en komt rammelend aanquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die van mij wordt mooi ingepakt in een doos hoor. Hoppa! Opsturen die hap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Als er gehuil klinkt is hij wat lang onderweg geweestquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:22 schreef crv het volgende:
Lekker stelik klikte voor tettnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
HONGERRRRRRRRquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als er gehuil klinkt is hij wat lang onderweg geweest
jouw probleemquote:
ach, als dat het enige probleem wasquote:
Jammer dat je geen voetenfetisj hebt danquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jammer dat je geen voetenfetisj hebt dan
ik ben al 2 uur echt helemaal niks aan het doen..quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
I haz a bored. Zou het erg opvallen als ik gewoon vertrek?
Het is maar goed dat ik pas na drieën mijn pakje op kan halen. En dat ik filmpjes kan kijken. Nobody currrrs.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al 2 uur echt helemaal niks aan het doen..
ik heb mijn collega dan ook gemeld dat ik helemaal niks te doen heb.
wij kunnen er beide mee leven
ik ben bijna hardop aan het fantaseren over boerenkoolstamppotquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik pas na drieën mijn pakje op kan halen. En dat ik filmpjes kan kijken. Nobody currrrs.
Ew.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bijna hardop aan het fantaseren over boerenkoolstamppot
Stamppotfetisj?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bijna hardop aan het fantaseren over boerenkoolstamppot
boerenkool is gewoon een hip superfood hoorquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ew.
Ik ben een matige Hollander, ik haat boerenkool.
Ik ben geen foodhipster.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boerenkool is gewoon een hip superfood hoor
met spekjes welquote:
Jawel johquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met spekjes wel
en absoluut geen rookworst
vertel er eens 1quote:
hell no, als er al worst bij moet, dan braadworst, maar liever nog een gehaktbalquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel joh![]()
Zo'n lekkere, grove slagersrookworst
Rookworst is zo makkelijk erbij te maken. Maar niet teveel. Met 1/3 heb ik meestal ruim genoeg.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hell no, als er al worst bij moet, dan braadworst, maar liever nog een gehaktbal
er gaat toch niets boven boerenkool?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Voordeel aan flexitariën, alleen de echt lekkere dingen uitzoeken.
Boerenkool staat marginaal boven bonen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er gaat toch niets boven boerenkool?
welke bonen?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boerenkool staat marginaal boven bonen.
Ik ben voor ze allemaal allergisch.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke bonen?
tuinbonen staan inderdaad ook vrij hoog
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben voor ze allemaal allergisch.
Leuk idee!quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
FHF / Vijf tegen Vijf 2016 Post 38. Allemaal invullen graag, is elk jaar leuk en deze TS onderhoudt zijn topic ook.
Geinig. Lekker kort ook, hou ik van bij dit soort dingen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
FHF / Vijf tegen Vijf 2016 Post 38. Allemaal invullen graag, is elk jaar leuk en deze TS onderhoudt zijn topic ook.
Ze gooien bonen in VEEL jonge.quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geinig. Lekker kort ook, hou ik van bij dit soort dingen.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuk idee!
Eerst effe biertje erbij pakken en dan ga ik hem invullen
nu zin in bonenquote:
ik zit sowieso in dubio.quote:
Ik zag afgelopen week mijn buurman, een dwerg, bij de bushalte staan, dus ik zeg tegen hem: "joh, stap maar in, dan kun je meerijden!"quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen week mijn buurman, een dwerg, bij de bushalte staan, dus ik zeg tegen hem: "joh, stap maar in, dan kun je meerijden!"
Hij riep terug: "Sodemieter op trut!"
Vond ik toch wel onvriendelijk can hem, dus ik heb mijn rugzak maar dichtgeritst en ben doorgelopen...
Vrijdag zooidag hier.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit sowieso in dubio.
vrijdag is normaal zalmdag, maar zalm smaakt niet bij boerenkool
en daarbij is de zalm deze week ook nog in de aanbieding
Dilemmaquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit sowieso in dubio.
vrijdag is normaal zalmdag, maar zalm smaakt niet bij boerenkool
en daarbij is de zalm deze week ook nog in de aanbieding
Gnorf.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen week mijn buurman, een dwerg, bij de bushalte staan, dus ik zeg tegen hem: "joh, stap maar in, dan kun je meerijden!"
Vond ik toch wel onvriendelijk can hem, dus ik heb mijn rugzak maar dichtgeritst en ben doorgelopen...
Hoax!quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
the struggle is realquote:
Vooral als ze net uit de tuin van mijn ouders komenquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nooit zin in witte of bruine bonen. Wel in sperziebonen
Stiekem is mijn buurman ook 2.03 mquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Vooral als ze net uit de tuin van mijn ouders komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |