quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoeveel van jullie zitten nu gewoon beetje extra overdreven te doen alsof je leven er vanaf hangt dat er een pakketje op tijd (niet 1 uur of 1 dag later dan de aangegeven tijd) bezorgd wordt?
Ik herken echt, serieus, en ik bestel al jaren vanalles op internet en laat het al jaren op de zaak bezorgen, geen van deze problemen. Ik zal wel geluk gehad hebben dan of zo.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat naar buiten kunnen.
En het gebeurt gewoon net iets te vaak dat ze uiteindelijk op een compleet andere dag komen, dat je het op je werk laat bezorgen, want het komt volgens verzender op donderdag en het komt uiteindelijk op zaterdag, waardoor je dus ķf naar een of ander vaag ophaalpunt kan, ķf weer langer kan wachten.
#menotquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoeveel van jullie zitten nu gewoon beetje extra overdreven te doen alsof je leven er vanaf hangt dat er een pakketje op tijd (niet 1 uur of 1 dag later dan de aangegeven tijd) bezorgd wordt?
Ha, moet je wel eerst je TV aansluiten.....quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil Guitar Hero om non-stop Barracuda te kunnen spelen
Naja, ik merk het de laatste paar maanden erg sterk. Vroegah was het eigenlijk áltijd tussen 13 en 15 dat de pakjes kwamen, nu mag ik blij zijn als het er voor 18 is. En dan heb ik het alleen nog over PostNL, DHL is helemaal een ramp met hun "Tijdelijke overmacht". Ieder pakje weer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik herken echt, serieus, en ik bestel al jaren vanalles op internet en laat het al jaren op de zaak bezorgen, geen van deze problemen. Ik zal wel geluk gehad hebben dan of zo.
ik lig ook de hele dag te niksen dus teveel voer is ook niet goedquote:
Ik niet, mijn leven hangt af van die nieuwe schoenen en de tandenragersquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ha, moet je wel eerst je TV aansluiten.....
En ik heb hem op de Wii.
Ligt wel aan de schoenen, dus wat voor zijn het?quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, mijn leven hangt af van die nieuwe schoenen en de tandenragers
Kunnen die bezorgers eerst het ene adres proberen en als je daar niet bent het volgende, krijgen ze toch voor betaaldquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pakketjes op mijn werk bezorgen zou lollig zijn trouwens![]()
Voorheen zeer willekeurig op twee werkplekken, waar niet altijd iemand aanwezig is. Nu op een werkplek die twee uur treinen verderop is. En als ik het op werk2 laat bezorgen moet ik een stuk of 14 adressen per dsg doorgeven.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
En er is begin van de week een landelijk bericht in het nieuws geweest dat pakketjes best wel eens misschien vertraagd zouden kunnen zijn deze periode.
Een lekke band later, en hop, je pakketje is er morgen pas.
Dus, relax allemaal, het komt... en zo niet.. dan niet.
Allemaal verwarde oude mensjes aan de deurenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen die bezorgers eerst het ene adres proberen en als je daar niet bent het volgende, krijgen ze toch voor betaald
In ieder geval je vis opeten voor je eiwitten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik lig ook de hele dag te niksen dus teveel voer is ook niet goed
Sleehakkenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ligt wel aan de schoenen, dus wat voor zijn het?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net te groot om in je surprise te stoppen wel...
Zwarte suede met een hak en een nieuwe impregneerspuitbusquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ligt wel aan de schoenen, dus wat voor zijn het?
Dan hoop ik dat de bezorger vertraagd is en de zee in rijdt of zo.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Sleehakken
Één keer op werk iets laten bezorgen, pakketje pleitos en nooit meer kunnen traceren terwijl het wel afgetekend was.
Dus doe ik nooit meer
* stuurt plastisch chirurg om ze te verwijderenquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar strooit kraaiepoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |