Wat een hilarische video.quote:
Niet aangeklikt eigenlijkquote:
Is 43quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:44 schreef Molo het volgende: [..] .ik dacht echt veel groter aan die yeti schoen te zien joh
![]()
Het past perfect bij de periode, en dat maakt het vanuit nu echt grappig.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet aangeklikt eigenlijk
Straks even doen
www.jumbo.nlquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Gezocht:
8 lege keuken rollen, en 4 ultra lange rietjes.
Graag voor morgen bezorgen.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:09 schreef Molo het volgende:
Ze hebben hier bruine bonensoep met worst
Zit iemand naast me een verhandeling te houden over met een staaf in fistels met oud en poep poeren![]()
Is dat niet wat overdreven voor een peniskoker?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Gezocht:
Ruilen tegen drie lege wc-rollen, een ruitenkrabber en een emmer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Gezocht:
bestel even on-linequote:Op vrijdag 1 december 2017 13:10 schreef Arch-Indar het volgende:
Gezocht:
Wanneer ben jij thuis?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ruilen tegen drie lege wc-rollen, een ruitenkrabber en een emmer.
hij probeert zichezelf in te pakkenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat niet wat overdreven voor een peniskoker?
met of zonder behangplaksel ?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ruilen tegen drie lege wc-rollen, een ruitenkrabber en een emmer.
Zorg wel dat je de juiste gebruikt, want het is en blijft gas, dat mag absoluut niet lekken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn huidige koppelstuk past niet op dit fornuis.
hangt ervan af wat je wilt bereikenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zorg wel dat je de juiste gebruikt, want het is en blijft gas, dat mag absoluut niet lekken.
Kluizenaar, ikkequote:Op vrijdag 1 december 2017 13:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wanneer ben jij thuis?
Ik denk dat het goedkoper is om de surprise voor je deur te zetten, dan hem op te sturen....
Ik klop wel paar keer goed hard op die rolluiken dan.
Ik ga er vanuit dat de vibes positief zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |