quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik spuug er wel een paar keer in, komt goed
Voor zijn lengte nietquote:
Oh Mo, bedankt voor deze wijze woorden. Echt, ik had níet geweten wat ik zonder moest!quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zorg wel dat je de juiste gebruikt, want het is en blijft gas, dat mag absoluut niet lekken.
Provisorisch is niet goed genoeg.
maar hij is wel een toffe peerquote:
Weet je zeker dat je geen kiertjes hebt? Het kan best donker zijn achter een fornuis, moet je even met een lucifer bijlichtenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh Mo, bedankt voor deze wijze woorden. Echt, ik had níet geweten wat ik zonder moest!
Ik had net van acht keukenrollen een improvisorische slang gemaakt en dat ging best goed. Wel het luikje open om goed door te luchten
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh Mo, bedankt voor deze wijze woorden. Echt, ik had níet geweten wat ik zonder moest!
Ik had net van acht keukenrollen een improvisorische slang gemaakt en dat ging best goed. Wel het luikje open om goed door te luchten
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen kiertjes hebt? Het kan best donker zijn achter een fornuis, moet je even met een lucifer bijlichten
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen kiertjes hebt? Het kan best donker zijn achter een fornuis, moet je even met een lucifer bijlichten
Oja, goede tipquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
als je een klein rammelend rechthoekig doosje krijgt ....... runnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Succes he!
Ik hoop nu dat miauw mij niet heeft voor Sucky Santa![]()
Het was goed bedoeld, meer niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
een mod die liegt ?quote:
miauw is op sommige puntjes wat gevoelig, you just pushed onequote:Op vrijdag 1 december 2017 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was goed bedoeld, meer niet.
Zelfs dan hou ik mijn mond niet wanneer het veiligheid betreft.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:29 schreef crv het volgende:
[..]
miauw is op sommige puntjes wat gevoelig, you just pushed one
ook mods zijn mensenquote:
Maar daar niet?quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Met extragratizzzz pakketje erbij![]()
Dat deed de mevrouw slim. Het is voor de buren, moest ze nog aanbellen en ze vroeg of ze het anders bij mij mocht afgeven. Sure. Zolang ik er maar niet voor hoef te tekenen vind ik het prima.
Vertrouwen in DHL weer een beetje hersteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |