Ik heb bij iedereen wel een klant in de buurt zitten, ik ga het zo proberen te regelen dat ik daar volgende week een afspraak heb en dump hem dan gewoon echt voor de deur.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
Ik heb ook wel wat issues met mijn surprise maar ik ga niet helemaal met de trein naar Brabant, Limburg of Z-Hmidden in de nacht surprise neer zetten
Weekendje Limburg-Brabant als Beloofde Land is veel leukerquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Weekendje Westland/Rotterdam/Den Haag van maken dan gewoon joh
Jouw hoek is dichterbij dan die van onsquote:
O noesquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Molo het volgende:
Ik hoop dat de betonmolen en betonmixer op tijd binnen zijn anders komt mijn surprise niet op tijd af
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb bij iedereen wel een klant in de buurt zitten, ik ga het zo proberen te regelen dat ik daar volgende week een afspraak heb en dump hem dan gewoon echt voor de deur.
Bestel dan ook niet online jonge.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Molo het volgende:
Ik hoop dat de betonmolen en betonmixer op tijd binnen zijn anders komt mijn surprise niet op tijd af
De laatste keer dat ik daar op vakantie was, kwam ik met een kat thuis.....quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weekendje Limburg-Brabant als Beloofde Land is veel leuker
Ik zit elk weekend al bij Rabbit tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weekendje Limburg-Brabant als Beloofde Land is veel leuker
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Molo het volgende:
Mijn buren zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb bij iedereen wel een klant in de buurt zitten, ik ga het zo proberen te regelen dat ik daar volgende week een afspraak heb en dump hem dan gewoon echt voor de deur.
Jij hebt een autoquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw hoek is dichterbij dan die van ons
Daarom wil ik van iedereen weten wanneer ze thuis zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Bij mij is die gegarandeerd weg dan![]()
Mooi! Zuidelijke uitpakmeet dusquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit elk weekend al bij Rabbit tegenwoordig
Ik breng vanmiddag mijn surprise dan bij jou even, neem jij hem mee naar Rabbit?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit elk weekend al bij Rabbit tegenwoordig
Jij hebt een rijbewijsquote:
Ik woon in een lange, rechte straatquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daarom wil ik van iedereen weten wanneer ze thuis zijn.
Ik kan hard kloppen en hard rennen.
Ik ga je geklop niet horenquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daarom wil ik van iedereen weten wanneer ze thuis zijn.
Ik kan hard kloppen en hard rennen.
Jij zat toch vlak bij een politie buro?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik woon in een lange, rechte straat
Wel voor 17:17 dan. Anders rolluikquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga je geklop niet horen
Doe maar baksteen door mijn raam gooien. Dat merk ik vast wel
Prima, je weet waar ik werkquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik breng vanmiddag mijn surprise dan bij jou even, neem jij hem mee naar Rabbit?
Mooiquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Molo het volgende:
Ik zit mijn voorbereiding in te vullen voor jaargesprek. Collega moest feedback geven op mijn functioneren en heeft kritiek gegeven op iets wat twee jaar terug gebeurd is en nu totaal niet meer van toepassing
En dat ik meer mijn kennis moet overdragen naar mijn jonge collega van mijn vakgebied. Ja, hallo, dat is diegene die jij tegen mijn advies in hebt aangenomen en die niet functioneert... Ga dit niet op mij gooien, dank u, daggg
Zo sneu man
Jouw werk.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Molo het volgende:
Ik zit mijn voorbereiding in te vullen voor jaargesprek. Collega moest feedback geven op mijn functioneren en heeft kritiek gegeven op iets wat twee jaar terug gebeurd is en nu totaal niet meer van toepassing
En dat ik meer mijn kennis moet overdragen naar mijn jonge collega van mijn vakgebied. Ja, hallo, dat is diegene die jij tegen mijn advies in hebt aangenomen en die niet functioneert... Ga dit niet op mij gooien, dank u, daggg
Zo sneu man
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij zat toch vlak bij een politie buro?
Ik ren het politieburo in, met een hoodie en verdacht pakketje.
360 graden feedback?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Molo het volgende:
Zo sneu man
Je weet het nog zo goed hequote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel voor 17:17 dan. Anders rolluik
Waarom geeft collega feedback op jouw functioneren? Mag jij dat ook op een willekeurige andere collega doen dan?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:07 schreef Molo het volgende:
Zo sneu man
Echt onvoorstelbaar, dat gekloot.quote:
Zeedijk 16 was het toch?quote:
Yesquote:
Ik moest dat vragenquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom geeft collega feedback op jouw functioneren? Mag jij dat ook op een willekeurige andere collega doen dan?
Hebben ze hier ook bedachtquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes
En vrijwel alleen maar vrouwen hier dus je krijgt alle bitchy dingen zestig keer te horen
Haat en nijd jeweetz
Top wel, en jij mocht de collega ook zelf kiezen of dat niet?quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moest dat vragen
Ik ga er niets mee doen behalve opschrijven op dit formulier, maar dat moet dus
Omdat regeltjes
Ze denken dat je daar beter door gaat functioneren
Is nu weer nieuw probleem per 1-1quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt onvoorstelbaar, dat gekloot.
Godver.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nu weer nieuw probleem per 1-1
Deel van mijn werk stopt en wordt door een andere partij gedaan
Ze zijn alleen vergeten om te regelen dat die mensen ook behandelruimtes en spullen enzo nodig hebben
Mailtje gestuurd naar leidinggevende en doeiiiii
Gedaanquote:
Gewoon twee keerquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook bedacht![]()
Ik hoop erdoor te glippen met mijn twee halve jaren op verschillende werkplekken.
Logisch nadenken blijft ingewikkeld.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nu weer nieuw probleem per 1-1
Deel van mijn werk stopt en wordt door een andere partij gedaan
Ze zijn alleen vergeten om te regelen dat die mensen ook behandelruimtes en spullen enzo nodig hebben
Mailtje gestuurd naar leidinggevende en doeiiiii
Nee mocht nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Top wel, en jij mocht de collega ook zelf kiezen of dat niet?
Noesquote:
Love itquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Logisch nadenken blijft ingewikkeld.
Niet? O, dat mochten wij wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee mocht niet
Dit is het ergste zeikwijf wat er is, maar goed, hoofdarts dit dat
en komt rammelend aanquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die van mij wordt mooi ingepakt in een doos hoor. Hoppa! Opsturen die hap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |