ze probeert zich sterk te houden maar os vermoeid en heeft kort geleden zelf een meniscus op gehad en nu last van voet af en toequote:Op vrijdag 1 december 2017 12:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goede berichten![]()
Hoe is mevrouw Crv eronder?
yepquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet pas wat je hebt als je het mist.
Fijn!quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:29 schreef crv het volgende:
[..]
heb mijn andere loopschoen voor links nu ook dus mag morgen naar huis
idd, maar genoeg uitdaging voor de komende maandquote:
Timing van zkhquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:36 schreef crv het volgende:
[..]
ze probeert zich sterk te houden maar os vermoeid en heeft kort geleden zelf een meniscus op gehad en nu last van voet af en toe
We moeten gewoon erg rustig aan doen komende maand
Maar zkh heeft weer “bloed” geroken dus komt werr in verregaande staat van opwinding
Wanneer mag je je enkel weer een beetje gaan belasten?quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:38 schreef crv het volgende:
[..]
idd, maar genoeg uitdaging voor de komende maand
dat hoop ik ook maar mevr crv heeft altijd kerststress... voor mij hoeft het niet zo, zeker niet dit jaarquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Timing van zkh![]()
![]()
Hopelijk kunnen jullie het thuis rustig houden.
42/43quote:
op zijn vroegst na 6 wekenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer mag je je enkel weer een beetje gaan belasten?
Uh-oh.....quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:40 schreef crv het volgende:
[..]
dat hoop ik ook maar mevr crv heeft altijd kerststress... voor mij hoeft het niet zo, zeker niet dit jaar
.ik dacht echt veel groter aan die yeti schoen te zien johquote:
Vergeet mijn surprise niet hèquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil weer terug mijn bed in, maar moet nog zoveel doen vandaag.
Zeker niet, ik ga wel mijn chickie even vragen voor hulp denk ikquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker niet, ik ga wel mijn chickie even vragen voor hulp denk ik
Konijn heeft mij hoorquote:
Dat had ik gister met een hamburger die ik zelf gebouwd had van drie verdiepingen hoogquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:58 schreef Molo het volgende:
Ik zit druk een broodje bal naar binnen te werken zonder gezichtsverlies
Wil je die paniek dan filmen alsjeblieftquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Asterix-album wat ik voor surprise nodig heb moet ik nog kopen. En kan nu het huis niet uit.![]()
Morgen![]()
En als de surprise dan niet lukt is het tijd voor dikke paniek
Heb het geheel maar in stukken gesnedenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had ik gister met een hamburger die ik zelf gebouwd had van drie verdiepingen hoog
weet je het zeker?quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:58 schreef Molo het volgende:
Ik zit druk een broodje bal naar binnen te werken zonder gezichtsverlies
Toch maar een uitschuifbakkes a la slang regelen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had ik gister met een hamburger die ik zelf gebouwd had van drie verdiepingen hoog
Niet? Oh wat stom!quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
Waaaarom zijn aansluitingen van fornuizen niet universeel
Je krijgt hetzelfde antwoord wat mijn familie kreeg toen ze om vakantieselfies vroegen:quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Wil je die paniek dan filmen alsjeblieft
Omdatquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
Meestal moet er een koppelstukje tussen, volgens mij zat dat bij mij bij het fornuis erbij bij levering.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ja muts, dat had je ook eerder moeten inzienquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb het geheel maar in stukken gesneden
Werd erg chanant
Gewoon door de schaamte heen eten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch maar een uitschuifbakkes a la slang regelen.
Ja klopt, mijn huidige koppelstuk past niet op dit fornuis.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal moet er een koppelstukje tussen, volgens mij zat dat bij mij bij het fornuis erbij bij levering.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon door de schaamte heen eten.
I haz no shame.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon door de schaamte heen eten.
Hater!quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja muts, dat had je ook eerder moeten inzien
Ja toch, gênant is het toch al. Dan kun je maar beter gewoon door eten als een baas!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |