Leu... O, wacht....quote:
Geniet er van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Met extragratizzzz pakketje erbij![]()
Dat deed de mevrouw slim. Het is voor de buren, moest ze nog aanbellen en ze vroeg of ze het anders bij mij mocht afgeven. Sure. Zolang ik er maar niet voor hoef te tekenen vind ik het prima.
Vertrouwen in DHL weer een beetje hersteld.
Will doquote:
Ja snap ik. Ik snap dat je graag een baken van advies bent maar dit was n-o-g-a-l obvious Moquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was goed bedoeld, meer niet.
Blijft een aparte afkorting 😅quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meteen een mooie doos voor SS gescoord
Jaquote:
Ik heb bijna alle kadoos, alleen surprise en gedicht nog. Ben nog lang niet klaarquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Soms heb je van die momenten dat alles even op zijn plaats valt.
Gedicht af, en gelijk een leuk sucky santa kado om te kopen nu.
Ik ben gewoon al bijna helemaal klaar!!!
Ik moet nog best wel beginnenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Soms heb je van die momenten dat alles even op zijn plaats valt.
Gedicht af, en gelijk een leuk sucky santa kado om te kopen nu.
Ik ben gewoon al bijna helemaal klaar!!!
misschien iets met een fornuis, gasfles en foute koppeling, mo helpt je welquote:
je was me voorquote:
Je voldoet volledig aan de verwachtingenquote:
Zelfs ík ben al begonnenquote:
Never change a winning teamquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je voldoet volledig aan de verwachtingen![]()
Ik zou nu naar de stad willen gaan maar morgen moet ik sowieso want dan is markt.
En dus ook surpriseklusdag.
Ja ik ook een kléin beetje, twee kleine beetjesquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfs ík ben al begonnen![]()
Ok, klein beetje dan
Tetjesquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook een kléin beetje, twee kleine beetjes
Een leuke natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Never change a winning team![]()
Maar ik red het ook altijd![]()
Wat voorn surprise ga je maken?
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook een kléin beetje, twee kleine beetjes
Als AI die wc-rollen, ruitenkrabber en emmer levert gaat hier iets moois ontstaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Never change a winning team![]()
Maar ik red het ook altijd![]()
Wat voorn surprise ga je maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |