Konijn heeft mij hoorquote:
Dat had ik gister met een hamburger die ik zelf gebouwd had van drie verdiepingen hoogquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:58 schreef Molo het volgende:
Ik zit druk een broodje bal naar binnen te werken zonder gezichtsverlies
Wil je die paniek dan filmen alsjeblieftquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Asterix-album wat ik voor surprise nodig heb moet ik nog kopen. En kan nu het huis niet uit.![]()
Morgen![]()
En als de surprise dan niet lukt is het tijd voor dikke paniek
Heb het geheel maar in stukken gesnedenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had ik gister met een hamburger die ik zelf gebouwd had van drie verdiepingen hoog
weet je het zeker?quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:58 schreef Molo het volgende:
Ik zit druk een broodje bal naar binnen te werken zonder gezichtsverlies
Toch maar een uitschuifbakkes a la slang regelen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had ik gister met een hamburger die ik zelf gebouwd had van drie verdiepingen hoog
Niet? Oh wat stom!quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
Waaaarom zijn aansluitingen van fornuizen niet universeel
Je krijgt hetzelfde antwoord wat mijn familie kreeg toen ze om vakantieselfies vroegen:quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Wil je die paniek dan filmen alsjeblieft
Omdatquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
Meestal moet er een koppelstukje tussen, volgens mij zat dat bij mij bij het fornuis erbij bij levering.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ja muts, dat had je ook eerder moeten inzienquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb het geheel maar in stukken gesneden
Werd erg chanant
Gewoon door de schaamte heen eten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch maar een uitschuifbakkes a la slang regelen.
Ja klopt, mijn huidige koppelstuk past niet op dit fornuis.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal moet er een koppelstukje tussen, volgens mij zat dat bij mij bij het fornuis erbij bij levering.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon door de schaamte heen eten.
I haz no shame.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon door de schaamte heen eten.
Hater!quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja muts, dat had je ook eerder moeten inzien
Ja toch, gênant is het toch al. Dan kun je maar beter gewoon door eten als een baas!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |