Leu... O, wacht....quote:
Geniet er van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Met extragratizzzz pakketje erbij![]()
Dat deed de mevrouw slim. Het is voor de buren, moest ze nog aanbellen en ze vroeg of ze het anders bij mij mocht afgeven. Sure. Zolang ik er maar niet voor hoef te tekenen vind ik het prima.
Vertrouwen in DHL weer een beetje hersteld.
Will doquote:
Ja snap ik. Ik snap dat je graag een baken van advies bent maar dit was n-o-g-a-l obvious Moquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was goed bedoeld, meer niet.
Blijft een aparte afkorting 😅quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meteen een mooie doos voor SS gescoord
Jaquote:
Ik heb bijna alle kadoos, alleen surprise en gedicht nog. Ben nog lang niet klaarquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Soms heb je van die momenten dat alles even op zijn plaats valt.
Gedicht af, en gelijk een leuk sucky santa kado om te kopen nu.
Ik ben gewoon al bijna helemaal klaar!!!
Ik moet nog best wel beginnenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Soms heb je van die momenten dat alles even op zijn plaats valt.
Gedicht af, en gelijk een leuk sucky santa kado om te kopen nu.
Ik ben gewoon al bijna helemaal klaar!!!
misschien iets met een fornuis, gasfles en foute koppeling, mo helpt je welquote:
je was me voorquote:
Je voldoet volledig aan de verwachtingenquote:
Zelfs ík ben al begonnenquote:
Never change a winning teamquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je voldoet volledig aan de verwachtingen![]()
Ik zou nu naar de stad willen gaan maar morgen moet ik sowieso want dan is markt.
En dus ook surpriseklusdag.
Ja ik ook een kléin beetje, twee kleine beetjesquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfs ík ben al begonnen![]()
Ok, klein beetje dan
Tetjesquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook een kléin beetje, twee kleine beetjes
Een leuke natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Never change a winning team![]()
Maar ik red het ook altijd![]()
Wat voorn surprise ga je maken?
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook een kléin beetje, twee kleine beetjes
Als AI die wc-rollen, ruitenkrabber en emmer levert gaat hier iets moois ontstaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Never change a winning team![]()
Maar ik red het ook altijd![]()
Wat voorn surprise ga je maken?
Echt zó benieuwdquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als AI die wc-rollen, ruitenkrabber en emmer levert gaat hier iets moois ontstaan
Komend weekend??????quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wanneer gaan we precies uitpakken? En waarom is komend weekend gepland? Vroeg!
Vragen, vragen....
De planning hiervan stellen we net zo lang uit tot jij gaat flippenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vragen, vragen....
O ja, het is nu nog geen weekendquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Komend weekend??????
Volgend weekend toch pas??
Wat stel je voor?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vragen, vragen....
Gofferquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
De planning hiervan stellen we net zo lang uit tot jij gaat flippen
Ik stel niks voor, heb het niet georganiseerd en vind het prima om zo te doen. Maar vroeg me af waarom het twee weekenden voor kerst was.quote:
quote:
Ik voel al wat ergernis/paniekquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik stel niks voor, heb het niet georganiseerd en vind het prima om zo te doen. Maar vroeg me af waarom het twee weekenden voor kerst was.
Als je het hebt over een centraal uitpakmoment: ik kan zaterdag. En zondag tot een uur of vijf. /nolife
Als jij hier was zou je het wetenquote:
schrok je?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Komend weekend??????
Volgend weekend toch pas??
quote:
Dan ben je dus zeker thuis?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan zaterdagmiddag 9/12 tot een uur of 17.00 daarna niet. Zondag kan ik de hele dag.
Ja, lach er maar om, ik heb echt geen idee hoe ik de surprise anders bij de persoon moet krijgen.quote:
Gezamenlijk uitpakken bij jou thuis dan maar?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, ik heb echt geen idee hoe ik de surprise anders bij de persoon moet krijgen.
Opsturen is echt een issue.
Omdat dat zo om de hoek is voor Bos, Konijn en mijquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezamenlijk uitpakken bij jou thuis dan maar?
Die van mij wordt mooi ingepakt in een doos hoor. Hoppa! Opsturen die hap.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, ik heb echt geen idee hoe ik de surprise anders bij de persoon moet krijgen.
Weekendje Westland/Rotterdam/Den Haag van maken dan gewoon johquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Omdat dat zo om de hoek is voor Bos, Konijn en mij
Fantastischquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |