten?
Was hier dan ook een lange tijd niet meerquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joos, lang niet gezien![]()
Ik was vergeten de boterletter er boven op te zetten ja
Dan lijkt me een traplift een goede investering voor jouquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:30 schreef crv het volgende:
[..]
klinkt do-able
Ga het proberen thuis
Al zijn mijn knieen ook niet best meer
Www.thuisbezorgd.nlquote:
overloperquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was hier dan ook een lange tijd niet meer![]()
Hehehe, stom dat ik geen Sinterklaas smileys kan benutten mobiel maar wel kerst
waar mijn huis woont heb ik welgeteld 1 keuzequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te weinig keuze waar zijn huis woont.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was hier dan ook een lange tijd niet meer![]()
Hehehe, stom dat ik geen Sinterklaas smileys kan benutten mobiel maar wel kerst
Ik dacht dat ik in een gehucht woondequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar mijn huis woont heb ik welgeteld 1 keuze
Wauw. Ik dacht dat ik weinig keuze had met mijn zeven shoarma- en pizzatentenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar mijn huis woont heb ik welgeteld 1 keuze
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, winterdekbed erop en fornuis aangesloten
ik heb de keuze uit 3 shoarma zaken, een broodjeszaak, een vieze chinees en een duitse donutwinkelquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een gehucht woonde![]()
Pizza en shoarma, dat was het.
Het wordt hoe dan ook warm bij jouquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, winterdekbed erop en fornuis aangesloten
En ook maar gelijk plannen gemaakt voor het mooi ophangen van twee lampen. Heeft een bepaald iemand echt heel lelijk gedaanquote:
trap weg gewone lift erinquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan lijkt me een traplift een goede investering voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |