Ha, moet je wel eerst je TV aansluiten.....quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil Guitar Hero om non-stop Barracuda te kunnen spelen
Naja, ik merk het de laatste paar maanden erg sterk. Vroegah was het eigenlijk áltijd tussen 13 en 15 dat de pakjes kwamen, nu mag ik blij zijn als het er voor 18 is. En dan heb ik het alleen nog over PostNL, DHL is helemaal een ramp met hun "Tijdelijke overmacht". Ieder pakje weer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik herken echt, serieus, en ik bestel al jaren vanalles op internet en laat het al jaren op de zaak bezorgen, geen van deze problemen. Ik zal wel geluk gehad hebben dan of zo.
ik lig ook de hele dag te niksen dus teveel voer is ook niet goedquote:
Ik niet, mijn leven hangt af van die nieuwe schoenen en de tandenragersquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoeveel van jullie zitten nu gewoon beetje extra overdreven te doen alsof je leven er vanaf hangt dat er een pakketje op tijd (niet 1 uur of 1 dag later dan de aangegeven tijd) bezorgd wordt?
Jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ha, moet je wel eerst je TV aansluiten.....
En ik heb hem op de Wii.
Ligt wel aan de schoenen, dus wat voor zijn het?quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, mijn leven hangt af van die nieuwe schoenen en de tandenragers
Kunnen die bezorgers eerst het ene adres proberen en als je daar niet bent het volgende, krijgen ze toch voor betaaldquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pakketjes op mijn werk bezorgen zou lollig zijn trouwens![]()
Voorheen zeer willekeurig op twee werkplekken, waar niet altijd iemand aanwezig is. Nu op een werkplek die twee uur treinen verderop is. En als ik het op werk2 laat bezorgen moet ik een stuk of 14 adressen per dsg doorgeven.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
En er is begin van de week een landelijk bericht in het nieuws geweest dat pakketjes best wel eens misschien vertraagd zouden kunnen zijn deze periode.
Een lekke band later, en hop, je pakketje is er morgen pas.
Dus, relax allemaal, het komt... en zo niet.. dan niet.
Allemaal verwarde oude mensjes aan de deurenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen die bezorgers eerst het ene adres proberen en als je daar niet bent het volgende, krijgen ze toch voor betaald
In ieder geval je vis opeten voor je eiwitten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik lig ook de hele dag te niksen dus teveel voer is ook niet goed
Sleehakkenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ligt wel aan de schoenen, dus wat voor zijn het?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net te groot om in je surprise te stoppen wel...
Zwarte suede met een hak en een nieuwe impregneerspuitbusquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ligt wel aan de schoenen, dus wat voor zijn het?
Dan hoop ik dat de bezorger vertraagd is en de zee in rijdt of zo.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Sleehakken
Één keer op werk iets laten bezorgen, pakketje pleitos en nooit meer kunnen traceren terwijl het wel afgetekend was.
Dus doe ik nooit meer
* stuurt plastisch chirurg om ze te verwijderenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar strooit kraaiepoten.
Oh, is dát de tijdelijke overmacht?quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de bezorger vertraagd is en de zee in rijdt of zo.
ja maquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In ieder geval je vis opeten voor je eiwitten.
Wat pakjes betreft zijn we gewoon net kleine kinderen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwarte suede met een hak en een nieuwe impregneerspuitbus
Paar nare ervaringen met ze gehad, maar de laatste tijd doen ze het best aardig *afklopt*quote:
Echt welquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat pakjes betreft zijn we gewoon net kleine kinderen.
Goezzoquote:
Hier op mijn werk moeten ze een trap van bijna 30 treden op en daar hebben ze nooit zin in, uit nijd laten ze dan altijd de voordeur openstaan als ze weggaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Paar nare ervaringen met ze gehad, maar de laatste tijd doen ze het best aardig *afklopt*
Briefje in de bus, bezorgen bij leuke buren, eigen bezorging plannen etc.
Maar ik blijf het spannend vinden met hen.
Eikelsquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier op mijn werk moeten ze een trap van bijna 30 treden op en daar hebben ze nooit zin in, uit nijd laten ze dan altijd de voordeur openstaan als ze weggaan
Awwyiss, pakjestracker.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze zouden een HF (of is het MS) systeem moeten hebben. Daar kun je de route van je voerdoos tot op de minuut volgen.
bij vriesweer trap watergeven nadat ze binnen zijnquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier op mijn werk moeten ze een trap van bijna 30 treden op en daar hebben ze nooit zin in, uit nijd laten ze dan altijd de voordeur openstaan als ze weggaan
Zegt hij met de twee kapotte enkelsquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:17 schreef crv het volgende:
[..]
bij vriesweer trap watergeven nadat ze binnen zijn
Hij heeft zijn ski schoenen al aan....quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zegt hij met de twee kapotte enkels
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:17 schreef crv het volgende:
[..]
bij vriesweer trap watergeven nadat ze binnen zijn
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Meteen weer een nut voor de sleehak?
ik zag laatst timberlands met sleehak. ik weet niet zo goed wie heeft bedacht dat dat een goed idee was..quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Meteen weer een nut voor de sleehak?
Dat zal jullie leren.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 is net provisorisch gerepareerdquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zegt hij met de twee kapotte enkels
heb mijn andere loopschoen voor links nu ook dus mag morgen naar huisquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij heeft zijn ski schoenen al aan....
Het lijkt me verdomd lastig als je niet meer zo "goed uit de voeten" kan komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
is het ook, moet je overal met 2 handen vasthouden omdat je 1 voet niet mag belastenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
het lijkt me verdomd lastig als je niet meer zo "goed uit de voeten" kan komen.
Goede berichtenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:29 schreef crv het volgende:
[..]
heb mijn andere loopschoen voor links nu ook dus mag morgen naar huis
Je weet pas wat je hebt als je het mist.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:32 schreef crv het volgende:
[..]
is het ook, moet je overal met 2 handen vasthouden omdat je 1 voet niet mag belasten
Je komt continue minstens 1 hand tekort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |