das wel een heule grote doosquote:
ik ook soms.quote:
Of jouw voetenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook soms.
soms ook 45.
schoenen zijn raar
Uhu, voelt zo debiel aan als wat vond ik toen ik mijn linkerbeen niet mocht belasten. Maar hey it's somethingquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef crv het volgende:
Mijlpaal![]()
Getrapstrompelt met stokken
Is rcht moeilijk als je 1 poot niet mag gebruiken
Joos, lang niet gezienquote:
Meestal 44 hier, maar heel soms scheelt het een maat up of down.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook soms.
soms ook 45.
schoenen zijn raar
Lijkt me inderdaad zo lastig met stokken op de trap, beetje eng ook, ik denk dat ik zou kruipenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef crv het volgende:
Mijlpaal![]()
mijn hele lichaam eigenlijk wel hoorquote:
Soms zit de ene schoen ook lekkerder dan de andere.quote:
Dan moet je naar R&P gaan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joos, lang niet gezien![]()
Ik was vergeten de boterletter er boven op te zetten ja
ik mag nu rechts niet belasten maar links is ook instabielquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, voelt zo debiel aan als wat vond ik toen ik mijn linkerbeen niet mocht belasten. Maar hey it's something![]()
Val niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik mag nu rechts niet belasten maar links is ook instabiel
Heb nu een klompschoen voor links dat loopt ook weer anders en dan dus balanceren op je stokken op de trap
qftquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ook wel een biertje lusten
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hele lichaam eigenlijk wel hoor
nee, eigenlijk nietquote:
om eerlijk te zijn is het best engquote:
Het klinkt als levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik mag nu rechts niet belasten maar links is ook instabiel
Heb nu een klompschoen voor links dat loopt ook weer anders en dan dus balanceren op je stokken op de trap
Dat weet ik niet, maar je zei dat je Joos een tijd niet meer gezien had.quote:
zo voelde het ookquote:
Owquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar je zei dat je Joos een tijd niet meer gezien had.
Ik bedoelde ook doe maar voorzichtig en kalm aan, neem het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn is het best eng
Voor de volgende op ga ik oefenen
thuis heb ik aan beide zijden handgreep maar ga toch zittend de trap wel op en af denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook doe maar voorzichtig en kalm aan, neem het zekere voor het onzekere.
Dat snap ik!quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik mis de groentetuin van mijn ouders
Beetje teleurstellend wel dat ik er nu niet over kan klagen hierquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend wel dat ik er nu niet over kan klagen hier
Verstandig, zeker omdat je andere poot ook zo instabiel is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef crv het volgende:
[..]
thuis heb ik aan beide zijden handgreep maar ga toch zittend de trap wel op en af denk ik
Dat had ik straks ook een beetjequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend wel dat ik er nu niet over kan klagen hier
Ja joh, niet te doenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:18 schreef crv het volgende:
Mijlpaal![]()
Weet ik nog niet, gisteren zei ik lasagne en werd het een Iglo roerbak.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
vandaag dus lasagnequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, gisteren zei ik lasagne en werd het een Iglo roerbak.
Spinazie met zalm en krieltjes.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben er nog niet over uit, behoort wel tot de mogelijkheden.quote:
Dit klinkt als een veiligere methodequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja joh, niet te doen![]()
Mijn methode:
Knie op een trede, goed been neerzetten, afzetten, herhalen
geen idee, de keuzestress is nog te ergquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ennnn.... STOP DE TIJD!quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, gisteren zei ik lasagne en werd het een Iglo roerbak.
klinkt do-ablequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja joh, niet te doen![]()
Mijn methode:
Knie op een trede, goed been neerzetten, afzetten, herhalen
geen ideequote:Op vrijdag 1 december 2017 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spinazie met zalm en krieltjes.
Jij?
voedselquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig aan, je hebt nog even.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, de keuzestress is nog te erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |